Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a la Wely EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a la Wely EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a la Wely EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a la Wely EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a la Wely EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a la Wely EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a la Wely EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a la Wely EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a la Wely EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a la Wely

+6
Moules
IchigoBankai
Isshin Shiba
Hanako
Meina
Wely Gin
10 participantes

Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dt 24 Jun 2014 - 11:51

Bueno, ja em toca a mi. Pregunteu-me el que volgueu! (Sense ser cruels i tal xD)
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Meina Dt 24 Jun 2014 - 13:23

Pues vinga, aqui van les meves preguntes!! Joan

1- Quin es el teu color preferit? Per que? Amb quin personatge (de qualsevol anime) es amb el que et sents més identificada, i per que? i de bleach amb quin et sents més identificada i també per que?

2- Primer anime vist? Aquest anime et va marcar? Quin es l'anime que més t'ha marcat? Primer manga que vas llegir? I quin ha sigut el manga i/o l'anime que més t'ha traumat?

3- Que faries si un durant un dia et deixes ser la capitana de la 9a?? Asuma 
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Hanako Dt 24 Jun 2014 - 13:42

Preparada?? MODE HARD, COME ON!!!! Hanako

1. La Wely com a persona eròtica
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat al Rose? Què t'agrada més/et fa més feliç? I què t'agrada menys d'aquest món? Creus, com Sòcrates, que les persones són bones per naixement però que és la societat que les corromp? Quina és la teva filosofia de vida? Què en penses de les amistats per internet? T'agraden les gambes? En tindries una a una peixera? Quin nom li posaries? No creus que les persones de lletres som molt eròtiques, més que la mitjana? Les patates dominaran el món? Oi que tindries un mini-t-rex de mascota?

2. La Wely com a otaku master
Quin és el teu màxim somni otaku? Què faries si poguessis conèixer el Tite Kubo? Com t'agradaria que acabés Bleach? Si el Tite acabés Bleach amb el bankai de l'Omaeda, què faries? Com t'imagines el bankai de l'Omaeda? Si poguessis tornar al Japó, què t'agradaria visitar? I menjar? Quin cosplay et faria ganes fer però trobes que és mazo xungo? Quina és la teva filosofia pel que fa al cosplay? Quin és el pitjor anime que has vist?

3. La Wely com a receptora de preguntes random.
Per què l'Ichimaru? Quins altres personatges a part d'ell t'agraden més? Creus que, definitivament, el fet que un personatge tingui els cabells blancs el fa infinitament més atractiu que qualsevol altre? Si el Rose de sobte es tornés toh mazizorro i eròtic, creus que t'agradaria? Si el Love es canviés de pentinat guanyaria en sex-appeal? Quin tio de Hakuouki penses que està més buenorro? (sí, sé que quan et faig la pregunta encara no l'has començat, però quan contestis ja hauràs vist 6 capítols)

Finalment, quines mogudes t'agradaria que fessim els mallorquins aquest estiu?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Isshin Shiba Dt 24 Jun 2014 - 21:05

1.- Situació més ridícula que t'has trobat?

2.- Quants mols hi ha en un pot de NaCl de 40 g si sabem que la seva massa molar és de 58'45 mols/g ?

3.- Bisca la brisca?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  IchigoBankai Dt 24 Jun 2014 - 23:31

Isshin Shiba escrigué:

3.- Bisca la brisca?
BIZCA



1-Si van dos, com cau el del mig?

2-Quina és la teva major afició?

3-Quin és el teu proposit a la vida?(o si més no, el principal)
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Moules Dt 24 Jun 2014 - 23:43

1. Pel que diu la Hanako, has viatjat a Japó. Quines creus que són les diferències més importants entre la seva manera de viure i la nostra?

2. Si en un concert del teu grup de música preferit et fessin pujar a l'escenari a mitja actuació, com voldries reaccionar i com reaccionaries de veritat?

3. Podries explicar algun somni molt paranoic que hagis tingut?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Haok-X Dc 25 Jun 2014 - 12:19

Hola: Que tal?:  t’agraden els amv? Que es el que et fixes en els amv per que t’agradin? Musica animació o nomes t’agraden per que sí? Que es el que demanes pq una sèrie sigui bona? Que creus que necessiten les series pq t’agradin? un simple per que m’agraden no em serveix. Com definiries una obra mestre? Que prefereixes Pistoles, Espases o Màgia? Vampirs, Dracs o Yokais? Guerres, Lluites nobles o Assassinats? Justifica-ho tot.

Com as pensat sempre de tu personalment? T’agradaria ser una persona freda? Has pensat en canviar? Paciència admiració o respecte, que es el que t’agradaria que la gent et tingues? Creus que podries viure sent una altre persona amb altres aficions? O trencaries les seves aficions  per ser ferma a les teves? Meh Nyan o Bah? Justifica-ho.

Estils de musica que t’agradin? Gustos culinaris? Que t’agrada fer? Hi ha cops que la mandra et pot mes que fer quelcom? Estils de jocs preferits? A quins jocs as jugat? N’hi ha agut que no t’agradessin? Que es el que més t’agraden dels rols, tant llegir-los com fer-los?

Reciclem preguntes? Donde? Pervertmoon
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Takiko Dc 25 Jun 2014 - 12:35

Eròtica Wely:

1-Si hi hagués una batalla a mort entre el Sasuke i el Gin Ichimaru, quin dels dos preferiries que guanyés i per què?I quin dels dos creus que guanyaria i per què?

2-On i com et veus d'aquí 5 anys?

3-Com creus que serà el final de Naruto?I com t'agradaria que fos?

4-Pregunta extra! Argumentem en 10 línies perquè creus que el Kira no es mort.
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Samael Dc 25 Jun 2014 - 18:28

L' examen del  Tio Sam:

1.-Si poguessis fer un viatge en el temps d'anada i tornada, escolliries el futur o el passat? Si és el passat a quina època aniries? Justifica les respostes. 3punts.

2.- No és massa una pregunta, però són risses, tot seguit trobaràs l'abecedari, m'agradaria que per cada lletra posessis la primera paraula que et passa pel cap que comenci per aquesta per molt extranya o grollera que sigui, no importa l'idioma.15punts
abecedariokase:


3.-I finalment nois i noies, seronyos i seronyas, armaris i armaries... la fantabulosa pregunta de l'illa! Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Te la refresco per si no la recordaves: Un dia vas caminant pel carrer quan una pantera cibernètica et teletrasnporta a una illa random i et diu que portarà a 3 membres del fòrum a aquesta mateixa illa. Has de triar a 3 membres del fòrum per portar-los a l'illa amb tu. Justifica la resposta.42punts.

Pregunta final:

Nota:
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Shizen Eriksen Dc 25 Jun 2014 - 20:33

Aquí van les meves preguntes:
1. Se que t'encanta la música i per això et pregunto: quina és la cançó que més t'agrada o t'ha marcat en la teva vida? I de que ets: Stairway to heaven o Highway to Hell? Pervertmoon

2. Jo he tingut sort de que els meus personatges preferits són la majoria immortals i no se que és sent que aquest mori. Quines han estat les 3 morts més dures de l'anime/manga per a tu? com les vares viure i superar? (Se que un d'aquests 3 és en Kira tongue )
3. Sento copiar-li aquesta pregunta de la Meina que ja em va fer en un temps enrrere, però adaptada a aquesta situació: Si t'enamoressis perdudament d'un Quincy, traicionaries als Shinigamis? Aaaaaaaaah!!
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 11:43

Preguntes de la Meina

1- Quin es el teu color preferit? Per que? Amb quin personatge (de qualsevol anime) es amb el que et sents més identificada, i per que? i de bleach amb quin et sents més identificada i també per que?
El blau marí. Com a illenca, sempre m’ha agradat molt el mar xD En general m’agraden els colors obscurs i freds, com el meu segon preferit, el verd fosc (el que faig servir al fòrum), el gris o el negre. Mmmmm diria que amb la Kaoru Tanamachi de Amagami SS. Físicament ens assemblem, i en personalitat també bastant. Encara que en realitat en personalitat seria una mescla de Kaoru i Kurisu de Steins;Gate. I de Bleach… què difícil xD Crec que estic entre la Matsumoto, sense la part promiscua clar xDD És alegre i forta emocionalment -va aguantar tot el dolor del Gin, que és molt-, bastant vaga i “fiestera”, i la Rukia, que és més decidida i forta (ho heu de reconèixer, està OP, es va carregar un arrancar soleta, quan els capitans estaven cagats). Les dues són molt lleials i no dubten en arriscar-ho tot pels seus amics.

2- Primer anime vist? Aquest anime et va marcar? Quin es l'anime que més t'ha marcat? Primer manga que vas llegir? I quin ha sigut el manga i/o l'anime que més t'ha traumat?
Inuyasha. Em va marcar bastant l’interés que tinc per la cultura japonesa, encara que n’he tingut des de ben petita, aquest anime hi va contribuir molt. ((Vaig plorar amb el final)) I lo més important, gràcies a Inuyasha vaig ficar-me al món de l’anime! L’anime que més m’ha marcat: Neon Genesis Evangelion. És molt psicològic, filosòfic i apocalíptic. Et deixa amb una sensació de “qui soc jo? què estic fent al món?” XD El primer manga que vaig llegir que va ser Bleach, quan acaba l’anime, i després Naruto i Pandora Hearts. Com que no sé si conta, el primer manga que m’he llegit des del principi al final és Half&Half. I el que més m’ha traumat… School Days. Si l’heu vist, no hase falta desir nada mas xD

3- Que faries si un durant un dia et deixes ser la capitana de la 9a??
Evidentment, faria party hard Festaaaaaaa!! Ompliria la divisió de posters de Sasukes (i el Sasuke de veritat Urahara ) i sake i convidaria a totes les divisions. Al final del dia, quan tornessis ho faria tot net hiper ràpid perquè no em renyessis Jujuju
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:01

Preguntes de la Hanako

1. La Wely com a persona eròtica
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat al Rose? Què t'agrada més/et fa més feliç? I què t'agrada menys d'aquest món? Creus, com Sòcrates, que les persones són bones per naixement però que és la societat que les corromp? Quina és la teva filosofia de vida? Què en penses de les amistats per internet? T'agraden les gambes? En tindries una a una peixera? Quin nom li posaries? No creus que les persones de lletres som molt eròtiques, més que la mitjana? Les patates dominaran el món? Oi que tindries un mini-t-rex de mascota?

PREFEREIXO EL DILLUNS AL MATÍ. No m’ho penso dos cops: al Rose l’odio per motius personals i per inútil, és massa xD No ho sabria dir, hi ha moltes coses que m’alegren el dia. Soc una persona que si em passa una cosa bona ja em sento bé la resta del dia, soc bona d’alegrar. El que m’agrada menys: les tomàtigues senceres o crues, o el Rose. Doncs si, crec que les persones quan neixen són com esponges, xuclen tot el que experimenten (empirisme pls) i es formen a partir d’això. Per tant, com acaben essent depèn de la societat a la que viuen. Soc fan de l’apriorisme (?) No m’he posat a pensar mai quina és la meva  filosofia de vida, suposo que seria “cerca la felicitat intentant no arrepentir-te de res”. Sobre les amistats per internet, després de l’experiència d’aquest fòrum, penso que es un gran ventall d’oportunitats per conèixer gent interessant amb qui pots tenir més relació a la realitat. Així i tot, internet és perillós i s’ha d’anar amb compte. Efectivament, m’agraden les gambes. No en tindria una a una peixera perquè tindria temptacions de menjar-me-la i ho passaria malament. Si n’hagués de tenir una, li posaria Misifú. Està claríssim que les de lletres som infinitament més eròtiques, però hem d’intentar dissimular-ho perquè tots els altres es posarien gelosos Jujuju I les patates no crec que dominin el món, el món el dominaran les gambes arrabossades del Sakura Bah! I com la majoria de gent racional i amb dos dits de front…. tindria un t-rex de mascota! I li posaria Godzilla Joan Tinc una familia de possibles futurs paleontòlegs!


2. La Wely com a otaku master
Quin és el teu màxim somni otaku? Què faries si poguessis conèixer el Tite Kubo? Com t'agradaria que acabés Bleach? Si el Tite acabés Bleach amb el bankai de l'Omaeda, què faries? Com t'imagines el bankai de l'Omaeda? Si poguessis tornar al Japó, què t'agradaria visitar? I menjar? Quin cosplay et faria ganes fer però trobes que és mazo xungo? Quina és la teva filosofia pel que fa al cosplay? Quin és el pitjor anime que has vist?

El meu màxim somni otaku és tenir una habitació a casa dedicada als mangas, dvds d’anime, figuretes, posters, etc, plena de merchandising. I evidentment un armari/vestidor dedicat als cosplays Muahahaha!! Li demanaria que per favor per favor per favor porfa plis li treiés més suc a la tercera divisió (la divisió Gin-Kira, no l’aberració rosa que hi ha ara). M’agradaria (en part xD) que morís algun personatge important, encara que em sabria molt greu, donaria molta emoció a la trama. També, com he dit 50 milions de vegades, vull veure l’Ishida i el Haschwalth en acció, no pot ser que estiguin tan subordinats al Juha. I en el tema parelletes m’agradaria veure un Renji-Rukia (ho sento, Taki xD), encara que crec que és molt poc probable. SI l’Omaeda té bankai, m'implanto un rinnegan. M’encantaria visitar els llocs on ja he estat, em vaig quedar amb ganes de més, i veure les illes, Osaka i la part més rural, que em té molt intrigada! Menjar? RAMEN tot el dia Babes! quina delícia del món. Bueno, i tempura, arròs i coses d’aquestes. Sushi és molt car, una vegada al mes em bastaria xDD M’encanta fer cosplay, i hi ha un munt de personatges que m’agradaria fer. Però un que últimament m’està fent ganes però seria massa difícil i car és el de Bambietta Basterbine. També m’agradaria fer cosplay d’algun personatge de Kenshin, així que ja saps, si t’animes, digue’m coses Urahara La meva filosofia dels cosplays és “si et mola el personatge i és fàcil/barat, fes-lo” i “si no t’assembles és igual, lo important és passar-s’ho bé”. El pitjor anime? Estic entre School Days i Bokura Ga Ita. I si compta, la segona temporada de Darker Than Black. Són basura. Asuma


3. La Wely com a receptora de preguntes random.
Per què l'Ichimaru? Quins altres personatges a part d'ell t'agraden més? Creus que, definitivament, el fet que un personatge tingui els cabells blancs el fa infinitament més atractiu que qualsevol altre? Si el Rose de sobte es tornés toh mazizorro i eròtic, creus que t'agradaria? Si el Love es canviés de pentinat guanyaria en sex-appeal? Quin tio de Hakuouki penses que està més buenorro? (sí, sé que quan et faig la pregunta encara no l'has començat, però quan contestis ja hauràs vist 6 capítols)

A la primera aparició, vacil·lant al Byakuya, ja em va cridar l’atenció. Després es veia com un personatge molt misteriós i fred (que m’encanta). Llavors va venir l’escena on troben el cadàver de l’Aizen taichou i tothom posa cara de trauma, i es veu a l’Ichimaru partint-se per darrere xDD Aquí vaig sentir “oh, m’he enamorat” Momo! Més tard, quan va atacar psicològicament a la Rukia em vaig sentir en part malament, perquè ella és un dels meus personatges preferits, pero… oh Gin Lloança què èpic. Estèticament m’agrada molt el seu aspecte de guineu/serp, amb els cabells llisos, una miiiica llarguets i grisos. A part d’ell, ja sabeu que m’agraden el Sasuke (més fredor i serps i mal rollo), el Kiba (gossos ftw), el Soujiro (a.k.a Ichimaru 2), el Roy Mustang (uniformes pls), el Gil de Pandora Hearts, l’Okabe, el Hei, el Ryuuji i una infinitat de fangirlismes més que no m’hi  cabrien al post xD Doncs si, els cabells blancs (i GRISOS sobretot) m’encanten. M’agraden molts els aspectes freds i els cabells blancs aporten molt Asuma I el Rose, per molt mazizorro i eròtic que fos, MAI m’agradaria, soc fidel a l’amor de la meva vida, anterior capità de la tercera. El Love igual, és amic del Rose i per tant còmplice de l’aberració de la seva existència. Pesta bubònica que són tots :mor: De moment, encara que s’ha de dir que tots estan boníssims (fins i tot el Kabuto 2 una mica), per mi guanya el Sanosuke Harada per motius evidents xD

Finalment, quines mogudes t'agradaria que fessim els mallorquins aquest estiu?
Totes les que tenim pensades, encara que ens haurem d’organitzar molt bé, i resar una mica cada dia perquè no em toqui fer matrícula Asuma


Editat per darrera vegada per Welysabet el Dj 26 Jun 2014 - 23:36, editat 1 cop en total
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:07

Preguntes de l'Isshin

1.- Situació més ridícula que t'has trobat?
No ho sabria dir, les típiques de saludar algú que no coneixes pensant que és un amic o això xD I bueno, una vegada de festa estava ple de gent i voliem sortir, vaig veure que l’amiga que anava després de mi es quedava enrere i li vaig agafar el braç per estirar-la. Quan vaig baixar la mà vaig notar que la tenia al revés de com l’hauria de tenir, em vaig girar i… resulta que li havia agafat la mà a un noi random d’allà, que em mirava amb cara de “wtf qui ets?” Facepalm
2.- Quants mols hi ha en un pot de NaCl de 40 g si sabem que la seva massa molar és de 58'45 mols/g ?
En realitat és g/mols, així que aquesta pregunta és invàlida.
3.- Bisca la brisca?
実際には、これらの完全に間違っている、ゲイチキン
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:11

Preguntes de l'Ichigo

1-Si van dos, com cau el del mig?
No cau perquè no existeix. O si. Potser en un altre concepte de realitat és possible que entre dos hi hagi un del mig.
2-Quina és la teva major afició?
Ni idea, mirar anime suposo xD No en tinc cap d’especial.
3-Quin és el teu proposit a la vida?(o si més no, el principal)
Aconseguir una vida estable i tranquil·la i ser feliç xD
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:20

Preguntes del Moules

1. Pel que diu la Hanako, has viatjat a Japó. Quines creus que són les diferències més importants entre la seva manera de viure i la nostra?
Ells tenen moltíssim sentit de societat, tenen cura de la ciutat, els carrers estan netíssims i no hi ha crits ni sorolls desagradables. El metro i els trens estan petats de gent, però tothom està en un perfecte ordre, tots en fila, super organitzats. A dins el tren, tothom en silenci o parlant hiper fluix per no molestar i amb els mobils en silenci i tot. I bueno, tots sabem com és l’ambient a Espanya i Occident. No hase falta desir nada mas xDD
2. Si en un concert del teu grup de música preferit et fessin pujar a l'escenari a mitja actuació, com voldries reaccionar i com reaccionaries de veritat?  
Voldria reaccionar motivant-me un munt i quedant super guai i tal i en realitat em posaria a cridar histèrica i m’acabaria desmaiant xD
3. Podries explicar algun somni molt paranoic que hagis tingut?
Alguna vegada vaig somiar que algú de la meva família moria, i llavors em “despertava” i passava el mateix, i em tornava “despertar”. Recordo que va ser horrible perquè les sensacions eren molt reals i era com un bucle de pensar “uff, tanta sort que era un somni” i tornar a passar pels nervis d’allò. Horrible Focus de desesperaci


Editat per darrera vegada per Welysabet el Dv 27 Jun 2014 - 0:04, editat 1 cop en total
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:23

Preguntes del Haok

Hola: Que tal?:  t’agraden els amv? Que es el que et fixes en els amv per que t’agradin? Musica animació o nomes t’agraden per que sí? Que es el que demanes pq una sèrie sigui bona? Que creus que necessiten les series pq t’agradin? un simple per que m’agraden no em serveix. Com definiries una obra mestre? Que prefereixes Pistoles, Espases o Màgia? Vampirs, Dracs o Yokais? Guerres, Lluites nobles o Assassinats? Justifica-ho tot.
Ola k ase, Haok o k ase? O prefiere Hapk? Els amv m’agraden, yeah! El que més m’agrada és la música, sobretot si és moguda (per a més info llegeix les preguntes de l’Ichigo). Si un AMV té una cançó trista directament ja no me’l miro. Però també m’agrada molt que el ritme de la música i la velocitat amb la qual es passen les imatges es correspongui, crec que és la gràcia de l’amv en si. Música i imatges sense cap sentit i sense concordança no mola.

Perquè una sèrie sigui bona demano... que l’argument sigui bo, que les dones no siguin un estereotip masclista, que la música ho peti molt, que sigui dinàmic i em faci riure. Si té aquestes coses m’agradarà, per no parlar de si és un anime samurai Momo! . Una obra mestra ha de tenir, a més, molta profunditat psicològica i els personatges molt ben desenvolupats, que siguin carismàtic i tinguin un passat molt ben construït.

Espases. Always espases plis. Yokais plis. Lluites nobles plis. Ara amb això de justificar-ho m’has fotut XDDD Les espases no sé dir-te el motiu però em criden molt l’atenció! Com diu el Saito a Kenshin “Viure i morir per l’espasa”: vius per fer-la servir i mors per culpa d’ella. Em sembla una filosofia molt interessant, sobretot els samurais que sempre es troben al fil de la fulla.  

Els yokais, sincerament, han estat per descarte XDD Els dracs no em fan massa i els vampirs mai m’han cridat l’atenció. Les lluites nobles les he triat perquè per a mi és el fonament de tota lluita. Les lluites per la brutalitat no m’agraden, han de tenir un sentit i s’han de justificar per uns ideals. Els dos bàndols han de defensar la seva pròpia visió de la justícia i els seus ideals, del contrari, per a mi la lluita careix d’emoció. Si t’has de jugar la vida en una batalla a mort, com a mínim que sigui per defensar allò en el que creus cegament.

Com as pensat sempre de tu personalment? T’agradaria ser una persona freda? Has pensat en canviar? Paciència admiració o respecte, que es el que t’agradaria que la gent et tingues? Creus que podries viure sent una altre persona amb altres aficions? O trencaries les seves aficions  per ser ferma a les teves? Meh Nyan o Bah? Justifica-ho.
Aquesta és molt xunga Haok!! Plorant De mi? Buuufff, no tinc massa bon concepte de mi. Sóc molt bleda, massa sentimental, em faig il•lusions massa ràpid, molt innocent i, per acabar-ho de fotre, tinc molt mala sort. Però tinc també algunes coses que m’agraden: crec que sóc bona tia, empàtica,imaginativa i m’agrada ajudar els altres.

No, no m’agradaria ser gens una persona freda, ho trobo estúpid. La vida sense el calor de la gent que t’estima és un despropòsit. Jo no podria viure sense estar amb els meus amics, sense poder parlar amb ells i abraçar-los. Si ets fred perquè ho ets, d’acord. Però no puc sofrir la gent que va de fred/-da per la vida per fer-se els interessants.

Si he de triar, preferiria que em tinguessin respecte. No és que hagi fet res per merèixer-m’ho, però no pots anar per la vida sense respectar els altres: les seves opinions, creences i manera de fer. Potser pots no estar d’acord amb les idees d’una altra persona, però crec que s’han de respectar.

Ok, la darrera no l’he entès, així que li he demanat a la Nafi i a la Wely que estaven al xat mentre contestava. La Nafi ha entès que em demanes si podria viure sense ser jo, però clar, si no sóc jo els límits de la meva existència es difuminen, per tant no, no podria viure sense ser jo perquè no seria jo...

La Wely ha entès que el que em demanes és que jo intentés ser d’altra manera perquè em fes vergonya ser com sóc i volgués aparentar davant dels altres ser una persona que no sóc. És el que li contestava al Victor, m’agrada ser com sóc i m’agrada les aficions i les coses que faig per tant, no, no miraria d’amagar-me.

I jo havia entès que em demanaves que com creus que seria si en algun moment del meu passat hagués conegut persones o m’hagués passat alguna cosa que fes que la Hanako d’avui en dia no fos com la d’ara.  

Bah 4 ever because Bah!

Estils de musica que t’agradin? Gustos culinaris? Que t’agrada fer? Hi ha cops que la mandra et pot mes que fer quelcom? Estils de jocs preferits? A quins jocs as jugat? N’hi ha agut que no t’agradessin? Que es el que més t’agraden dels rols, tant llegir-los com fer-los?
Nyaaaaaaaa Hapk! La de la música me l’ha demanat l’ichigo, gomen! Però quant als gustos culinaris, a part de les gambes, m’agraden molt els macarrons amb molta salsa de tomàtiga (tomàtec pels catalans), ceba i carn picada. Què m’agrada fer és una pregunta molt àmplia. Si és sobre menjar, m’agrada fer postres. Si la pregunta era què m’agrada fer en general, suposo que estar amb els meus amics, cantar, caminar, ballar, viciar-me a mirar anime i, per descomptat, estar amb vosaltres al fòrum. Nop, sempre puc vèncer la mandra, excepte els diumenges. Els diumenges és el meu dia vago per excel•lència, el dia de dormir molt i viciar-me molt. És el dia perfecte.

Uhm jocs. També li he contestat a l’Ichigo sobre els jocs als que he jugat i tal (et remeto a la resposta a la pregunta de l’Ichigo). Nop, no he jugat a jocs que no m’agradessin perquè, si no m’agrada ho deixo fer. La pregunta dels rols... li he contestat ja al Javi (tercera pregunta).

Tengo una arma en mi corazón – Jaquzzi.
Entrevista a la Wely Tumblr_n1b4l3Cdbh1rsobu7o1_500
Si us plau, mor ja Jacuzzi. No et suporto xDD

Reciclem respostes? Donde? Pervertmoon
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:35

Preguntes de la Takiko

1-Si hi hagués una batalla a mort entre el Sasuke i el Gin Ichimaru, quin dels dos preferiries que guanyés i per què?I quin dels dos creus que guanyaria i per què?
Uuuuffffffff XDDDDD
El Gin m’agrada molt més, peeeeeeeerò… el Sasuke té un punt important d’avantatge: està viu. La mort del Gin la tinc assumida, en canvi la mort del Sasuke -essent un dels personatges principals- seria un cop molt dur per mi. Així que… després de pensar-hi molt, preferiria que guanyés el Sasuke. Igualment, crec que guanyaria el Sasuke. Al ser un personatge principal, i a més antagonista (?) està molt més desenvolupat tant en tècniques com emocionalment.
Aquesta pregunta m’ha deixat Blush i Depre

2-On i com et veus d'aquí 5 anys?
Al Japó xD Amb la carrera acabada, una feina mínimament decent (i un armari ple de cosplays). Bueno, i ja que hi som amb un home així com toca. Com veus, soc una persona simple xDDD

3-Com creus que serà el final de Naruto?I com t'agradaria que fos?
Hiper evident. Tots feliços, els dolents derrotats, els bons tots vius i feliços, i els dolents que s’han fet bons (que n’hi ha MOLTS) reintegrats a Konoha i super feliços Corre  Aaaaaah, i el Naruto de Hokage.
Naruto-Hinata/Sasuke-Sakura/Shikamaru-Temari. Urahara L’Obito viu i en plan savi de Konoha, amb el Kakashi, i el Naruto de Hokage. En realitat el final que espero és el que m’agradaria xD

4-Pregunta extra! Argumentem en 10 línies perquè creus que el Kira no es mort.
Per què la tercera ho peta i el Kira serà capità.
fuck yeah:
Xus
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 12:53

L' examen del  Tio Sam:

1.-Si poguessis fer un viatge en el temps d'anada i tornada, escolliries el futur o el passat? Si és el passat a quina època aniries? Justifica les respostes. 3punts.
Al passat, m’agradaria néixer als anys 70 i viure el 80. Podria anar als primers concerts cutres d’Iron Maiden i Queen Cabell

2.- No és massa una pregunta, però són risses, tot seguit trobaràs l'abecedari, m'agradaria que per cada lletra posessis la primera paraula que et passa pel cap que comenci per aquesta per molt extranya o grollera que sigui, no importa l'idioma.15punts
abecedariokase:


3.-I finalment nois i noies, seronyos i seronyas, armaris i armaries... la fantabulosa pregunta de l'illa! Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Te la refresco per si no la recordaves: Un dia vas caminant pel carrer quan una pantera cibernètica et teletrasnporta a una illa random i et diu que portarà a 3 membres del fòrum a aquesta mateixa illa. Has de triar a 3 membres del fòrum per portar-los a l'illa amb tu. Justifica la resposta.42punts.

La Meina, perquè és la capitana més eròtica del Seireitei i ens distreuriem fàcilment amb els nostres fangirlismes. La Takiko, per completar l'Uchiha Fanclub i perquè ens ho passariem molt bé discutint sobre personatges que odiem/estimem. I finalment, pero no menys important, la Hanako, què és la meva companya humanista i ens podriem passar el dia parlant de samurais buenorros del bakumatsu. Festaaaaaaa!!

Pregunta final:

Nota:


Editat per darrera vegada per Welysabet el Dl 4 Ago 2014 - 14:41, editat 1 cop en total
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Isshin Shiba Dj 26 Jun 2014 - 12:56

Welysabet escrigué:Preguntes de l'Isshin


2.- Quants mols hi ha en un pot de NaCl de 40 g si sabem que la seva massa molar és de 58'45 mols/g ?
En realitat és g/mols, així que aquesta pregunta és invàlida.

Ajá! La pregunta tenia un parany. Pervertmoon
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Takiko Dj 26 Jun 2014 - 13:06

Isshin Shiba escrigué:
Welysabet escrigué:Preguntes de l'Isshin


2.- Quants mols hi ha en un pot de NaCl de 40 g si sabem que la seva massa molar és de 58'45 mols/g ?
En realitat és g/mols, així que aquesta pregunta és invàlida.

Ajá! La pregunta tenia un parany. Pervertmoon

Si, si claaaaaro. No cola Isshin xD
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Wely Gin Dj 26 Jun 2014 - 13:15

Preguntes de l'Eric

1. Se que t'encanta la música i per això et pregunto: quina és la cançó que més t'agrada o t'ha marcat en la teva vida? I de que ets: Stairway to heaven o Highway to Hell?
És impossible xDDD Si n’hagués de triar una.. potser I want to break free, de Queen. La porto escoltant des que era bebé i encara no m’he cansat mai. És una cançó que, a part de que m’encanta, l’he escoltada tants anys que té un valor que cap altra té.
https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ
Com us agrada torturar-me, primer entre el Gin i el Sasuke i ara entre aquestes dues obres mestres Solitari
Per escoltar normal, Stairway to heaven és millor, però per sortir de festa i/o motivar-se no hi ha res com Highway to Hell Cabell

2. Jo he tingut sort de que els meus personatges preferits són la majoria immortals i no se que és sent que aquest mori. Quines han estat les 3 morts més dures de l'anime/manga per a tu? com les vares viure i superar? (Se que un d'aquests 3 és en Kira Entrevista a la Wely Icon_tongue)
La pitjor, evidentment, la del Gin Ichimaru. Encara que ho tenia parcialment assumit perquè era dolent, i això és lo que passa a la majoria de dolents, ho vaig passar molt malament als episodis 307 i 308. De fet, aquests dos episodis són els que he vist i revist més vegades, i encara se’m fa un nus al coll quan escolto la música. A part de ser un personatge que m’encantava (com ja sabeu xD) la seva mort i la veritat que és descobreix, tot lo de la Rangiku, és moooolt emotiu. Com la vaig viure i superar? Malament, molt malament xD Vaig plorar molt. Crec que és l’única escena de Bleach en la que he plorat i… encara no l’he superada Depre La  segona… la del/la Nuriko de Fushigi Yuugi. No esperava per res que en aquell anime es tractessin temes tan heavys i molt menys que morissin personatges principals. El problema és que anava amb la mentalitat de “és un anime per nens petits, no pot morir” però no ho és en absolut xD. Com la vaig viure i superar? Ho vaig passar molt malament, estava amb les llàgrimes als ulls, però una vegada passat va ser fàcil de superar :mascle: I la tercera la poso és un spoiler perquè és un enorme spoiler de Code Geass i sé que hi ha gent, com la Hanako, que la vol veure.
spoiler de code geass:
El Kira seria un d’aquests si fos mort, però no ho està Guy Sensei

so much feelings:


3. Sento copiar-li aquesta pregunta de la Meina que ja em va fer en un temps enrrere, però adaptada a aquesta situació: Si t'enamoressis perdudament d'un Quincy, traicionaries als Shinigamis? Aaaaaaaaah!! 
Hmmmm… És una pregunta difícil… Lo més probable és que si. Soc molt romàntica i lo més segur és que posés per davant l’amor en un cas com aquest, sobretot un amor prohibit xD Molaria molt tenir una relació en pla secret, d’amagat de tothom, però suposo que en un moment s’acabaria descobrint i hauria de decidir entre l’amor i la lleialtat al Seireitei. I aquí segurament triaria l’amor.
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Wely Empty Re: Entrevista a la Wely

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum