Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Death Parade
+3
drew-kun
Victor Kudo
Hanako
7 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Death Parade
Avui us porto aquest anime psicologic relacionat amb els jocs. Nomes hi ha un capitol pero promet molt.
El Queen Dekim es un bar en el qual dues persones hi apareixen sense recordar com hi han arribat. Un cop dins el cambrer els obliga a participar a un joc en el qual cadascu es juga la seva vida. A mesura que avança la partida els records i la veritable naturalesa de tots dos jugadors van sortint, juntament amb la seva por de perdre i la seva crueltat.
P.D.: També te una OVA anomenada Death Billiards
El Queen Dekim es un bar en el qual dues persones hi apareixen sense recordar com hi han arribat. Un cop dins el cambrer els obliga a participar a un joc en el qual cadascu es juga la seva vida. A mesura que avança la partida els records i la veritable naturalesa de tots dos jugadors van sortint, juntament amb la seva por de perdre i la seva crueltat.
P.D.: També te una OVA anomenada Death Billiards
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Re: Death Parade
Jo també l'he començat!! El primer capítol em va agradar bastant, tot molt misteriós...
L'ova val la pena o no té res a veure amb l'anime??
L'ova val la pena o no té res a veure amb l'anime??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
El primer capítol m'ha agradat bastant, sortia els dimecres oi? Ja vull veure el següent capítol
Demà potser em miro l'OVA si tinc algo de temps, encara que penso que no té res a veure amb l'anime
Demà potser em miro l'OVA si tinc algo de temps, encara que penso que no té res a veure amb l'anime
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Com que tots em pregunteu per l'OVA, si que te a veure, probablement sigui un capitol del manga que quan sigui el moment de fer-lo en anime no es faci.
Pel que tinc entes l'OVA va sortir al 2013 per un projecte que va impulsar el govern japones per finançar entre altres coses la formacio dels animadors. L'obra va rebre una subvencio de 38 milions de iens, aixo sol ja demostra la qualitat.
Pel que tinc entes l'OVA va sortir al 2013 per un projecte que va impulsar el govern japones per finançar entre altres coses la formacio dels animadors. L'obra va rebre una subvencio de 38 milions de iens, aixo sol ja demostra la qualitat.
drew-kun- Shinigami ras
Una pregunta: Soc l'unic que creu que aquest opening no li pega gens?
drew-kun- Shinigami ras
M'he vist els dos capítols i m'ha agradat moltíssim. Un dibuix de gran qualitat i una història impressionant. Espero veure més capítols !
Referent a lo de l'opening jo també penso igual, encara que el ending encaixa molt.
Referent a lo de l'opening jo també penso igual, encara que el ending encaixa molt.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Aquesta és la gracia. El contrast entre l'opening i la trama de l'anime, que et fa sorprendre. Simplement m'encanta!drew-kun escrigué:Una pregunta: Soc l'unic que creu que aquest opening no li pega gens?
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Estic amb l'Eric crec que l'opening es exactament atractiu per aquest motiu.Shizen Eriksen escrigué:Aquesta és la gracia. El contrast entre l'opening i la trama de l'anime, que et fa sorprendre. Simplement m'encanta!drew-kun escrigué:Una pregunta: Soc l'unic que creu que aquest opening no li pega gens?
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
M'he posat al dia amb Death Parade i realment m'encanta (tenies raó Quincy). El quart capítol ha estat com una patada a la boca comparat amb el tercer super happy flowers així que m'estic recuperant...
No entenc perquè es critica l'opening amb el flow que té, és la hostia, però ja podrien anar presentant més personatges que amb aquests es queden curts ja!
Suposo que un dia d'aquests, per calmar el mono, miraré l'OVA que és Death Billiards, oi? M'imagino que no és cap spoiler de l'anime...
P.D.: Missatge 900
- Spoiler:
- És veritat que les cares dels ascensors canvien segons si la persona es reencarna o va al buit? Perquè si que veig que a cada capítol són diferents però com tampoc diuen el veredicte, excepte en el primer, doncs no ho tinc molt clar... Perquè segons això els dos del tercer es reencarnen, tot i que la tia es monta allà una bola guapa.
No entenc perquè es critica l'opening amb el flow que té, és la hostia, però ja podrien anar presentant més personatges que amb aquests es queden curts ja!
Suposo que un dia d'aquests, per calmar el mono, miraré l'OVA que és Death Billiards, oi? M'imagino que no és cap spoiler de l'anime...
P.D.: Missatge 900
Per fi comença lo bo !
- Spoiler:
- Fins al moment tot era introductori, per fi, en el capítol 7 comença la vertadera història dels personatges. És increïble lo del Decim, jo crec que, o acaba convertint-se en un arbitre amb sentiments, cosa que li donarà molts problemes i agafant amor per la protagonista, o acabarà sent promocionat, ja que la noia aquesta, al càrrec de la torre els i acaba d'enviar uns subjectes especials es veu. Quina emoció pel següent :viciat:
Eaea- Tinent impopular
Suposo que el capítol més fluix de la serie és per anunciar que arriba la xixa buena!
M'encanta l'aspecte de la Nona
- Spoiler:
- No només en Decim sembla que pugui ser un arbitre amb sentiments, en Ginti i la fangirl aquella també tenen una relació rareta. Es queixen de que arriben masses ànimes per jutjar i parlen d'àrbitres amb sentiments, això vol dir que canviaran el sistema i posaran àrbitres amb sentiments perquè la cosa vagi més ràpida?
Molt trist i much feels el hobby d'en Decim...
I fins quan s'estarà la tia aquella amb el Decim? Se suposa que l'ha de jutjar a ella també. Potser serà la primera dels àrbitres humans, com ha dit la Nona "com podem jutjar als que han viscut i han mort nosaltres que ni hem viscut ni hem mort" (o algo així).
Kenpachi Nafi escrigué:Suposo que el capítol més fluix de la serie és per anunciar que arriba la xixa buena!
- Spoiler:
No només en Decim sembla que pugui ser un arbitre amb sentiments, en Ginti i la fangirl aquella també tenen una relació rareta. Es queixen de que arriben masses ànimes per jutjar i parlen d'àrbitres amb sentiments, això vol dir que canviaran el sistema i posaran àrbitres amb sentiments perquè la cosa vagi més ràpida?
I fins quan s'estarà la tia aquella amb el Decim? Se suposa que l'ha de jutjar a ella també. Potser serà la primera dels àrbitres humans, com ha dit la Nona "com podem jutjar als que han viscut i han mort nosaltres que ni hem viscut ni hem mort" (o algo així).
- Spoiler:
- Si malament no recordo, la Nona li va dir a en Decim alguna cosa sobre 3 mesos de prova. No sé si es referia al temps que la protagonista s'estarà amb en Decim o una altra cosa, però segurament és això. Jo crec que la noia se'n anirà al recuperar tots els seus records, ja que al arribar a aquest "món", era estrany que, a part de no recordar res del seu passat, no només moments abans de la seva mort, sinó tota la seva vida; també sabia que havia mort. Aquesta noia és un cas especial. Espero que al final es quedi amb en Decim, encaixen a la perfecció
Eaea- Tinent impopular
Eaea escrigué:Kenpachi Nafi escrigué:Suposo que el capítol més fluix de la serie és per anunciar que arriba la xixa buena!
- Spoiler:
No només en Decim sembla que pugui ser un arbitre amb sentiments, en Ginti i la fangirl aquella també tenen una relació rareta. Es queixen de que arriben masses ànimes per jutjar i parlen d'àrbitres amb sentiments, això vol dir que canviaran el sistema i posaran àrbitres amb sentiments perquè la cosa vagi més ràpida?
- Spoiler:
Si malament no recordo, la Nona li va dir a en Decim alguna cosa sobre 3 mesos de prova. No sé si es referia al temps que la protagonista s'estarà amb en Decim o una altra cosa, però segurament és això. Jo crec que la noia se'n anirà al recuperar tots els seus records, ja que al arribar a aquest "món", era estrany que, a part de no recordar res del seu passat, no només moments abans de la seva mort, sinó tota la seva vida; també sabia que havia mort. Aquesta noia és un cas especial. Espero que al final es quedi amb en Decim, encaixen a la perfecció
- Spoiler:
- No recordava això dels tres mesos de prova, però en Ginti li va dir a en Decim que la jutgés d'una vegada, i en Decim li va explicar a en Ginti que fins que es quedaría amb ell fins que la podés jutjar així que en principi abans o després ho hauria de fer. Ara sembla que comença a recordar coses de la seva vida així que s'anirà destapant la veritat. Està clar que és especial i segur que provocarà algun canvi important en el sistema de judicis.
Lo que no entenc és perquè han fet quedar a la fangirl del penúltim capítol, perque no és va traumatitzar quan se'n va adonar que estava morta? (la mort més tonta de tot l'anime) Tot i així en principi hauria de poder-la jutjar igualment, no?
- Spoiler:
- Mare meva el últim capítol ! Genial !
M'ha agradat moltíssim aquest capítol, de debò, potser el millor de la sèrie per a mi. És el primer capítol que aprofundeixen tant en els personatges, amb l'accentuació que els dos són assassins, com es veu en el típic tros que surt desprès de l'ending. I també ha estat el primer en deixar un cas obert per al següent capítol.
La història dels dos, del detectiu i del noi, són molt tristes, i, s'han pres la justícia per la seva mà al veure que la societat no pot actuar en contra dels que varen fer coses horribles. Ja veurem com continua i com acaba el judici en el següent capítol.
Eaea- Tinent impopular
- Spoiler:
- Ha començat una mica fluix el capítol però al final m'ha deixat amb ganes de més. En Decim ha de jujar a dos assassins que al cap i a la fi el que feien eren venjar a un ser estimat. Encara no sabem casi res d'ells ni de les circunstàncies de l'atac a la dona i la germana així que poc podem dir per ara. Que cruel tallar el cas per la mitat!
I ara resulta que a la noia també li posen els records dels morts? Perquè no ho havia demanata mai abans? I perquè en el troç del final sembla com si tornessin a arribar les dos ànimes?
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638