Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Death Note en català.
+6
Kenpachi Nafi
Ryoku Hades
Eloi Kurosaki
Andrea Kuchiki
Kirajh_Vizled
Hanako
10 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Death Note en català.
Doncs em toca a mi també encetar aquest fòrum perquè ningú no s'anima, veig...
Vinc a recomanar-vos un manga (o anime) que es Death Note.
Death Note (quadern de mort) tracta de la història d'un jove molt intel·ligent anomenat Light Yagami qui un dia, la seva vida pateix un canvi radical quan troba un estrany quadern sobrenatural anomenat «Death Note», a terra. Darrere d'aquest quadern hi havien instruccions sobre el seu ús, on deia que si s'escrivia el nom d'una persona i es visualitzava mentalment el rostre d'aquesta, moriria d'un atac de cor.
Light empra el quadern per matar a tots els criminals, per tal de netejar el món de la maldat i convertir-se en el «déu del nou món». Més tard, el nombre inexplicable de morts de criminals crida l'atenció de l'FBI i la d'un famós detectiu privat conegut com «L». En Light descobreix que l'L serà un dels seus majors rivals, i es produirà un joc psicològic entre els dos.
Death Note va ser molt popular i va arribar a ser prohibit a països com la Xina. S'han fet dues pel·lícules, novel·les i Artbooks. És bastant recomanable així que si no l'heu vist, ja sabeu què heu de fer.
Si voleu, jo va deixo aquí l'enllaç al primer capítol del manga.
Manga: http://www.animextremist.com/mangas-online/deathnote/capitulo-1/deathnote.html
Quan a l'anime, si el voleu veure és al youtube:
Vinc a recomanar-vos un manga (o anime) que es Death Note.
Death Note (quadern de mort) tracta de la història d'un jove molt intel·ligent anomenat Light Yagami qui un dia, la seva vida pateix un canvi radical quan troba un estrany quadern sobrenatural anomenat «Death Note», a terra. Darrere d'aquest quadern hi havien instruccions sobre el seu ús, on deia que si s'escrivia el nom d'una persona i es visualitzava mentalment el rostre d'aquesta, moriria d'un atac de cor.
Light empra el quadern per matar a tots els criminals, per tal de netejar el món de la maldat i convertir-se en el «déu del nou món». Més tard, el nombre inexplicable de morts de criminals crida l'atenció de l'FBI i la d'un famós detectiu privat conegut com «L». En Light descobreix que l'L serà un dels seus majors rivals, i es produirà un joc psicològic entre els dos.
Death Note va ser molt popular i va arribar a ser prohibit a països com la Xina. S'han fet dues pel·lícules, novel·les i Artbooks. És bastant recomanable així que si no l'heu vist, ja sabeu què heu de fer.
Si voleu, jo va deixo aquí l'enllaç al primer capítol del manga.
Manga: http://www.animextremist.com/mangas-online/deathnote/capitulo-1/deathnote.html
Quan a l'anime, si el voleu veure és al youtube:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Death Note en català.
Ja ho he vist es un dels mijors animes (manga) que hi ha.
amb la meua humil opinio.
gracies per la recomanacio
amb la meua humil opinio.
gracies per la recomanacio
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa
- Spoiler:
jo no le vist entera perque quan va morir L ho vaig deixar. no sé, no tenia sentit sense ell
Editat per darrera vegada per Andrea Kuchiki el Dt 25 Oct 2011 - 20:28, editat 2 cops en total
quin spolier :gasp: acabes de fer
si jo no l'aguera vist ja,m'he l'auries XAFAT del tot aquest anime tan bo :imdead:
si jo no l'aguera vist ja,m'he l'auries XAFAT del tot aquest anime tan bo :imdead:
Ara si que esta ben possat
Andrea, Andrea!! Vas spoileant (o spoiletjant?) la gent!
Però jo estic d'acord amb l'spoiler de l'Andrea. Contràriament, jo sí l'he vista tota, però els darrers capítols com a que no...
Però jo estic d'acord amb l'spoiler de l'Andrea. Contràriament, jo sí l'he vista tota, però els darrers capítols com a que no...
- Spoiler:
És a dir, a mi m'hauria agradat que en Light fos qui guanyés! Fins i tot la història d'en Teru tenia sentit, tot tenia sentit i estava preparat per la victòria d'en Kira però... de la màniga es varen treure el paio aquell del... Near, no? I que sigui el Near qui guanya en Kira... em sembla bastant fals! No pot ser! L'enemic d'en Kira és l'L i... ja està! Quan l'L es va morir l'anime hauria d'haver acabat! Aquesta "segona part" en la meva opinió, sobra moltíssim!
Hanako- Administrador
En la meua opinio :Ishida:
- Spoiler:
- Kira quan guanya al L es veu una bona batalla d'intel·lectes on no es fica una tercera persona es a dir que verdaderament es un 1 vs 1 (llevant a la Misa)pero quan apareix N,M,O,P,Q(es a dir el xiquet de 5 anys el Near que en tota la historia el unic que fa be es jugar amb els seus ninots,i el xocolacteadic del Melo)passen uns fets una mica estranys que si apareix un altre shinigami,informacio que Near trau d'un dia para un altre,les persones que rodetgen a Kira.
Es a dir un munton de fets que el unic que fa es perjudicar al desconfiat Kira (en els primers 24 capitols per que desde eixe moment que confian en la gent que va confiar no mes li faltaria portar un cartel, penjat al coll diguen yo soc Kira)i Kira que es confia d'un moment a un altre,es a dir Kira vs el mon (el mon shinigami tambe)
jo crec que esta serie va acabar d'aquesta manera perque com va finalitzar un manga (de la shonnen jump)amb el "roin" de la historia guanyant.
Sí, jo vaig llegir primer el manga i és exactament igual, tret de petites diferències al darrer capítol.
- Spoiler:
Per exemple, al manga, Kira mor al mateix lloc on es troben amb els membres del SPK i no a una fàbrica tot sol, com a l'anime. I el detall més important és que, qui el mata és finalment el Ryuk que escriu davant d'ell el seu nom al quadern... No sé perquè a l'anime ho canviaren, perquè m'agradava més aquest final...
Hanako- Administrador
el final del manga era mijor (pero m'agradaria mes si Kira poguera fer el seu son del mon perfecte) :jojojo:
Es un gran manga, mola molt , encare que el trosso que parlen de temes policias i hi ha tant text costa entednro i es fa passat, el millor tros es:
- Spoiler:
- Quan L li diu en Light: Soy L! Allà casi em caic de la cadira
no es fa gens pessat, la trama es brutal, un estudiant amb aires de dictador i intencions de geocidi contra un inspector juvenil que preten detenir el dictador, amb una capacitat intelectual brutal, és un manga de pensar bastan, per això és boníssim, el dibuixant esta fent un altre manga actualment: Bakuman
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
M'ha encantat l'anime! (el manga desgraciadament no l'he pogut llegir encara )
Amb l'L va ser amor a primer vista ...
Amb l'L va ser amor a primer vista ...
- Spoiler:
- ...i cuan es mor casi m'agafa algo! Vaig trigar uns cuans dies en continuar veient-la després d'això, i com m'imaginava era orrorós sense l'L.
El personatje del Near m'agrada, però al comparar-lo amb l'L no li arriva ni a la sola de la sabata. No entenc perqué ho van fer!
A més per acabar-ho com ho van acabar no valia gens la pena que morís l'L!
doncs si, un dels millors animes que he vist i mangues que he llegit
primer el vaig veure en japo sub, i em va encantar, em vaig comprar els comics i la veritat es que es una coleccio que val la pena tenir (a més, només son 12 tomos, més l'especial "how to read" que és el 13)
un cop finalitzada la serie, el personatge del L ha guanyat molta fama i després de Death Note, s'han publicat un parell de noveles sobre els casos detectivescos del L, la veritat es que no m'he les he llegit pero suposo que valdran la pena. (una d'elles es un cas d'assassinat a los angeles, i es quan treballa amb la qia aquella que surt als primers capis
desprès de la serie hi ha un "capitol recopilatori" bastant llarg, que explica tota la historia des del punt de vista del Ryuk, suposo que deu ser interesant =P
primer el vaig veure en japo sub, i em va encantar, em vaig comprar els comics i la veritat es que es una coleccio que val la pena tenir (a més, només son 12 tomos, més l'especial "how to read" que és el 13)
- Spoiler:
- la serie perd moltissim un cop maten al L, crec que ha estat una porqueria tota la "segona temporada", amb lo emocionant que va ser la batalla entre el linght i L i despres amb lo del pel roig to'loko.
a més, quan es carreguen al L passa tot com massa de sobte, es tot molt precicpitat.
pel meu gust, odrien haver allargat la primera temporada i q despres s'hagués aacabat tot, la veritat es que m'hagues estat igual qui hagues guanyat, o palmat
pero tot el follon del near i el mello em sembla infumable
he dit.
un cop finalitzada la serie, el personatge del L ha guanyat molta fama i després de Death Note, s'han publicat un parell de noveles sobre els casos detectivescos del L, la veritat es que no m'he les he llegit pero suposo que valdran la pena. (una d'elles es un cas d'assassinat a los angeles, i es quan treballa amb la qia aquella que surt als primers capis
desprès de la serie hi ha un "capitol recopilatori" bastant llarg, que explica tota la historia des del punt de vista del Ryuk, suposo que deu ser interesant =P
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Gracies XDD
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Doncs a mi el personatge que més m'agradava era Ryuk. Es divertia amb tot el merder que montaven els humans , que no eren més que un entreteniment per a ell.
Si que es un gran manga , personalment m'ha fet reflexionar bastant , i més d'un cop em acabat fent discussions molt heavys sobre la pena de mort tots els amics arran de aquesta sèrie.
Només li trobo una pega , i es la Misa-Misa... no la suporto.
Per altra banda dir que mai he vist una forma més èpica de menjar patates fregides que la de Light XD
Si que es un gran manga , personalment m'ha fet reflexionar bastant , i més d'un cop em acabat fent discussions molt heavys sobre la pena de mort tots els amics arran de aquesta sèrie.
Només li trobo una pega , i es la Misa-Misa... no la suporto.
Per altra banda dir que mai he vist una forma més èpica de menjar patates fregides que la de Light XD
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
A mi la Misa-Misa tampoc em mata, és el típic personatge femení d'anime, sobra completament.
Sense cap dubte i no em cansaré mai de dir-ho el millor personatge de l'anime és l'L
Sense cap dubte i no em cansaré mai de dir-ho el millor personatge de l'anime és l'L
Jo també estic d'acord amb l'spoiler d'en Slyth, tot allò sobrava xD i també d'acord amb la Nafi, l'L era el millor!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Jo iguaaaaal! La Misa-Misa em posava molt nerviosa, sobretot la seva veu (no sé com era en japonès, però la veu que li posaren en català se'm feia molt irritant) A més, la tia tenia un problema psicològic si li agradava un assassí despietat com en Kira... Jo també em quedo amb l'L!
I amb l'spoiler... 100% raó! Després de la mort de l'L vaig perdre tot l'interès i no em va enganxar tant... la vaig seguir per la intriga de saber què passava amb el Kira, però realment recordo que em vaig avorrir molt (sobretot amb la presentadora aquella que quedaven a l'hotel i es passaven notetes... ho vaig trobar taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan avorrit...)
I amb l'spoiler... 100% raó! Després de la mort de l'L vaig perdre tot l'interès i no em va enganxar tant... la vaig seguir per la intriga de saber què passava amb el Kira, però realment recordo que em vaig avorrir molt (sobretot amb la presentadora aquella que quedaven a l'hotel i es passaven notetes... ho vaig trobar taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan avorrit...)
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Jo iguaaaaal! La Misa-Misa em posava molt nerviosa, sobretot la seva veu (no sé com era en japonès, però la veu que li posaren en català se'm feia molt irritant) A més, la tia tenia un problema psicològic si li agradava un assassí despietat com en Kira... Jo també em quedo amb l'L!
ÉS VERITAT!! Els capitols en que en Light és feia passar pel sustitut de l'L i la Misa anava a sopar amb la presentadora de la tele, allò va ser TAN aburrit!!!!!!!!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato