Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
El millor anime musical!
+4
Javi Ciffer
Hanako
Eaea
Haok-X
8 participantes
Pàgina 1 de 1
El millor anime musical!
Una enquesta feta a dones treballadores va decidir que Nana era el millor anime musical.
L'Institut de Recerca de l'Entreteniment (Entertainment Research Institute) li va preguntar a 181 dones treballadores sobre els seus grups/bandes preferides, especialment aquelles que han aparegut en anime/màniga. Com a resultat d'aquesta enquesta, el 40.3% van coincidir que el manga d'Ai Yazawa, Nana, és el millor. Si ho has llegit has de recordar que BLACK STONES és la banda fictícia que aquí apareix, la veu de Nana Osaki és interpretada per Anna Tsuchiya com seiyuu i en el seu paper de vocalista, per Olivia qui pertany en la vida real al grup TRAPNEST.
Els resultats van quedar de la següent manera:
Tu que opines? Comparteixes la opinió amb aquestes 181 dones?
L'Institut de Recerca de l'Entreteniment (Entertainment Research Institute) li va preguntar a 181 dones treballadores sobre els seus grups/bandes preferides, especialment aquelles que han aparegut en anime/màniga. Com a resultat d'aquesta enquesta, el 40.3% van coincidir que el manga d'Ai Yazawa, Nana, és el millor. Si ho has llegit has de recordar que BLACK STONES és la banda fictícia que aquí apareix, la veu de Nana Osaki és interpretada per Anna Tsuchiya com seiyuu i en el seu paper de vocalista, per Olivia qui pertany en la vida real al grup TRAPNEST.
Els resultats van quedar de la següent manera:
- Nana
- K-ON!
- Sensual Phrase
- Detroit Metal City
- Beck
- Kanojo wa Uso a Ai Shisugiteru
- Solamin
- 3-THREE
- JOKER
- Fool on The Rock
Tu que opines? Comparteixes la opinió amb aquestes 181 dones?
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: El millor anime musical!
Bé, jo d'animes musicals, que en desitjaria haver vist més, ja que només he vist BECK, no en sé molt, per tant, no puc dir més que almenys BECK està entre el TOP 10, que jo crec que s'ho mereix.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Hahahahahaha, justament ara m'estic mirant K-ON!! Quina casualitat! De moment no puc dir massa cosa (vaig pel capítol 3 i m'està agradant molt, la veritat és que pensava que al primer capítol ho deixaria perquè seria una tonteria però enganxa xDD) però l'anime des del punt de vista musical està molt bé ja que tracta d'un grup d'estudiants que formen una banda de música.
No només mola per la música que elles mateixes interpreten sinó perquè la banda sonora és una passada (així com opening i ending).
No només mola per la música que elles mateixes interpreten sinó perquè la banda sonora és una passada (així com opening i ending).
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Ejemm la meva foto de perfil me delata xD Només he vist Detroit Metal City però si aquest compta com anime musical jo crec que en falta un a la llista...
- Spoiler:
- ANGEL BEATS PLS!!!! Aquestes dones no tenen sentiments M'encanten les cançons de angel beats
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
K-ON encara no l'he vist, i les que hi ha... tampoc xD he vist Nana, i he de dir que em va agradar molt, es molt bonica i els dos grups que hi surten són molt bons, i personalment, les cançons estaven molt be, i em van encantar.
Layla- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29
Per mi el millor anime/manga musical és Kirino no Corda (que no està a la llista) i després Nana.
No n'he vist gaires de musicals però els que vist no m'han semblat la gran cosa excepte aquets dos XD
No n'he vist gaires de musicals però els que vist no m'han semblat la gran cosa excepte aquets dos XD
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
DMC 4RT LLOC OLE!!!
Esperava beck al primer lloc, però clar veient, que van perguntar a noies, es lògic que hi sigui nana.
Esperava beck al primer lloc, però clar veient, que van perguntar a noies, es lògic que hi sigui nana.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo de la llista només he vist Nana i K-On (els dos primers) i em sembla molt bé que estiguin els primers, els dons em van agradar moltissim, i tot hi que a mi em va agradar molt més K-On trobo que el primer lloc li escau molt més a Nana, per tal com tracta la historia i els personatges! Dels altres animes no en puc dir res per que no els he vist!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!