Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Shingeki no Kyojin. Live Action.
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Shingeki no Kyojin. Live Action.
Ja ha sortit el trailer de la peli Live Action de Shingeki no Kyojin!
Podríem debatre un poquet!
Què us ha semblat el trailer? Suposo que ja hauran sortit imatges i informació sobre els actors, però la veritat és que l'Armin és de tot menys un Armin... No s'assembla una merda! Joder, mira que era putament fàcil posar-li una perruca rossa! Suposo que l'han volgut fer "realista" i com que no hi ha japonesos rossos... Però de totes maneres, (repeteixo que no he vist imatges ni res) el Levi és horrorós
L'únic personatge que m'ha encantat ha estat la Hanji! Hanji always in our
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Shingeki no Kyojin. Live Action.
Espero no tenir raó amb el meu punt de vista però personalment... això em fa olor a destrucció total de la saga. Crec que serà el típic live action dolentíssim. Crec que és directament una mala saga per fer-ne un. Només s'ha vist la cara del titan colossal, però l'animació dels altres titans, només veient el tràiler (tampoc he vist imatges), fa una pinta horrible.
Referent als personatges, trobo que tens raó Hanako.
Espero de debò que m'equivoqui i sigui un bon live action com el de 20th Century Boys per exemple. Resem perquè no es marquin un live action a lo Parasyte.
Referent als personatges, trobo que tens raó Hanako.
Espero de debò que m'equivoqui i sigui un bon live action com el de 20th Century Boys per exemple. Resem perquè no es marquin un live action a lo Parasyte.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Xusmi, més imatges del Live Action de SNK (però a totes surten igual de lletjos tots!)
http://www.blogiswar.net/2015/06/09/nuevas-imagenes-de-las-peliculas-de-imagen-real-de-shingeki-no-kyojin/
Pel que veig s'han inventat molts de personatges nous... no m'acaba d'agradar la idea que facin una història nova amb personatges que s'han inventat perquè sí..
En total son siete los personajes nuevos para estas películas. El personaje de Hasegawa, Shikishima, es la clave de la historia de la película como el “hombre más fuerte de la humanidad”.
I qui és aquest guachili? Jo el compro...
http://www.blogiswar.net/2015/06/09/nuevas-imagenes-de-las-peliculas-de-imagen-real-de-shingeki-no-kyojin/
Pel que veig s'han inventat molts de personatges nous... no m'acaba d'agradar la idea que facin una història nova amb personatges que s'han inventat perquè sí..
En total son siete los personajes nuevos para estas películas. El personaje de Hasegawa, Shikishima, es la clave de la historia de la película como el “hombre más fuerte de la humanidad”.
I qui és aquest guachili? Jo el compro...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Sembla que els live actions estiguin fets a propòsit per rebentar els animes, m'estan dient que han eliminat a en Levi per inventar-se un nou personatge exactament amb el mateix títol de "el hombre más fuerte de la humanidad" però amb un nom diferent? PERQUE? Com si no hi haguessin xinos baixets per fer de Levi