Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Shingeki no Kyoujin
+13
Javi Ciffer
Gooraa
Meina
Isshin Shiba
Kami
Haok-X
Kenpachi Nafi
Ifrit
Momo
Hanako
IchigoBankai
Shizen Eriksen
Victor Kudo
17 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 3 de 4
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Re: Shingeki no Kyoujin
No se on però vaig sentir que potser seria per als mobils (no em feu molt de cas que no se si es cert xD)
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Ja existeix un joc per a mobils de snk, però aquest no se sap si sera per grans consolesVictor Kudo escrigué:No se on però vaig sentir que potser seria per als mobils (no em feu molt de cas que no se si es cert xD)
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Shingeki no Kyojin -Hangeki no Tsubasa- Online
Busca a Beta Testers El joc serà online i ja està acceptant aplicacions per beta testers. Des d'aquest dilluns fins al 19 d'agost s'estaran seleccionant 10,000 aplicants. Si vols ser un d'ells pots iniciar per fer un compte al portal Appli de niconico.
Doncs ara que he arribat al ritme japonés de Shingeki no Kyogin puc dir que veritablement m'ha agradat, però trobo que està sobrevaloradíssima, massa. Hi ha gent que fins i tot el compara amb sèries com Naruto, One Piece, i Bleach fins i tot. Cometen un error greu, molt greu. Snk es pot dir que està entre els millors animes que han tret al 2013 però no es pot comparar amb les sèries que he dit abans. Això sí, espero el pròxim capítol amb ganes ! Ara ja puc dir quin és el meu personatge preferit, en Rivaille. Els demés inclós l'Eren, el gay ros i la Mikasa són basura, no m'agrada com els han fet.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Ishin, ritme koreà xD
Hola! Tinc que comunicar que el manga nº11 de Shingeki no Kyojin ens va avisar i sorprendre amb la notícia que un joc seu arribaria a la Nintendo 3DS "Chunsoft esta desarllonat el joc, i el mes de Setembre rebrem mes informació sobre el joc!". Però encara hi ha quelcom més sucosa en la informació que anava en el manga nº11: també es va anunciar que l'univers creat per Hajime Isayama tindrà una nova sèrie manga que apareixerà a Monthly Shounen Sirius de Kodansha. No van donar més detalls sobre la "Una altra història".
Què els sembla l'anunciada expansió de l'univers de Shingeki no Kyojin amb l'anunci del nou manga?
Què els sembla l'anunciada expansió de l'univers de Shingeki no Kyojin amb l'anunci del nou manga?
Respecte el joc que treuran a la 3DS trobo que es precipiten massa. SnK al anime no arriba als 20 episodis i el manga tampoc arriba als 50 capítols, crec. S'hauria de deixar anar més història per fer el joc.Haok-X escrigué:Hola! Tinc que comunicar que el manga nº11 de Shingeki no Kyojin ens va avisar i sorprendre amb la notícia que un joc seu arribaria a la Nintendo 3DS "Chunsoft esta desarllonat el joc, i el mes de Setembre rebrem mes informació sobre el joc!". Però encara hi ha quelcom més sucosa en la informació que anava en el manga nº11: també es va anunciar que l'univers creat per Hajime Isayama tindrà una nova sèrie manga que apareixerà a Monthly Shounen Sirius de Kodansha. No van donar més detalls sobre la "Una altra història".
Respecte el nou manga que traurà l'autor de SnK (si és que no ho entès malament) doncs no em convenç gaire.
Doncs haurem d'esperar per veure de què tracta la nova història per poder opinar. Respecte al videojoc, opino el mateix que opino de la febre que hi ha ara per l'anime: està MOLT sobrevalorat.
A veure, SNK està bé, l'argument és bo i, tot i que els personatges no són més que purs estereotips, jo crec que li podem donar un aprovat. Ara, això de comparar-lo amb sèries com Bleach o Naruto... per favor!!
Tot i que l'argument no estigui malament del tot, hi ha costats per on falla moltíssim i encara ha de millorar molt (com a mínim pel meu gust) per poder-se dir obra mestra. Però molt, molt, MOLT! Encara està en fase embrionària xDDD
A veure, SNK està bé, l'argument és bo i, tot i que els personatges no són més que purs estereotips, jo crec que li podem donar un aprovat. Ara, això de comparar-lo amb sèries com Bleach o Naruto... per favor!!
Tot i que l'argument no estigui malament del tot, hi ha costats per on falla moltíssim i encara ha de millorar molt (com a mínim pel meu gust) per poder-se dir obra mestra. Però molt, molt, MOLT! Encara està en fase embrionària xDDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
No fase embriatòria encara no, els espermatozoides encara no han trobat l'òvul, crec que s'han perdut.Hanako escrigué:Doncs haurem d'esperar per veure de què tracta la nova història per poder opinar. Respecte al videojoc, opino el mateix que opino de la febre que hi ha ara per l'anime: està MOLT sobrevalorat.
ALERTA SPOILER PER AQUELLS QUE NO VAGIN AL RITME DE L'ANIME:
- Spoiler:
- Volia recomanar-vos un capitol extra del manga que pel que veig, no ha estat introduit al anime: Hauria d'estar situat entre el final del episodi 13 i principi del 14. És el capitol 18,5 del manga, i m'extranya que no l'hagin fet perquè hi ha una grandissima revelació.
Potser ho fiquen més tard al anime pero ho deixo aquí per qui ho vulgui llegir:
Títol: El quadern de l'Ilse
Aqui ho podeu llegir: http://submanga.com/c/122230
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Gracies Erik.
Jo segueixo l'anime i ara me'l acavo de llegir, però crec que si no ha sortit a l'anime pot ser:
1: com has dit tu, per que ja sortirá més tard
2: per que a l'anime s'han volgut saltar aquesta part i tot el relacionat (aquesta es una de les meves conclusions, no se lo important que es aquest capítol en el manga, per aixó es potser que dic aquesta poció)
Jo segueixo l'anime i ara me'l acavo de llegir, però crec que si no ha sortit a l'anime pot ser:
1: com has dit tu, per que ja sortirá més tard
2: per que a l'anime s'han volgut saltar aquesta part i tot el relacionat (aquesta es una de les meves conclusions, no se lo important que es aquest capítol en el manga, per aixó es potser que dic aquesta poció)
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
merci eric
Shingeki no Kyojin: Before de Fall
Crec que en Haok ja ho va anunciar en algun moment però ja ho dic jo xD
Shingeki no Kyojin ha tret un manga spin-off, "Shingeki no Kyojin: Before the Fall". Els resposables de dibuix són Satoshi Shiki (Kamikaze, Riot) i l'artista THORES Shibamoto (Trinity blood). Es va estrenar el pròleg aquest dilluns passat, disfruteu-lo: http://submanga.com/c/201420
Shingeki no Kyojin ha tret un manga spin-off, "Shingeki no Kyojin: Before the Fall". Els resposables de dibuix són Satoshi Shiki (Kamikaze, Riot) i l'artista THORES Shibamoto (Trinity blood). Es va estrenar el pròleg aquest dilluns passat, disfruteu-lo: http://submanga.com/c/201420
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
PERFUMS DE SHINGEKI NO KYOJIN
Per a aquells que els agradi fer olor de titan , han arribat aquests perfums . És mentida, no hi ha olor de tità però si dels personatges de Shingeki no Kyojin xDDDDDDDDDDDD.
Doncs ara sembla que tindrem a la nostra disposició les olors dels personatges de Shingeki no Kyojin , en aquest cas, dels personatges següents: l'Eren, el de la Mikasa i del Levi , dels quals es diu que estan dissenyats amb base en les seves personalitats.
Doncs ara sembla que tindrem a la nostra disposició les olors dels personatges de Shingeki no Kyojin , en aquest cas, dels personatges següents: l'Eren, el de la Mikasa i del Levi , dels quals es diu que estan dissenyats amb base en les seves personalitats.
Vaja merda olor deu fer el Eren i el de la Micasa, però jo vull el perfum del Levi que fa de segur una olor molt pro.
Un Eau d'Armin ho petaria molt! Però, si encara no es pot adquirir, em quedo amb el Levi, of course. Deu fer olor de ravioli...
Hanako- Administrador
xDDDDDD
Acabo d'escoltar que l'anime arribara a Espanya al Decembre d'aquest mateix any.
http://www.misiontokyo.com/noticias/12756/ataque-de-los-titanes-de-manos-de-selecta-vision
http://www.misiontokyo.com/noticias/12756/ataque-de-los-titanes-de-manos-de-selecta-vision
De debò?? Fins i tot la llicencien? Voleu dir que n'hi ha per tant? Bé, suposo que no es volen arriscar a perdre els diners que poden guanyar de la genteta que s'ho comprarà de manera desesperada, però abans que això, jo per exemple, em gastaria els diners continuant amb el doblatge de Bleach...
Hanako- Administrador
La vaig començar, vaig pel capítol 13 i demoment m'agrada moltíssim!! ^-^ Espero possar-me aviat al ritme de l'anime
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Jo penso que es masssa d'hora per això, esperaria a més capitols i tal.
Nomes queda el capitol d'avui i el de la setmana que bé xD
Quan acabi el anime em possare amb el manga
Nomes queda el capitol d'avui i el de la setmana que bé xD
Quan acabi el anime em possare amb el manga
Arriba a espanya??? A espanya sempre ho censuren tot, shingeki kiojin sense sang?, no gràcies i resem perque el doblatge sigui mínimament decent.
Després de l'ultim episodi
- Spoiler:
o el final que l'hi han possa't a la serie, o el enllaç a la següent temporada que després de veure el ultim capítol veig difícil, que en penseu de la serie? os a agradat? jo crec que el anime ha estat molt forçat volien deixar lo bo massa pel final i al final els hi ha sortit tot massa enganxifós, no se que dir-os he trobat que amb el anime buscaven donar un bom estelat que s'ha quedat força mes curt del que jo esperava... Però en fi es una bona serie, i el manga el veig més sublim encara que tingui un dibuix tan estrany.
Uhmmm no sé què dir-te, Haok
- Spoiler:
A mi no m'ha agradat massa la sèrie, així que tampoc em feu massa cas. L'únic que vaig trobar bo va ser el començament, amb la primera invasió dels titans, després per a mi va decaure un poc. Va tornar a molar quan sembla que l'Eren està formant part d'un costós procés de digestió per part d'un tità, però al final res... I el final no m'ha agradat tampoc massa, així com els darrers capítols que es notava molt que havia rellenaco.
En fi, no puc més que tornar a dir que està sobrevalorada, però com a mínim es pot mirar. Ara toca llegir-se el manga!
Hanako- Administrador
A mi encara em falta veure els últims capis,, (I me'ls miraré avui i comento que m'ha semblat)
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4