Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nits d'anime: Edició Agost
+6
Wely Gin
Kenpachi Nafi
Shizen Eriksen
Eaea
Haok-X
Hanako
10 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Nits d'anime: Edició Agost
Kenpachi Nafi escrigué:P.D.: Per cert aquest any no hi ha Hangout d'aniversari?!
En poden fer un, però potser més endavant, que ara tenim molts concursos en marxa
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Millor, que a més ara tothom està disperso por ahi, disfrutant de les vacancesHanako escrigué:Kenpachi Nafi escrigué:P.D.: Per cert aquest any no hi ha Hangout d'aniversari?!
En poden fer un, però potser més endavant, que ara tenim molts concursos en marxa
Acabo de mirar el calendari i m'acabo d'adonar que els dies de Madoka Magica seré a Mallorca per tant dubto moltíssim que hi pugui ser... Al pròxim anime serà ;____;
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Gooraa escrigué:Acabo de mirar el calendari i m'acabo d'adonar que els dies de Madoka Magica seré a Mallorca per tant dubto moltíssim que hi pugui ser... Al pròxim anime serà ;____;
Enyorarem la teva veu de bribona i els teus comptes enrere dient "quatre" mentre et descollones, però tot sigui per veure't en persona
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Gooraa escrigué:Acabo de mirar el calendari i m'acabo d'adonar que els dies de Madoka Magica seré a Mallorca per tant dubto moltíssim que hi pugui ser... Al pròxim anime serà ;____;
Enyorarem la teva veu de bribona i els teus comptes enrere dient "quatre" mentre et descollones, però tot sigui per veure't en persona
La meva veu bribona i els meus comptes enreres descollonant-me jo sola perquè jo també m'escolto son lo millor, jo ho sé Aquí està la part bona, que ens podrem veure!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Gomen però el diumenge no podré asistir a la nit d'anime per horaris de feina, surto a la 1 de la nit intentaré posarme al dia pel dimars i resaré per tindre millor horari la setmana que ve.
Okii! De seguida que sàpigues els horaris digues cosetes i mirarem de posar els dies perquè puguis venir!
Hanako- Administrador
Jo al final tampoc puc venir i dimarts i dimecres no ho sé segur tampoc. M'han tornat a posar tota la setmana de tarda ^^'
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
La setmana que ve podré vindre tots els dies que tinc horari de matins
Perfectíssim Nafi Comptem amb tu!
D'altra banda, dir-vos que si algú vol veure Madoka Magica amb subtítols en català ho teniu disponible en aquest enllaç, subtitulat per Lluna Plena no Fansub: http://forum3.animelliure.net/viewtopic.php?f=57&t=18928
D'altra banda, dir-vos que si algú vol veure Madoka Magica amb subtítols en català ho teniu disponible en aquest enllaç, subtitulat per Lluna Plena no Fansub: http://forum3.animelliure.net/viewtopic.php?f=57&t=18928
Hanako- Administrador
L'Eric ha proposat que la setmana que ve fem un descans de la nit d'anime i ens reincoporem dia 25 per seguir amb els capítols de 7, 8 i 9 de Madoka Magica. A més, la Nafi tampoc pot estar d'aquests dies
Què en penseu els que acostumeu a venir a les nits d'anime? Us sembla bé aquesta proposta o preferiu acabar l'anime aquesta setmana pels motius que sigui?
Què en penseu els que acostumeu a venir a les nits d'anime? Us sembla bé aquesta proposta o preferiu acabar l'anime aquesta setmana pels motius que sigui?
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:L'Eric ha proposat que la setmana que ve fem un descans de la nit d'anime i ens reincoporem dia 25 per seguir amb els capítols de 7, 8 i 9 de Madoka Magica. A més, la Nafi tampoc pot estar d'aquests dies
A mi em sembla bé la proposta, ja que són habituals, crec vaja a la nit d'anime i ja que ells falten i últimament som pocs, crec que podriem fer aquesta pausa.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Pàgina 2 de 2 • 1, 2