Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg
+2
Momo
Minato
6 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg
Fes un avanç va, xDDD quins personatjes surtiran? sortirà l' Ichigo?
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Si dic que serà bo és perquè sortirà... :vergonyós: :enamorat: (i per partida doble!!)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
L' Ukitake xDDDD
Gooraa- Ex-capità guineu
CORRECTEEEEE!!
Com ho has endevinat?? Que llesta que és la meva Gooraa!!
Hanako- Administrador
ja vull veure les seguents histories :chance: XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Hanako escrigué:CORRECTEEEEE!!
Et conèc molt, suposo que t' agradi l' Ukitake es una cosa que nomès sé jo, perque t' han de conèixer MOLT BÉ però molt bé perque algú sàpiga que t' agrada
Gooraa- Ex-capità guineu
es veritat, jo mai ho hauria imaginat XD
Momo- Líder dels Tinents
Moooooooooomo!! Hauràs d'esperar fins diumenge!! Però em penso que aquesta setmana en farem quatre! ^^ (aaahhh!! Què serà, serà.....) No us puc avançar molt, només us diré que seran molt bones!!
Ahhh!! Que bé que em coneixeu Si és que sou uns amors
Ahhh!! Que bé que em coneixeu Si és que sou uns amors
Hanako- Administrador
fins diumenge o fins quan sigui!! mentres que pugui veure les historietes ^^
putser 4 histories?! BIEEEEEN!!!
segur que seran bones, com totes ^^ XD
putser 4 histories?! BIEEEEEN!!!
segur que seran bones, com totes ^^ XD
Momo- Líder dels Tinents
Ja torna a ser diumenge!
Ja ho sabeu: Bootleg a Seireitei no Fansub!! Aquesta setmana tenim una exclusiva! En comptes de tres... us oferim quatre historietes!! Hem perdut el cap!
Les d'aquesta setmana són La desgràcia de n'Ukitake, Qui serà la propera víctima, La Yoruichi real i la segona part de La Yoruichi real, la seqüela!
Esperam que us agradin i ens veiem dimecres amb Bleach, 483! Cuideu la vostra salut que, com diu n'Ukitake, encara que faci bon temps és fàcil agafar un bon refredat!!
Ja ho sabeu: Bootleg a Seireitei no Fansub!! Aquesta setmana tenim una exclusiva! En comptes de tres... us oferim quatre historietes!! Hem perdut el cap!
Les d'aquesta setmana són La desgràcia de n'Ukitake, Qui serà la propera víctima, La Yoruichi real i la segona part de La Yoruichi real, la seqüela!
Esperam que us agradin i ens veiem dimecres amb Bleach, 483! Cuideu la vostra salut que, com diu n'Ukitake, encara que faci bon temps és fàcil agafar un bon refredat!!
el del ukitake es mol bo XD segur que a ala hanako li hauria agradat ser la soifon en aquell moment XD
els altres tres on surt la yoruichi tambe son mol bons, els que mes m'agraden en ordre son:
la desgracia de l'ukitake
la yoruichi real
la yoruichi real (la seqüela)
qui sera la propera victima?
els altres tres on surt la yoruichi tambe son mol bons, els que mes m'agraden en ordre son:
la desgracia de l'ukitake
la yoruichi real
la yoruichi real (la seqüela)
qui sera la propera victima?
Momo- Líder dels Tinents
AAAAAAAAAAh! Evidentment a mi la que més m'agrada és la de n'Ukitake i amb diferència!! Pobrissó... ja m'hauria agradat a mi ser, primer la Soi-Fong i poder tallar tanta roba com vulgués i, també la Yoruichi i trobar-me'l així... no hauria respost dels meus actes xDD
A mi aquesta setmana m'han agradat molt! Els he trobat, en general, molt divertides!! A veure si, més endavant, torna a haver Ukitakes despullats xD
A mi aquesta setmana m'han agradat molt! Els he trobat, en general, molt divertides!! A veure si, més endavant, torna a haver Ukitakes despullats xD
Hanako- Administrador
Avui, de recepta contra el fred: Bootleg a Seireitei no Fansub!!
Aquesta setmana podreu gaudir de tres historietes més molt divertides i que esperam que sigui del vostre grat: Una cançó per dibuixar, Les cartes estranyes del Gotei 13 i Any nou a ca'ls Shiba!
Ens llegim dimecres amb el capítol de cada setmana (mentre, per passar la impaciència, aneu dibuixant en Mayuri!)
PD: ens hem botat un parell de pàgines perquè no les trobam en anglès. Són aquestes. Si algú les troba, li farem un monument
Aquesta setmana podreu gaudir de tres historietes més molt divertides i que esperam que sigui del vostre grat: Una cançó per dibuixar, Les cartes estranyes del Gotei 13 i Any nou a ca'ls Shiba!
Ens llegim dimecres amb el capítol de cada setmana (mentre, per passar la impaciència, aneu dibuixant en Mayuri!)
PD: ens hem botat un parell de pàgines perquè no les trobam en anglès. Són aquestes. Si algú les troba, li farem un monument
El millor, el d'en Mayuri!! També és el que m'ha costat més traduir, però... Ho, ho he aconseguit Nemu! XDDDDD El millor d'aquesta setmana i amb diferència!
Hanako- Administrador
Un altre diumenge més que no podem passar sense la nostra dosi de Bootleg a Seireitei no Fansub!!
Aquesta setmana us hem portat tres historietes!! Els seus títols, perquè us faceu una idea són: L'any nou a ca'ls Kurosaki, El misteri de l'Associació de dones Shinigamis i Una reunió de l'Associació de dones Shinigami!
Ja sabeu que ens tornam a veure el dimecres amb el nou capítol setmanal de Bleach!!
Aquesta setmana us hem portat tres historietes!! Els seus títols, perquè us faceu una idea són: L'any nou a ca'ls Kurosaki, El misteri de l'Associació de dones Shinigamis i Una reunió de l'Associació de dones Shinigami!
Ja sabeu que ens tornam a veure el dimecres amb el nou capítol setmanal de Bleach!!
XDDDDD els del mayuri es mol bo XD
tambe m'ha fet gracia el de la yachiru fent fotografies de tots amb els cabells del kenpachi enmig XD i per ultim el d'any nou XD
i dels altres el meu prefereit ha sigut el de la jump, vull veure com continua XD despres m'ha agradat el del byakuya amb la cara que posa XDD es epica i per ultim el d'any nou a casa dels kurosaki XD
tambe m'ha fet gracia el de la yachiru fent fotografies de tots amb els cabells del kenpachi enmig XD i per ultim el d'any nou XD
i dels altres el meu prefereit ha sigut el de la jump, vull veure com continua XD despres m'ha agradat el del byakuya amb la cara que posa XDD es epica i per ultim el d'any nou a casa dels kurosaki XD
Aiko- Ànima Modificada
- Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 71
A mi el que més m'ha agradat ha estat el de la Yachiru corrent amb el monopati per casa del Byakuya!!! I a més la Rangiku té els collons de demanar-li al Byakuya que toqui quan entri (a la seva pròpia mansió!!) xDDD
Hanako- Administrador
M' han fet molta gràcia els 3 últims, el del Mayuri he cantat la canço al ritme de les 3 bessones :muaha: la Yachiru fotent fotos a tothom ha sigut molt bo!
Gooraa- Ex-capità guineu
I ja tornam a ser aquí, com cada diumenge, amb un poquet del Bootleg a Seireitei no Fansub!!
Aquesta setmana us presentam tres historietes molt divertides i que formen una sola història, la Operació Gotei 13!! Avui us portam des de la divisió 1 fins la 7!
Esperem que us agradi i recordeu visitar-nos el dimecres amb el nou capítol setmanal de Bleach!! Passeu una bona setmana i... alçau-vos contra els cels!!
Aquesta setmana us presentam tres historietes molt divertides i que formen una sola història, la Operació Gotei 13!! Avui us portam des de la divisió 1 fins la 7!
Esperem que us agradi i recordeu visitar-nos el dimecres amb el nou capítol setmanal de Bleach!! Passeu una bona setmana i... alçau-vos contra els cels!!
Els 3 son molt bons i molt divertits, però res com el "Jo m' alçaré contra els cels" xDDDDDDDDDDDDDD Ha sigut molt bo!! la millor part del d' avui :')
Gooraa- Ex-capità guineu
El millor de tots, sense dubte, el de la cinquena divisió!! He rigut moltíssim... primer li tapen la boca a la Nemu perquè no parli de l'Aizen i després va la Yachiru i diu les mateixes paraules de l'Aizen quan es va acomiadar de la Societat d'ànimes... MÍTIC!!!
També ha estat molt divertit la Soi-Fong clavant un kunai a la cara de n'Omaeda xDDDDDDDDDD o en Byakuya presentant l'ambaixador de les algues!! En definitiva, que el menys divertit ha estat, com era d'esperar, el de la quarta divisió
També ha estat molt divertit la Soi-Fong clavant un kunai a la cara de n'Omaeda xDDDDDDDDDD o en Byakuya presentant l'ambaixador de les algues!! En definitiva, que el menys divertit ha estat, com era d'esperar, el de la quarta divisió
Hanako- Administrador
que bo el de la 5a divisio XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD la yachiru si que sap dir les paraules adequades en el moment adequat XD
els altres tambe estaven be, pero el millor es clarament el de la 5a XDDD
els altres tambe estaven be, pero el millor es clarament el de la 5a XDDD
Momo- Líder dels Tinents
Minato, no el poses?? Ja quasi no és diumenge!! ¬¬
Aquí tenim la penúltima entrega del Bootleg en català, com no podria ser d'una manera, a Seireitei no Fansub!!
Aquesta setmana tenim tres historietes que continuen amb la de la setmana passada: la Operació Gotei 13!! Avui us portam des de la divisió 8 fins la 13!
Esperem que us agradi i ens veiem el dimecres amb el nou capítol setmanal de Bleach!
Aquí tenim la penúltima entrega del Bootleg en català, com no podria ser d'una manera, a Seireitei no Fansub!!
Aquesta setmana tenim tres historietes que continuen amb la de la setmana passada: la Operació Gotei 13!! Avui us portam des de la divisió 8 fins la 13!
Esperem que us agradi i ens veiem el dimecres amb el nou capítol setmanal de Bleach!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dl 14 Maig 2012 - 13:19, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
evidenment el meu preferit es el de la 10a divisio XD tambe ha estat mol be els de la 8a, 12a, i 13a divisio XDD els altres estan be, pero no tan XD
Aiko- Ànima Modificada
- Nombre de missatges : 67
Reiatsu : 71
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3