Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista al Samael o k ase? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista al Samael o k ase?

+6
Meina
Hanako
Wely Gin
Takiko
Gooraa
Samael
10 participantes

Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dt 1 Jul 2014 - 15:11

Doncs bé, després de mooolt de temps m'ha tocat(just quan ja pensava que em salvaria Very Happy )Però és el que toca, tal com diria la Bíblia a Mateu 20:16:"Perro hablador poco ladrador". Sigui com sigui dono per iniciada l'entrevista al Samael!(sigueu bons pls Very Happy )
Com hem començat el dimarts, començaré a contestar el divendres!
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Gooraa Dt 1 Jul 2014 - 18:04

Per fi ha arribat l'esperadissim el moment de fer-te preguntes supermegaultra interesants i difícils que només algú amb la teva capacitat mental podria contestar-les (?)
Bé, començo~

1) Per què bulyn als pegassos? És a dir, vale que t'agraden molt els teus unicorns, però els pegassos també necessiten lof :C Di no al bulyn. I dels teus unicorns, quin de tots t'agrada més, el científic, el heavy...? Que segur que en tens de millons per allà amagats i no dius res.

2) No sé si ja ens ho vas explicar o no, el cas es que no me'n recordo, per tant faré la pregunta: D'on ve Samael? (No sé perquè estic convençuda que es una de les teves 10000000001 paranoies mentals muahahaha okno)

3) Aquesta pregunta és clau: Per què no et dediques al món de l'art? Jo crec que tens MOOOOOLT de futur amb els teus dibuixos, els pots arribar a vendre a quantitats inmensament elevades i fer-te ric,per gastar-te els diners en menjar d'unicorns de qualité, en fer que es reprodueixin i tinguin mini unicorns (i algun pegaso, va) i a més, series més famós de lo que ja ets, que rodó seria :C
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Takiko Dt 1 Jul 2014 - 22:27

Preguntes pel científic més boig que conec( i mira que en conec a molts):

1-No t'escapes: la moguda de l'illa! Very Happy Si un dia un dels teus unicorns et teletransportés a una illa deserta de la qual no pots escapar mai més ja que és una màgica, però per bondat de l'illa i a canvi que t'hi quedessis tota la vida, et permetés dur a tres i només tres persones d'aquest fòrum, quines tres persones triaries i per què?

2-On i com et veus en 5 anys?

3-Com creus que acabarà Bleach? I com t'agradaria que acabés? Quin Bankai esperes amb més ansia? i quin Bankai preferiries veure, el de l'Omaeda o el del Hanataro?

Pregunta extra!: Si l'arrel cúbica de l'unicorn rosa amb poders de fada és igual al llac pur de l'amistat i l'amor, tres?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Wely Gin Dc 2 Jul 2014 - 3:12

- En qué año fue 1 + 1?

- Què creus que és més gay: la skin rosa del Taric o els elfos de sangre? Raona la teva resposta.

- Si haguessis de fer un manga de què aniria? com serien els personatges? et basaries en persones que coneixes o serien totalment inventats? on el situaries? seria apte per nens o +18? tu hi sortiries? faries servir un pseudònim o posaries el teu nom real? I, finalment, fes una breu redacció (mínim 10 línies, sense comptar les preguntes anteriors) explicant l'argument o una saga.

Per no ser menys, una pregunta extra! Si haguessis de fer un cosplay obligatòriament i haguessis d'escollir entre els següents personatges, quin faries? (En pots escollir més d'un si vols)

Ricardo, Carlos, Leproso, Anselmo, Aizen, Chupacabras, Zampabollos
En realitat qualsevol personatge de Basilisk és vàlid
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Hanako Dj 3 Jul 2014 - 0:05

Ola k aseeeeeee? Samaelaso o k ase? Preparat?

1. Samael, ets el rei dels duels i el mestre de la carn de cangur comprada al zoo. Saps, recordo que la primera vegada que vaig parlar amb tu em vares semblar un tio tope seriós xDDDDDD T'ho prometo! Quin dels trolls del fòrum t'estimes més? Ens podries contar la història del fòrum de buen rollo? (Evangeli segons Samael). Vols un duelo? Què era el que t'agradava més dels rols? El Pepe seria un bon integrant de la família? Què és lo més friki que has fet a la vida? I lo més normal? Et consideres molt friki?  

2. La moguda de l'illa... de Mallorca.
Clar, tu sempre demanes per l'illa i jo ara et demano per: què vols fer quan vinguis a Mallorca? Què faràs amb el Pepe? Si et trobessis una tia pepe... seria l'amor de la teva vida? Com és l'amor de la vida del Samael? Sempre he pensat que tens una vida molt interessant o que et passen coses molt xules. Digues, com se sent sent tu? Què duu en realitat una pizza Bismark? Quan vagis al Pans -que a Mallorca no tenim- saludaràs el Luis Alberto? Quin és el yolo més gran que has fet mai? El Hayawata dominarà el món? A Mallorca un chatroulette amb el Pepe? Quan et faràs un Pou?

3. Què en penses de Delfin hasta el fin? Sabries reproduir-me el pasito del Delfin? I de la tigresa del Oriente? t'agraden els seus modelitos? I què penses de la Wendy Sulca? Per què t'agradà tant Basilisk? Què penses de la relació homosexual no declarada (però existent) entre el Carlos i el Ricardo? Et va agradar la manera com va morir el Ricardaso? Pèl o calvície? Nazis o judius? Penses que si no t'haguessis registrat un dia a un fòrum de Bleach la teva vida ara seria millor o pitjor?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Meina Dj 3 Jul 2014 - 15:53

1- Quin és el color que més t'agrada? I a que ve que t'agradi tant aquest color? Quin es el teu personatge preferit de bleach? I que fa que t'agradi tant? I amb quin personatge et sents més identificat de bleach? i de entre tots els animes?

2- Per que vas començar a mirar bleach? I quina es la saga de bleach que més t'ha agradat? Apart de bleach quins altres mangas/animes t'agraden? I quin es el manga/anime que t'ha agradat menys o t'ha traumat?

3- Apart de la 12a quines altres divisons t'agraden i per que?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Haok-X Dj 3 Jul 2014 - 17:00

Em fa molt pal i tal pensar en tres preguntes aixi que: pensa 1 pregunta i auto-respon-tele i tal.

Explica el teu odi cap els negres.

3r pregunta es molt important, dona-li una solució al Luis si us plau.
Entrevista al Samael o k ase? DLWGX3o


Editat per darrera vegada per Haok-X el Dv 4 Jul 2014 - 19:46, editat 1 cop en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Isshin Shiba Dj 3 Jul 2014 - 21:14

1.- Situació més ridícula que has viscut?

2.- Situació més èbria que has viscut?

3.- Bisca la brisca?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Erwyn14KC Dj 3 Jul 2014 - 21:52

Què és el que més i el que menys t'agrada de tu mateix? I del teu personatge de rol?
Quin és el teu menjar preferit?
Quina és la teva pel·lícula preferida (que no sigui d'anime)?
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 3 Jul 2014 - 23:06

1. Tots el del forum estem de vacances al Japó i de cop es desencadena un apocalipsis zombie, qui seria el primer en morir? I el segón? I l'últim? Per què? Qui conseguiria sobreviure? A qui podriem sacrificar per salvar-nos el cul els altres? Com podriem sobreviure? Que faries tu si es desencadenés un apocalipsis zombie? (Si, copiada de la que li vaig fer a la Hanako).

2. Que canviaries de Bleach perqué tornés a ser el que era? (Evita els unicorns pls).

3. Cola Cao o Nesquik?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dv 4 Jul 2014 - 11:13

Preguntes de la Gooraa:


1)Per què bulyn als pegassos? És a dir, vale que t'agraden molt els teus unicorns, però els pegassos també necessiten lof :C Di no al bulyn. I dels teus unicorns, quin de tots t'agrada més, el científic, el heavy...? Que segur que en tens de millons per allà amagats i no dius res.

Com ja sabeu m'estimo moltíssim als unicorns,però pel que fa els pegassos, no massa... Però tranquils, hi ha una història darrere! Quan era petit estava tranquil·lament sentat en un banc menjant un entrepà quan va venir un pegasso i em va dir:"Bon dia Samael, com estàs?"I com us podeu imaginar em vaig cagar a sobre(literal i metafòricament),però just en aquell moment va aparèixer l'unicorn mafiós i li va pegar una pallissa gratuïta al pegasso.I mentre l'unicorn l'estava rebentant jo el mirava amb cara de sorpresa i admiració comprenent que aquell unicorn era el meu salvador!Déu me'n guard de que hagués passat si just en aquell moment no hagués aparegut l'unicorn mafiós, seria mort o algo a mans d'aquell pegasso, horrible...I és er això que per esmorzar mai menjo magdalenes. Que quin és el meu preferit? Si fos un tio legal diria que tots són els meus preferits perquè ells estiguin contents, però com que no saben llegir us puc dir que hi ha un unicorn que és el que més m'agrada, l'unicorn baldufa.És un unicorn artificial que vaig crear un dia de taja màxima i te la banya on hauria de tenir la cua, aleshores sempre que es senta clava la banya a terra i si li dones una empenta comença a rotar sobre ell mateix mentre crida i plora, és molt divertit, amb els altres unicorns sempre apostem quan trigarà en potar, la mitjana està als 23,45 segons.

2)No sé si ja ens ho vas explicar o no, el cas es que no me'n recordo, per tant faré la pregunta: D'on ve Samael? (No sé perquè estic convençuda que es una de les teves 10000000001 paranoies mentals muahahaha okno)

Realment no se si ho he explicat massa o no, però és una història senzilla i cutre...Samael és el nom d'un dimoni tot chungo, però a mi totes aquestes mogudes satàniques no em van massa, però tenia un joc de la play on sortia el dimoni aquest i vaig dir, ostia el nom està chulo i el vaig adoptar.FI

3)Aquesta pregunta és clau: Per què no et dediques al món de l'art? Jo crec que tens MOOOOOLT de futur amb els teus dibuixos, els pots arribar a vendre a quantitats inmensament elevades i fer-te ric,per gastar-te els diners en menjar d'unicorns de qualité, en fer que es reprodueixin i tinguin mini unicorns (i algun pegaso, va) i a més, series més famós de lo que ja ets, que rodó seria :C

Tens molta raó amb tot el que has dit, seria genial si em dediques al món de l'art, però no és possible, un cop vaig anar a la acadèmia d'art de Narnia(Que com sabeu es la més prestigiosa de totes).En entrar em van portar a una sala on hi havia una complexa estàtua i em van dir: "Tens una hora per plasmarla amb el teu estil". Després de 5 minuts vaig sortir amb la meva obra ja acabada i quan la van veure els examinadors em van fer fora de l'acadèmia...És veu que si cursava allà, les meves obres són tan bones que es tornaries tan famoses que col·lapsarien el mercat i obligarien a tots els museus a substituir totes les seves peces per obres meves, el que desencadenaria tot un seguit d'events que acabarien provocant la guerra dels espaguetis a la carbonara, que és una liada, així que amb el cor trencat vaig haver de deixar el meu somni i dedicarme a la ciència,no em desagrada però en el fons sento que no es el meu lloc, tot sigui per salvar el món dels espaguetis a la carbonara!

Merci per les preguntes Gooraa! Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dv 4 Jul 2014 - 11:26

Preguntes de la Takiko:



1-No t'escapes: la moguda de l'illa! Very Happy Si un dia un dels teus unicorns et teletransportés a una illa deserta de la qual no pots escapar mai més ja que és una màgica, però per bondat de l'illa i a canvi que t'hi quedessis tota la vida, et permetés dur a tres i només tres persones d'aquest fòrum, quines tres persones triaries i per què?

Pffff, aquesta pregunta és la meva pregunta, i tu me l'has robao... És una pregunta cruel i complicada i encara no se com contestar-la....Vamos alla no?.
En primer lloc tiraria a la Hanako(em sap molt de greu, em sembla que aniràs com a 132981372 illes), ja que és una catxonda i ens fariem les bones risses allà encara que estiguesim apunt de palmar. En segon lloc la Takiko, que per fer-me aquesta meravellosa pregunta mereix venir a passar una meravellosa estona a la meravellosa illa deserta!  Twisted Evil 
I en tercer lloc, però no menys important, la Nafi, sempre es necessari un company/a de viciades en una illa deserta(si no hi ha internet no pastanaga, la imaginació fa la feina).That's all floks!

2-On i com et veus en 5 anys?

No estic programat per a respondre preguntes series... Intentaré fer-ho el millor que pugui. Pel que fa el lloc, no crec que em mogui gaire de Barcelona, ja que és una ciutat que ofereix moltes coses i si viu de puta mare, així que segurament estaré encara aquí a menys que hagi passat algo raro amb la meva vida que m'obligui a anar a viure fora. El problema és que tal com m'està anant la carrera d'aquí a 5 anys la podria estar fent encara...o poder l'hauria deixat i seré jugador de petanca professional, aquesta part és la que més em preocupa, ja que en 5 anys no tinc ni idea de què puc estar fent, ja que hi ha 1000 variables que encara estan per veure, com si hauré acabat la carrera, tindre feina, els pares no m'han fet fora de casa...etc...etc...etc... Però en el cas ideal tenir una feina d'algo relacionat amb la meva carrera i que m'agrades, amb això ja estaria conforme.


3-Com creus que acabarà Bleach? I com t'agradaria que acabés? Quin Bankai esperes amb més ansia? i quin Bankai preferiries veure, el de l'Omaeda o el del Hanataro?

Coneixent el Tite, Bleach acabarà amb una combinació de power ups a l'Ichigo que li permetrà carregar-se al Juha Bach després d'una llarga i enerevesada batalla on l'Ichigo es tornarà Hollow,Fullbringer,Quincy, Marmota...I després de derrotar-lo la serie acabarà bruscament després d'un o dos capítols de relleno final. M'agradaria que hi haguessin girs a la trama del pal, Ichigo el teu pare realment no és L'Isshin, és un gerani, i tots oh!, és genial!i també que acabes mínim mostrant tots els Bankais dels capitans.I bé també m'agradaria afeguir que em molaria que la palmes més gent per donar una mica més de chispa a la serie, així te més emoció. El bankai que estic esperant amb més ganes és el de L'Urahara, ja que ara per ara és el personatge de Bleach que no ha mostrat el Bankai que més m'agrada i tinc molta curiositat per saber que fa, espero que no decebi :S Finalment, el que més m'agradaria veure seria el de l'Omaeda,i no pas pel fet de saber com és(que me la pela)sinó perquè si l'Omaeda fa el Bankai implicaria la seva mort inminet en un intent desesperat de protegir la Soifong d'alguna amenaça.

Pregunta extra!: Si l'arrel cúbica de l'unicorn rosa amb poders de fada és igual al llac pur de l'amistat i l'amor, tres?

Aquesta operació està malament, ja que l'arrel cúbica d'unicorn rosa amb poders de fada és Satan, i Satan és diferent de llac pur de l'amistat i l'amor, o almenys això és el que ens volen fer creure.


Merci per le preguntes Takiko! Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dv 4 Jul 2014 - 11:35

Preguntes de la Wely:


En qué año fue 1 + 1?

Fàcil, el fantastico Ralph!

Què creus que és més gay: la skin rosa del Taric o els elfos de sangre? Raona la teva resposta.

No mostro simpatia ni pel Taric gay ni pels marielfos, però de l'1 al 10 (de gay) el Taric rosa es un 9,5, mentre que els marielfos de l'1 al 10 són un 14 . A més els marielfos després de matar-te de maneres humiliants es riuen de tu i t'escupen ¬¬. A més només cal veurels amb les seves armaduretes i les seves veus de pedants retrasats... Fan mania.


Si haguessis de fer un manga de què aniria? com serien els personatges? et basaries en persones que coneixes o serien totalment inventats? on el situaries? seria apte per nens o +18? tu hi sortiries? faries servir un pseudònim o posaries el teu nom real? I, finalment, fes una breu redacció (mínim 10 línies, sense comptar les preguntes anteriors) explicant l'argument o una saga.

Aquesta pregunta te tela marinera... Mai en la meva vida havia pensat en una història per un manga així que IMPROVISATION TIME!. Aniria d'uns estudiants d'universitat que s'enfronten a unes forces malignes que volen destruir la terra sense cap motiu aparent. Tots els personatges serien ties bonissimes a lo fairy tail i després un o 2 pacos per què la gent no sospiti. Tots els dissenys serien originals, ja que sóc un artista. L'història passaria a Barcelona, almenys la primera temporada.
Clarament seria +18, inclouria violència crua, sexe, drogues(moltes drogues),cabres ninja, un senyal de ceda el paso, més drogues... Jo en si no hi sortiria, però segurament hi hauria un personatge amb el qual m'identificaria. Hi posaria el meu nom real: Pedro Carlos de Villarosa Rodriges.
Argument: Uns estudiants d'universitat estan fent campana quan de sobte els ornitorincs nazis espacials ataquen la terra, al principi estan desconcertats, ja que ningú coneix el seu punt dèbil, però aquestes vils criatures amb les seves culleres nuclears van matant persones, és aquí quan els nostres herois descobreixen que tenen grans superpoders com ara ser invisible a la foscor, cagar radios o parlar amb les pedres, i s'embarquen en una aventura d'amor, amistat i superació per tal de salvar la humanitat i bla bla bla...

Pregunta extra! Si haguessis de fer un cosplay obligatòriament i haguessis d'escollir entre els següents personatges, quin faries?

De Ricardo o de Carlos. De Ricardo per què és moooolt fàcil, només et rapes i vas en pilotes pel món, que en part és super divertit, però poder et poses malalt i ja no et rius tant. I de Carlos, ja que és super sensual, però és força difícil a l'hora de cosplayarte d'ell per què és massa pelut, hauria d'anar a moltes perruqueries a demanar pèl per només fer la perruca...i fa pal.

Merci per les preguntes Wely! Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Ds 5 Jul 2014 - 13:50

Preguntes de la Hanako:


Buf, te pinta que em faràs treballar, let's go!

1. Samael, ets el rei dels duels i el mestre de la carn de cangur comprada al zoo. Saps, recordo que la primera vegada que vaig parlar amb tu em vares semblar un tio tope seriós xDDDDDD T'ho prometo! Quin dels trolls del fòrum t'estimes més? Ens podries contar la història del fòrum de buen rollo? (Evangeli segons Samael). Vols un duelo? Què era el que t'agradava més dels rols? El Pepe seria un bon integrant de la família? Què és lo més friki que has fet a la vida? I lo més normal? Et consideres molt friki?

Bé, he de reconèixer que com que aquest fòrum era el primer al qual em registrava, estava una mica acollonit i em vaig intentar comportar una mica normal, després quan vaig veure com era i em vaig trobar a gust ja vaig començar a ser el Samael que coneixeu, així que poder és normal que et sembles una mica seriós al principi. Els trolls en si tampoc m'agraden gaire, penso que anar a fer l'inútil a un fòrum per passar-ho bé és una de les coses més tristes que pots arribar a fer(a menys que estiguis amb amics).A l'únic que li tinc una mica d'estima és al Rasputin,pel fet que es va registrar més o menys quan jo ho vaig fer i gràcies a ell la Hanako quasi em baneja per troll abans de fer res, si ho hagués fet a saber que hauria passat amb l'història de la humanitat...


Evangeli segons Samael

Al principi només hi havia foscor, aleshores va aparèixer Hanako i va crear el fòrum, ella va ser pacient i va esperar que les primeres formes de vida s'adaptessin al medi que havia creat. Moltes vides van néixer, però la majoria van morir. Només els més forts sobreviuen als principis.Al cap de poc ja van començar a sorgir els primers essers forts, que podien aguantar, entre ells Gooraa, l'immortal, l'esser més antic en aquest fòrum que segueix en vida. També van sorgir altres essers que van viure força temps però al final també van acabar desapareixent,inclús algun va reviure eons més tard*. Després d'un temps vaig néixer jo. Quan vaig arribar estava en un fòrum feliç,Hanako havia donat als seus "fills" un rol, tots els habitants d'aquell fòrum gaudien molt del rol i hi escrivien divertides i interessants histories(poder no sempre). Per mi era una cosa que em va cridar l'atenció només entrar, així que vaig decidir participar.Hanako també va deixar una chatbox, una àgora on tots els "fills" podíem parlar entre nosaltres i inclús amb Hanako, sempre hi havia gent fins tard i es tractaven molts temes interessants o d'altres poder no tant, però en resum era un lloc acollidor. Però no tot era fantàstic, sempre que en un lloc hi ha llum, neixen les ombres... Un dels membres, anomenat Kiraj, va intentar trencar les barreres preestablertes i es volia aproximar a Hanako, cosa que a ella no li acabava d'agradar. La ment d'aquest personatge estava cada cop més ennuvolada, inclús em va retar a un duel a mort.Hanako en veure que la cosa cada cop era més seria, va invocar a Minato, un altre ser astral parella de la creadora. Però allò no va ser suficient per parar la ment perversa del Kiraj. De les ombres va sortir un altre esser, però aquest cop efímer, es deia Rukia, i era marvada.(punt dramàtic)Hanako va veure la seva naturalesa immediatament així que la va eliminar. Però al cap de poc temps va renéixer, Hanako ho sabia, però com a creadora benèvola que és li va donar una altra oportunitat. Però aleshores en una freda nit d'hivern al chatbox va passar l'inimaginable... Aleshores Hanako va comprendre la veritable naturalesa del Kiraj, era un MOJON! i només havia anat al fòrum a lligar.Com que durant aquella nit va estar lligant amb la Kuneda Aoi(la reencarnació de la Rukia). Aleshores vam descobrir com un creador també pot ser un destructor. Amb el cor trencat en sentir traicionada la seva confiança, va començar a tirar raigs làsers i va desintegrar a aquells 2 sers vils.I aleshores va començar l'època de foscor. Durant uns mesos el fòrum era trist, i només naixien essers que duraven molt poc. El rol estava mort, el chatbox funcinava, però no hi havia tanta vida com abans. Van ser uns mesos durs, però al final sempre surt el Sol. Aleshores van començar a néixer nous "fills" que ja quedarien permanentment.I després d'un gran esforç de part de tots vam poder tirar el fòrum endavant.Hanako va preparar noves iniciatives com ara grupals al saló del manga per podernos veure tots i també reclutar gent nova pel fòrum sabent que no serien mala gent.I va néixer el fòrum doz punto sero.I a partir d'aquí ja no cal que expliqui massa, ja que tots ja sabeu com continua.(Hanako, m'ha molat molt escriure això, però poder m'he passat una mica... :gomen:)
*Joan i tal.


No, suda de duelos que després et mato i és una moguda reviuret...
El que a mi més m'agradava dels rols no era tant el contingut sinó la participació, sempre que enviaves alguna cosa per molt tonta que fos, sabies 100% que algu contestaria, i això realment és el que falla ara.
De fet ho és, els meus pares s'estimen més al Pepe que a mi.
Durant la meva vida he fet mil coses frikis, i no sabria decidir quina és la més. Poder el més bèstia és el de la boda, però no se si ho consideres friki(jo crec que si ho és).
El més normal?, segurament el que vaig fer l'altre dia, comprar una hamburguesa a les 2 del matí en pijama.(true story)
Depèn del que entenguis per friki, per mi tot el món és friki en alguna cosa, així que si, em considero friki. Si he d'escollir un nombre de l'1 al 10, sent 1 0-friki i 10 yisuscraist, doncs un 42.

Ale primera pregunta acabada.



2. La moguda de l'illa... de Mallorca.
Clar, tu sempre demanes per l'illa i jo ara et demano per: què vols fer quan vinguis a Mallorca? Què faràs amb el Pepe? Si et trobessis una tia pepe... seria l'amor de la teva vida? Com és l'amor de la vida del Samael? Sempre he pensat que tens una vida molt interessant o que et passen coses molt xules. Digues, com se sent sent tu? Què duu en realitat una pizza Bismark? Quan vagis al Pans -que a Mallorca no tenim- saludaràs el Luis Alberto? Quin és el yolo més gran que has fet mai? El Hayawata dominarà el món? A Mallorca un chatroulette amb el Pepe? Quan et faràs un Pou?


Jo a Mallorca espero fer un munt de coses, però realment em conformo amb molt poc, amb unes playikis i unes birres jo ja sóc feliç, però també agrairia una mica de turisme per la ciutat i la zona, que te pinta d'estar molt chula. Amb el Pepe tenia pensat fer una cosa similar que quan vaig anar d'interrail, anar fent l'ase pel carrer amb el Pepe(tots) i ens fem les risses. Realment no crec, ja que jo sóc una persona molt random però realment no suporto la gent com jo, sóc una mica raro en aquest sentit, i una noia amb un Pepe que és seu segurament seria com jo, així que no crec. Doncs és una pregunta complicada però així en resum ràpid, hauria de ser una noia que com he dit fa un moment no tingues una personalitat com la meva, i que no li fes res estar amb un home que està una mica piratxD
Tampoc tinc una vida interessant, però és cert que poder en comparació amb una altra persona em passen més coses random, però no és per què sigui màgic, és una mica per què jo busco aquestes coses i aleshores passen. Però jo ho visc amb normalitat, ja que en el fons és el que sempre m'ha passat. Una pizza Bismark porta Bacon, ceba i ou! Molt em temo que no, l'altre dia hi vaig anar amb uns amics i el Luis Alberto ja no hi era... Em vaig posar molt trist, crec que encara estic depre... Com he dit abans poder el yolo més gran és el de la boda, però també hi ha mencions d'honor com ballar davant de 1000 persones per una especie d'aposta entre borratxos o fer anar amb el Pepe espantant nens per Berlín mentre els pares crec que m'insultaven. Si, és més, ja l'ha dominat, el que passa és que ho fa des de les ombres, tots els animals del món son els seus espies, per sort el Pepe és de la resistència. Si tenim internet i cam a Mallorca doncs vale! L'últim cop va ser molt divertit.MAI.(punt dramàticx6)


3. Què en penses de Delfin hasta el fin? Sabries reproduir-me el pasito del Delfin? I de la tigresa del Oriente? t'agraden els seus modelitos? I què penses de la Wendy Sulca? Per què t'agradà tant Basilisk? Què penses de la relació homosexual no declarada (però existent) entre el Carlos i el Ricardo? Et va agradar la manera com va morir el Ricardaso? Pèl o calvície? Nazis o judius? Penses que si no t'haguessis registrat un dia a un fòrum de Bleach la teva vida ara seria millor o pitjor?

Penso que és el millor músic actualment, i poder de tota l'historia, ja que és molt difícil de superar el seu talent. Evidentment, cada dia practico el pasito, mai saps quan ni on el podries nescesitar. La tigresa del Oriente no m'agrada tant com el Delfin, però he de reconèixer que és una gran artista i espero que segueixi així. Els modelitos de la Tigresa m'encanten, és més, en tinc 4 a l'armari per quan surto de festa. La wendy no m'agrada massa, tot i que la seva aportació a la millor cançó de l'història és més que bona.
Basilisk és la millor història d'amor escrita mai, és per això que m'encanta, tot i que aquesta relació és una mica implícita i costa de veure, però quan l'entens t'adones que es magnifica, llastima que no acaba massa bé i els 2 enamorats moren... Contestada en la resposta anterior. Realment prefereixo el pél, ja que de moment en tinc força i m'agrada, però mai se sap si algun cop haure de passar de bàndol.Judius, ja que allà es troba el meu amor platònic, el Carlos. Realment no se si seria millor o pitjor, el que és segur és que seria diferent,
com a mínim ara mateix no estaria escrivint això, però si ho miro fredament seria pitjor, ja que amb vosaltres ho passo de puta mare, i si no m'hagués registrat segurament la meva vida seguiria igual, però no us coneixeria D:

Ale ja he acabat, que cansat estic... Moltes gràcies per les preguntes Hanako! Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Ds 5 Jul 2014 - 13:57

Preguntes de la Meina:


1- Quin és el color que més t'agrada? I a que ve que t'agradi tant aquest color? Quin es el teu personatge preferit de bleach? I que fa que t'agradi tant? I amb quin personatge et sents més identificat de bleach? i de entre tots els animes?


El meu color preferit és el verd. Doncs no en tinc ni idea, però m'agradaxD. El meu personatge preferit de Bleach és el Mayuri, m'agrada moltíssim, sempre m'encanten els personatges raros, no se per quina rao en concret, poder és que m'hi identifico, però com més extravagant és un personatge, millor. Amb el que em sento més identificat és amb l'Urahara, ja que tinc una personalitat força similar, sempre estic fent bromes però evidentment ser estar serio quan toca, i clar també sóc mandrós(una mica com tothom). De tots els animes del món mundial, el meu preferit és el Deidara de Naruto, no només pel seu poder destructiu de fer explotar coses que està molt chulo, sinó per què gràcies a aquest personatge em vaig començar a llegir manga, ja que em va semblar que tenia una habilitat interessant. Però realment de Naruto el meu preferit és el Tobi, però guanya el Deidara per això.



2- Per que vas començar a mirar bleach? I quina es la saga de bleach que més t'ha agradat? Apart de bleach quins altres mangas/animes t'agraden? I quin es el manga/anime que t'ha agradat menys o t'ha traumat?

Vaig començar a mirar Bleach un cop "acabat" Naruto, ja que uns amics sempre em deien que el mires que estava molt fi, i així ho vaig fer.La saga que més m'agrada és la de la batalla de Karakura, ja que és molt espectacular i hi ha combats molt interessants, llastima al tite que se li va una mica l'olla amb els power ups... També m'agrada moltíssim la del rescat de la Rukia.A mi normalment tot el que llegeixo m'agrada sinó el deixo i no continuo, en general m'han agradat moltíssim tots els que he llegit, si t'hagués de fer un top tres dels meus preferits, seria complicat, però els que més m'han agradat han estat D.gray-man, Gantz,Bleach i Fullmetal Alchemist, però tots els altres també m'han agradat un munt. Com he dit abans si començo un i m'agrada aleshores l'acabo, només hi ha hagut un cas que he començat un i l'he deixat per infumable, Bakuman...


3- Apart de la 12a quines altres divisons t'agraden i per que?

Només m'agrada la 12a, ja que és la divisió científica i és la clau per què tots estan molt pirats allà. Però poder també em quedaria amb la 11a, ja que tots molen molt(menys el marica del Yumichika).

Moltes gràcies per les preguntes Meina!  Very Happy 
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dg 6 Jul 2014 - 17:07

Preguntes del Haok:

1-Samael, creus que soc negre i gay?
No ho crec, ho ets.
Explica el teu odi cap els negres.
Jo no odio els negres, és més, m'encanten, sobretot quan em netegen les sabates.
3r pregunta es molt important, dona-li una solució al Luis si us plau.
Kerido Luis, esto k te pasa es mui normal, a mi de pekeño tamvien me pasaba, lo que io ise para curarme fue amputarme las manos asi ya no me podia introdusir los dedos por el culo, al principio duelo mucho, pero si te pones un poco de alchol i limon en la herida,se pasa rapido. espero que te sirba. gracias de antebraso.

Grasias x las preguntas Jaoc  albino 


Editat per darrera vegada per Samael el Dg 6 Jul 2014 - 17:36, editat 1 cop en total
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dg 6 Jul 2014 - 17:19

Preguntes de l'Isshin:

1.- Situació més ridícula que has viscut?
Segurament la situació més ridícula que he viscut, va ser fa molts anys, devia fer 5è de primaria, era l'aniversari d'algú de la classe i ho estàvem celebrant tots a un chikipark de Barcelona. Jo estava baixant per un tobogan quan el meu pantaló es va quedar pillat, i s'hem va trencar, em vaig quedar en calçotets... Ho vaig passar força malament, ja que com podeu imaginar tots els meus meravellosos companys que tenia es van començar a riure de mi mentre jo anava en gallumbos.

2.- Situació més èbria que has viscut?
Per desgracia he viscut forces situacions èbries d'aquelles que no recordes res, algunes de millors i altres de pitjors, no sabria dir quina és la que més, però recordo una que vaig començar a tajar molt, i quan vaig recuperar el seny estava tot sol a l'altra punta de Barcelona i estava nevant. Tenia cops i esgarrapades per tot el cos, segurament em vaig despenyar per algun lloc, però com anava sol ningú sap que va passar.

3.- Bisca la brisca?
42.

Merci per les preguntes Isshin Very Happy


Editat per darrera vegada per Samael el Dg 6 Jul 2014 - 17:35, editat 1 cop en total
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dg 6 Jul 2014 - 17:35

Preguntes de l'Erwyn:


Què és el que més i el que menys t'agrada de tu mateix? I del teu personatge de rol?
És una pregunta punyetera, però el que més m'agrada de mi és la meva personalitat, ja que és el que em fa especial i diferent dels altres, i el que menys m'agrada és que en alguns casos puc ser realment molt egoista... Tot i que ja he polit molt aquest tema. Com el personatge del rol està inspirat en mi el que més m'agrada també és la seva personalitat i el que menys m'agrada és que és força inútil en els combats.

Quin és el teu menjar preferit?
Clarament la pizza, a qui no li agrada la pizza? Però ha de ser pizza Bismark per donar l'extra.(el que es projecta a l'univers).Tot i que també m'agrada tot tipus de pasta i de carn(carn normal clar, res de carn de rata, mapache i aquestes coses....)

Quina és la teva pel·lícula preferida (que no sigui d'anime)?
Doncs realment és difícil triar un títol, fa molt de temps que no vaig al cinema, i les que he vist fa poc no m'han acabat de convèncer, així que m'hauré de remuntar a la meva infància que allà si que m'agradaven les pelis. En aquell temps la meva preferida era la de En busca del valle encantado, era un dramón, però em molava molt, hi havien dinosaures.

Merci per les preguntes Erwyn Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Samael Dg 6 Jul 2014 - 18:03

Preguntes de la Nafi:




1. Tots el del forum estem de vacances al Japó i de cop es desencadena un apocalipsis zombie, qui seria el primer en morir? I el segón? I l'últim? Per què? Qui conseguiria sobreviure? A qui podriem sacrificar per salvar-nos el cul els altres? Com podriem sobreviure? Que faries tu si es desencadenés un apocalipsis zombie? .
El primer a morir sempre és el negre, però no en tenim cap, per sort el Haok fa la funció de negre, així que sens dubte seria el primer a morir. El segon segurament seria jo, ja que faria alguna bestiesa la liaria i segurament la palmaria per això, o poder les meves bestieses em salvarien, és un misteri. Segurament ningú, ja que a japo hi ha molta gent, cosa que es tradueix amb molt zombi, estaríem molt jodidos, no podríem anar pel carrer. En el cas que haguéssim de sacrificar a algú els mascles ens ho jugaríem a sorts, i el que perd... doncs... teca pels zombis, però tots el portaríem al cor i tal. Doncs hauríem de sobreviure com sempre, amb armes i sense fiarnos de desconeguts, administrant molt bé el menjar i sobretot hauríem de sortir de les grans ciutats, si féssim tot això poder podríem durar força. Si es desencadenes un apocalipsi zombi, aniria corrent a la tenda que hi ha al costat de casa meva on tenen armes i pillaria una katana, després aniria a buscar menjar per la família, i mentre tingues cobertura intentaria reunir als meus amics per crear una especie d'aliança, i després de tot això palmarla per alguna raó random.

2. Que canviaries de Bleach perqué tornés a ser el que era? .
Hi posaria pirates dinosaure ninjes, a tothom els hi agrada minim una de les 3 coses, segur que tindrien exit!.

3. Cola Cao o Nesquik?
Cola Cao Cool 

Merci per les preguntes Nafi Very Happy
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista al Samael o k ase? Empty Re: Entrevista al Samael o k ase?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum