Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Shingeki no Kyoujin
+13
Javi Ciffer
Gooraa
Meina
Isshin Shiba
Kami
Haok-X
Kenpachi Nafi
Ifrit
Momo
Hanako
IchigoBankai
Shizen Eriksen
Victor Kudo
17 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 2 de 4
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Shingeki no Kyoujin
jajajajaja. Esperava una resposta així per part teua. Ja feia temps que no venies per aquí a dir una cosa que li agrada a tothom es basura.
Però estic d'acord amb tu, almenys en part. Tothom em deia que era sublim i després d'haver vist els 8 capítols que hi ha penso que no es per a tant. No està malament tampoc. Però no es res de l'altre mon..
Tal i com dius es tremendament lenta. El primer capítol està força bé, però el segon i el tercer son infumables. Després es el que comentes. El que jo anomene "Juego de tronos style". Capítol muermo amb moments estelars al final, per a enganxar. I fa molta ràbia.
També odie que la majoria de titans tinguin eixa cara de borderlines amb sobrepes. Li lleva molt d'encant.
Ara bé, l'animació m'agrada molt i la banda sonora es genial.
Però estic d'acord amb tu, almenys en part. Tothom em deia que era sublim i després d'haver vist els 8 capítols que hi ha penso que no es per a tant. No està malament tampoc. Però no es res de l'altre mon..
Tal i com dius es tremendament lenta. El primer capítol està força bé, però el segon i el tercer son infumables. Després es el que comentes. El que jo anomene "Juego de tronos style". Capítol muermo amb moments estelars al final, per a enganxar. I fa molta ràbia.
També odie que la majoria de titans tinguin eixa cara de borderlines amb sobrepes. Li lleva molt d'encant.
Ara bé, l'animació m'agrada molt i la banda sonora es genial.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
Gent erotica i que l'hi agrada AOT, mireu quina joya e trobat per youtube:
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Nafi escrigué:No entenc com podeu dir que és un anime lent havent vist Bleach.
+infinit
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Basicament yo veig mes lenta la de Shingeki no Kyoujin, per un motiu, Bleach encara que pugi ser lenta mencanta i visc intensament tots els episodis i no sem fa mai lent.
Pero la raça humana sempre té la mania de no estar mai satisfet.
Si és lenta: oooh que lenta, se'm fa pesada, que vagi més ràpid.
Si és ràpida: oooh que ràpida, perquè no conversen més? vull saber misteris i que ho expliquin millor, que vagi més lent.
Si és ràpida: oooh que ràpida, perquè no conversen més? vull saber misteris i que ho expliquin millor, que vagi més lent.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
erikinpark96 escrigué:Pero la raça humana sempre té la mania de no estar mai satisfet.
No hi estic d'acord, ami personalment sem fa lenta perque no magrada.
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sent així, Eric. També podriem dir que una altra mania de la raça humana es contentarse amb ben poc. Amb una cosa que es mes del mateix. I queixarse de que una serie vagi ràpida? Quan? Amb quina?
Que sí, que està bé, però simplement no es res de l'altre mon.
Es el que diu Haok. Qüestió de gustos. Bleach es lentíssima, Naruto també i així moltes altres. Però aquestes no em varen semblar tan lentes en el seu moment. No vaig tenir que passar parts de capítols, com en aquesta (obviament no tinc en compte els rellenos, que son Satán) Tal volta si aquesta fos la primera serie que veiera no em semblaria així.
Que sí, que està bé, però simplement no es res de l'altre mon.
Es el que diu Haok. Qüestió de gustos. Bleach es lentíssima, Naruto també i així moltes altres. Però aquestes no em varen semblar tan lentes en el seu moment. No vaig tenir que passar parts de capítols, com en aquesta (obviament no tinc en compte els rellenos, que son Satán) Tal volta si aquesta fos la primera serie que veiera no em semblaria així.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Al final he caigut en la temptació i l'he vista He preferit veure-la i treure conclusions jo mateixa que menjar-me tots els spoilers del món que circulen per intennes (spoilers everywhere)
Bé, no puc dir que m'hagi encantat però tampoc m'ha desagradat, estic a un punt intermig, ni la trobo dolenta ni m'encanta. Vull saber com continua i la veuré fins el final però, pel meu gust, falta aquest punt que t'atrapa i desitges desesperadament que surti el proper capítol (qui sap, potser ara es torna com una droga xD)
En tot cas, entenc perquè agrada tant en general, és dinàmica, molt èpica i molt tràgica. Però personalment el protagonista no em cau bé, l'Armin Tanzanian és un ploraner i l'única que es salva és la Mikasa.
Sóc fan de la tia de la patata! xD
Bé, no puc dir que m'hagi encantat però tampoc m'ha desagradat, estic a un punt intermig, ni la trobo dolenta ni m'encanta. Vull saber com continua i la veuré fins el final però, pel meu gust, falta aquest punt que t'atrapa i desitges desesperadament que surti el proper capítol (qui sap, potser ara es torna com una droga xD)
En tot cas, entenc perquè agrada tant en general, és dinàmica, molt èpica i molt tràgica. Però personalment el protagonista no em cau bé, l'Armin Tanzanian és un ploraner i l'única que es salva és la Mikasa.
- Spoiler:
Però clar, el prota sempre ha de ser el nen poc reflexiu i alterat que es pot convertir en un titan toh poderosoh que va matant altres titants xungos pel que sembla un experiment del Mayuri/pare de torn
Sóc fan de la tia de la patata! xD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Es que si aquesta serie pot enganxar segurament no és pel personatge principal! Dels tres la Mikasa és l'única que ho peta i qui li donen salsa a la cosa crec que són els secundaris com la Sasha (la de la patata ), l'Annie, etc. i ara aquests nous personatges que han sortit en aquest últim capítol: el maníac i la boja quatreulls (que és descendent d'en Mayuri SEGUR).
Jo la miro perque aquesta serie fa que m'entri la gana! xDDDDDDD Sabroso bocata de humanos XDDDDD
Us deixo una preciosa versió de l'opening de l'anime del moment!!!
No ho he pogut evitar
Però bé, encara que l'escenari no pegui gens, s'ha de reconèixer que el muntatge està MOLT currat.
No ho he pogut evitar
Però bé, encara que l'escenari no pegui gens, s'ha de reconèixer que el muntatge està MOLT currat.
Hanako- Administrador
Tumblr oi? XD Ni han un futimé. Jo he trobat aquest cosplay que m'ha encantat, si no anés de Yachiru...
I d'opening he trobat aquesta versió que revolucionarà l'anime:
- Spoiler:
I d'opening he trobat aquesta versió que revolucionarà l'anime:
XDDDDDDD el cosplay i el video del pingu ja el vaig veure, pero el video de la Hanako no xDDDDDDDDDDDDD es veritat que el video esta currat... pero no queda gaire be amb la canço XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo ja havia vist aquell video Hanako i el del pingui el vaig veure tambe fa força xDDDD però estan força bé son divertits
El cosplay ja ho vaig veure i em vaog partir el cul xD
Els indis aquests ja els havia vist però es cert que esta ven fet el video
I pingu és epic, res més a dir xDDD
Els indis aquests ja els havia vist però es cert que esta ven fet el video
I pingu és epic, res més a dir xDDD
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo no se que té aquest opening que fa que el parodiin més que qualsevol altre opening xDDD
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Pues que l'anime està de moda, res més.erikinpark96 escrigué:Jo no se que té aquest opening que fa que el parodiin més que qualsevol altre opening xDDD
xDDDDDDDDDDDD
Nicolas Cage!!!!
Ho sabia, Nicolas Cage és com l'Ichigo,fa de tot xDDD
Ho sabia, Nicolas Cage és com l'Ichigo,fa de tot xDDD
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Mireu aquesta increible noticia que ha arribat als meus ulls xDD me quedat molt: WFT!? O_O http://anime.mx/shingeki-no-kyojin-recibe-coche-especial-de-ferrari/
El millor és el titan posant al costat del cotxe amb pose
Jo ja no la segueixo, se'm fa molt pesada... el ritme és molt lent pel meu gust.
Jo ja no la segueixo, se'm fa molt pesada... el ritme és molt lent pel meu gust.
Hanako- Administrador
LOOOOOOOOOOOL ferrari wins.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
En la passada Animi Expo 2013, el productor de Shingeki no Kyojin (Attack on Titan), George Wada, va revelar que sortiria un videojoc per a aquesta sèrie que arribarà al 2014.
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4