Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Per molts d'anys, Gooraa! ;)
+11
Minato
Kenpachi Nafi
Erwyn14KC
Javi Ciffer
Zeppol
Meina
Moules
Wely Gin
Eaea
Finnick
Hanako
15 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Aniversaris
Pàgina 1 de 1
Per molts d'anys, Gooraa! ;)
Avui la nostra Gooraa al igual que el fòrum fa anys!! I després de tants i tants d'anys de felicitar-la, crec que no podem deixar passar aquesta ocasió i donar-li entre tots uns molts merescuts...
PER MOLTS D'ANYS!!
Goo-chaaaaan, passa un bon dia, titi! Espero que et regalin moltíssimes coses -i sobretot que t'agradi el que et regalen, que sinó després és un follón, tot i que si hi ha tiquet regalo s'agraeix, però has d'anar a canviar-ho i acaba fent palo- i que l'Ichigo et convidi a un restaurant tot car -preferiblement la trufa dorada, que el shinigami daurat és pel pupulacho- i que siguis mooooooolt feliç.
Per la part que toca a la Hanako, estic super contenta de poder-te tornar a felicitar un any més, petitona meva! Gràcies per ser part de la meva vida! Espero que tinguis un dia super especial i, per ajudar a que el dia sigui de puta mare, aquí tens uns quants molts de regalets!
Passa un bon dia i per molts d'aaaaaaaanys!
PER MOLTS D'ANYS!!
Goo-chaaaaan, passa un bon dia, titi! Espero que et regalin moltíssimes coses -i sobretot que t'agradi el que et regalen, que sinó després és un follón, tot i que si hi ha tiquet regalo s'agraeix, però has d'anar a canviar-ho i acaba fent palo- i que l'Ichigo et convidi a un restaurant tot car -preferiblement la trufa dorada, que el shinigami daurat és pel pupulacho- i que siguis mooooooolt feliç.
Per la part que toca a la Hanako, estic super contenta de poder-te tornar a felicitar un any més, petitona meva! Gràcies per ser part de la meva vida! Espero que tinguis un dia super especial i, per ajudar a que el dia sigui de puta mare, aquí tens uns quants molts de regalets!
- Regals 1:
- Regals 2:
Semarra mevaaaaaa! Tu precioso uke te queria dar un poquito de yaoi hermozo! Pa' que lo gose, mi amorsito. Ta quieroooooooooooooow, ains, ains! >///<
- Regals 3:
Passa un bon dia i per molts d'aaaaaaaanys!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Per molts d'anys, Gooraa! ;)
Felicitats Go-chan!!! Espero que passis un gran dia tant amb amics com familiars!!!
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Moltes Felicitats Gooraa ! Passa un dia molt eròtic i especial i que ho passis molt bé !
Ah, i per cert no et recordis mai que en moments difícils sempre queda aquesta solució: Report Eaeaeaeaeaeaeaea XDXD
Ah, i per cert no et recordis mai que en moments difícils sempre queda aquesta solució: Report Eaeaeaeaeaeaeaea XDXD
- Regal :
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Moltes felicitaaaaats!!!
Espero que t'ho passis molt bé aquest dia i que el pròxim aniversari poguem tornar a felicitar-te igual!
Espero que t'ho passis molt bé aquest dia i que el pròxim aniversari poguem tornar a felicitar-te igual!
- eroticitat:
ho sento, pero es que es molt guapo xD
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Moltes felicitats!! Que passis un dia molt eròtic i rebis molts regals igualment eròtics!
MOLTISSIMES FELICITATS GOORAA!!
Doncs desitjo que passis un grandissim dia, i que el disfrutis moltissim!!
- Spoiler:
- Spoiler:
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Encara no ens coneixem, però de totes maneres, felicitats!!
Zeppol- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 7
Reiatsu : 7
Edat : 32
Ubicació : Santa Perpètua
Felicitats Gooraa!!
Bueno tinc una sorpresa preparada.
Disfruta molt aquest dia!
Bueno tinc una sorpresa preparada.
- zelo:
- Sexy Ichigo:
Disfruta molt aquest dia!
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Moltíssimes felicitats Gooraa!
Espero que passis un dia genial! Amb molts regals guais i pastís! I encara que avui toqui party hard, espero que tinguis també una bona estona per dormir perquè com al llit enlloc(?)
- Spoiler:
- Spoiler:
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Moltissimes felicitats Gooraa-chaaaan!
Que ràpid et fas gran T___T encara recordo quan tenies 15 anyets... *yaya modo off* Espero que celebris el teu cumple amb l'eroticitat que es mereix, many alcohol, such k-pop wow! També espero poder felicitar-te molts anys més, i que algun dia poguem celebrar-lo tots junts sortint de Partyjard tots junts pels llocs anti-higiènics de Marina!
Disfruta molt del teu dia!
Que ràpid et fas gran T___T encara recordo quan tenies 15 anyets... *yaya modo off* Espero que celebris el teu cumple amb l'eroticitat que es mereix, many alcohol, such k-pop wow! També espero poder felicitar-te molts anys més, i que algun dia poguem celebrar-lo tots junts sortint de Partyjard tots junts pels llocs anti-higiènics de Marina!
Disfruta molt del teu dia!
Feeeliiiciitaaats Gooraaaaaaaaaaaaaa! Que t'aprovin bé els 17 i aprofita'ls, que l'any que ve ja podràs nar a la PRIZIOOOOON!
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Moltes felicitats Gooraa!!!
Que graaaaan que et fas Gooraa, sembla ahir quan et vaig coneixer i m'esclavitzaves perquè et fesi la feina e.e, espero que hagis tingut un gran dia d'aniversari i que cumpleixis mooooooolts més!!
- regalito que te gustara e.e:
- Més regals:
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
MOLTS D'ANYS GOORAA!!!!
Espero que hagi passat un dia genial i que l'hagis celebrat així com toca! Quan venguis a Mallorca a veure si ens podem veure i ho celebrem!
Ara regalets eròtics!!!
- regal:
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Moltíssimes gràcies a tots els que m'heu felicitat any rere any, i els que m'heu felicitat per primer cop també!!! M'han encantat tots els vostres regals, alguns m'han fet riure i d'altres m'han fet que em desagni pel nas d'una manera bestial, he hagut de parar en urgències de camí a la meva party (?) Nah és brometa xD
Doncs això, moltíssimes gràcies de nou per felicitar-me i regalar-me totes aquestes coses tan eròtiques, us estimo!
Doncs això, moltíssimes gràcies de nou per felicitar-me i regalar-me totes aquestes coses tan eròtiques, us estimo!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió