Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a: Isshin EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a: Isshin EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a: Isshin EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a: Isshin EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a: Isshin EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a: Isshin EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a: Isshin EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a: Isshin EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a: Isshin EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a: Isshin

+8
Hanako
Minato
Takiko
IchigoBankai
Haok-X
Meina
Javi Ciffer
Isshin Shiba
12 participantes

Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dc 19 Mar 2014 - 14:53

Ale pregunteu el que vulgueu però sense passar-vos. A poc a poc i bona lletra.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Javi Ciffer Dc 19 Mar 2014 - 15:08

Crec que sóc el primer.
1- Amb quin personatge de Slam Dunk t'identifiques més? Per què?
2-Alguna vegada t'has sentit com l'Ivankov per el regne de Kamabakka... vull dir Sitges?
3-Quina es la situació més extranya en que has estat mai? Vols confessar alguna cosa?
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Meina Dc 19 Mar 2014 - 15:30

1- Quants animes que tingui Yaoi has vist?  Aaaaaaaaah!! 

2- Personatge d'anime amb el que més t'identifiques? I per que? i dels de Bleach quin es amb el que més t'identifiques?

3- Anime que més t'ha marcat!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Haok-X Dc 19 Mar 2014 - 15:37

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Que és el que mes valores en els shounens? que preferiries, arts marcials, lluites èpiques i massacres o competicions esportives?

-> Per que la Sisena?
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  IchigoBankai Dc 19 Mar 2014 - 16:01

1-Digues una frase mol mascle:


2-Que en penses d'aquest vídeo? Et recorda a la vida a sitges?




3-La situació més vergonyosa de la teva vida? (et sona?) xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Takiko Dc 19 Mar 2014 - 18:11

1. Quin és el darrer anime que has vist? Et va agradar? I el darrer manga que vas llegir?

2. On i com et veus d'aquí 5 anys?

3. Com creus que serà el final de Bleach? Creus que l'Isshin tindrà un paper important d'aquí al que queda de sèrie? T'agradaria que tornés a ser Capità? De la desena o d'una altre divisió?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Minato Dc 19 Mar 2014 - 19:17

- Suposem que et dius Isshin Shiba perquè t'agrada aquest personatge. Què t'agrada més? La fase "pare imbècil", la fase "ex-capità reshulon" o la fase "capità mandrós"?

- Et va agradar la saga del passat de l'Isshin?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Hanako Dj 20 Mar 2014 - 19:08

Isshin, no et pots quedar sense mode hardcore!!

1. Sobre l'Isshin com a persona eròtica.
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat al Hanataro fent neta la presó? Quina és la teva passió a la vida? I el que odies més fer? Quines coses et posen de bon humor? I quines t'irriten més? Quina classe de persones et cauen bé de seguida? I quina classe de persones no pots veure? Quin és el pecat que comets amb més freqüència? No et preocupa anar a l'infern? Creus que l'ànima dels ciutadans de Sitges no té salvació? Creus que les gambes de piscifactoria són més bones que les gambes criades en llibertat?

2. Sobre l'Isshin com a otaku eròtic

Creus que el Kensei està mort o que el Tite és un trollasso i quan el Kenpachi es carregui l'Sternritter V tornaran a viure? Dono per suposat que t'agrada el Kensei perque vares fer cosplay d'ell xD Si puguessis crear un manga, com seria el personatge? Seria molt mascle i viuria a Sitges? Tindria nòvios com l'Eren de Shingeki no Kyojin? T'agradaria viatjar al Japó? Com creus que acabarà Bleach?

3. Sobre l'Isshin com a receptor de preguntes random
Mira, l'altre dia no sé perquè pensava en que al Japó hi ha lladres de roba interior que et deixen amb el cul a l'aire i vaig pensar que potser a Sitges us passava el mateix, però clar, allà no deuen robar sostenidors sinó que s'estimen més els calçotets. T'ha robat mai els calçotets un viciós pervertit? Què faries si te'ls robessin? I si et deixessin sense? Imagina't que per Sitges es posa de moda dur els calçotets del tio que t'agrada pel cap i un dia et trobes un tio que duu uns teus pel cap i et posa morritos. Com reaccionaries?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Moules Dj 20 Mar 2014 - 22:32

- Si entre el manga/anime, el LoL i el bàsquet haguessis de triar-ne un i els altres no poder-los fer mai més, què escolliries?

- Quina és la cosa que has fet a la teva vida de la qual et sents més orgullós? I de la que menys?

- Quin és el grup de música que més t'agradaria veure en directe? Quan arribaries a pagar per una entrada d'aquest concert? Com et sentiries si et diguessin de pujar a l'escenari a cantar?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Erwyn14KC Dj 20 Mar 2014 - 23:12

Quins idiomes saps? Quina és l'assignatura que menys t'agrada de totes? Algun esport que t'agradi molt (sense contar el bàsquet)?

T'agrada viure a Sitges (o tan aprop de Sitges)? Has vist molt de yaoi? Quin és l'anime el qual te n'ha agradat menys el final?

Quin és el teu menjar preferit?
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Finnick Dv 21 Mar 2014 - 13:11

-Creus en alguna religió? (Cristianisme, Jueus, Finnickisme etc...)

-Quin dia, any, i mes vas néixer?

-Si avui fos l'últim dia de la teva vida, per que demà et mataré, què faries?
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Victor Kudo Dv 21 Mar 2014 - 14:17

- Per què t'agrada el basquet? Quin va ser el millor moment jugant al basquet?

- Si puguessis escollir qualsevol personatge de qualsevol anime, quin series, que faries y per què?

- Si fossis inmortal i poguessis estar a més d'un lloc alhora, que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dv 21 Mar 2014 - 21:26

Javi Ciffer escrigué:Crec que sóc el primer.
1- Amb quin personatge de Slam Dunk t'identifiques més? Per què?
2-Alguna vegada t'has sentit com l'Ivankov per el regne de Kamabakka... vull dir Sitges?
3-Quina es la situació més extranya en que has estat mai? Vols confessar alguna cosa?

1.- Pues amb Maki del Kaynan. És un jugador que pot fer de base i d'aler a la vegada i amb molt bon tir i visió de joc. M'agrada molt el seu tipus de joc.

2.- Corda d'oru tastimu

3.- Hmhmmm bua em faràs pensar... Ah si, el meu primer pajuelo, va ser quelcom extrany. Si, mes que res és una curiositat. Quan vaig fer la comunió vaig confessar que vaig trencar una tele. Feel like a maloteman.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dv 21 Mar 2014 - 22:43

Meina escrigué:1- Quants animes que tingui Yaoi has vist?  Aaaaaaaaah!! 

2- Personatge d'anime amb el que més t'identifiques? I per que? i dels de Bleach quin es amb el que més t'identifiques?

3- Anime que més t'ha marcat!!

1.- El de corda doru tastimu. Sem trempava només sentir lopening, això ho diu tot.

2.- Pues la veritat és que ni idea. Busca un personatge que sigui mandrós i que a la vegada estigui bastant pirat. A Bleach pues amb l'Isshin mateix. Està pirat i copartim bastant les nostres personalitats

3.- Raru, has ficat 3 exclamacions i no dos. Doncs el que més m'ha marcat és Slam Dunk, Yu Yu Hakusho, però sobretot Inuyasha perquè em porten molts records de quan era petit.


Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dv 21 Mar 2014 - 22:53

Haok-X escrigué:-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Que és el que mes valores en els shounens?  que preferiries, arts marcials, lluites èpiques i massacres o competicions esportives?

-> Per que la Sisena?

1.-  1-Beelzebub
     2- Death Note
     3-Bleach
     4-One Piece
     5- Gantz
     6-Yu Yu Hakusho
     7- Slam Dunk
     8-KnB
     9-Monster
     10- Fairy Tail

2.- El que més valoro... Que els personatges estiguin ben fets, tant fisicament com psicològicament i que la qualitat de la trama fagi que t'enganxi. Si haig d'escollir entre les teves opcions escolliria les lluites èpiques. Perquè és el que m'emociona més. Veure com uns pavos es fan una lluita mascle a mort m'emociona i em commou moltíssim.

3.- Basicament volia anar a una divisió on hi hagués un capità per no estar foreveralone, i amb qui em portava millor era amb el uri bui el goc de coxas, així que menvaig anar la sisena. A part també li tinc força carinyo a la sisena perquè estar el bo d'en Byakuya que és un dels meu personatges preferits.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dg 23 Mar 2014 - 21:56

IchigoBankai escrigué:1-Digues una frase mol mascle:


2-Que en penses d'aquest vídeo? Et recorda a la vida a sitges?




3-La situació més vergonyosa de la teva vida?  (et sona?) xD

1.- Diria la mateixa que tinc a la meva signatura: "-Quina bestiesa. No busquis excuses per justificar els teu fracassos, tu mateix has triat com vols viure, escòria." Em cunde molt, ho trobo molt mascle dir això.

2.- Bua, la veritat és que després de els traumes gays que he tingut no em fa dir gaire cosa. No és que ho trobi normal, però sí que és asquerós. I sí, em recorda a Sitges, evidentemente.

3.- Jajajaja em sona em sona. Pues és bastant asquerós el que et diré. De petit molt petit estava a unes colònies. Estava tot sol al bosc i em va venir la caguera. Total, vaig cagar un trunyo d'aquells importants i no em vaig catar que no tenia paper xDDDD Vaig agafar un pedrusco i amb el pedrusco em vaig eixugar l'ojete. És llavors quan una tia em va veure i se'm va riure a la cara. O sigui, vergonya total.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dg 23 Mar 2014 - 22:11

Takiko escrigué:1. Quin és el darrer anime que has vist? Et va agradar? I el darrer manga que vas llegir?

2. On i com et veus d'aquí 5 anys?

3. Com creus que serà el final de Bleach? Creus que l'Isshin tindrà un paper important d'aquí al que queda de sèrie? T'agradaria que tornés a ser Capità? De la desena o d'una altre divisió?

1.- L'últim anime que m'hee vist és el de Dranganropa, i sí, està molt fino. T'he moments molt claus i amb un misteri molt potent. L'últim manga que m'he llegit és Beelzebub. El vaig seguir durant molt de temps i fa res, com 3 setmanes que s'ha acabat. És el meu manga preferit, m'encanta.

2.-Pues la veritat és que nidea. El que desitjaria és veurem a l'últim any de la uni, però quien sabe.

3.- Al final de Bleach serà com tots els shonen. El prota es torna op i ho guanya tot però a l'estil Tite, o sigui, amb trolls entre mig. El que sí que veig és un final molt èpic, o això espero. Home, potser l'Isshin vindrà al camp de batalla però cap al final de la saga, encara que venint del Tite és difícil saber si tindrà un paper important. Jo crec que aparaixerà un altre cop tot op i ya sta. No, no m'agradaria que torni a ser capità perquè no hi fa res a la ss. Que es quedi fent de metge, que ho fa molt bé xD
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dg 23 Mar 2014 - 22:51

Minato escrigué:- Suposem que et dius Isshin Shiba perquè t'agrada aquest personatge. Què t'agrada més? La fase "pare imbècil", la fase "ex-capità reshulon" o la fase "capità mandrós"?

- Et va agradar la saga del passat de l'Isshin?

-Abans de tot vull aclarir que em dic Isshin perquè m'agrada el nom.En part m'agrada com a personatge l'Isshin però no és el meu preferit. Pues m'agrada la fase excapità reshu perquè mola quan va tot sobrat.

-Sí, em va agradar moltíssim, de fet és de les que m'agraden més. Mola que el papi del Ichi estigui op. Aquí el vaig començar a respectar una mica ya. És que la fase pare imbècil és bastant insuportable, mola saber que almenys va ser un capità molt reshu i xetat.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dl 24 Mar 2014 - 23:06

Hanako escrigué:Isshin, no et pots quedar sense mode hardcore!!

1. Sobre l'Isshin com a persona eròtica.
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat al Hanataro fent neta la presó? Quina és la teva passió a la vida? I el que odies més fer? Quines coses et posen de bon humor? I quines t'irriten més? Quina classe de persones et cauen bé de seguida? I quina classe de persones no pots veure? Quin és el pecat que comets amb més freqüència? No et preocupa anar a l'infern? Creus que l'ànima dels ciutadans de Sitges no té salvació? Creus que les gambes de piscifactoria són més bones que les gambes criades en llibertat?

2. Sobre l'Isshin com a otaku eròtic

Creus que el Kensei està mort o que el Tite és un trollasso i quan el Kenpachi es carregui l'Sternritter V tornaran a viure? Dono per suposat que t'agrada el Kensei perque vares fer cosplay d'ell xD Si puguessis crear un manga, com seria el personatge? Seria molt mascle i viuria a Sitges? Tindria nòvios com l'Eren de Shingeki no Kyojin? T'agradaria viatjar al Japó? Com creus que acabarà Bleach?

3. Sobre l'Isshin com a receptor de preguntes random
Mira, l'altre dia no sé perquè pensava en que al Japó hi ha lladres de roba interior que et deixen amb el cul a l'aire i vaig pensar que potser a Sitges us passava el mateix, però clar, allà no deuen robar sostenidors sinó que s'estimen més els calçotets. T'ha robat mai els calçotets un viciós pervertit? Què faries si te'ls robessin? I si et deixessin sense? Imagina't que per Sitges es posa de moda dur els calçotets del tio que t'agrada pel cap i un dia et trobes un tio que duu uns teus pel cap i et posa morritos. Com reaccionaries?

1.-Bua es que un capitol dedicat al Hanataro és mortal. Tot i així detesto més els dilluns, els odio profundament. Ojalá no existissin i comencéssim la setmana amb dimarts. Ja de pas posats, si el Tite borrés l'existència d'en Hanataro quedaria molt simpàtic xD La meva passió en aquesta vida és el manga, evidentment. El personatge del meu manga seria del pal seriós, antipàtic, orgullós i que es fa els intelectes i sobrat, El que em posa de bon humor és saber que a la tarda no tinc res a fer. M'irrita saber que tinc exàmens i feines per fer. Persones que són molt obertes i que es socialitzen i parlen amb tu de seguida són les que em cauen bé de seguida. Persones pesades que no paren amb brometes repetides i que t'expliquen el que van fer ahir quan no m'interessa de res. Suda nar a l'infern xD No, Sitges sempre serà Sitges, un poble reconegut mundialment per l'abundància de gays. Ho sento, no m'agraden les gambes xD

2.-

Pues nidea, no pots saber el futur d'una cosa creada pel troll Tite, però apostaria a que tornarà a viure. Si no, no tindria gaire sentit que els capitans es morin. El Kensei d'abans molava un punyao perquè era tot un mascle però como no el trollTite s'ha carregat la seva masculinitat i la seva dignitat com a mascle. Pues seria un personatge fosc, seriós, orgullós, fred, que es fa l'intelecte i sobrat. Seria molt mascle però no viuria a Sitges i menys tindrà nòvios xD. M'encantaria viatjar a Japó, de fet és algo que tinc present per fer en el meu futur si l'economia m'ho permet. Bleach acabarà todos muertos menys l'Ichi.

3.- abans de tot aclarar que no visc a Sitges, sinó a 5km al costat xd. Pues no pas, i espero que mai em passi si Yisus vol. Pues em faria un suda i em compraria uns altres. Pues em traumaria de manera exponencialment infinita.

Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dt 25 Mar 2014 - 19:31

Moules escrigué:- Si entre el manga/anime, el LoL i el bàsquet haguessis de triar-ne un i els altres no poder-los fer mai més, què escolliries?

- Quina és la cosa que has fet a la teva vida de la qual et sents més orgullós? I de la que menys?

- Quin és el grup de música que més t'agradaria veure en directe? Quan arribaries a pagar per una entrada d'aquest concert? Com et sentiries si et diguessin de pujar a l'escenari a cantar?

1.- El manga/anime. El LoL evidentment que no, és bullshit i el bàsquet m'encanta però prefereixo manga

2.- Estic orgullós de ser friki Content No estic orgullós del meu comportament a la classe de Química. (mode malote on)

3.-Pues la veritat és que nom tinc cap grup preferit però si haig d'escollir per un triaria Rise Against. Arribaria a pagar max 40. Evidentment amb molta vergonya xD
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dt 25 Mar 2014 - 19:41

Erwyn14KC escrigué:Quins idiomes saps? Quina és l'assignatura que menys t'agrada de totes? Algun esport que t'agradi molt (sense contar el bàsquet)?

T'agrada viure a Sitges (o tan aprop de Sitges)? Has vist molt de yaoi? Quin és l'anime el qual te n'ha agradat menys el final?

Quin és el teu menjar preferit?

Sé català, castellà, spanglish, un peu de français, també em faig uns latinoamericanos weey i ça c'est toi. L'assignatura que menys és Castellà. Un esport... L'esquí, m'encanta *-*

A Sitges no m'agradaria viure xD M'agrada on visc, a prop però no a Sitges. Claro que... no xd Pues fa temps i temps que em vaig mirar l'anime de Ranma i em va decepcionar el final

Pizza de frankfurt amb mostassa *-*
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dt 25 Mar 2014 - 21:37

Finnick escrigué:-Creus en alguna religió? (Cristianisme, Jueus, Finnickisme etc...)

-Quin dia, any, i mes vas néixer?

-Si avui fos l'últim dia de la teva vida, per que demà et mataré, què faries?

- Crec en l'Isshinisme. Que morin els Jueus moros i cristians ya

- Al dia log(x+5/(7x-5x^3))=6-7x^3

-Pues... Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon 

Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Isshin Shiba Dt 25 Mar 2014 - 23:09

Victor Kudo escrigué:- Per què t'agrada el basquet? Quin va ser el millor moment jugant al basquet?

- Si puguessis escollir qualsevol personatge de qualsevol anime, quin series, que faries y per què?

- Si fossis inmortal i poguessis estar a més d'un lloc alhora, que faries?

Perquè m'agrada el bàsquet? wtff xD Perquè és un esport que és molt emocionant al contrari del fuubol. El millor moment va ser a categoria Mini (nava a 6e crec). Ens vam classificar al màxim nivell de Catalunya tenint l'honor de ser un dels 16 millors equips de Catalunya i jugant contra equips com el Joventut de BDN o el Manresa. Vam acabar penúltims però per mi va ser el millor any sens dubte.

-Un jo al cole, un altre a casa i un altre fent  Pervertmoon Pervertmoon Pervertmoon Pervertmoon Pervertmoon 
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  IchigoBankai Dt 25 Mar 2014 - 23:12

Isshin Shiba escrigué:
Finnick escrigué:-Creus en alguna religió? (Cristianisme, Jueus, Finnickisme etc...)

-Quin dia, any, i mes vas néixer?

-Si avui fos l'últim dia de la teva vida, per que demà et mataré, què faries?

- Crec en l'Isshinisme. Que morin els Jueus moros i cristians ya

- Al dia log(x+5/(7x-5x^3))=6-7x^3

-Pues... Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon  Pervertmoon 


Entrevista a: Isshin Qmeparto
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Isshin Empty Re: Entrevista a: Isshin

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum