Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

+2
Wely Gin
Shizen Eriksen
6 participantes

Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Shizen Eriksen Dj 8 Maig 2014 - 1:00

Aquí podeu comentar les vostres impressions i teories sobre l'anime que toca veure ara, Haruhi Suzumiya no Yuutsu. Es recomana que es posi els numeros de capítols que vols comentar per evitar spoilers.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Wely Gin Dj 8 Maig 2014 - 1:20

Jo li posaria un aprovat rascadet, tirant a suspès:  Solitari 

per què?:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Hanako Dj 8 Maig 2014 - 1:30

A mi m'ha agradat menys quan la Haruhi es posa en pla insuportable -que és quasi sempre, per desgràcia.- Els pocs moments quan la Haruhi es porta com a una persona normal m'ha agradat bastant. La Yuki és la meva preferida! Bé, i el Koizumi també em queia molt bé i la Mikuru... és que em feia llàstimeta.

Bé, la Haruhi no sé si cal dir-ho, però no m'ha caigut gens bé. Es mereix, en la meva opinió, una pallissa a la boca de manera bastant urgent, per egoista i creguda. Indignat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Takiko Dj 8 Maig 2014 - 15:07

Jo ho sento, però sóc bastant poc objectiva^^' És una sèrie que fa molts anys que conec, segueixo i m'encanta!

La primera temporada m'agrada molt, de fet va ser lo que me va enganxar i me va fer llegir les novel·les després. La segona temporada trob que l'ha cagat un munt. ¬¬ Els Capitols de Agosto Infinito jo crec que els van fer amb l'únic proposit de carregar-se la sèrie. Ara veure que tal és la pel·lícula!

Si us ha agradar la sèrie (que ja veig que en general no gaire ^^'), us recomano les novel·les! Hi ha les mateixes històries que a l'anime (l'Agost Infinit, és molt millor, vos ho juro!) i altres histories noves, com per exemple un capitol on un amic del Kyon de l'escola s'enamora de la Yuki (:  A més la trama del viatgers del temps, extraterrestres i gent amb poders és complica molt a partir de la novel·la 9!

Dels personatges a mi m'agraden molt tots, fins i tot la Haruhi. És veritat que si existis una persona així seria insufrible, però com a personatge trobo que està molt bé, ja que és molt diferent de tots els altres protagonistes. A més, en el fons no és tan dolenta^^ i té cada sortida que et xapes xD De totes formes el mer personatge preferit de tots és el Kyon Very Happy
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Hanako Dt 13 Maig 2014 - 1:09

Taki, te'l dedico! Aquí la Haruhi em mola i tot!!



PD: SUPER FAN del Koizumi, dels seus cabells rebels i de com es motiva. I de tots en general, que ballar amb cosplay ha de ser xungo de collons!

PPD: A vegades no surt el vidéo... https://www.youtube.com/watch?v=1rXsLAs73aw
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Takiko Dt 13 Maig 2014 - 14:54

Hanako escrigué:Taki, te'l dedico! Aquí la Haruhi em mola i tot!!



PD: SUPER FAN del Koizumi, dels seus cabells rebels i de com es motiva. I de tots en general, que ballar amb cosplay ha de ser xungo de collons!

PPD: A vegades no surt el vidéo... https://www.youtube.com/watch?v=1rXsLAs73aw

Moltes gràcies Hanako  Coret 

La veritat és que ho fan molt bé! Jo algun cop he estat mirant videos d'aquest ball i en general ho fan de pena xD Aquests per sort no^^
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Hanako Dt 13 Maig 2014 - 15:22

Ja veus! Ho fan clavat! De fet, tenia curiositat perquè al video que he passat abans quasi no se'ls veia massa la cara, així que passant de vidéo en vidéo n'he trobat un on se'ls veu bastant bé i la veritat és que tant la Haruhi com el Kyon ho claven!!



I de pas, he trobat aquestes tres motivades que no ho fan del tot malament...

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Samael Dt 13 Maig 2014 - 22:50

Posats a opinar,jo també vull dir-hi la meva!. A mi és un anime que m'ha agradat molt,tot i que és cert que els capítols del agost infinitament llarg eren una mica pesadets, i tampoc li trobo el sentit d'allargar tant aquella part de l'anime(tot i que quan surten d'aquell bucle temporal de pandes amb patinet dona una satisfacció important). Pel que fa els 5 protagonistes m'han agradat tots,el Koizumi poder el que menys pels seus atacs de mariconeria aguda en algunes ocasions. L' Asahina és el primer personatge bleda que m'ha agradat,poder pel fet que la seva blederia era justificada(maltracte i tal). Però els dos personatges que més m'han agradat de l'anime han estat la Haruhi i el Taniguchi, ja que els dos em recorden molt a mi. La Haruhi te una personalitat molt semblant a la meva(molt més exagerada) i la majoria de les coses que feia a la serie son coses que probablement en situacions similars jo també les faria.El Taniguchi també m'ha recordat a mi ja que la seva manera de fer és idèntica a la meva quan anava a la secundaria i batxillerat(ja que si em comportava com la Haruhi em cascaven).
En resum m'ha agradat moltíssim tant per personatges com per situacions còmiques que presenta i per l'idea de que la Haruhi és un Déu(que em recorda a una olla que em feia de petit),així que segurament continuaré l'historia per les novel·les.  Very Happy 
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Haok-X Dg 18 Maig 2014 - 15:45

us deixo aqui un entrenyable opening de haruhi xD
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Wely Gin Dg 18 Maig 2014 - 16:43

Haok-X escrigué:us deixo aqui un entrenyable opening de haruhi xD
El Haok i el seu spam perquè votem Lucky Star a la nit d'anime  Aaaaaaaaah!!

Està molt ben fet! Però suposo que si coneixes els personatges fa més gràcia. Jo l'única que sé qui és és la Konata xD
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Haok-X Dg 18 Maig 2014 - 16:48

Welysabet escrigué:
Haok-X escrigué:us deixo aqui un entrenyable opening de haruhi xD
El Haok i el seu spam perquè votem Lucky Star a la nit d'anime  Aaaaaaaaah!!

Està molt ben fet! Però suposo que si coneixes els personatges fa més gràcia. Jo l'única que sé qui és és la Konata xD

Esk lucky star fa molta publi a haruhi si surt la haruhi en un anunci a la tele i tot
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu Empty Re: Nits d'anime: Comentaris de Haruhi Suzumiya no Yuutsu

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum