Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

5 participantes

Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Takiko Dt 8 Abr 2014 - 20:02

Hola!

Avui vespre començam una nova sèrie a la nit d'anime i alguns m'heu dit que teniu un poc de cacao amb els episodis de la sèrie.

Haruhi Suzumiya no Yuutsu la van fer dos cops a Japó. Al 2006 van fer 14 episodis desordenats cronològicament i al 2009 van fer els mateixos 14 episodis + 14 nous, aquest cop ordenats tots cronològicament.

Personalment crec que aquesta sèrie és més divertida de veure de forma desordenada cronològicament ja que és una de les gràcies que té i de fet, les novel·les en les quals està basada la sèrie també estan desordenades, tot i que d'una forma diferent.

A continuació us passo la forma com la veuria jo: primer els 14 episodis que van fer al 2006 i després els 14 nous que van fer al 2009. De totes formes si preferiu que la mirem ordenada, la sèrie és divertida igual, això com preferiu vosaltres^^

Any 2006

Episodi 1: Les Aventures de Mikuru Asahina Espisodi 00 (Ordre Cronològic: Episodi 25)
Episodi 2: La Melancolia de Haruhi Suzumiya I (Ordre Cronològic: Episodi 2)
Episodi 3: La Melancolia de Haruhi Suzumiya II (Ordre Cronològic: Episodi 3)
Episodi 4: L'avorriment de Haruhi Suzumiya (Ordre Cronològic: Episodi 8)
Episodi 5: La Melancolia de Haruhi Suzumiya III (Ordre Cronològic: Episodi 4)
Episodi 6: El Simptoma de l'Illa Deserta-Primera Part (Ordre Cronològic: Episodi 10)
Episodi 7: Signe Misteriós (Ordre Cronològic: Episodi 9)
Episodi 8: El Simptoma de l'Illa Deserta-Segona Part (Ordre Cronològic: Episodi 11)
Episodi 9: Un Dia Sota la Pluja (Ordre Cronològic: Episodi 28)
Episodi 10: La Melancolia de Haruhi Suzumiya IV (Ordre Cronològic: Episodi 5)
Episodi 11: El Dia de Sagitari (Ordre Cronològic: Episodi 27)
Episodi 12: Viu-ho en Viu (Ordre Cronològic: Episodi 26)
Episodi 13: La Melancolia de Haruhi Suzumiya V (Ordre Cronològic: Episodi 6)
Episodi 14: La Melancolia de Haruhi Suzumiya VI (Ordre Cronològic: Episodi 7)

Any 2009

Episodi 1: Rapsodia de les Fulles de Bambú (Ordre Cronològic: Episodi 8)
Episodi 2: Agost Infinit I (Ordre Cronològic: Episodi 12)
Episodi 3: Agost Infinit II (Ordre Cronològic: Episodi 13)
Episodi 4: Agost Infinit III (Ordre Cronològic: Episodi 14)
Episodi 5: Agost Infinit IV (Ordre Cronològic: Episodi 15)
Episodi 6: Agost Infinit V (Ordre Cronològic: Episodi 16)
Episodi 7: Agost Infinit VI (Ordre Cronològic: Episodi 17)
Episodi 8: Agost Infinit VII (Ordre Cronològic: Episodi 18)
Episodi 9: Agost Infinit VIII (Ordre Cronològic: Episodi 19)
Episodi 10: Els sospirs de Haruhi Suzumiya I (Ordre Cronològic: Episodi 20)
Episodi 11:Els sospirs de Haruhi Suzumiya II (Ordre Cronològic: Episodi 21)
Episodi 12: Els sospirs de Haruhi Suzumiya III (Ordre Cronològic: Episodi 22)
Episodi 13:Els sospirs de Haruhi Suzumiya IV (Ordre Cronològic: Episodi 23)
Episodi 14: Els sospirs de Haruhi Suzumiya V (Ordre Cronològic: Episodi 24)

He mirat i a les principals pàgines de mirar anime online (reyanime, animeflv, jkanime...) està ordenat de la manera com vos ho he exposat ^^
Si teniu algun dubte demanau Smile


Editat per darrera vegada per Takiko el Dj 10 Abr 2014 - 0:13, editat 2 cops en total
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Hanako Dt 8 Abr 2014 - 20:17

Moltíssimes gràcies Taki!! Té pinta de ser molt èpica, em fa moltíssima il·lusió començar-la! Hanako
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Javi Ciffer Dc 9 Abr 2014 - 1:56

Gracies Takiko D\'acord! Li preguntare a un amic que me la va recomanar a vore com es milor. El que si que se que quan la van tornar a retransmetre va haure molta polemica perque havien ordenat cronologicament els capitols.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Javi Ciffer Dc 9 Abr 2014 - 11:08

El mes savi de la meva clase m'ha aconsellat mirar primer els del 2006 i despres els del 2009. Ell s'ha llegit totes les noveles i m'ha dit que al vore-la desordenada t'engantxa més i es més intrigant.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Takiko Dj 10 Abr 2014 - 16:18

Hola a tots! Smile

Al final, els 5-6 que vam començar a veure la sèrie, vam decidir mirar-la desordenada. El que passa és que hem tingut algun problemilla amb l'ordre dels capitols ^^' A les pàgines online (o com a mínim a les més comuns) els capitols es troben de forma ordenada, per tant el que anam fent és mirar-los saltejats segons l'ordre que us vaig passar.

Per altre banda si vos la voleu descarregar hi ha una pàgina en la que si que es troben desordenats directament (http://kjanime.net/suzumiya-haruhi-no-yuutsu/ gràcies Hanako^^)

Per a que no hi hagi lios, vos passo una llista de l'ordre que hem de seguir^^

1r- Episodi 1
2n -Episodi 2
3r- Episodi 3
4t- Episodi 8
5è- Episodi 4
6è- Episodi 10
7è- Episodi 9
8è- Episodi 11
9è- Episodi 14
10è- Episodi 5
11è- Episodi 13
12è- Episodi 12
13è- Episodi 6
14è- Episodi 7

Per ara hem vist fins el 6è episodi (és a dir el 10) i un dia del cap de setmana a concretar veurem el 9, 11 i 14 Very Happy


Editat per darrera vegada per Takiko el Dj 10 Abr 2014 - 21:58, editat 1 cop en total
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Wely Gin Dj 10 Abr 2014 - 16:31

Takiko escrigué:Hola a tots! Smile

Al final, els 5-6 que vam començar a veure la sèrie, vam decidir mirar-la desordenada. El que passa és que hem tingut algun problemilla amb l'ordre dels capitols ^^' A les pàgines online (o com a mínim a les més comuns) els capitols es troben de forma ordenada, per tant el que anam fent és mirar-los saltejats segons l'ordre que us vaig passar.

Per altre banda si vos la voleu descarregar hi ha una pàgina en la que si que es troben desordenats directament (el link el té la Hanako, després me'l passa^^)

Per a que no hi hagi lios, vos passo una llista de l'ordre que hem de seguir^^

1r- Episodi 1
2n -Episodi 2
3r- Episodi 3
4t- Episodi 8
5è- Episodi 4
6è- Episodi 10
7è- Episodi 9
8è- Episodi 11
9è- Episodi 14
10è- Episodi 5
11è- Episodi 13
12è- Episodi 12
13è- Episodi 6
14è- Episodi 7

Per ara hem vist fins el 6è episodi (és a dir el 10) i un dia del cap de setmana a concretar veurem el 9, 11 i 14 Very Happy


Aquest és l'ordre que tenim la Hanako i jo?
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Takiko Dj 10 Abr 2014 - 22:00

Welysabet escrigué:Aquest és l'ordre que tenim la Hanako i jo?

Sii, vosaltres heu de seguir l'ordre normal (1, 2, 3, 4, etc) ja que ja us venen desordenats^^

Al post anterior ja he penjat el link per descarregar la sèrie, per qui ho vulgui i així ja no us heu de preocupar de res
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 11 Abr 2014 - 14:51

Se sap ja quin dia de la setmana serà la següent nit d'anime? Jo l'únic dia que no puc és el dissabte, i necessito saber si és avui per posar-me al dia.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Wely Gin Dv 25 Abr 2014 - 3:38

Com que encara no hi ha post de comentaris de l'anime, deixo el vídeo per aquí!
Mirau que m'agradava l'Ez, ara m'agrada una mica més Pervertmoon

avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Llista d'episodis de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum