Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Les edats de Bleach EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Les edats de Bleach EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Les edats de Bleach EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Les edats de Bleach EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Les edats de Bleach EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Les edats de Bleach EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Les edats de Bleach EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Les edats de Bleach EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Les edats de Bleach EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Les edats de Bleach

+4
Kenpachi Nafi
Meina
Eaea
Wely Gin
8 participantes

Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Les edats de Bleach

Missatge  Wely Gin Dg 16 Nov 2014 - 23:10

El tema de les edats de Bleach no ha quedat mai clar i internet està ple de teories que no se sostenen (gràcies a la famosa coherència i lògica del Tite xD). Per això, a algunes persones del fòrum -entre les quals m'incloc- no sabem com "calcular" l'edat del nostre personatge de rol. Fa temps per internet vaig trobar una teoria que deia que 10 anys "reals" equivalen a 1 any "shinigami". Per tant, si la Rukia té 150 anys, n'aparenta 15, cosa que sembla racional. Però llavors què passa amb el Yamamoto, l'Ukitake, el Kyoraku i la Unohana, que tenen més de 2000 anys? Cal dir també que als animes no s'acaba de veure mai clar quina edat aparenten els personatges xD Amb aquest post us vull demanar...

1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga?
2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple?
3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal?
4. Quina edat creis que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten?
5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència?
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Hanako Dl 17 Nov 2014 - 12:33

El Tite és tot un professional i segur que ho té ben, ben calculat Rolling Eyes

El que a mi també em crida l'atenció és el tema que hi ha gent que creix i hi ha gent que no. El cas que salta més a la vista per a mi és el del Byakuya i la Hiyori a la saga del passat: 100 anys després la Hiyori segueix igual però el Byakuya és ja tot un home (igual amb el Hisagi).

I ara contestaré les preguntes! Joan

1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga? El Tite es fuma el paper, es fuma les cortines i es fuma les edats. No crec que segueixin cap lògica, simplement el tio dibuixa un personatge i diu "M'agrada, està bé, vaig a posar-lo a alguna banda". I ja està xD

2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple?
Per a l'Ichigo em suposo que l'edat avança com una persona normal, ja que està viu. En canvi, per l'Isshin i per l'Urahara l'edat deu avançar com avança per a un shinigami, és a dir, misteriosament xD Després també tenim els nens de l'Urahara, que no sabem què merdes són però creixen...

3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal?
El Juha té algun tipus de limitació de temps, està clar i, ara que em ve al cap que em vaig rellegir el manga fa poc, potser aquesta limitació tingui a veure amb el dia i la nit, ja que el Juha de nit ha de dormir (no recordo exactament perquè, però el Juha dormia de nit i l'Ishida volia parlar amb ell quan es troba al Haschwalth que li diu que sa Majestat ara és el pare de tots els Quincys i no el pot atendre).

Suposo que amb l'Ishida, que és el darrer Quincy viu, deu passar el mateix que amb l'Ichigo, com que són humans el seu temps deu anar com el d'un humà. Quan es deixi bigoti com sa Majestat podrem avaluar-ho xDDD

4. Quina edat creis que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten? Buah, aquesta pregunta és molt àmplia! Doncs depèn molt de quin personatge perquè, per exemple, la Rangiku canvia molt des de la primera aparició a les següents. A la primera sembla molt jove i més tard pareix que li han afegit com 10 anys de sobte (o bé, és la meva impressió)
Les edats de Bleach Rangiku_First_Appearance
Les edats de Bleach 151-1317818761

Jo la veig molt més major a la segona xD Que sapigueu que sóc molt dolenta posant edats i més així a tots els personatges en general xD El que està clar és que el Renji, la Rukia, la Momo i el Kira tenen més o menys la mateixa edat i el Hisagi és uns quants anys més gran. El mateix passa amb la Soi-Fong, el Byakuya i l'Ichimaru. De la resta ni zorra xDDDD (també aquesta és una altra pregunta: a l'Acadèmia de shinigamis pots entrar quan et doni la gana? És igual l'edat que tinguis, no?)

Després el que diu la Wely, hi ha personatges com el Yamamoto que no se sap perquè està tan vell quan la Unohana estava perfecta (i tots els membres de la Divisió Zero, que la Senjumaru tampoc aparenta tenir-ne massa). Pel que fa al Kyoraku hi ha un problema amb ell i és que em sembla que el Tite s'ha colat xDD

El Kyoraku i l'Ukitake són els primers estudiants de l'Acadèmia que es converteixen en Capitans. L'Acadèmia de Shinigamis té 2000 anys d'antiguitat. Vaig a posar que són lents i que estan 500 anys a ascendir (una burrada, perquè sembla que el lloc de Capità el regalen quasi). Doncs posem que fa 1500 anys que són Capitans, no? Entre que es graduen, aprenen el bankai i tal... Després hi ha la guerra de fa 1000 anys i a un flashback... apareix el Shunsui de nen (de més nen de quan ens el mostra com a estudiant a l'acadèmia)!! No pot ser! És a dir, o que en 1000 i pico d'anys tots els que es varen graduar a l'Acadèmia són uns garrulos o aquí el Tite s'ha colat molt.

5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència?
A la Hanako li poso uns 1000 anys d'edat i una aparença d'uns 20 i pico. No em sabria greu que n'aparentés més, però m'agrada la idea que es noti bastant la diferència d'edat entre l'Ukitake i ella.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Eaea Dl 17 Nov 2014 - 15:54

1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga?
Jo crec que els anys al món dels shinigami equivalen igual al món real, el que varia és l'aparença dels personatges, em refereixo a la seva ànima, que canvia la aparença de edat, la alçada, etc. Jo crec que arriba un punt on el teu cos ja no canvia d'aparença i es queda així per sempre. (A lo daimon de la Brúixola Daurada)
2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple? L'Isshin segueix sent un shinigami igual que l'Urahara, no crec que variï la forma de passar el temps, ja que crec que això va per l'ànima. L'Ichigo, igual que en Ginjo, tenen una part humana, per tant el seu cos humà i la seva ànima són la mateixa fins que el cos no mori i l'ànima quedi restant en vida.
3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal? L'Ishida és un humà que ha assolit les habilitats Quincys mentre encara està viu, per tant trobo que és el mateix que amb l'Ichigo. Els altres Quincys seguirien dins del meu postulat que l'aparença la declara l'ànima i un cop es queda no varia, per molt que envelleixis. En canvi, en Juha és al revés, és com si estigués tornant enrere la seva ànima. Això del bigoti jo crec que té a veure amb la quantitat de quincys que queden vius i els morts, ja que representa que quan un Stenritter mor, el poder retorna a Sa Majestat en Juha.
4. Quina edat creis que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten? Això és massa difícil de dir desprès de la meva teoria. XDD
5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència? 17, aparença 17.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Meina Dl 17 Nov 2014 - 18:13

Jo soc especial i no respondre les preguntes 3 i 4 per que no se massa com contestar-les xDD

1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga?

Jo sempre havia pensat que aixo de les edats dels personatges de Bleach era una mica de cadascú, i que dos persones de la mateixa edat podien tenir aparença d'edats molt diferents, osigui que no hi ha una norma establerta

2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple?

Jo crec que el personatge de l'Ichigo avança com una persona humana normal ja que es mig humà, mentres que l'Isshin i l'Urahara avancen igual que els shinigamis, a lo random.

5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència?

Al meu personatge li vaig posar l'edat de 106 anys i que tenia una aparença de 16
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 18 Nov 2014 - 12:30

És un tema molt interessant ja que crec que ni en Tite se l'ha plantejat...

1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga? Crec que el Tite fa lo que li rota amb lo de les edats, que no hi ha CAP relació entre l'edat real i l'aparença, simplement "paren de fer-se vell" quan a ell li convé per tindre l'aparença que vol. EL cas més clar, com ha dit la Wely, són en Yamamoto, l'Unohana, en Kyoraku i l'Ukitake que se suposa que tenen tots 2000 anys.
A més, com a curiositat, en Tite fa mai referència a l'edat dels personatges? S'ha dit mai X personatge te Y anys? Potser tema surt a les coses que publica fora del manga i que no he llegit mai per això pregunto...
2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple? Amb l'Urahara ho tinc més clar que amb l'Isshin que segueix sense fer-se vell com si estigués a la Societat d'Ànimes, tot i que alguns canvis si que té entre "L'actualitat" i la Saga del Passat però és ínfima (canvia més d'actitut que d'altra cosa). SUposo que és perquè viu una mica entre els dos mons.
L'Isshin és un altre tema, s'ha insertat completament a la societat del mon humà per lo que crec que en ell si que canvia l'edat. Crec que la diferència és fins a quin punt tenen relació encara amb la Societat d'Animes. L'Isshin ha tallat completament els ponts amb el Seireitei mentre l'Urahara no, Tot i que tampoc es dona a entendre que es facin vells... L'Ichigo com el seu pare crec que si que es fa vell, sobretot perquè és jovenet i encara es pot fer gran sense que a en Tite li molesti dibuixar-lo.
3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal? Està clar que el temps passa per en Juha Bach, però la diferència es nota de 1000 en 1000 anys... potser és perque està molt OP perquè l'avi de l'Ishida es va morir de vell en una edat molt humana (no tenia pinta que tingués 200 anys). Així doncs suposo que els Quincys, com a humans que són, avança a un ritme normal. Lo d'en Juha Bach no crec que tingui cap tipus de lògica, és un Yisus molt OP que crec que fa lo que vol amb el temps...
4. Quina edat creus que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten? Cada personatge és un mon. Ens podem guiar per quan surten com a estudiants de l'Acadèmia Shinigamis per saber més o emnys qui tñe la mateixa edat (Renji, Rukia, Momo, Kira,...), però els demés tant podria ser que en tinguin 20 com 200. Sobre lo del canvi de la Matsumoto que anomena la Hanako crec que és més pel canvi de dibuix de l'estudi que perquè s'estigui fent vella de veritat. Tots vam notar el cansur que donen els personatges als primers capítols de l'anime...
5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència? Té 150 anys amb una aparència de 20 anys (sincerament l'edat li vaig posar bastant aleatoriament...)
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Kami Dt 18 Nov 2014 - 15:33

Si no m'equivoco crec que això es va parlar ja, tot i que deu fer la tira de temps, la única conclusió a la que es va arribar es que fot el que li dóna la puta gana el catxondo i es va delatar en la saga del passat:

Aquesta es la nanao en la saga del passat
Spoiler:
i en els cent anys que ara mateix, una mica a oju, diria que passen entre la saga del passat i l'inici de bleach creix fins a la nostra sexy nanao d'ara, però eh, la hiyori es queda igual. Tot indica que els vizards tenen problemes de creixement. Serà culpa de la part de hollow? la màscara que pesa massa? o es degut la merda que deu cuinar el Kensei? i tot i que el gordo del bigoti rosa s'el veu molt sa aquestes preguntes i més se les emportarà a la tomba el desgraciat (o vamos que es va oblidar de la puta hiyori i ningú el pot culpar per això).
1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga? mai li deu haver importat una merda
2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple? el que li dóna la puta gana també
3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal? joder el que li dóna la puta gana
4. Quina edat creis que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten? em costa endevinar la edat de la gent normal endevinaré les d'un manga que no segueixen cap lògica
5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència? rol? quin rol? Rolling Eyes
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Hanako Dt 18 Nov 2014 - 16:36

Tot això ha fet que investigui i he trobat aquesta cronologia... http://bleach.wikia.com/wiki/Timeline_of_Events

Aclarir idees sobre les edats no ho fa massa, però m'ha servit molt per posar els fets al seu lloc (per exemple, m'acabo d'adonar que l'Acadèmia existia abans que haguessin tretze divisions...).

Ara em quadra més que el Kyoraku i l'Ukitake fossin els primers en convertir-se en Capitans, ja que degueren formar part del grup d'assassins que es feien dir "divisions" abans de la creació del Gotei 13 Sad
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  parcheralex Dt 18 Nov 2014 - 22:40

1.Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga?
Tite fa el que vol perquè vol i perquè pot i segurament el seu editor/s li deixen. Who knows?? Jo crec que el temps al SS i al món humà van diferents iguals està clar que no iguals. Potser al SS va més ràpid, és a dir, un mes humà són 12 mesos al Gotei o algu així.
2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple?

La edat de l'Ichigo com els humanas igual. l'Isshin més lent que als humans com als shinigamis però no se si està en un gigai potser el seu temps s'ha parat. L'Urahara fa el que li surt ddels cataplin així que té l'edat que vol i el temps fa el que vol.

3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal?
A en Juha potser se li va parar el temos al estar una part dins l'Ichigo però no se el seu vigoti creix. VIGOTI MISTERIÓS
4. Quina edat creis que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten?
La Rukia arribant als 60, el Renji segurament els mateixos. El Byakuya potser uns 300-400(?)
5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència?

20 anyets d'aparença.
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 18 Nov 2014 - 23:38

Hanako escrigué:Tot això ha fet que investigui i he trobat aquesta cronologia... http://bleach.wikia.com/wiki/Timeline_of_Events

Aclarir idees sobre les edats no ho fa massa, però m'ha servit molt per posar els fets al seu lloc (per exemple, m'acabo d'adonar que l'Acadèmia existia abans que haguessin tretze divisions...).

Ara em quadra més que el Kyoraku i l'Ukitake fossin els primers en convertir-se en Capitans, ja que degueren formar part del grup d'assassins que es feien dir "divisions" abans de la creació del Gotei 13 Sad
M'he adonat que a la cronologia no fa referencia a quan la Unohana es troba amb en Kenpachi quan era petit Sad (potser perquè ho han fet abans de la lluita amb els Quincys), ni a quan en Kenpachi coneix a la Yachiru...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Shizen Eriksen Dj 20 Nov 2014 - 23:58

1. Què opineu sobre les edats de Bleach, creis que segueixen alguna lògica o simplement el Tite se les treu de la màniga? Cada cop és més dificil saber perquè quan utilitza flashbacks comencen a haver-hi moltes incongruencies xD Però m'he fixat en una llógica que s'ha respectat més o menys: Les edats van lligades al poder espiritual.
Contra més poder espiritual tens, més lent és el teu envelliment. És el cas d'en Yamamoto, l'Unohana o la Divisió 0.
Després veus tinents com podrien ser la Matsumoto, en Hisagi o la Nanao, que fa 100 anys eren nens, ja que no tenen un reiatsu tan gran com poden ser els capitans.

2. Què passa amb les edats dels personatges mig humans? Com avança l'edat per l'Ichigo, l'Isshin o l'Urahara, per exemple?
És el cas més extrany de tots. Vist així, fàcilment podem dir que la seva edat avança com un huma qualsevol... però jo no hi estic d'acord. Hi ha una llacuna. És la relació amb la edat entre el cos físic i l'espiritual. El seu cos físic crec recordar que estava a casa seva. Ell va anar a entrenar al Dangai amb el seu pare. Va obtenir més musculació i va aumentar la seva alçada. I aquí hi ha el problema de si tu augmentes la teva condició física en la teva forma espiritual, aquesta millora no s'aplica al teu cos físic (en teoria). Així que l'Ichigo tenint un gran poder, en 3 mesos que va estar entrenant, va créixer en alçada com un humà en la seva forma espiritual deixant en evidencia la teoria que he explicat abans. És a dir, per culpa de l'entrenament al Dangai, la edad espiritual i la humana no coincideixen. Això faria dir que la seva forma espiritual es morira abans que el cos físic per 3 mesos de diferencia.
No se si ho heu entés. Resumint: LA EXISTÈNCIA DE L'ICHIGO TRENCA LES LLEIS DE L'ESPAI TEMPS. Seriament: L'Ichigo s'ha vist que espiritualment i humanament la seva edad transurreix com la d'un humà normal, només que l'entrenament al Dangai ha fet que la edat física humana i la espiritual es distorsioni.

En quant a l'Isshin i l'Urahara és més senzill. L'Urahara mateix ho va explicar. Dins un gigai obtens les limitacions d'un humà, així mateix en la edat (almenys pel que es veu en l'Isshin).

3. Tema Quincys. Què creis que passa amb el temps del Juha Bach? S'han fet diverses teories a com afecta el temps a Sa Majestat i al seu bigoti. I l'edat de l'Ishida avança com la d'un humà normal?
Aquesta és la meva teoria segons tot el que he anat veient. En Juha té una limitació de temps, evidentment. Ha de estar dins el Schatten Bereich (Àrea de les ombres) que va mencionar en Haschwalth, perquè la seva vida no transcorri com la d'un humà qualsevol. Quan estava segellat, permaneixia dins aquesta àrea, que deu ser tota l'extenció de Silbern (lloc on viuen els quincys). Ara que en Juha hi és al palau espiritual, està fora de la zona, així que el seu temps de vida torna a ser la d'un humà ordinari.
I en quant l'Ishida és un humà, com els anteriors quincys, així que la seva edat no és modifica.

4. Quina edat creis que tenen els personatges de Bleach i quina aparenten? Ens podriem tirar any amb aquesta pregunta xDDD Però jo segueixo la teoria de la primera pregunta. Ara si, aplicar-la per veure quina edat tenen? ho sento, sóc artista no matemàtic Music

5. Quina edat real li poseu al vostre personatge de rol i quina d'apariència?
rol jajajajajaja. El meu és quincy així que fuck the world.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Les edats de Bleach Empty Re: Les edats de Bleach

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum