Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Que farias si et dungues ...?
+7
Kami
Kirajh_Vizled
Samael
Ryoku Hades
Hanako
Kuneda Aoi
Gooraa
11 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 5 de 12
Pàgina 5 de 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Que farias si et dungues ...?
Doncs agafaria lo mes important : Movil, portatil, el carregadors i els meus mangas tardaria 10 min! i despres surtir correns i pel carrer aniria cridant lo de que el poble esta apunt de explota!!
Que farias si els teus amics et deixesin plantats?
Que farias si els teus amics et deixesin plantats?
Kuneda Aoi- Quincy
- Nombre de missatges : 132
Reiatsu : -43
Que farias si et diguessin per salvar la humanitat has de donar la teva vida
La donaria! ... total despres aniria a la societat d'animes! xD
Que farias si et quedesis dormit en mig d'una pelicul.la al cine?
Que farias si et quedesis dormit en mig d'una pelicul.la al cine?
Kuneda Aoi- Quincy
Dons, em despertari quan hi habes efectes sonors forts XD
Que faires si et diguesin el teus pares que et fan fora de casa perque ja no t'aguaten dle mal conportamen que tens?
Que faires si et diguesin el teus pares que et fan fora de casa perque ja no t'aguaten dle mal conportamen que tens?
Doncs responc jo xD
Doncs anarme'n a casa dels meus veïns, es com una segona casa per ami! xD
Que faries si descubreixes que tens un germà bessó (no se si es diu aixi) que els teus pares el varen dunar en adopció?
Doncs anarme'n a casa dels meus veïns, es com una segona casa per ami! xD
Que faries si descubreixes que tens un germà bessó (no se si es diu aixi) que els teus pares el varen dunar en adopció?
Kuneda Aoi- Quincy
No pararia de preguntarlis al meus pares sobre ell fins que m'el deixin coneixa
Que faries si et diguesin que un grup de zombis esta el teu poble?
Que faries si et diguesin que un grup de zombis esta el teu poble?
El primer seria dir-li al meu pare que s'ha de comprar molt menjar, i com no tenim cap arma agafaria un bat de beisbol, després al arribar a casa cridaria per telèfon a les meves amigues per dir-los que es vinguessin a casa meva, que hi ha espai per molta gent, i que portessin menjar, roba etc
Que faries si et perts pel bosc tu sol?
Que faries si et perts pel bosc tu sol?
Kuneda Aoi- Quincy
Primer localitzar el nord, així podre saber on es el nord, el sud, l'est i l'oest. Despres intentar recordar on es localitza casa meva.
Que faries si et diguesin t'han agafat per fer una pelicula de Bleach, però per aixó has de anar 10 anys a Japó i no pot venir ningú de la teva familia?
Que faries si et diguesin t'han agafat per fer una pelicula de Bleach, però per aixó has de anar 10 anys a Japó i no pot venir ningú de la teva familia?
Anarme'n! xD
Que farias si viatjes a Japó i t'enamores d'una noia ? (en cas de noi) d'un noi? (en cas de noia) pero la seva familia es molt tradicional i no t'aceptan?
Que farias si viatjes a Japó i t'enamores d'una noia ? (en cas de noi) d'un noi? (en cas de noia) pero la seva familia es molt tradicional i no t'aceptan?
Kuneda Aoi- Quincy
que la meva familia respecti le meves decisions, i si igualment no ho accepten... que es fotin perque es la meva vida, no la seva
on preferirias treballar: a Rusia o a Alemenya? XD (s'ha d'escollir una de les 2 opcions)
on preferirias treballar: a Rusia o a Alemenya? XD (s'ha d'escollir una de les 2 opcions)
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Hinamori deixal estar.
Treballaria a Alemanya
Vols comprar-te una cosa molt especial i necessites diners. Els teus pares treballen a un mercat, i t' ofereixen d' anar a ajudar-los el dissabte així et donarien 10€. Però la teva millor amiga (que supossem que no la deixen sortir quasi mai) et convida per primera vegada en la seva història al cinema. El día del cinema no es pot cambiar, i el d' anar a ajudar tampoc. Amb que et quedes?
Treballaria a Alemanya
Vols comprar-te una cosa molt especial i necessites diners. Els teus pares treballen a un mercat, i t' ofereixen d' anar a ajudar-los el dissabte així et donarien 10€. Però la teva millor amiga (que supossem que no la deixen sortir quasi mai) et convida per primera vegada en la seva història al cinema. El día del cinema no es pot cambiar, i el d' anar a ajudar tampoc. Amb que et quedes?
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
quedo amb la meva amiga, ja hi hauran mes ocasions per comprar allo (o sino per nadal) XD
quin idioma preferiu: chino o corea?
quin idioma preferiu: chino o corea?
Momo- Líder dels Tinents
coreà coreà!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sense dubte xD
Preferiu morir congelats o cremats?
Preferiu morir congelats o cremats?
Gooraa- Ex-capità guineu
Cap dels dos XD Per mi són el mateix
Que faries si estiguesin en un concurs i en la ultima pregunta tu saps la resposta, però el teu millor amic creu que es un altre, i et diu que confisi en ell que es la bona per saps que no es. Que faries dires la teva reposta(la correcte) i guantar el premi gros per perdre el teu millor amic o dir la resposta del teu millor amic(la incorrecte) i perdre el premi gros per conservar la teva amistad amb ell?
Que faries si estiguesin en un concurs i en la ultima pregunta tu saps la resposta, però el teu millor amic creu que es un altre, i et diu que confisi en ell que es la bona per saps que no es. Que faries dires la teva reposta(la correcte) i guantar el premi gros per perdre el teu millor amic o dir la resposta del teu millor amic(la incorrecte) i perdre el premi gros per conservar la teva amistad amb ell?
Perdre el premi gros... sóc així xD
Què faries si trobessis un paquet de droga que, per accident, ha estat introduït a la teva maleta??
Què faries si trobessis un paquet de droga que, per accident, ha estat introduït a la teva maleta??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Segurament la llenceria per que no em relasionesin mai amb ella, pero seria molt dificilXD
Si et propossesin dormir a un cementiri abandonat durant una nit sencera, aceptarieu?
Si et propossesin dormir a un cementiri abandonat durant una nit sencera, aceptarieu?
Depen amb qui estigui xDD
Si et trobes un telèfon mòbil pel carrer (per ser concrets, tipus iPhone o BlackBerry) Que faries, portar-lo a la policía dient que es un objecte perdut o quedarte'l, cambiar-li la tarjeta de memòria i llestos?
Si et trobes un telèfon mòbil pel carrer (per ser concrets, tipus iPhone o BlackBerry) Que faries, portar-lo a la policía dient que es un objecte perdut o quedarte'l, cambiar-li la tarjeta de memòria i llestos?
Gooraa- Ex-capità guineu
la primera opció, perque ja tinc Blackberry xD
Que farias si un dia al arribar al te casa esta tota envoltada de veïn, la policia, bombers, i tot perque a agut un incendi i els teus pares estaban a dins?
Que farias si un dia al arribar al te casa esta tota envoltada de veïn, la policia, bombers, i tot perque a agut un incendi i els teus pares estaban a dins?
Kuneda Aoi- Quincy
anar apartan a la gent per anar a on els meus pares
que fariau si us fessin fer de ajudants d'algu contra la vostra voluntat i no poguesiu negarvos perque la persona intimida?
que fariau si us fessin fer de ajudants d'algu contra la vostra voluntat i no poguesiu negarvos perque la persona intimida?
Momo- Líder dels Tinents
Dons res, ser ajudant xd
Q faries si de cop els teus paren volen anar a viure on tu vulguis?
Q faries si de cop els teus paren volen anar a viure on tu vulguis?
Kuneda Aoi- Quincy
hi aniria, i per l'idioma no pasaria res, l'aprendira i punt XD
si poguesis lluitar contra algun personatge de anime que et caigues mol malament aontra qui lluitarias?
si poguesis lluitar contra algun personatge de anime que et caigues mol malament aontra qui lluitarias?
Momo- Líder dels Tinents
Moltissims! però si he d' escollir un de Bleach escolliria la Orihime xD
Si et diguessin que tens l' oportunitat de coneixes algun personatje d' anime a qui escolliries coneixer?
Si et diguessin que tens l' oportunitat de coneixes algun personatje d' anime a qui escolliries coneixer?
Gooraa- Ex-capità guineu
resposta obbia: Shiro-Chan!!!!!!!!!!!
que es lo que t'agradaria fer si tinguesis el valor per fer-ho?
que es lo que t'agradaria fer si tinguesis el valor per fer-ho?
Momo- Líder dels Tinents
Doncs no tinc ni idea la veritat
Que faries si estat al institu/UNI i neva tant que no pots surtir d'alla dins durant 3 dies? :gelat:
Que faries si estat al institu/UNI i neva tant que no pots surtir d'alla dins durant 3 dies? :gelat:
Kuneda Aoi- Quincy
aprofitar el wifi gratis *it's free* XD
quina pregunta posarieu si jo no poses ninguna?
quina pregunta posarieu si jo no poses ninguna?
Momo- Líder dels Tinents
Pàgina 5 de 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Jocs
Pàgina 5 de 12
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato