Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Shingeki no Kyoujin
+13
Javi Ciffer
Gooraa
Meina
Isshin Shiba
Kami
Haok-X
Kenpachi Nafi
Ifrit
Momo
Hanako
IchigoBankai
Shizen Eriksen
Victor Kudo
17 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 4 de 4
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Re: Shingeki no Kyoujin
IchigoBankai escrigué:
Aquest anime tindria més audiencia... Encara no he acabat SnK. Enserio que m'aborreix molt. Segur que un dia em poso i la miro del tiró.
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Javi Ciffer escrigué:
Aquest anime tindria més audiencia... Encara no he acabat SnK. Enserio que m'aborreix molt. Segur que un dia em poso i la miro del tiró.
Si t'avorreix no el miris home, no et torturis xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Bueno, bueno després de molt de temps per fi m'he acabat la sèrie!
La veritat és que m'ha agradat molt, és una sèrie bastant original, però, com ja heu dit alguns de vosaltres, no és ni de bon troç tan bona com per la locura que s'ha armat. Està bé, punt.
Si us he de ser sincera, lo que més m'agrada de la sèrie són els Titans i alguns personatges. Els Titans m'encanten, són una espècie de zombies gegants i a sobre ràpids i super destructius (modo Hanji on ). Treuen la meva part gore >.< En quant a personatges, trobo que en general són bastant fluixos, no em convencen gens. Els protagonistes em cauen malament els tres. L'Eren és el típic prota que ha de salvar a tothom, té un poder especial i que té un gran poder de convicció. I a sobre és gafe (sempre que diu que hi ha esperança i que poden guanyar, apareix un Tità xDD). La Mikasa des del minut 1 me va caure fatal, no la soporto gens! He d'admetre que és molt bona lluitant i que ho peta, però no me cau bé! I l'Armin, dels tres és el que em cau millor, tot i que el trobo un poc inutil (sobretot al principi) i és el típic amic del prota hasta la muerte. Per mi els millor personatges són el Levi, que ho peta massa (a més a mi els personatges freds me solen molar molt ), la Hanji que està piradissima i sent un amor cap als Titans semblant al meu (jo no tant xD) i la Sasha que és total (com vaig riure amb la patata ).
També he de dir que la trama, hi ha moltes vegades que es fa mooooolt pesada (sobretot pel mig) i que el dibuix és bastant horrible (tots van amb cara de por constant).
El que si que m'encanta mil d'aquesta sèrie és el primer openinig! La cançó em motiva un munt, no puc deixar d'escoltar-la!
I ara, m'agradaria que els experts en SNK, si podeu, em contesteu algun dubte que tinc ^^
El principal és: La Petra i el Levi estaven liats? Per lo que vaig entendre si, perquè el pare li va a dir que s'havien de casar o algo així O.O No ho vaig entendre aquesta part.
I després, si no vaig malament hi ha un OVA no? És continuació de la sèrie o és relleno? Val la pena? I del manga han avançat molt? Per quin capitol hauria de començar a llegir per continuar la història?
Moltes gràcies
La veritat és que m'ha agradat molt, és una sèrie bastant original, però, com ja heu dit alguns de vosaltres, no és ni de bon troç tan bona com per la locura que s'ha armat. Està bé, punt.
Si us he de ser sincera, lo que més m'agrada de la sèrie són els Titans i alguns personatges. Els Titans m'encanten, són una espècie de zombies gegants i a sobre ràpids i super destructius (modo Hanji on ). Treuen la meva part gore >.< En quant a personatges, trobo que en general són bastant fluixos, no em convencen gens. Els protagonistes em cauen malament els tres. L'Eren és el típic prota que ha de salvar a tothom, té un poder especial i que té un gran poder de convicció. I a sobre és gafe (sempre que diu que hi ha esperança i que poden guanyar, apareix un Tità xDD). La Mikasa des del minut 1 me va caure fatal, no la soporto gens! He d'admetre que és molt bona lluitant i que ho peta, però no me cau bé! I l'Armin, dels tres és el que em cau millor, tot i que el trobo un poc inutil (sobretot al principi) i és el típic amic del prota hasta la muerte. Per mi els millor personatges són el Levi, que ho peta massa (a més a mi els personatges freds me solen molar molt ), la Hanji que està piradissima i sent un amor cap als Titans semblant al meu (jo no tant xD) i la Sasha que és total (com vaig riure amb la patata ).
També he de dir que la trama, hi ha moltes vegades que es fa mooooolt pesada (sobretot pel mig) i que el dibuix és bastant horrible (tots van amb cara de por constant).
El que si que m'encanta mil d'aquesta sèrie és el primer openinig! La cançó em motiva un munt, no puc deixar d'escoltar-la!
I ara, m'agradaria que els experts en SNK, si podeu, em contesteu algun dubte que tinc ^^
El principal és: La Petra i el Levi estaven liats? Per lo que vaig entendre si, perquè el pare li va a dir que s'havien de casar o algo així O.O No ho vaig entendre aquesta part.
I després, si no vaig malament hi ha un OVA no? És continuació de la sèrie o és relleno? Val la pena? I del manga han avançat molt? Per quin capitol hauria de començar a llegir per continuar la història?
Moltes gràcies
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
JO no soc una experta tot hi que la pregunta que si que es puc respondre es aquesta:
L'Ova, no es relleno, tot hi que tampoc crec que se'n pugui dir que es continuació, seria com una part important que s'explica apart. Si llegeixes el manga si que es important, seria important per la 2a temporada de anime (que no tinc ni idea de si el faran o no, pero veien l'exid que ha tingut la primera segur que si)
Takiko escrigué:I després, si no vaig malament hi ha un OVA no? És continuació de la sèrie o és relleno? Val la pena? I del manga han avançat molt? Per quin capitol hauria de començar a llegir per continuar la història?
L'Ova, no es relleno, tot hi que tampoc crec que se'n pugui dir que es continuació, seria com una part important que s'explica apart. Si llegeixes el manga si que es important, seria important per la 2a temporada de anime (que no tinc ni idea de si el faran o no, pero veien l'exid que ha tingut la primera segur que si)
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
En general coincideixo en tot amb tu, nomes en que la sasha no m'agrada gens, es el personatge tonto random. I responent les teves preguntes:
1. SI, tenien alguna relació ja que se'ls veia bastants units i sobretot amb la mort de la Petra, en Levi agafa un escecial atenció a ella, cosa que amb els altres 3 no fa. Quan arriba al poble, el pare s'apropa a ell i també li comenta lo del casament així que si que estaven junts... encara que la Nafi en mode fangirl LevixHanji ho nega.
2. L'OVA transcurreix en la expedició anterior a la que s'uneixen l'Eren i companyia a la legió d'exploració. I aquí es centra en un flashback, és a dir, la expedició anterior a la dels fets de l'OVA, comparada amb la de l'Eren, 2 expedicions enrrere. Espero que ho hagis pogut entendre perquè crec que m'he liat un poc.
1. SI, tenien alguna relació ja que se'ls veia bastants units i sobretot amb la mort de la Petra, en Levi agafa un escecial atenció a ella, cosa que amb els altres 3 no fa. Quan arriba al poble, el pare s'apropa a ell i també li comenta lo del casament així que si que estaven junts... encara que la Nafi en mode fangirl LevixHanji ho nega.
2. L'OVA transcurreix en la expedició anterior a la que s'uneixen l'Eren i companyia a la legió d'exploració. I aquí es centra en un flashback, és a dir, la expedició anterior a la dels fets de l'OVA, comparada amb la de l'Eren, 2 expedicions enrrere. Espero que ho hagis pogut entendre perquè crec que m'he liat un poc.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jo també vull LevixHanji! bé, ara que la Petra és morta, la Hanji el conquistarà
Moltes gràcies per la info!!!
Moltes gràcies per la info!!!
Takiko- Tinent impopular
Aprofito el tema per fer també una pregunta xDDD
He llegit que treuran un OVA de SNK nou titulat Another story of the 104th Trainee Squad.
Algú en té idea sobre quan sortirà??
He llegit que treuran un OVA de SNK nou titulat Another story of the 104th Trainee Squad.
Algú en té idea sobre quan sortirà??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo he començat a veure aquet anime i es increible. Una mica subrealista però com tot anime ^^. Tinc que posar-me al dia amb els capitols.
Reiko Yamada- Chappy
- Nombre de missatges : 28
Reiatsu : 34
Edat : 30
Ubicació : Barcelona
He trobat un vidéo amb fanarts de Shingeki no Kyojin que m'han agradat bastant així que el comparteixo! Aviso que la música del vidéo és horrible però val la pena veure'l només pel Levi fent de professor!
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:He trobat un vidéo amb fanarts de Shingeki no Kyojin que m'han agradat bastant així que el comparteixo! Aviso que la música del vidéo és horrible però val la pena veure'l només pel Levi fent de professor!
Com mola! Jo vull veure també aquesta serie Molen un munt el Levi i la Hanji de professors Un video molt currat qui l'hagi fet!
Takiko- Tinent impopular
Puto Armin sensual, que trollaso! El moment que es passa la mà per la cara amb expressió de "oh, em moriré" és massa bo!!
Arigatou Nafi
Hanako- Administrador
M'encanta quan puixa les celles quan diu: Asehey! XDDDDDDDDD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Gooraa escrigué:M'encanta quan puixa les celles quan diu: Asehey! XDDDDDDDDD
A mi també >_< És el millor moment xD
Takiko- Tinent impopular
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Quin tità més mono XD
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Putos titans, són massa sexys!
He trobat molt, molt a faltar a la Hanji!
He trobat molt, molt a faltar a la Hanji!
Hanako- Administrador
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Epic moment quan l'Eren es vola els sesos. Tant de bo l'hagués palmat eternament... xDDDD
Hanako- Administrador
L'altre dia buscant informació sobre l'Arina Tanemura (autora de Kamikaze Kaito Jeanne, entre altres) vaig trobar que ha fet una espècie de llibret on recull diferents dibuixos seus sobre altres obres. Alguns d'aquest són sobre Shingeki no Kyojin^^
Moltes de les imatges són del Levi Arina sabeh
En aquestes pàgines trobareu un recull de les imatges. N'hi ha d'altres sèries com Evangelion o la Miku
http://www.crunchyroll.com/anime-news/2013/12/04-1/manga-author-arina-tanemura-posts-attack-on-titan-and-uta-no-prince-sama-sketches
http://www.crunchyroll.com/anime-news/2013/08/17/shoujo-manga-artist-arina-tanemura-sketches-attack-on-titan-cast
Moltes de les imatges són del Levi Arina sabeh
En aquestes pàgines trobareu un recull de les imatges. N'hi ha d'altres sèries com Evangelion o la Miku
http://www.crunchyroll.com/anime-news/2013/12/04-1/manga-author-arina-tanemura-posts-attack-on-titan-and-uta-no-prince-sama-sketches
http://www.crunchyroll.com/anime-news/2013/08/17/shoujo-manga-artist-arina-tanemura-sketches-attack-on-titan-cast
Takiko- Tinent impopular
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4