Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach Concept Covers
+2
Momo
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach Concept Covers
Us presento un disc nou de Bleach! Es tracta del Bleach Concept Covers Aquest disc té la peculiaritat que recull les millors cançons de Bleach, opening i endings bàsicament (així com els temes de dues pel·lícules) cantades pels seiyus que posen veus als personatges.
La relació de cançons del disc és:
1. *~Asterisk~ Cantada per Masakazu Morita (Ichigo Kurosaki)
2. CHU-BURA Cantada per Sugiyama Noriyaki (Uryuu Ishida)
3. Sen no Yoru wo Koete Cantada per Ryōtarō Okiayu i Kentaro Ito (Byakuya Kuchiki i Renji Abarai)
4. Ichirin no Hana Cantada per Show Hayami i Kumi Sakuma (Sousuke Aizen i Momo Hinamori)
5. TONIGHT,TONIGHT,TONIGHT Cantada per Fumihiko Tachiki (Kenpachi Zaraki)
6. Life is Like a Boat Cantada per Ryusei Nakao i Rie Kugimiya (Mayuri Kurotsuchi i Nemu Kurotsuchi)
7. Thank You!! Cantada per Morikawa Toshiyuki i Konishi Katsuyuki (Kanamé Tousen i Shuhei Hisagi)
8.HANABI Cantada per Romi Paku i Kaya Matsutani (Toshiro Hitsugaya i Rangiku Matsumoto)
9. Houki Boshi Cantada per Tomoko Kawakami i Satsuki Yukino (Soifon i Yoruichi Shihoin)
10. My Pace Cantada per Mitsuaki Madono (Kon)
11. Sakura Biyori Cantada per Aya Hisakawa (Retsu Unohana)
12. Hikari no Rokku Cantada per Tetsu Inada (Komamura)
13. Gallop Cantada per Hideo Ishikawa, Chinami Nishimura i Kōichi Tōchika (Jushiro Ukitake, Sentarou Kotsubaki i Kiyone Kotetsu)
14. Shoujo S Cantada per Fumiko Orikasa i Yuki Matsuoka (Rukia Kuchiki i Orihime Inoue)
2. CHU-BURA (Uryuu Ishida)
3. Sen no Yoru wo Koete (Byakuya Kuchiki i Renji Abarai)
4. Ichirin no Hana (Sousuke Aizen i Momo Hinamori)
La relació de cançons del disc és:
2. CHU-BURA Cantada per Sugiyama Noriyaki (Uryuu Ishida)
3. Sen no Yoru wo Koete Cantada per Ryōtarō Okiayu i Kentaro Ito (Byakuya Kuchiki i Renji Abarai)
4. Ichirin no Hana Cantada per Show Hayami i Kumi Sakuma (Sousuke Aizen i Momo Hinamori)
5. TONIGHT,TONIGHT,TONIGHT Cantada per Fumihiko Tachiki (Kenpachi Zaraki)
6. Life is Like a Boat Cantada per Ryusei Nakao i Rie Kugimiya (Mayuri Kurotsuchi i Nemu Kurotsuchi)
7. Thank You!! Cantada per Morikawa Toshiyuki i Konishi Katsuyuki (Kanamé Tousen i Shuhei Hisagi)
8.HANABI Cantada per Romi Paku i Kaya Matsutani (Toshiro Hitsugaya i Rangiku Matsumoto)
9. Houki Boshi Cantada per Tomoko Kawakami i Satsuki Yukino (Soifon i Yoruichi Shihoin)
10. My Pace Cantada per Mitsuaki Madono (Kon)
11. Sakura Biyori Cantada per Aya Hisakawa (Retsu Unohana)
12. Hikari no Rokku Cantada per Tetsu Inada (Komamura)
13. Gallop Cantada per Hideo Ishikawa, Chinami Nishimura i Kōichi Tōchika (Jushiro Ukitake, Sentarou Kotsubaki i Kiyone Kotetsu)
14. Shoujo S Cantada per Fumiko Orikasa i Yuki Matsuoka (Rukia Kuchiki i Orihime Inoue)
2. CHU-BURA (Uryuu Ishida)
3. Sen no Yoru wo Koete (Byakuya Kuchiki i Renji Abarai)
4. Ichirin no Hana (Sousuke Aizen i Momo Hinamori)
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:35, editat 3 cops en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Bleach Concept Covers
5. TONIGHT,TONIGHT,TONIGHT (Kenpachi Zaraki)
6. Life is Like a Boat (Mayuri Kurotsuchi i Nemu Kurotsuchi)
7. Thank You!! (Kanamé Tousen i Shuhei Hisagi)
8.HANABI (Toshiro Hitsugaya i Rangiku Matsumoto)
9. Houki Boshi (Soifon i Yoruichi Shihoin)
6. Life is Like a Boat (Mayuri Kurotsuchi i Nemu Kurotsuchi)
7. Thank You!! (Kanamé Tousen i Shuhei Hisagi)
8.HANABI (Toshiro Hitsugaya i Rangiku Matsumoto)
9. Houki Boshi (Soifon i Yoruichi Shihoin)
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:34, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
10. My Pace (Kon)
11. Sakura Biyori (Retsu Unohana)
12. Hikari no Rokku (Komamura)
13. Gallop (Jushiro Ukitake, Sentarou Kotsubaki i Kiyone Kotetsu)
14. Shoujo S (Rukia Kuchiki i Orihime Inoue)
11. Sakura Biyori (Retsu Unohana)
12. Hikari no Rokku (Komamura)
13. Gallop (Jushiro Ukitake, Sentarou Kotsubaki i Kiyone Kotetsu)
14. Shoujo S (Rukia Kuchiki i Orihime Inoue)
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:34, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
KAWAI!!! m'encanta, tot i que al del shiro-chan i la matsumoto nomes se sent a la matsumoto, no se sent al shiro-chan :NoVull: xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
A veure doncs, aquí teniu el meu anàlisi:
1.La de n'Ichigo està bastant bé. Li dóna un aire diferent de la cançó, però per altra banda segueix semblant la cançó original. És una reinterpretació força encertada!
2.N'Uryu... un poc fluix, però per ventura també és per la cançó! Segurament a la seva veu li hauria anat millor una cançó amb un to un poc menys greu!
3.Byakuya i Renji... simplement magnífic! Fan un duet espectacular i tenen unes veus al·lucinants!! Canten beníssim i aquesta versió m'agrada encara més que l'original dels Aqua Timez!
4.La Momo canta bastant bé però n'Aizen... uuuuffffffffffff definitivament no! L'Aizen necessitava una cançó extra-greu!
5.Kenpachi! Un geni! Ni tan sols sembla la mateixa cançó! M'agrada molt perquè li dóna un aire molt diferent, més "modern" per dir-ho d'alguna manera! Aquesta també és una de les que més m'agrada!
6.Nemu i Mayuri... m'agrada molt més aquesta versió del 1º ending que no pas l'original!! Les dues veus queden molt bé! La de la Nemu és molt dolça i la d'en Mayuri tampoc desentona gaire... Molt ben aconseguit!!
7.Hisagi i Tosen: m'agrada el nou ritme de la cançó! Els dos canten també força bé!
8.Matsumoto i Hitsugaya. També està bastant bé, tot i que coincideixo amb la Momo, se sent molt més la Matsumoto que no en Hitsugaya! Però pel general, aproven amb nota!
9.Soi-Fong i Yoruichi: M'agrada bastant! ^^ M'ha costat un poc distingir qui era qui, però en conjunt canten bastant bé (noto a faltar una incursió de l'Urahara en aquesta cançó xD)
10.KON!! Genial!! Evidentment, no podia fer tota la cançó amb la veu de Kon, així que la canta amb la seva veu original i... canta com els àngels!
11.Unohana... el personatge no m'agrada, així que suposo que aquesta cançó tampoc m'agrada per això! xD Personalment, m'agrada més la versió original... A més, quasi no se la sent, la música li passa per damunt! ¬¬
12. Komamura: molt bé! Una veu molt greu però que li diu molt a la cançó!
13. Ukitakeeeeeeeeeee!! XD Quina veu que té, que dolça!!! I no fa ni un sol gall!! M'encantaaa!! Tot i així també seré un poc crítica i penso que, en comptes de cantar amb els inútils aquells, podia haver cantant amb en Kyoraku 8)
14.Rukia i Orihime: Les dues canten molt bé, però penso que aquesta no és una cançó perquè es puguin lluir!! En ocasions, també se sent més la música que no pas a elles... però tot i això m'agrada bastant! Espero un altre duet d'aquestes dues amb una cançó que els digui més xD
Resumint, personalment penso que:
Les millors: Byakuya i Renji i, evidentment, Ukitake, Sentaro i Kiyone
Altres que també trobo que estan força bé: Nemu i Mayuri, Kenpachi i Soi-Fong & Yoruichi
Les pitjors: Unohana!! xDD
1.La de n'Ichigo està bastant bé. Li dóna un aire diferent de la cançó, però per altra banda segueix semblant la cançó original. És una reinterpretació força encertada!
2.N'Uryu... un poc fluix, però per ventura també és per la cançó! Segurament a la seva veu li hauria anat millor una cançó amb un to un poc menys greu!
3.Byakuya i Renji... simplement magnífic! Fan un duet espectacular i tenen unes veus al·lucinants!! Canten beníssim i aquesta versió m'agrada encara més que l'original dels Aqua Timez!
4.La Momo canta bastant bé però n'Aizen... uuuuffffffffffff definitivament no! L'Aizen necessitava una cançó extra-greu!
5.Kenpachi! Un geni! Ni tan sols sembla la mateixa cançó! M'agrada molt perquè li dóna un aire molt diferent, més "modern" per dir-ho d'alguna manera! Aquesta també és una de les que més m'agrada!
6.Nemu i Mayuri... m'agrada molt més aquesta versió del 1º ending que no pas l'original!! Les dues veus queden molt bé! La de la Nemu és molt dolça i la d'en Mayuri tampoc desentona gaire... Molt ben aconseguit!!
7.Hisagi i Tosen: m'agrada el nou ritme de la cançó! Els dos canten també força bé!
8.Matsumoto i Hitsugaya. També està bastant bé, tot i que coincideixo amb la Momo, se sent molt més la Matsumoto que no en Hitsugaya! Però pel general, aproven amb nota!
9.Soi-Fong i Yoruichi: M'agrada bastant! ^^ M'ha costat un poc distingir qui era qui, però en conjunt canten bastant bé (noto a faltar una incursió de l'Urahara en aquesta cançó xD)
10.KON!! Genial!! Evidentment, no podia fer tota la cançó amb la veu de Kon, així que la canta amb la seva veu original i... canta com els àngels!
11.Unohana... el personatge no m'agrada, així que suposo que aquesta cançó tampoc m'agrada per això! xD Personalment, m'agrada més la versió original... A més, quasi no se la sent, la música li passa per damunt! ¬¬
12. Komamura: molt bé! Una veu molt greu però que li diu molt a la cançó!
13. Ukitakeeeeeeeeeee!! XD Quina veu que té, que dolça!!! I no fa ni un sol gall!! M'encantaaa!! Tot i així també seré un poc crítica i penso que, en comptes de cantar amb els inútils aquells, podia haver cantant amb en Kyoraku 8)
14.Rukia i Orihime: Les dues canten molt bé, però penso que aquesta no és una cançó perquè es puguin lluir!! En ocasions, també se sent més la música que no pas a elles... però tot i això m'agrada bastant! Espero un altre duet d'aquestes dues amb una cançó que els digui més xD
Resumint, personalment penso que:
Les millors: Byakuya i Renji i, evidentment, Ukitake, Sentaro i Kiyone
Altres que també trobo que estan força bé: Nemu i Mayuri, Kenpachi i Soi-Fong & Yoruichi
Les pitjors: Unohana!! xDD
Hanako- Administrador
ja els he descargat
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Jo tambè le descargat, despres les escolot i si m'agrada les grave totes en un disc
jo mels descarregare i em fare un disc tambe, i si hi ha alguna canço que no m'agrada la paso i ja esta, pero les vull tenir totes igualment XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
dius que el meu comentari es estúpid pero el teu (Eloi)
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
El meu comentari no es estupid, el teu si "ja m'el he descarregat" a ningu l'importa que te'l així descarregat, jo també he ficat que me'l he descarregat vale, pero he ficat que el grabaria en un disc, per donar ideas a la gente. A més el teu comentari es estupid, tu mateix m'ho vas dir, que només fiques missatges al foro per pujar el rietsu i els missatges que tenes, t'es igual lo que peni la gent.
M' encanta "Gallop", el de l' Ukitake. Es el meu ending preferit i la veu li queda bé, ^^
Editat per darrera vegada per Gooraa el Dc 14 Des 2011 - 16:41, editat 2 cops en total (Razón : Habia escrit endit en comptes d' ending... u_u")
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Oi que sí Gooraa?? és genial! Té una veu molt dolça i s'adapta de meravella a la cançó!! Tot i així, no trobes que podria haver cantat amb altres personatges??? Kyoraku per exemple, o fins i tot la Rukia o el Kaien! Crec que la veu de l'Ukitake està molt bé, però els seus acompanyants... canten bé però no són prou ""importants"" dins l'anime com per haver-los de dedicar una cançó...
Per cert, quant al que ha posat l'Eloi hi estic completament d'acord. Hades, a les normes del fòrum queda ben clar que s'han d'evitar els missatges només per pujar el reiatsu. Si us plau, mira de posar-hi més contingut als missatges ^^
Per cert, quant al que ha posat l'Eloi hi estic completament d'acord. Hades, a les normes del fòrum queda ben clar que s'han d'evitar els missatges només per pujar el reiatsu. Si us plau, mira de posar-hi més contingut als missatges ^^
Hanako- Administrador
Jo també m'ho descarregat, però en vista de com està situació adjunto la meva opinió
Estàn molt bé i són divertits, no els he escoltat tots pero m'han agradat força. Això si, no comento quins m'agraden més o menys perquè no sé quins són quins o qui canta en cada moment xD
Gràcies per l'aport!
Estàn molt bé i són divertits, no els he escoltat tots pero m'han agradat força. Això si, no comento quins m'agraden més o menys perquè no sé quins són quins o qui canta en cada moment xD
Gràcies per l'aport!
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Bleach Concept Covers 2
01. Introduction by Baraggan Louisenbairn
02. Koyoi, Tsuki wa Miesu tomo by Ichigo Kurosaki
03. Anima Rossa by Ulquiorra Schiffer
04. ALONES by Szayel Aporro Granz
05. Velonica by Tier Harribel
06. Tane o Maku Hibi by Hirako Shinji
07. Orange by Coyote Starrk & Lylinette
08. Hitohira no Hanabira by Mira Rose, Sun-Sun & Apache
09. Tabidatsu Kimi e by Sarugaki Hiyori, Lisa Yadōmaru & Mashiro Kuna
10. Sakura Bito by Kaien Shiba (Aaroniero Arleri)
11. chAngE by Rukia Kuchiki
12. echoes by Grimmjow Jaegerjaquez
13. Ranbu no Melody by Nnoitra Gilga & Tesla Lindocruz
14. Save The One,Save The All by Ichigo Kurosaki
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:35, editat 2 cops en total
Hanako- Administrador
4. ALONES by Szayel Aporro Granz
5. Velonica by Tier Harribel
6. Tane o Maku Hibi by Hirako Shinji
5. Velonica by Tier Harribel
6. Tane o Maku Hibi by Hirako Shinji
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:36, editat 2 cops en total
Hanako- Administrador
7. Orange by Coyote Starrk & Lylinette
8. Hitohira no Hanabira by Mira Rose, Sun-Sun & Apache
9. Sakura Bito by Kaien Shiba (Aaroniero Arleri)
8. Hitohira no Hanabira by Mira Rose, Sun-Sun & Apache
9. Sakura Bito by Kaien Shiba (Aaroniero Arleri)
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:36, editat 2 cops en total
Hanako- Administrador
10. Tabidatsu Kimi e by Sarugaki Hiyori, Lisa Yadōmaru & Mashiro Kuna
11. Change by Rukia Kuchiki
12. Echoes by Grimmjow Jaegerjaquez
11. Change by Rukia Kuchiki
12. Echoes by Grimmjow Jaegerjaquez
Hanako- Administrador
13. Ranbu no Melody by Nnoitra Gilga & Tesla Lindocruz
Hanako- Administrador
No en tinc ni idea! xD Jo encara no els he escoltat tots...
Hanako- Administrador
Perfecte ^^ si saps alguna cosa informa, que ja les tinc enganxades :chance: xD
Gooraa- Ex-capità guineu
Per cert, la darrera cançó, la que canta l'Ichigo és de la quarta pel·lícula i... és molt bona! N'he cercat la versió original i... m'encanta!!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dg 20 Maig 2012 - 23:37, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
Totes les que canti ell m' encanten!!
Gooraa- Ex-capità guineu