Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 579 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 579

+4
Wely Gin
Takiko
Haok-X
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Hanako Dc 7 Maig 2014 - 11:27

Seireitei no Fansub. Bleach 579 09

El Gremmy finalment accepta la seva derrota i desapareix. Tot i això, el Kenpachi Zaraki tindrà temps per recuperar-se de les ferides de la batalla abans que apareguin nous enemics?

El final de l'Sternritter V a Bleach 579, titulat The Undead 6 en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/05/bleach-579.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Haok-X Dc 7 Maig 2014 - 13:47

Huooooooooooooooooooooooooooooo HanakoHanako no m'ho puc creure Tite has fet un episodi formidable Lloança m'ha agradat el discurs que ha deixat el marrec i veiem que per primer cop el nostre heroi en el empalament d'enemics ha sigut ferit o sigui que aixo significaria que no ha estat tant sobrat en el 1 vs 1 afegint que venen les bitch team a la guerra quan aquest esta malmes ens pot donar una gran tensio per saber si realment les podra derrotar!! Realment no crec que mori per que seria molt WTF que el Kenpachi moris, però com a minim espero un desenllaç que em cargui de tensio. :mascle:
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Takiko Dc 7 Maig 2014 - 14:47

Yachiru!!! Shock3  Espero que no li hagi passat res a la Yachiru! Plorant  Quan ha trepitjat el emblema de Tinent m'he asustat moltissim! >.<

El capitol ha estat mot bé. Jo trobo que el discurset del Quincy sobrava un poc (ja l'havia torrat prou anteriorment). I les Quincys que vénen ara prometen molt! Me fa ganes veure-les lluitar. Espero qeu en Tite no me defraudi >.< (sent realistes, ho veig difícil  Sospir ). Espero que algun altre Shinigami vengui a lluitar amb el Kenpachi, volem veure altres Shinigamis lluitar! (un Kenpachi+Byakuya again? Aaaaaaaaah!! )
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Wely Gin Dc 7 Maig 2014 - 15:17

Takiko escrigué: (un Kenpachi+Byakuya again? Aaaaaaaaah!! )

Ho veig més que viable Pervertmoon el Byakuya deu tenir zanpakuto "nova" també?
També m'ha preocupat molt la Yachiru, sobretot per com s'ha posat de nerviós el Kenpachi quan ha vist allò a terra Sad
Com el Tite mati a la Yachiru i el Rose visqui, agafam tots les zanpakutos i li fem una visita personal Dolent
En general ha estat molt bé el capítol. El discurset final del Gremmy ha estat bé, encara que trobo que hauria pogut ser una mica més curt. I sobre les quincies que venen, tenen pinta de ser més fortes del que semblen, i de tenir l'atac en equip bastant treballat. Una mica com la Harribel i les seves tres amigues/fracciones.
Va, a veure si en Tite ha fet uns personatges femenins així com toca! :mascle:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 7 Maig 2014 - 16:08

Uhmmm... que hagi desaparegut la Yachiru fins i tot deixant-se l'uniformei l'emblema de tinent em fa pensar en la teoria aquella que rondava per internet que ella era la personificació de la zampakuto d'en Kenpachi... ja veure'm com acaba això.
Finalment ens hem desempallegat del maleït crio pesadet tot i que l'esquadró fanservice tampoc em fa molta il·lusió Sospir espero que en Ken-chan se les puleixi en un tancar i obrir d'ulls i no haver d'esperar que en Byakuya faci la seva aparició estelar i ens comenci a explicar les seves merdes, que si no ens hi estarem dos mesos més. Puto Tite i els seus ships raros, deixa a en Ken-chan lluitar sol no necessita a l'estirat d'en Byakuya per guanyar!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Hanako Dc 7 Maig 2014 - 21:22

Ya... Ya... Yachiru-chaaaaan! No pot ser!

Joder, no em fa cap gràcia! No vull que li passi res a la Yachiru Sad

Com a mínim ja s'ha acabat el rollo del Gremmy (Greimito pels amics) i, en general, la lluita ha estat prou bé. Ara, coincideixo amb la Nafi, no em fa puta gràcia ara que vinguin les Quincy aquestes. Per favor, pitrams gratuïts, converses de noies estúpides i discussions tontes NO! Ja vaig tenir prou amb les tres putetes de la Haribel, si us plau, no més!

Quant al Byakuya, m'és igual si apareix o no, mentre algú -qui sigui, com si és l'Omaeda- es carregui aquestes quatre putetes i no haguem de suportar molts diàlegs i discussions estúpides ja em va bé... Si us plau Tite, supera't per una vegada...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Nina-chan Dj 8 Maig 2014 - 15:27

Yachiruuuu....
Epero que no li hagi passat res  Cara Quadrada! 
Tot i això ha estat un capítol genial.
Nina-chan
Nina-chan
Guardià de la porta
Guardià de la porta

Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  IchigoBankai Dj 8 Maig 2014 - 23:29

Intrigat per saber on està la Yachiru... La resta, no ha estat un gran capítol...
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Shizen Eriksen Dv 9 Maig 2014 - 9:15

El Gremmy molt bla bla bla però amb un poder tant bo com el seu l'ha palmat, lamentable. Intrigant aquest cervell que ha deixat, és una trampa o comporta una gran quantitat d'informació esencial? esperem que el Mayuri l'analitzi. Sobretot el que més m'ha cridat l'atenció són de les últimes paraules d'en Gremmy on diu que la seva imaginació està arribant al seu límit. I poc després apareix no només l'insignia de tinent de la Yachiru, si no el vestit també... hi ha dues opcions: o s'ha esvaneït perquè desapareix el poder de la seva imaginació (és a dir, morta) o que sigui la materialització de la Zampakuto (o una part com la Lilinette). Aquesta última pot ser ja que des de que va invocar a la Nozarashi, no hi ha hagut rastre de la Yachiru. Però es contradiu una mica ja que quan va despertar per primer cop a la lluita contra l'Unohana, semblava que l'espasa era masculina, a més a més que la Yachiru estava amb la Isane es suposa en aquell moment pel Seireitei.
Ara veurem de que son capaces el quartet aquest. No les subestimaria ja que encara no han lluitat i si una (Bambietta) va donar molts problemes a un capità (Komamura), amb quatre ja ni et dic. A més a més, en Kenpachi esta força fotut de la lluita amb en Gremmy. Suposo que algu el vindrà a donar un cop de mà, ejjmmejjmmbyakuyaeejjmmejjmm.

PD: Per mi queda confirmat que la Sternritter T, Candice Catnipp, la T significa "The Thunder". Només cal veure l'entrada que han fet i ja la seva aparença (cabell i celles en forma de raig)
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 579 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 579

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum