Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Shingeki no Kyoujin
+13
Javi Ciffer
Gooraa
Meina
Isshin Shiba
Kami
Haok-X
Kenpachi Nafi
Ifrit
Momo
Hanako
IchigoBankai
Shizen Eriksen
Victor Kudo
17 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 4
Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4
Shingeki no Kyoujin
Avui vull recomanar un anime que ha sortit en aquesta temporada de primavera i en la meva opinió penso que esta molt bé, porta ara 3 capitols i son molt interesants.
Dades:
Shingeki no Kyoujin
Gènere: Acció, Drama, Fantasia, Horror.
Capitols: 25
Nota Personal: 9/10 (S'ho mereix,de debó)
Sinopsis:
- Spoiler:
- En un poble, on fa més d'un segle, la humanitat es va enfrontar a un nou enemic, la diferència de força entre els humans i el seu enemic era aclaparadora, al punt en el qual gairebé la humanitat desapareix, els humans que van sobreviure van construir 3 murs , de nom: Maria, Rose i Sina.
Gràcies a aquests murs la gent va poder viure en pau 1 durant un segle ...
però no tot és com sembla, ara aquest mur, podria ser la seva gàbia al no poder escapar de l'amenaça que els envolta.
La història es basa en un noi de nom Eren, i viu en un poble on l'envolta una muralla de més de 50 metres d'alt, i del qual la funció d'aquesta muralla és protegir-los dels tan temibles * Titanes * On fa més d'un segle, els seus avantpassats van lluitar a mort per defensar la raça humana, on els Titans només veuen als humans com a menjar, els titans a simple vista semblen humans, però el que els diferencia dels humans, és el seu distingit aspecte, al ser éssers de grans dimensions i força, Però no tenen intel · ligència.
Eren tenia una vida tranquil · la i normal amb els seus pares i la seva germana, però aquesta tranquil · litat no duraria ja que un dia, un Titan fins i tot més alt que la muralla, aconsegueix penetrar la vila i amb això, aconseguir obrir una obertura perquè els altres titans entressin en aquest poble.
Després d'un succés, Eren s'uneix a un exèrcit que aparentment està especialitzat en protegir i derrotar als titans, però des de fa mes d'un segle, no aconsegueixen trobar una debilitat davant l'amenaça dels humans, aquí és on el prota fa la seva escena i on la seva missió serà el derrotar a tots els titans
Juntament amb els * colossal titans * (el primer titan que apareix en el capítol un)
També deixò el opening perquè esta molt bé:
- Spoiler:
Bé espero que us agradi i el podeu veure a la pagina Jkanime que surt cada diumenge
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Re: Shingeki no Kyoujin
He rebut moltes recomanacions d'aquest anime. Crec que li deien aqui (traduit) "El ataque de los titanes"
Em llegiré el manga que porta un any.
He vist el trailer anteriorment i pinta épica.
Em llegiré el manga que porta un any.
He vist el trailer anteriorment i pinta épica.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Precisament ara mateix m'anava a descarregar els 2 capítols que porten. (3 contant el d'avui)
Fa molt ja em vaig llegir el manga, moltissim abans que anunciessin l'anime, potser fa 2 anys ben bons. Si es com el manga, serà molt gore i sobretot molt curt... A veure que tal
Fa molt ja em vaig llegir el manga, moltissim abans que anunciessin l'anime, potser fa 2 anys ben bons. Si es com el manga, serà molt gore i sobretot molt curt... A veure que tal
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Sabeu quants capítols seran? Si, com diu l'IchigoBankai, és curta, a lo millor prefereixo esperar a què estiguin tots els capítols!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako, sospito que serà de 13 capitols com a molt.
Ja he vist els 3 capitols que porten fets de moment, i amplien la història del manga explicant coses extra. Està molt bé.
Ja he vist els 3 capitols que porten fets de moment, i amplien la història del manga explicant coses extra. Està molt bé.
Hanako, en seran 25 capitols.
Ja he agafat el manga mensual i només dir que és un grandissim manga que s'ha colat en el meu llistat de favorits. És intrigant perquè no saps el que t'espera al següent capitol, ple de gore, moments tràgics i "trollejades" estil Tite Kubo però en positiu (referint-me que et quedes: WTF!?).
Recomano llegir el manga perquè l'anime nomès en porta 4 capitols i al 3er ja han alterat la estructura del manga, encara que l'animació és bonissima.
Molt recomenable!!!!
Ja he agafat el manga mensual i només dir que és un grandissim manga que s'ha colat en el meu llistat de favorits. És intrigant perquè no saps el que t'espera al següent capitol, ple de gore, moments tràgics i "trollejades" estil Tite Kubo però en positiu (referint-me que et quedes: WTF!?).
Recomano llegir el manga perquè l'anime nomès en porta 4 capitols i al 3er ja han alterat la estructura del manga, encara que l'animació és bonissima.
Molt recomenable!!!!
Poso adalt de tot que son 25 capitols i ningú ho veu xDDD
El manga no l'he llegit ja que com he començat el anime prefereixo continuar-lo i per mi cada capítol es increible a veure si arriba el diumenge i surt en nou capitol :cara3:
El manga no l'he llegit ja que com he començat el anime prefereixo continuar-lo i per mi cada capítol es increible a veure si arriba el diumenge i surt en nou capitol :cara3:
Ahir vaig començar a mirar l'anime i ja m'he viciat :chance: :chance: :chance:
Aquesta seria ja m'havia cridat l'atenció des de fa un temps, però no la vaig començar fins ahir i me n'arrepenteixo de no haver començat abans xD El primer capitol es EPIC.
Aquesta seria ja m'havia cridat l'atenció des de fa un temps, però no la vaig començar fins ahir i me n'arrepenteixo de no haver començat abans xD El primer capitol es EPIC.
- Spoiler:
- Quan es menjen a la mare del prota la meva cara va ser una barreja de , , i :wow!:
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Collons... jo vull esperar a que estiguin tots els capítols... però si te el "Momo seal of approval for blood and gore" es fa massa tentador... oh, cruel destí!
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
M'acabo de veure tots els capítols del tirón! SUGOOOOOOOI! Mola molt! Quan surt el seguent?
Edit: Acabo de trobar aquesta notícia a series.ly, pels que deieu que seria curt l'anime: Con la adaptación animada del manga Shingeki no Kyojin de Hajime Isayama ya estrenada, el guionista de la serie, Noboru Takai (Baccano!, Durarara!) revelaba que él personalmente ha escrito los guiones de los episodios 8, 12, 13, 19, 21 y 22. De esta forma confirma indirectamente que el anime tendrá una duración de doble temporada.
Edit: Acabo de trobar aquesta notícia a series.ly, pels que deieu que seria curt l'anime: Con la adaptación animada del manga Shingeki no Kyojin de Hajime Isayama ya estrenada, el guionista de la serie, Noboru Takai (Baccano!, Durarara!) revelaba que él personalmente ha escrito los guiones de los episodios 8, 12, 13, 19, 21 y 22. De esta forma confirma indirectamente que el anime tendrá una duración de doble temporada.
Nafi,cada capítol surt els diumenges al matí, t'aviso que el d'avui és molt epic
I si no m'equivoco, aquest anime acabarà més o menys a primera o segona semana de l'Octubre
I si no m'equivoco, aquest anime acabarà més o menys a primera o segona semana de l'Octubre
Guau, de puta mareNafi escrigué:M'acabo de veure tots els capítols del tirón! SUGOOOOOOOI! Mola molt! Quan surt el seguent?
Però això ja es sabia ja que des de el principi es sap que serà de 25 capitols xDIchigoBankai escrigué:Guau, de puta mareNafi escrigué:M'acabo de veure tots els capítols del tirón! SUGOOOOOOOI! Mola molt! Quan surt el seguent?
Però no sabia els detalls.
El vaig veure ahir a la nit, que és quan van posar-lo amb subtituls! És geniaaaaaaal! Cada cop m'agrada més *-*Victor Kudo escrigué:Nafi,cada capítol surt els diumenges al matí, t'aviso que el d'avui és molt epic
Quants hi ha a hores d'ara?
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Anime: 8/25 - Surt diumenges.
Manga: 45 - Surt entre el 11-14 de cada mes.
Manga: 45 - Surt entre el 11-14 de cada mes.
Crec que la començaré quan estiguin els 25 capítols de l'anime ja enllestits! De fet, s'està fent molt popular i tenc ganes de veure-la però... em posa molt nerviosa seguir Chihayafuru cada setmana, els capítols em deixen sempre amb ganes de més i més i més...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako pensa que si has d'esperar a que siguin els 25 capitols fins a l'Octubre res de res xD
Jo t'aconsello que si et crida l'atenció començis a veure-la, ara esta molt interessant
Ara que ho penso, estic veient com 10 animes d'aquesta temporada a la vegada xDDD
Jo t'aconsello que si et crida l'atenció començis a veure-la, ara esta molt interessant
Ara que ho penso, estic veient com 10 animes d'aquesta temporada a la vegada xDDD
Victor Kudo escrigué:Hanako pensa que si has d'esperar a que siguin els 25 capitols fins a l'Octubre res de res xD
Recomanes algun altre digne de veure dels que estas veient?
Mmmmm......depen del tipus d'anime que t'agradi.
La segona temporada de Haiyore Nyaruko-san com a comedia romantica esta molt bé.
Devil Survivor 2: The animation, penso que també esta força bé, inclou acció,dimonis i potser una mica de drama
Oregairu té comedia, és un anime on el protagonista és el tipic solitari marginat que odia a tot el mon, esta força bé sobretot quan l'obliguen a unir-se al club dels voluntaris on ha d'anar ajudant a tothom que ho necessiti
Oreimo 2 esta també molt bé, una altre comedia romantica bastant interessant
Suisei no Gargantia es un anime on el prota que es un soldat a bord d'un robot inteligent on ell es dedica només a la guerra per protegir a la humanitat de aliens, acaba viatgant pel espai temps per un forat dimensional,arriba a un mon on no hi ha guerres i clar per a ell tot això sera molt diferent. Personalment força interessant.
La segona temporada de Haiyore Nyaruko-san com a comedia romantica esta molt bé.
Devil Survivor 2: The animation, penso que també esta força bé, inclou acció,dimonis i potser una mica de drama
Oregairu té comedia, és un anime on el protagonista és el tipic solitari marginat que odia a tot el mon, esta força bé sobretot quan l'obliguen a unir-se al club dels voluntaris on ha d'anar ajudant a tothom que ho necessiti
Oreimo 2 esta també molt bé, una altre comedia romantica bastant interessant
Suisei no Gargantia es un anime on el prota que es un soldat a bord d'un robot inteligent on ell es dedica només a la guerra per protegir a la humanitat de aliens, acaba viatgant pel espai temps per un forat dimensional,arriba a un mon on no hi ha guerres i clar per a ell tot això sera molt diferent. Personalment força interessant.
De les que has dit estic veient Oregairu, Oreimo 2 i Haiyore! Nyaruko-san W.
Les dues primeres són molt interessants, sobretot Oregairu, la visió que té el Hachiman sobre la societat és molt dura però quasi sempre té rao. En canvi Haiyore! Nyaruko-sam se m'ha fet una mica pesadeta.
A més a més d'aquestes, m'estic veient un altre que esta de moda, Hentai ouji to warawanai neko, comèdia romàntica però sobrenatural.
Les dues primeres són molt interessants, sobretot Oregairu, la visió que té el Hachiman sobre la societat és molt dura però quasi sempre té rao. En canvi Haiyore! Nyaruko-sam se m'ha fet una mica pesadeta.
A més a més d'aquestes, m'estic veient un altre que esta de moda, Hentai ouji to warawanai neko, comèdia romàntica però sobrenatural.
crec que la de devil survivor i la del marginat que ajudara la gent em poden agradar, merci!
Devil survivor deu tenir primera temporada suposo, començaré pel principi :Ishida:
Devil survivor deu tenir primera temporada suposo, començaré pel principi :Ishida:
La de Devil Survivor 2 ami personalment m'encanta *-* la trobu molt xula!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Aprofito això d'aquí per plasmar la meva total i extensa impressió de Shingeki no Kyoujin: basura.
Ara no sé si he vist 5 o 6 capitols, però en la meva vida he vist un començament tant lent. Els dos primers capítols són per vomitar, però es que a sobre, després d'aquests dos, la sèrie es basa en fugaços moments d'interés seccionats o bé per repetitius discursos sobre la "determinació" o bé pels insofribles flashbacks, que van a 15 per capítol.
Dit això, vull aclarar que les poques crítiques que he llegit o compartit amb amics són completament contràries a la meva, així que igual sóc jo, però el fet és que deixo aquesta sèrie perquè, sincerament, no puc amb ella.
Ara no sé si he vist 5 o 6 capitols, però en la meva vida he vist un començament tant lent. Els dos primers capítols són per vomitar, però es que a sobre, després d'aquests dos, la sèrie es basa en fugaços moments d'interés seccionats o bé per repetitius discursos sobre la "determinació" o bé pels insofribles flashbacks, que van a 15 per capítol.
Dit això, vull aclarar que les poques crítiques que he llegit o compartit amb amics són completament contràries a la meva, així que igual sóc jo, però el fet és que deixo aquesta sèrie perquè, sincerament, no puc amb ella.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4