Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 616 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 616

+7
drew-kun
Eaea
Banknana
Moules
IchigoBankai
Shizen Eriksen
Hanako
11 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Hanako Dj 19 Feb 2015 - 13:23



Seireitei no Fansub. Bleach 616 09

Per tal de restaurar l'ordre al món, el Jushiro Ukitake ens revela el secret que hi ha darrere la seva existència! Mentre, on haurà anat el Kyoraku?

No us perdeu Bleach 616 titulat MIMIHAGI-SAMA en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2015/02/bleach-616.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Shizen Eriksen Dj 19 Feb 2015 - 13:52

El capítol que portava mesos i mesos esperant... PER FI JA ÉS AQUÍ! Però anem per parts.

Parlant sobre en Juha Bach... encara no entenc quin és el seu motiu o objectiu. Mai ha dit que vol convertir-se en el nou Rei ni res semblant. Tot sembla venjança contra la SS. Però si aquest és el motiu, perquè s'ha de carregar el món humà? quina culpa té? allà hi residien els quincys així que no entenc perquè deixa que el món humà desapareixi. El que suposo és que el punt vital per a ell era matar al Rei, i per conseqüència passava això. No se que farà visquent a un lloc on no existeix res... per sort està l'Ukitake per evitar-ho!

Ha estat el flashback més curt de la història però suficient per saber el que passa. Una història força interessant i que malahoradament és el comiat de l'Ukitake (Gomen Hanako, però finalment guanyo jo). Ara la pregunta és... on són les altres tres parts restants del Rei (cames i braç esquerre)? Podria ser que els quatre que tenen parts del Rei són els potencials de Guerra junt amb l'Ichigo?

I el final... al veure total obscuritat he botat de la cadira. Només podia ser una persona... SOSUKE AIZEN! Estic ansiós per veure quin serà el seu moviment i posicionament en aquesta batalla. Confió en tu Kyoraku. No puc esperar una setmana! Rabieta
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  IchigoBankai Dj 19 Feb 2015 - 14:25

Buaaaaaaaaaaaah!! Com ha molat!!


Hanako deus estar que no t'hi caps de l'emoció, qui podia esperar que tenia un paper tant important reservat per l'Ukitake?


I finalment Aizen de nou!



God (of animas) yeah.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Moules Dj 19 Feb 2015 - 14:56

Sense dubte ha estat un dels millors capítols des de fa temps. Per fi hem solucionat el dubte: serà l'Ukitake qui substitueixi al rei de les ànimes i salvi la situació. Encara que no mola que acabi morint, no deixaria de ser èpic i emocionant que es sacrifiqués per salvar a tothom. Em quedo amb ganes de veure més d'aquest Mimihagi-sama. I per si no n'hi havia prou, aquest final... els propers capítols es preveuen molt èpics!
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Banknana Dj 19 Feb 2015 - 16:06

Aquest episodi m'ha deixat molt parat, sóc l'únic que no s'esperava que el tite es tragués un déu de la màniga?
En quant a l'ukitake, comparteixo la teoria del Minato (més avall, que he editat el missatge després XD), no crec que estigui mort (o almenys no del tot).

L'Aizen m'ha deixat MOLT parat. Quan el Kyoraku ha aparegut pensava que diria alguna cosa de l'Ukitake en plan "Ja ho sabia" o "Adéu amic meu"... però no! Va i diu hey whatssup Aizen?
Seria molt troll que tot fos el Bankai de l'Aizen però... I si és veritat que ho fos? I si l'Aizen està recreant als Quincys contra qui va lluitar el Yamamoto fa 1000 anys? I si en realitat el Juha és el Tosen sota la influència del Bankai de l'Aizen que el segueix seguint cegament? (ojo xiste XDDDDD)

Però tampoc tindria sentit tota la part de la sang Quincy de l'Ichigo (a no ser que la imatge de veure al Juha ja influeixi en la sang quincy?) A part de que per infringir frides als seus enemics il·lusoris ha de ser un Bankai molt op.

Però bé, espero ansiós quin serà el paper de l'Aizen i del Kyoraku i el futur de l'Ukitake (i que l'Ichigo faci alguna cosa útil pls).


Editat per darrera vegada per Banknana el Dj 19 Feb 2015 - 22:59, editat 2 cops en total
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Eaea Dj 19 Feb 2015 - 16:28

Val, val. Si estic dient des de fa setmanes que això va a més, ara dic que això és lo millor. Per fi sabem la història de l'Ukitake, que gran i que trist alhora !

Desprès comentar també lo que diu l'Eric sobre en Juha, no li trobo molt de sentit si tot a de desaparèixer, encara que la seva venjança no es completarà fins que es destrueixi el Seiretei.

També comentar que Déu ni do amb la última escena ! Aizen, come back ! Victòria!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 19 Feb 2015 - 17:45

L'últim cop ja vam especular que l'Ukitake podria ser el Rei de les Ànimes, i tot i que no ho era s'hi ha acabat convertint (o aquesta és la intenció). Ara que pasarà amb ell? M'estranyaria molt que en Juha deixés que l'Ukitake substitueixi el Rei de les Ànimes i que tot torni a l'equilibri, tot i que potser només tenia problemes amb el Rei de les Animes manc, que era el seu pare, i li sua si algú el subtitueix. No tinc molt clar encara que vol exactament en Juha...

Seireitei no Fansub. Bleach 616 64ba029490fb987397a5e5f0f65474c9c5112326e4526d1ec98a26fd7c2451a4

Em sap greu Hanako però sembla que és la fi de l'Ukitake, t'acompanyarem al Shinigami Daurat a ofegar les penes en sake i gambes :consol:tot i que no descarto que vingi en Juha i no li deixi transformar-se en rei, però aleshores té pinta que si que la palmarà...

BUT DON'T WORRY! Aizen is back bitches! Heroi Per salvar la situation (segur?)Seireitei no Fansub. Bleach 616 Tumblr_l73v8uHBSl1qb8lgbo1_250 
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  drew-kun Dj 19 Feb 2015 - 17:53

Feia temps que Bleach no m'emocionava tant com en aquest capitol!

Esperava veure el Bankai de l'Ukitake pero aixo es mil vegades millor (o qui ha dit que no pugui treure?)

I per si fos poc torna Aizen (si, estava cantat quan va dir que se'n anava a parlar amb la central 46, pero es igual aixo promet)

M'ho sembla a mi o encara no s'han carregat als sternlichters? No se qui va dir Aizen vs D pero te tota la pinta de ser aixi.

I respecte lo del parche d'en Kyoraku al final no resulta ser temporal.

Pero tot i aixi bona feina Tite, ara treu en Grimjow d'una puta vegada!!!
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Minato Dj 19 Feb 2015 - 20:00

Doncs... sembla que tot està a punt de petar.

Llavors l'Ukitake sembla que salvarà la situació a costa de la seva vida? El seu cos? La seva salut (encara més?)?

La veritat, de tots els "herois" que hem vist fins ara... Podem assegurar sense dubtar ni mig segon que n'Ukitake ha posat el llistó molt alt. Salvar els tres mons i el rei de les ànimes no és una cosa que es faci tots els dies! ("lo ha petao")

Ara anem a parlar del cost... Si bé és possible que mori (ha fet una aportació bestial a la sèrie, i es podria considerar que "ha complit el seu paper"), no crec que ho faci. Per què?
- Encara no ha mostrat el Bankai (i el Kamikake no és el seu Bankai).
- Ara és la mà dreta del Rei, si mor... quin sentit té?
- Kyoraku: els dos sabien que passaria això, i en el capítol que es van veure no es van acomiadar, sinó un "després et veig".
- Kyoraku 2: aquests dos sempre havien estat molt iguals. Ara en Kyoraku és Capità General, deixant en segon pla n'Ukitake, seria lògic pensar que n'Ukitake guanyi algun tipus d'"ascens". A més, un problema gran que hi ha hagut fins ara (penseu en com ha de quedar el món quan el manga acabi!!) és que el Rei i el Gotei no s'han comunicat per res, i això ho solucionaria!
- I si hagués de morir, com ho faria? Pensau que ara mateix acaben d'operar els tres de l'onzena (el famón "Sanji" => "3 persones" que vam traduir malament! :P), que estaven fets merda. En Mayuri ha estat l'únic capità que no ha aparegut, segurament deszombificant o acabant d'aconseguir que els zombies estiguin sota el seu control. I recordau que en Tite va dir que "es curaria". No crec que morir sigui una manera massa saludable de "curar-se" xD
- I a més, a aquest manga no mor ningú mai XD. (adéu Byakuya XDDDDDDDDDD)

Tot això em fa pensar que n'Ukitake encara viurà.

Per altra banda, Aizen. No creieu que l'única manera de vèncer a qui tot ho veu és enganant-lo? xD

Ara bé, recordau que en Juha va anar a visitar-lo mentre en Lloyd lluitava contra en Yamamoto? (Ha passat un ou de temps (3 anys!?)) No sé si serà efectiva la conversa de'n Kyoraku...

Previsió: en Kyoraku alliberarà n'Aizen, derrotaran en Juha i després n'Aizen serà el malo maloso. (Butterfree te elijo a ti!) Recordau que no em vist el Bankai de n'Aizen!!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 19 Feb 2015 - 21:01

M'agradaria recuperar la teoria que ha sortit al chatbox, és una mica loca però m'encanta. Tot es part del shikai de l'Aizen, vale que no hi era a la guerra de fa mil anys, però no per això no ha de saber que va pasar. Ha aprofitat allò i ha fet veure que els Quincys han tornat i estant destrossant el Seireitei i tot el mon perque l'alliberin (és molt estúpid que hagin estat vivint a les sombres, simplement l'Aizen els ha fet apareixer quan li feia servei). Recordeu: ÉS TOT PSRT DEL PLA, sempre.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Minato Dj 19 Feb 2015 - 22:09

Kenpachi Nafi escrigué:M'agradaria recuperar la teoria que ha sortit al chatbox, és una mica loca però m'encanta. Tot es part del shikai de l'Aizen, vale que no hi era a la guerra de fa mil anys, però no per això no ha de saber que va pasar. Ha aprofitat allò i ha fet veure que els Quincys han tornat i estant destrossant el Seireitei i tot el mon perque l'alliberin (és molt estúpid que hagin estat vivint a les sombres, simplement l'Aizen els ha fet apareixer quan li feia servei). Recordeu: ÉS TOT PSRT DEL PLA, sempre.

No crec, el Tite s'arriscaria a que els fans el matéssin.

Per cert, em mola molt l'argument. Està seguint més o menys el que tots pensam, però sense fer-se previsible, sinó "complint el que esperam". Mola.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Victor Kudo Dj 19 Feb 2015 - 22:58

Buah....encara continuo amb el hype.

Últimament Bleach s'estava posant molt interesant, però això ja es un altre nivell. Encara estic flipant.

Ja pensava que l'Ukitake tenia que tenir alguna cosa en especial, que la seva malaltia era algo més "especial", però això de tindre un deu a dins d'ell era impensable.

Penso que el pla del Juha es carregar-ho tot per venjança, li sua tot el que pugi pasar als seus subdits i les conseqüencies als tres mons.

I per acabar, el retorn de la papallona, no se perquè però penso que al final l'Aizen serà bo i tot, ajudarà a salvar la societat d'animes.


Spoiler:

P.D. Nafi, aquesta imatge m'ha matat Riure

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Ivyhht
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 20 Feb 2015 - 0:49

Minato escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:M'agradaria recuperar la teoria que ha sortit al chatbox, és una mica loca però m'encanta. Tot es part del shikai de l'Aizen, vale que no hi era a la guerra de fa mil anys, però no per això no ha de saber que va pasar. Ha aprofitat allò i ha fet veure que els Quincys han tornat i estant destrossant el Seireitei i tot el mon perque l'alliberin (és molt estúpid que hagin estat vivint a les sombres, simplement l'Aizen els ha fet apareixer quan li feia servei). Recordeu: ÉS TOT PSRT DEL PLA, sempre.

No crec, el Tite s'arriscaria a que els fans el matéssin.

Per cert, em mola molt l'argument. Està seguint més o menys el que tots pensam, però sense fer-se previsible, sinó "complint el que esperam". Mola.
A mi em guanyaria si sigués el shikai de l'Aizen, compliria l'espectativa de Aizen boss supremo i final (que és el que pasarà). 
Victor no crec que l'Aizen es torni bo, els ajudarà per benefici propi (potser) i després quan els Quincys hagin desaparegut del mapa la liarà altre cop.

L'imatge ha estat un moment d'inspiració (després de trobar l'Aizen papallona), és el meu nivell de photoshop.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  parcheralex Ds 21 Feb 2015 - 0:15

Jo també crec que tot serà part del Bankai de l'Aizen. Quan van lluitar a Karakura per molt fort que sigui l'Ichigo i els altres derrotar-lo sense que aquest capità tragués el seu bankai era raro, per molt Hyouteki que tingués. Tenint el poder de les il·lusions, les il·lusions doncs no m'estranyaria que en un moment de debilitat final l'invoqués i poses a tots els presents dins fent-los jugar i anar per on ell vulgués. No se on vol arrribar amb això però el qque si tinc clar es que la cosa no quedarà aixi, el Kyoraku farà algu, jo ho penso de fa temps si ja la van liar per salvar a la Rukia ara tenem més motius. Però com és que ho saben? com ho van preveure?
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 616 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 616

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum