Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

+3
Haok-X
Wely Gin
Minato
7 participantes

Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Hanako Dt 3 Feb 2015 - 22:08

Boooones!

Doncs ara en parlàvem que just fa més o menys d'un any que ens miràvem Steins;Gate (que va ser el primer anime de la nit d'anime). Durant aquest temps n'hem mirat molts! Quins us han agradat més? Quins menys?

Els meus preferits han estat: Steins;Gate, Basilisk i xxxHolic. Per altra banda, també hi ha hagut Kill la kill o Haruhi Suzumiya no Yuutsu que no m'han agradat gaire i que en el seu moment vaig maleir bastant... Sad

-------------------------

Passant a parlar d'altre tema, quins aspectes milloraríeu de la nit d'anime? Creieu que podria anar millor? Voldrieu seguir amb el mateix sistema que fins ara? Jo canviaria bastants coses.

La primera seria deixar l'skype i cercar una alternativa com ara el Teamspeak, sobretot a l'estiu que tots tenim ventiladors posats i se sent sempre un escàndol. A més, trobo que s'ha de millorar molt el sistema per triar animes. Realment no tinc ni idea de com es podria fer millor, però així com s'està fent ara no acaba d'anar bé ja que triem animes que ni sabem de què van, ni ens agrada ni res...

Teniu cap suggeriment?

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Eaea Dt 3 Feb 2015 - 22:32

Bé, hola a tots.

La primera nit d'anime a la qual vaig assistir va ser Busou Renkin, els assistents la recordareu per ser bastant tirant a molt dolenta, però em vaig riure molt amb les xerrades que feiem. A continuació vam veure Madoka, que personalment va ser un trauma mental psicodèlic que encara em queden seqüeles, encara que el anime és boníssim i em va agradar bastant. L'únic que es va iniciar una decadència pel que fa al nombre de participants. A partir d'aquí ja va ser decadència total: Kill La Kill, xxxHolic, Tokyo Ravens... Bons animes i amb alguns moments bons entre els visualitzadors, però realment poc. (potser m'he deixat algun d'anime).

La part on m'ho vaig passar més bé va ser el dia que varem veure capítols de Bleach, aquell dia va haver-hi gent considerable i varen haver comentaris molt graciosos i temes a debatre realment, amb un debat posterior que s'allargava fins les tantes de la nit passant imatges xorres i comentant el que realment ens agrada.

Jo crec, que la idea que la Nafi va deixar en l'aire fa mesos i que la Hanako ha rescatat aquesta nit al xatbox és molt interessant. Per què, de moment a temps vista, deixem de veure animes i quedem un cop per setmana per a veure pel·lícules d'Studio Ghibli o d'una altra companyia de pel·lícules anime ?

Trobo que és una idea interessant, que quedant menys cops per setmana, per exemple Diumenge, ens podem assegurar que sigui constant i sigui més participatiu.

Gràcies per l'atenció.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 3 Feb 2015 - 23:00

Sang i violència per tothom! O sigui, hola.

Sempre que es parla de la nit d'anime recordem els grans hits que hem tingut, per a mi Basilisk ha sigut el més especial, l'anime no em deia res i no el tornaria a veure sola però em vaig riure com mai veient-lo amb vosaltres. Va deixar el listón molt alt i crec que ha estat impossible de superar. Baccano ha estat l'anime que més m'ha agradat del que hem vist (firma i foto ejjem) i amb el qual també vaig riure molt (Isaac i Miria) però amb el que també ens vam fer molt la olla... putos salts temporals.

Semblo una iaia recordant els temps de guerra, així que prou. Veig que encara hi ha gent que disfruta de les nits d'anime, però a mi sincerament ja no em diuen res ni em fa il·lusió participar-hi com abans. Pels comentaris que he vist al xatbox crec que no sóc la única que ja no disfruta tant així que crec que s'haurien de renovar les nits d'anime completament. Se m'ocurreixen diferentes propostes:

- BREAK TOTAL: abandonar les nits d'anime per un temps fins que ens torni a fer la il·lusió que ens feia fa un any.

- Conventir-les en NITS DE PELIS. Ja vaig proposar-ho i ara la Hanako m'ho ha recordat, podriem quedar només un cop a la setmana (que no és tant compromís) i veure una película junts. També crec que no hauria de ser en un horari fix ja que hi ha gent que per la nit no pot vindre, així que ens podriem amoldar també a aquesta gent, pero això ja es discutirà més endevant.

- Ja que som un forum de Bleach: MIRAR BLEACH! Quan vam veure aquells capítols junts EM VAIG RIURE MOLT, i se que teniu ganes de tornar a veure l'Aizen divinoh papallona així que podriem tant triar capítols (com vam fer per l'aniversari) o algun grup de capítols concret o alguna película (si no totes) per mirar-les tots junts.

- RETALLADES: reduir els dies de nit d'anime. Potser si reduissim els dies a un o dos a la setmana la gent s'animaria més a vindre. Tres nits a la setmana vulguis o no són casi la mitat de nits de la setmana, i és un senyor compromís. A mi personalment em fa pal anar a les nits d'anime, però potser si fossin menys nits m'animaria a vindre. Tres nits per mi és massa compromís, amb el panorama que hi ha (tanta poca gent anan-t'hi).

Respecte al sistema d'elecció de l'anime jo no el canviaria, és veritat que alguns animes han sortit no han triunfat molt (com xxxcholic) però crec que és normal no encertar sempre en un gran anime (potser és que proposem mals animes, no que el sistema no funcioni). A més, per a mi la cosa està clara, a les nits d'anime reina l'EFECTE BASILISK: no és important l'anime que es veu si no la companyia i les ganes de passar-nos-ho bé junts.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Hanako Dt 3 Feb 2015 - 23:14

Moltíssimes gràcies Nafi per la currada!! Lloança Lloança En definitiva has sintetitzat molt bé les opcions que tenim! Realment tens tota la raó, la màgia "Basilisk" s'ha perdut de moment, així com la intriga Steins;Gate... Recordo que abans comentàvem els animes al fòrum, ens muntàvem paranoies sobre com continuaria -que mai encertàvem- i tot això ja ha desaparegut.

Per altra banda, veig que a la majoria us faria moltes ganes veure les pelis Gibli i que, com ha dit la Nafi, en ser una peli es pot fer en un horari més flexible i això permetria que persones que no poden assistir a la nit d'anime com la Meina o el Victor si que ho poguessin fer. Guanyaríem en persones i en il·lusió en general.

D'altra banda, a mi l'opció de veure Bleach m'agrada bastant, però si que no tinc ni idea de com es pot plantejar. Recordo que es va dir un dia al xatbox de veure les OVAS durant la Pasqua. O bé fer-ho d'aquesta manera, amb ovas o pelis, o triar capítols que vulguem veure perquè per veure sagues ho deixaria per quan tinguem més temps lliure.


En general, la meva proposta amb tot el que ha dit la Nafi seria, deixar de moment les nits d'anime i anar pensant com millorar-les en general, començar amb les pelis de Gibli (Meina, comptem amb tu!) i, en acabar les pelis Gibli, mirar de reprendre la nit d'anime o bé mirar alguna cosa de Bleach.

Què us pareix?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Banknana Dt 3 Feb 2015 - 23:19

Bona nit a tothom

Com sabeu fa poc temps que sóc aquí i en lo referent a nits d'anime només vaig anar a una nit de xxxHolic i a les que vaig poder de Tokyo Ravens. Personalment m'ho vaig passar molt bé a Tokyo Ravens, la vaig veure sencera i després vaig anar a la nit d'anime, no tant per veure l'anime sino més per riure amb els que érem, com per exemple d'aquest senyor:
Tenma-kun es la clave:

Però bé, també és cert que erem quatre gats a les nits d'anime (o a vegades menys) i pel que m'heu dit a la xatbox és una ombra del que era abans i si fer canvis vol dir que hi participi més gent i que riguem més doncs endavant, per mi perfecte Very Happy
Em semblen bé les propostes que ha fet la Nafi, tant de veure pelis com veure Bleach (ja que dubto que a algú d'aquest fòrum no li agradi Bleach Bah! ) I també de fer-ho un cop a la setmana. No he vist cap peli d'estudio Ghibi i pel que dieu serà molt divertit veure-les tots a la vegada hahaha
En quant a canviar l'skype per alguna altra cosa com el TimeSpeak, com s'ha comentat per la xatbox, doncs suposo que cap problema, tot i que a mi de moment no em molesta fer servir Skype.

No sé, seria divertit poder-ho gaudir tots quan vulguem i com més millor Very Happy
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Minato Dt 3 Feb 2015 - 23:22

Bones!

Com ja sabreu, jo a la nit d'anime "ni pincho ni corto", però sempre he pensat que és un poc una pardalada estar 60 minuts en "silenci" mirant un anime, quan podríeu mirar-lo en un altre moment que us anés millor a cada un i quedar només per comentar-lo.

Noteu que "silenci" = teclejos, renou del carrer, respiracions profundes, ventiladors... tot això en un entorn de silenci (sense cometes) molesta un ou (encara que si hi ha un debat en marxa no es nota).

També trob que voler veure molts de capítols a la setmana acaba rallant.

I sí, heu de fer alguna cosa amb els criteris de selecció. Si una persona mira un anime que no li fa ganes a priori és perquè després se'n veurà un que sí n'hi fa. En el moment en que aquesta persona veu que només venen coses que no li molen, perd l'interès.

Salut! :P
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Eaea Dt 3 Feb 2015 - 23:24

Hanako escrigué:Moltíssimes gràcies Nafi per la currada!! Lloança Lloança En definitiva has sintetitzat molt bé les opcions que tenim! Realment tens tota la raó, la màgia "Basilisk" s'ha perdut de moment, així com la intriga Steins;Gate... Recordo que abans comentàvem els animes al fòrum, ens muntàvem paranoies sobre com continuaria -que mai encertàvem- i tot això ja ha desaparegut.

Per altra banda, veig que a la majoria us faria moltes ganes veure les pelis Gibli i que, com ha dit la Nafi, en ser una peli es pot fer en un horari més flexible i això permetria que persones que no poden assistir a la nit d'anime com la Meina o el Victor si que ho poguessin fer. Guanyaríem en persones i en il·lusió en general.

D'altra banda, a mi l'opció de veure Bleach m'agrada bastant, però si que no tinc ni idea de com es pot plantejar. Recordo que es va dir un dia al xatbox de veure les OVAS durant la Pasqua. O bé fer-ho d'aquesta manera, amb ovas o pelis, o triar capítols que vulguem veure perquè per veure sagues ho deixaria per quan tinguem més temps lliure.


En general, la meva proposta amb tot el que ha dit la Nafi seria, deixar de moment les nits d'anime i anar pensant com millorar-les en general, començar amb les pelis de Gibli (Meina, comptem amb tu!) i, en acabar les pelis Gibli, mirar de reprendre la nit d'anime o bé mirar alguna cosa de Bleach.

Què us pareix?

A mi em sembla perfecte ! Hem de provar coses noves i intentar aviam que ens agrada més. Trobo bé lo de provar les pel·lícules, veient que la nit d'anime (que des de que he entrat al fòrum he assistit a totes, referint-me a tots els animes) ha anat tant a la baixa d'assistents, per mi provem-ho !

Referent a cada quan ho fem, també em sembla bé triar-ho entre tots els que vulguem assistir-hi, millor que fer un dia fix com en el primer cop que he comentat ho havia posat. D\'acord!

Referent a lo de l'Skype, no sé que dir, la qüestió és que tots els que vulguem participar, que puguem fer-ho amb els nostres recursos, o almenys així ho veig jo Bah!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 3 Feb 2015 - 23:45

Hanako escrigué:Moltíssimes gràcies Nafi per la currada!! Lloança Lloança En definitiva has sintetitzat molt bé les opcions que tenim! Realment tens tota la raó, la màgia "Basilisk" s'ha perdut de moment, així com la intriga Steins;Gate... Recordo que abans comentàvem els animes al fòrum, ens muntàvem paranoies sobre com continuaria -que mai encertàvem- i tot això ja ha desaparegut.

Per altra banda, veig que a la majoria us faria moltes ganes veure les pelis Gibli i que, com ha dit la Nafi, en ser una peli es pot fer en un horari més flexible i això permetria que persones que no poden assistir a la nit d'anime com la Meina o el Victor si que ho poguessin fer. Guanyaríem en persones i en il·lusió en general.

D'altra banda, a mi l'opció de veure Bleach m'agrada bastant, però si que no tinc ni idea de com es pot plantejar. Recordo que es va dir un dia al xatbox de veure les OVAS durant la Pasqua. O bé fer-ho d'aquesta manera, amb ovas o pelis, o triar capítols que vulguem veure perquè per veure sagues ho deixaria per quan tinguem més temps lliure.


En general, la meva proposta amb tot el que ha dit la Nafi seria, deixar de moment les nits d'anime i anar pensant com millorar-les en general, començar amb les pelis de Gibli (Meina, comptem amb tu!) i, en acabar les pelis Gibli, mirar de reprendre la nit d'anime o bé mirar alguna cosa de Bleach.

Què us pareix?

A mi em sembla genial. Ara començar amb les películes Ghibli que no és tan de compromís i de mentres anar romiant com millorar les nits d'anime per fer que ens torni la il·lusió i les ganes: canviar horaris, sistema per triar anime,...

Respecte al tema tècnic, a mi em sembla molt bona idea fer servir el TS. No dona tant de lag com Skype (crec que gens) així que també el poden fer servir els que tinguin una torradora per ordinador. Hi ha gent que sembla que visqui al mig de la Diagonal i es sent més el tràfic que l'anime *true story*, així que serà més còmode per a tots.

Joan Manos a la obra!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Wely Gin Dc 4 Feb 2015 - 13:26

Hola a tots! M'agradaria donar la meva opinió també, ja que soc una dels membres habituals a les nits d'anime.

Em sembla molt bé això de canviar-les i fer coses noves, ja que és molt cert que estan totalment abandonades. El que no em sembla bé és fer-ho ARA, és a dir, enmig d'una temporada d'animes. Ens queden dos animes per veure i els que sí que hem seguit a les nits d'anime fins ara ens agradaria veure'ls. També crec que és una mica injust que els que decideixin de tallar amb les nits d'anime siguin els que no venen.

Lo de les pelis em sembla bé, tot i que ja he vist la majoria de les pelis Ghibli, però no em sabria greu tornar-les a veure, sobretot si és amb vosaltres.
Lo de mirar Bleach... ja no em sembla tan bé. Sí que mola molt mirar alguns capítols sols (jo no vaig poder estar aquella nit d'anime de Bleach, però pel que he sentit va ser una passada), però si us referiu a mirar tot l'anime o tota una saga em fa una mica de peresa, ja que és un anime que he vist i revist i revist i revist xD

Lo de les retallades també em sembla bé, encara que jo no tinc problema amb els horaris, però a molta gent li va malament i si fer-ne menys significa que hi hagi més gent em sembla beníssim.

El tema de "silenci", Skype o TeamSpeak... A mi l'Skype no em va gens malament. Personalment no em molesten els teclats o la gent respirant, però entenc que a altra gent si que li molesti. Si la majoria preferiu TeamSpeak no tindré cap problema en passar-m'hi, l'he fet servir dos cops i encara no tinc ni idea de com va, però ja ho aniria pillant quan l'utilitzessim xD
He de dir que una de les coses que més m'agrada de l'Skype és precisament que es sent tot. Crec que la gràcia de les nits d'anime és anar comentant l'anime i fent conyeta a la vegada. Llavors, això de mirar els capítols com a deures i quedar només per comentar-los no em fa màssa gràcia. Precisament la màgia dels primers animes (i sobretot el llegendari Basilisk) eren gràcies als comentaris divertits que anavem fent alhora.
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 4 Feb 2015 - 14:50

Wely Gin escrigué:Hola a tots! M'agradaria donar la meva opinió també, ja que soc una dels membres habituals a les nits d'anime.

Em sembla molt bé això de canviar-les i fer coses noves, ja que és molt cert que estan totalment abandonades. El que no em sembla bé és fer-ho ARA, és a dir, enmig d'una temporada d'animes. Ens queden dos animes per veure i els que sí que hem seguit a les nits d'anime fins ara ens agradaria veure'ls. També crec que és una mica injust que els que decideixin de tallar amb les nits d'anime siguin els que no venen.

Lo de les pelis em sembla bé, tot i que ja he vist la majoria de les pelis Ghibli, però no em sabria greu tornar-les a veure, sobretot si és amb vosaltres.
Lo de mirar Bleach... ja no em sembla tan bé. Sí que mola molt mirar alguns capítols sols (jo no vaig poder estar aquella nit d'anime de Bleach, però pel que he sentit va ser una passada), però si us referiu a mirar tot l'anime o tota una saga em fa una mica de peresa, ja que és un anime que he vist i revist i revist i revist xD

Lo de les retallades també em sembla bé, encara que jo no tinc problema amb els horaris, però a molta gent li va malament i si fer-ne menys significa que hi hagi més gent em sembla beníssim.

El tema de "silenci", Skype o TeamSpeak... A mi l'Skype no em va gens malament. Personalment no em molesten els teclats o la gent respirant, però entenc que a altra gent si que li molesti. Si la majoria preferiu TeamSpeak no tindré cap problema en passar-m'hi, l'he fet servir dos cops i encara no tinc ni idea de com va, però ja ho aniria pillant quan l'utilitzessim xD
He de dir que una de les coses que més m'agrada de l'Skype és precisament que es sent tot. Crec que la gràcia de les nits d'anime és anar comentant l'anime i fent conyeta a la vegada. Llavors, això de mirar els capítols com a deures i quedar només per comentar-los no em fa màssa gràcia. Precisament la màgia dels primers animes (i sobretot el llegendari Basilisk) eren gràcies als comentaris divertits que anavem fent alhora.
Obviament els que volgueu acabar els animes que queden per veure podeu fer-ho, el post s'ha fet per posar-nos ja a pensar que podem fer perquè millorin les nits d'anime però això no significa que no podeu acabar els que queden. Si us queden dos animes per acabar la temporada això significa un mes més, a nosaltres ens agradaria organizar les "noves" nits d'anime o reestructurar la nit d'anime (com preferiu) quan abans millor perquè torni a ser el que era, però mentres tant els que voleu acabar la temporada sou lliures de fer-ho, òbviament.
Respecte a mirar Bleach òbviament no mirarem tot l'anime sencer, la idea era mirar capítols (com es va fer a l'estiu) i/o els OVAs. Com que hi ha alguns capitols que van molts lligats doncs potser els consideraria com un pack però això ja es decidirà si arribem a mirar Bleach.
No se on has llegit lo de mirar els capítols com a deures però crec que era un comentari del Minato que simplement donava la seva opinió, per mi i crec que per a la majoria està clar que lo millor de les nits d'anime és mirar-los tots junts i fer-nos la olla junts en el moment així que tant si fem Películes Ghibli com si seguim amb animes o amb Bleach això és inamovible.
Si no t'agraden les nostres propostes pots fer-ne tu, aquí lo important és aconseguir que les nits d'anime tornin a ser com abans. Quantes més propostes i idees tinguem millor anirà la cosa.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Haok-X Dc 4 Feb 2015 - 15:15

Vull donar la meva opinior aixi un poc de imprevist 
Minato escrigué:però sempre he pensat que és un poc una pardalada estar 60 minuts en "silenci" mirant un anime, quan podríeu mirar-lo en un altre moment que us anés millor a cada un i quedar només per comentar-lo.
La gracia de les nits d'anime es comentar durant el episodi parlar i passarsho bé si el teu interes es estar concentrat mirant un anime sense ningu que parli crec que fer i participar aquí no es per tu.

Hanako escrigué:Voldrieu seguir amb el mateix sistema que fins ara?
Vull seguir com fins ara si voleu mirar gHibli feu si voleu quedar i fer cine o qualsevolr altre tema endevant, jo no dic que no, però tant la proposta de mirar episodis de Bleach que e vist i revist i e llegit i rellegit, no em fa principalment gracia a més, magrada llegir mangues abans d'anar a dormir i Bleach i Berserk sempre cau algun d'ells.

Hanako escrigué:La primera seria deixar l'skype i cercar una alternativa com ara el Teamspeak

Tampoc, el TS no em va gens bé le provat mes de un cop i sento dir que a mi ara mateix amb aquest portatil em dona molts errors i problemes, aixi que jo no canvio, ho sento.

Nafi escrigué:Conventir-les en NITS DE PELIS
Convertir? Per que? Jo prefereixo veure una serie, si vols fer Nits de Pelis perfecte, però no cal treure una cosa per l'altre, ho sento molt però no hi trobo el sentit, que si us va bé un dia i coincideix amb la nit d'anime, els horaris de la nit d'anime es poden variar perfectament per que tots pugin fer de tot, que no et fa il·lusio? simplement no participis, tant en les votacions com a veure una serie.
Minato escrigué: També trob que voler veure molts de capítols a la setmana acaba rallant.
Be pot rallarte a tu, pero jo trobo que 9 episodis a la setmana son inclus pocs, molt pocs.

Minato escrigué:I sí, heu de fer alguna cosa amb els criteris de selecció. Si una persona mira un anime que no li fa ganes a priori és perquè després se'n veurà un que sí n'hi fa. En el moment en que aquesta persona veu que només venen coses que no li molen, perd l'interès.
Totalment cert, per això com jo he fet moltes vegades he dit que el anime no m'interessa, i si aixo passa a mes de una persona es salta el anime, però bé si a 4 li fa ganes i ha un no es pot debatre i posar alguna cosa a aquell  que senti que no hi ha res que li agradi per tal de fer-lo content, que hi han molts que simplement han pirat i no han dit que no li agrada alguna cosa.

Nafi escrigué: Ara començar amb les películes Ghibli que no és tan de compromís i de mentres anar romiant com millorar les nits d'anime per fer que ens torni la il·lusió i les ganes: canviar horaris, sistema per triar anime,...
I als que els hi agrada els animes que anem a veure aquesta sessio d'anime que els donin pel cul basicament no?

Wely escrigué:He de dir que una de les coses que més m'agrada de l'Skype és precisament que es sent tot. Crec que la gràcia de les nits d'anime és anar comentant l'anime i fent conyeta a la vegada. Llavors, això de mirar els capítols com a deures i quedar només per comentar-los no em fa màssa gràcia.
___________________________________________________________________________
PD: he intentat contestar una mica el que jo he vist amb els vostres comentaris de la forma mes agradable possible.
___________________________________________________________________________
Haig de dir, les nits d'anime tenen molts errors. És cert, jo no soc dels que mes ha participat, ho se, ora treballs, ora jugant, es cert jo reconec que molts cops tip de treballs o de repassar em ve més d'agust fer una partida que mirar anime, a més que jo tinc moltes nits ocupades i tal i de forma irregular aixi que la meva assistència no és fàcil per mi, però no trobo be aixo, es casi obligar a renunciar una cosa per un altre, es com ara em ve d'aguts mira aixo, ho vaig a proposar sense tenir en compte massa els sentiments dels altres, necessitem un canvi a les nits d'anime? Realment? jo crec que l'únic problema es que aquí vota tothom i després no ve ningú, que proposem coses egoistament per que nosaltres la volem veure, bé, però també crec que aixo no te res de dolent realment, veure un anime i encara que sigui la pitjor brossa comentar lo prendre-s'ho amb humor riures, les nits d'anime tampoc tenen cap compromís, però hauríem d'analitzar i fer una llista de incidències per tenir controlat qui podria venir i qui no i aixi anar fent, si no agrada gens que es integrable ho comentem i es parla, un cop em toca a mi un cop et toca a tu.

Tampoc es en plan aquest anime es una merda per que el proposes?
Com va pasar amb busou renkin, no es dels millors, esta bé per passar l'estona, es un anime que et prens amb humor i te coses molt wtf que son divertides, pero jo se mes de un que el volia veure i el vaig proposar, despres d'aixo vaig estar molt fart d'aquella temporada amb els : Haok per que proposes aquesta merda? per que vas proposar aixo? enserio com et pot agradar?. Gracies moltes gracies per la vostra comprensio i per votarlo pero no, es tota culpa meva.
El problema no es la nit d'anime com esta ara, sino el fet de, quina merda d'anime sudo d'anar, ho deixo mig entendre i adeu. Si realment es un problema per algu anar a veure un anime encara que sigui per riures de la serie en si. Comentar, fer bromes, es el que jo crec que tracta la nit d'anime.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 4 Feb 2015 - 15:28

Haok, com ja li he dit a la Wely, els que volgueu acabar aquesta temporada d'anime feu-ho, ningú us ho impedirà, aquí no s'ha de donar pel cul a ningú, som persones adultes (en teoria) i hauriem de poder resoldre les nostres diferències com a tal. 
Els que ja no ens fa gràcia anar a les nits d'anime per Y o per X em proposat lo que per nosaltres PER NOSALTRES les milloraria, òbviament no s'ha de fer per força el que nosaltres diem, si no us agraden les nostres idees PROPOSEU VOSALTRES ALGO. Crec que entre tots podem arribar a un acord que ens agradi més a menys a tots (òbviament és impossible satisfer al 100% a tothom). Però deixar l'Status Quo tal i com està perquè si, perquè vosaltres seguiu anant a les nits d'anime doncs no em sembla bé, la gràcia de les nits d'anime és que hi vagi la majoria de gent del forum possible, i això ara no ho està aconseguint per això la Hanako ha cregut convenient que potser necessiti una posada a punt perquè torni a atreure a més gent.
Som una comunitat amb bastanta gent, crec que s'hauria d'intentar acontentar a tothom dins de lo possible per a que ens ho passem bé junts i quans més millor.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Banknana Dc 4 Feb 2015 - 16:08

He estat pensant i tenint en compte com millor he pogut les opinions de tothom, tant dels que hem participat a la darrera nit d'anime com els que proposen fer canvis per millorar-la, se m'ha acudit una proposta, a veure què us sembla:

La proposta seria mirar anime i películes a la vegada. Si la gent volem veure toradora i ao no exorcist i els animes que vinguin després, però també volem que hi participi més gent proposo que es mantingui el calendari de la nit d'anime (dimarts, dimecres i diumenge) i que hi participi qui li vingui de gust, però que un diumenge es faci nit d'anime i el següent diumenge (o el que pugui assistir més gent) en comptes de fer nit d'anime mirem una película o algun OVA de Bleach, com s'ha proposat anteriorment.

Això solucionaria el problema de que no volem deixar la nit d'anime i també que un cop cada dues setmanes (nose si és molt o poc, a veure què us sembla) ens puguem reunir tots per veure una película d'estudio Ghibi o una peli o OVA de Bleach o el que es proposi.

En quant al sistema de selecció de l'anime, lo ideal seria que la gent proposés animes que cregui que li agradaria al màxim de persones i que ens ho passem millor, no només proposar animes que ens agradin perquè potser és un tipus molt concret d'anime que només atraurà a dos o tres persones i estarem altre cop al punt de partida (?).

Però bé, què us sembla això de mantenir la nit d'anime i instaurar la nit de Peli/OVA un cop cada dues setmanes?
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Eaea Dc 4 Feb 2015 - 16:09

Sé què sóc una persona indecisa. Ara ho veureu més.

En els dos últims posts que he fet en aquest tema, estava a favor de fer lo de les pel·lícules i he afirmat que potser haurien de deixar les nits d'anime de banda i fer lo de les pel·lícules. Desprès de llegir els últims comentaris, voldria canviar la meva opinió, ja que a vegades es necessita un altre punt de vista. Bé, jo voldria dir que el que ha dit la Wely d'acabar els dos animes que ens falten ho trobo lògic, ja que han estat escollits i potser els que ens fa gràcia veure'l voldriem fer-ho (vaig dir al xatbox que em faria gràcia veure per exemple Toradora ! si fóssim uns 5, però realment, ni que siguem 3-4 jo crec que s'hauria de veure, per acabar el cicle de nits d'anime (recordo que Hakkuoki el vam estar mirant habitualment 3-4 i algun dia 5 i xxxHolic 3, com Tokyo Ravens també 3) ).

Referent a sobre lo de les pel·lícules doncs, em sembla bé que ho fem, com ja havia dit als comentaris anteriors, i com en Haok crec que ha dit, podríem intentar compaginar-ho, ja que la idea era, crec, quedar el dia que ens va millor a tots per veure una pel·lícula. Bé, això era tot i la meva proposta és compaginar-ho mentre duren els dos animes i quan s'acabin els animes ja parlarem. Compaginar doncs, fer nits d'animes habituals per qui vulgui, així com intentar trobar dies per veure alguna pel·lícula.

P.D.: Sorry per rectificar la meva opinió inicial, però és com he dit això del punt de vista. En el fons, tots portem ulleres i tots veiem diferent, creient a vegades que és la veritat absoluta. Crec que la Nafi té raó amb això d'aconseguir que la majoria es trobi bé. Doncs per això crec que la meva proposta ho fa.

P.D.D: Bank, tu i jo portem ulleres de la mateixa marca Asuma
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 7 Feb 2015 - 19:37

Sembla que el post ha caigut en l'oblit, o potser heu anat a relfexionar tots al Tibet sobre el tema... sigui el que sigui a mi em sembla bé que es compaginin les dos coses fins que s'acabin els animes que s'han d'acabar, però tot i així crec que ja s'hauria de començar a organitzar les nits de película i a parlar sobre com reestructurar les nits d'anime per anar agilitzant les coses, no creieu?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Hanako Ds 7 Feb 2015 - 23:19

Doncs ara hem parlat amb la Meina (Gibli-sensei Lloança) i ens ha dit que creu que el millor que podem fer és votar perquè es pensa que haurà pelis que no ens faran massa gràcia veure-les (per exemple, Tonari no Totoro, que és més orientada a un públic més infantil).

De totes maneres, li he demanat a la Meina que, si no li sap greu, ens faci un llistat amb les millors i partint d'aquest llistat ja podríem decidir. Gràcies Mei-chan! Hug
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!  Empty Re: Nits d'anime! Primer aniversari i recapitulació!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum