Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

+2
Momo
Minato
6 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Hanako Dl 26 Mar 2012 - 12:43

El de la desena va ser el més xungo de traduir i amb molta diferència!! Estic molt contenta si t'ha agradat Corre

El de l'onzena també em va fer riure molt! El de la vuitena esperava que ens fes riure més... en Kyoraku hauria d'haver proposat reposteria eròtica de la vuitena divisió!! El de la tretzena em va decebre un poquet, ho reconec... tot i que n'Ukitake venent cotó de sucre Vermell li diu molt, la veritat! xD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Minato Dg 1 Abr 2012 - 13:08

Aquí arriba la darrera entrega del Bootleg de Bleach en català, com no podria ser d'una manera, a Seireitei no Fansub!!

Ens acomiadem amb dues historietes que clouen el llibre, i que estan centrades en el disseny masculí d'uns mòbils per l'Associació d'homes Shinigami!

Esperem que us agradi i, com cada dimecres, ens veiem al nou capítol setmanal de Bleach!!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Hanako Dg 1 Abr 2012 - 13:30

Ja s'ha acabat Depre

Pobres homes Shinigami!! La idea de n'Ukitake a mi m'agradava ^^

Ara, fent una recapitulació em seria difícil saber quina d'aquestes historietes m'ha agradat més... Suposo que "jo m'alçaré contra els cels" sempre tindrà un lloc al meu cor xD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Minato Ds 7 Abr 2012 - 22:42

Ja hem acabat el Bleach Official Bootleg Karaburi +, després de molts caps de setmana en els quals us hem acostat unes quantes historietes noves!

Esperam que us hagi agradat molt i que n'hagueu gaudit tant com nosaltres! Ara, per acabar, us oferim un enllaç perquè us el pugueu descarregar sencer i gaudir sempre que el vulgueu.

D'aquí a res, la segona part: La revista del Seireitei.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Hanako Ds 7 Abr 2012 - 23:01

Ja s'ha acabat Depre

Però bé... demà començam un nou projecte!!!!

Esperam que us hagi agradat i... si voleu tenir sempre les historietes, descarregau-les!! :dacord.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Gooraa Dg 8 Abr 2012 - 2:37

Oooooh... bé, moltes gràcies pels bootlegs, jo he rigut moltíssim quan els llegia xD i esperem que aquest nou projecte sigui D\'acord! xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg - Página 3 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach Official Bootleg

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum