Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 580
+6
Haok-X
Javi Ciffer
Takiko
Wely Gin
Ifrit
Hanako
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 580
Després de derrotar l'Sternritter Gremmy, el Kenpachi Zaraki comença a lluitar contra les quatre Sternritters: Candice Catnipp, Liltotto Rampard, Meninas Macaron i Giselle Jewel
Una lluita emocionant que podreu gaudir a Bleach 580, titulat THE LIGHT en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/05/bleach-580.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 580
Un capítol que realment sobra, però sempre es agradable vorer palmar shinigamis de relleno
Qui creieu que serà el que apareix per salvar a en Ken?
Sembla una mica una calavera... l'Ichigo? Grimjoww? Nell? La propia espasa d'en Kenpachi?
Qui creieu que serà el que apareix per salvar a en Ken?
Sembla una mica una calavera... l'Ichigo? Grimjoww? Nell? La propia espasa d'en Kenpachi?
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
A mi m'ha agradat! Excepte la quincy petita, la Glutton, aquesta ja em cau malament. Però el capítol està bé, a veure qui és que acaba d'arribar. La calavera em recorda molt a l'insignia de shinigami substitut, deu ser l'Ichigo? Ja és hora que vagi apareixent xD De moment la Candice m'agrada molt! I crec que la Zombie també m'acabarà agradant.
Per altra banda, crec que el Tite ens torturarà una mica amb el tema de la Yachiru....
Per altra banda, crec que el Tite ens torturarà una mica amb el tema de la Yachiru....
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Capitol de presentació de les 4 Quincys. De les 4 la que més m'ha sorprés ha estat la petita i la que més m'ha agradat ha estat la Zombie. Llàstima que amb aquesta presentació tan ràpida que ha fet es veu que no duraran gaire ù.ú La Zombie li podria treure bastant el suc, com a mínim contra Shinigamis Rasos...
I sobre qui apareix...dubto molt que sigui l'Ichigo, tot i que jo també ho he pensat, ja que és massa prest i a sobre no crec que arribi per lluitar amb aquestes segundonas. Jo crec que serà el Kenpachi, o algo relacionat amb ell i la seva Zampakutou, o la Yachiru (si escara està viva TT.TT).
I sobre qui apareix...dubto molt que sigui l'Ichigo, tot i que jo també ho he pensat, ja que és massa prest i a sobre no crec que arribi per lluitar amb aquestes segundonas. Jo crec que serà el Kenpachi, o algo relacionat amb ell i la seva Zampakutou, o la Yachiru (si escara està viva TT.TT).
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
No m'ha desagradat el capitol mes be al contrari. Ara que kenpachi (el que se suposa que és el més fort) esta fotut tinc el presentiment que apareixerà el tipic xetat de la vida.... ICHIGO
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Un altre capítol que ni fu ni fa. Com a mínim dono les gràcies que les noietes (sí, no em penso aprendre els seus noms, espero que no durin gaire) semblen ciclades i discuteixen poc. Gràcies Tite! Però m'has fallat en altre sentit, jo volia saber què passava amb la Yachiru...
D'altra banda, l'Sternritter Z no era el Gremmy? O no? Per què la Zombie es presenta com a Sternritter Z. El puto Tite ni això controla...
I ara us deixo amb una animació de la lluita Kenpachi VS. Greimito:
D'altra banda, l'Sternritter Z no era el Gremmy? O no? Per què la Zombie es presenta com a Sternritter Z. El puto Tite ni això controla...
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Un altre capítol que ni fu ni fa. Com a mínim dono les gràcies que les noietes (sí, no em penso aprendre els seus noms, espero que no durin gaire) semblen ciclades i discuteixen poc. Gràcies Tite! Però m'has fallat en altre sentit, jo volia saber què passava amb la Yachiru...
No hanako el Gremmy es el "V" - "The Visionary".
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Haok-X escrigué:No hanako el Gremmy es el "V" - "The Visionary".
Zenquiu! (amb Z de The Zombie)
Hanako- Administrador
Qui haurà arribat? Ichigo o Yachiru...? La calavera pot ser qualsevol dels dos.
Espero que sigui Ichigo, aquest manga m'és avorrit sense el seu protagonista :/
Espero que sigui Ichigo, aquest manga m'és avorrit sense el seu protagonista :/
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Estic segur que el Kenpachi donarà més guerra, per això diria que el que apareixerà o és la Yachiru o la seva zampakuto, com dieu. Suposo que el faran recuperar o alguna cosa, perquè és impossible que el gran, indestructibe i hiperpoderós Kenpachi palmi al cap de 3 capítols d'aparèixer.
D'altra banda, espero força d'aquestes noies sternritters, els seus poders prometen. Tinc força espectatives amb el següent capítol, espero que no em decepcioni.
D'altra banda, espero força d'aquestes noies sternritters, els seus poders prometen. Tinc força espectatives amb el següent capítol, espero que no em decepcioni.
Jo tinc una altra teoria: I si son els fullbringers? (recordem que despres de morir van anar a la societat d'animes i estan entrenant a can Shiba). Penseu-ho be, son quatre comptant en Ganju, casualitats de la vida les quincys son quatre tambe, En segon lloc el simbol dibuixat al cel em recorda a la insignia de shinigami. I si ha passat alguna cosa que hagi fet que en Ginjou s'enorgulleixi dels seus poders de shinigami i hagi incorporat la seva insignia al seu fullbring?
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
drew-kun escrigué:Jo tinc una altra teoria: I si son els fullbringers? (recordem que despres de morir van anar a la societat d'animes i estan entrenant a can Shiba). Penseu-ho be, son quatre comptant en Ganju, casualitats de la vida les quincys son quatre tambe, En segon lloc el simbol dibuixat al cel em recorda a la insignia de shinigami. I si ha passat alguna cosa que hagi fet que en Ginjou s'enorgulleixi dels seus poders de shinigami i hagi incorporat la seva insignia al seu fullbring?
Bona pensada! Jo també havia pensat en la insígnia de Shinigami substitut, però havia pensat amb l'Ichigo!
Minato escrigué:drew-kun escrigué:Jo tinc una altra teoria: I si son els fullbringers? (recordem que despres de morir van anar a la societat d'animes i estan entrenant a can Shiba). Penseu-ho be, son quatre comptant en Ganju, casualitats de la vida les quincys son quatre tambe, En segon lloc el simbol dibuixat al cel em recorda a la insignia de shinigami. I si ha passat alguna cosa que hagi fet que en Ginjou s'enorgulleixi dels seus poders de shinigami i hagi incorporat la seva insignia al seu fullbring?
Bona pensada! Jo també havia pensat en la insígnia de Shinigami substitut, però havia pensat amb l'Ichigo!
Però el Ginjo està mort xD Que l'Ichigo va anar a la Societat d'Ànimes aposta per poder-lo enterrar dignament i tal
Wely Gin- Shinigami ras
Welysabet escrigué:Però el Ginjo està mort xD Que l'Ichigo va anar a la Societat d'Ànimes aposta per poder-lo enterrar dignament i tal
Per això xDDD Va sortir al 518 que el Ginjo, el Tsukishima i el Giriko -àlies el tio del temps- són a la Societat d'Ànimes i s'entrenen amb el Ganju i la Kukaku!
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Welysabet escrigué:Però el Ginjo està mort xD Que l'Ichigo va anar a la Societat d'Ànimes aposta per poder-lo enterrar dignament i tal
Per això xDDD Va sortir al 518 que el Ginjo, el Tsukishima i el Giriko -àlies el tio del temps- són a la Societat d'Ànimes i s'entrenen amb el Ganju i la Kukaku!
És veritat! Ara no entenc res xD
Wely Gin- Shinigami ras
És a dir, el Kenpachi ens va fer un favor i va matar el Giriko, el Byakuya el Tsukishima i l'Ichigo va matar el Ginjo, per tant, com a esperits van a la Societat d'Ànimes on en algun moment la Kukaku els recull i els entrena amb el Ganju per entrar en combat a la guerra final.
Com que la calavera que ha aparegut ara al cel s'assembla al símbol de Shinigami Substitut, podria estar relacionat d'alguna manera amb els poders del Ginjo...
Com que la calavera que ha aparegut ara al cel s'assembla al símbol de Shinigami Substitut, podria estar relacionat d'alguna manera amb els poders del Ginjo...
Hanako- Administrador