Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Renacer EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Renacer EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Renacer EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Renacer EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Renacer EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Renacer EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Renacer EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Renacer EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Renacer EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Renacer

5 participantes

Renacer Empty Renacer

Missatge  Ryoku Hades Dv 3 Feb 2012 - 21:59

Les batalles contra els hollow estaven minbant mol ultimament, els ultims dos anys, els hollow quasi no havien fet res, ja que la nova fornada de shinigamis capitans havia matat els basto lorde, però una cosa cambiaba al hueco mundo.

~Hueco Mundo~
-Senyor, està tot preprat perquè parteixin- va dri un dels Adjucha
-Entesos- va respondre una veu potent- espereu-nos al lloc, ara venim- i va marxar dins de una cambra, del nou palau
Una multitut de hollow i Adjucha esperaven l' arribada de quatre poderosos hollow devant d' una porta que conduïa a la societat d' animes, quan de sobte els quatre Hollow que tothom esperava, i una veu va cridar:
-Agonolleuvos devant dels nous senyors del Hueco Mundo, Els NUEVOS VASTO LORDE!- i la veu d' aquell Adjucha que havia parlat entre la multitut va fer que tots els presents s' agonollesin. Els Nuevos Vasto Lorde, van caminar fins a l' entrada de el portal on hi havien dos Adjucha i tres hollow, un dels Nuevos Vasto Lorde va dir:
-Vosaltres sou l' esperança del Hueco Mundo, vosaltres sou qui començareu la gran operació dels Hollow, l' operació, RENACER!- i tots els presents van començar a cridar- preneu -i els hi va donar un beuratge a cada un- amb això podreu passar per la societat d' animes sense ser detectats, amb això sereu la societat d' animes!- i es van veure el beuratge, i despres els 2 Adjucha i els 3 Hollow, van entrar al portal i van desapareixer, despres un Nuevo Vasto Lorde, va tencar el portal i va dir:
-RENACER!- i tots els presenst van cridar altre cop

~Societat d'Animes~
Mentre, a la societat d' animes se celebraven les festes shinigami, les mes importants de tot els eireitei, duraven una setmana, i hi havia de tot, festivals, tornejos de combat, jocs, de tot. I mentre a les estançes de la 1r Divisió
-Hanakoooo- va dir la Gooraa
-Ey- va respondre la capitana general
-Vens am la Hinamori i amb mi al festival de karaoke?, va, ens ho passarem be- va dir impacient la Gooraa
-Entesos, anem, que ja estava preparada igualment per marxar- i es van dirigir a fora, on es van trovar am la hinamori
-Ey Hinamori, on son en Joan i l' Eloi?- va preguntar la Hanako
-Son uns estúpids- va dir la hinamori malumorada
-Estan entrenant, pel torneig de combat d' aquesta tarda, prefereixen lluitar que estar amb nosaltres- va explicar la gooraa, aparentment més relaxada que la Hinamori
La Hanako va decidir no preguntar més. Quan ja estaven a l' entrada, la Hanako, es va parar un moment, perquè se li havia caigut la sandàlia, quan una esgarrifança li va recorrer l' espinada, semblava com si una força molt poderosa i maligna l' estigues observant, es va quedar parada i blanca, sense saber si moures o no, quan va sentir:
-Hanako ràpid- era la Hinamori
-Que sino s' omple i no podem entrar-
Les tres noies van entrar tranquil·les al recinte del karaoke, sense saber la gran catastrofe que els deparava al torneig de combat, una catàstrofe que es parlaria pels segles dels segles a la societat d' animes
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Renacer Empty Re: Renacer

Missatge  Hanako Dv 3 Feb 2012 - 22:26

La Hanako, la Gooraa i la Hinamori anaren al festival de karaoke.
-Quina cançó vols que cantem? -va demanar la Gooraa molt animada.
-M'és igual -va dir la Hinamori agafant el catàleg i girant les pàgines.
-Aquesta!! -va dir la Gooraa agafant la Momo pel braç i empenyent-la a l'escenari. Els aplaudiments començaren de seguida i la música també:
Spoiler:

La Gooraa i la Hinamori interpretaven un bell duet mentre la Hanako, nerviosa, mirava al seu voltant i començava a invocar un kido.
-25...12... 24...11... -deia la Hanako fluixet- El nivell de les ànimes del voltant és molt fluix, en canvi, puc percebre clarament una presència superior i que no m'agrada gens... Però sóc incapaç de veure d'on prové...
-Hanako -va dir la Gooraa- Hem cantat bé?
-De meravella -va mentir la Hanako que ni tan sols les havia escoltat
-I per què tens la mà a la Zanpakuto? -va demanar la Momo
-Per què no anem tirant cap al torneig de combat? -va demanar la Hanako aparentant calma.

-EEEEHH!! -va dir l'Eloi molt content quan les noies arribaven a la seu del concurs de combats. L'Hades també hi era però aquest any feia de jurat. Amb ells hi havia el ReyEspada i en Joan.
-Veniu a animar-me? -va dir l'Eloi rient.
-No -va dir la Hinamori enfadada
-Passa res, Hanako? -va demanar el Joan
-No, analitzava l'energia espiritual de l'entorn -va dir la noia. Hi havia una energia negativa i molt a prop, però, estant envoltada de capitans amb energies tan fortes, la Hanako seguia sense poder determinar d'on provenia.
-Eh! El torneig comença! -va dir l'Eloi emocionat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Samael Ds 4 Feb 2012 - 0:34

En total aquest any tenim 8 participants al torneig, en Kami, la Momo, en Reyespada, l'Eloi, en Samael,la Gooraa, en Joan i en Redusk( un personatge emmascarat).Aquest misterios shinigami que diu que ve del rukongai oest, ha decidit participar al torenig, tindra el poder per igualar a un Capita?- deia L'Hades. Com cada any, la nostra capitana general repartira els 3 premis als millors shinigamis de l'any! Començem el sorteig per decidir els enfrontaments-va dir l'Hades mentre feia girar la roda.
Primer Kami VS Samael!
Segon Momo VS Reyespada!
Tercer Joan VS Gooraa!
I finalment Eloi VS Redusk!
Que comencin els jocs! deia l'Hades mentre els 2 primers participants entraven a l'area de combat.

Va Onii-san!- va cridar la Hanako mentres pensava: el reiatsu d'aquell payo misterios es un pel extrany, i perque porta mascara?

Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 30
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Joan Ds 4 Feb 2012 - 15:13

Espero que no hos importi que vagi directament a on estic implicat jo , els demes ja ho posareu més tard :yaoming: xD
~Mentrestant , al tercer combat~
El public estava impresionat per els combats anteriors , volien més i més , estaven euforics , cridaven sense parar. I en el rinc...:
-ummm... Gooraa , no sabia que tu també estaves inscrita en el torneig... - vaig dir rascant-me el cap i ...
-....- Ella no va dir resç
-No se si puc lluitar contra tu... - vaig dir.
-.... ¡BANKAI Kumo, Kyattsukurō! - va cridar la Gooraa.
No vaig tenir temps de reaccionar , quan m vaig adonar ja m'havia propinat una patada en el estomag i m'havia tirat al terra.
-Veig que tens ganes de lluitar ... - deia m'entre m'aixecava . - Bankai! Seishin mugen! - Ella va fer un somriure i va començar a possar-se les garres de gat del seu bankai.
-Preparada? - li vaig preguntar
-No se - i al segon de dir això ja la tenia redera meu , tenia l'intenció de rascarme l'esquena amb les garres , però vaig materialitzar dues espases que van parar les seves mans.
-No et sera tan fàcil ... - vaig comentar comentar
-I a tu tampoc - va dir mentre es tirava cap enrera fins a l'altre punta del camp.
Vaig materializar un centanar d'espades al meu voltant i le svaig començar a llençar contra ella. Gràcies a la seva velocitat les va esquivar totes , i un cop més es va possar redera meu a gan velocitat.
-Sempre sé el que vas a fer -vaig dir-li amb un somriure
-Eh? - Va dir ella , i una gabia va caure a sobre seu atrapant-la .
Ara que faras? He guanyat Bah! - el public es va quedar en silenci
-No , no has guanyat - I va trencar els ferros de la gabia materialitzada amb les seves garres , es va llençar a atacar cos amb la seva velocitat , però jo materilitzava moltes més espades per poder parar els cops.
El combat durava molt ... tots 2 capitans es quedaven sense energia.
-Hades! - vaig cridar - Podem fer un empate? - vaig dir amb veu cansada
-No , te que guanyar un dels 2 .... - va dir ell
-Aleshores, podem descansar i seguir despres amb una segona ronda ? - va dir-li la Gooraa recuperant l'ale
-mmmm , d'acord , més part es fara el vostre combat de desempat , però alli si que tindra que guanyar un dels 2 ehh! - Va dir l'Hades
-Gràcies - varem dir els 2 m'entre ens treiem el bankai....
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 4 Feb 2012 - 19:28

-AAAAAAh! -va dir la Hanako al descans del torneig asseguda des de les cadires del jurat. La gent de les grades va anar a cercar alguna cosa per menjar o per beure i d'altres anaven a estirar un poc les cames durant el temps que la pausa durava.

La Momo i la Gooraa van fer una senya a la Hanako que va baixar per parlar amb elles.
-El Kami ja ha partit -va dir la Momo- S'ha trobat amb unes noies molt guapes que li han dit que li curarien les ferides.
-I la resta? -va demanar la Gooraa
-Els nois deuen haver anat a menjar alguna cosa -va dir la Momo
-Jo vull anar a entrenar un poc per no perdre el ritme i poder guanyar en Joan!! -va dir la Gooraa
-Que competitiva -va dir la Hanako rient- Anem doncs al gimnàs subterrani de sota??

Les tres noies agafaren unes escales que duien a un gimnàs petit que havia sota el dojo.
-Què li ha passat al llum? -va demanar la Momo- Els fluorescents d'aquest passadís estan tots apagats.
-No fa... un aire molt fred? -va demanar la Gooraa
-Tot està molt fosc -va dir la Momo entrant dins el passadís.
-MOMO!! -va cridar la Hanako- Atura't!

Es va sentir un fort renou, com d'algú caient.
-MOMO! -varen cridar la Hanako i la Gooraa- On ets?
-Momo, respon!! -va cridar la Hanako quan va veure que la seva germana no responia. La Hanako va començar a córrer cap al passadís fosc.
-Hanako, espera'm!! -va dir la Gooraa. De sobte, es va sentir un cop molt fort.
-GOORAA!! -va cridar la Hanako girant-se enmig de la foscor. De sobte, la presència maligna que feia tot el dia que sentia es va materialitzar molt a prop de la capitana de la Primera Divisió- QUI HI HA??

Mentre, al dojo on es celebrava el combat:
-On són les noies? -va demanar el Samael molt estranyat- El combat d'en Joan ja hauria d'haver acabat... duem mitja hora de retard, el públic s'impacienta...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dg 5 Feb 2012 - 15:00

- Que comenci el combat entra la Goora i en Joan! - Va cridar en Ryoku - Que els participant entrin al ring
En Joan va entrar al ring de batalla
- Siusplau que entri la participant Goora al camp de batalla - Anava repetin en Ryoku
S'escoltaven murmuris a tot l'estadi
- Goora, vine que em de lluitar - Va dir en Joan amb veu baixa
- Com que la participant Goora no ve, queda automaticament descalcificada
- Espera!!!!! - va cridar en Joan - Podem aplaçar el combat, fins despres del combat de l'Eloi?
- D'acord,ultima vegada que aplaçem el combat, si despres no es presenta quedara desqualificada. Que entri al ring de batalla l'Eloi i en Redusk
Vam entrar el dos a la vegada
- Que comenci el combat!!!! - Va dir en Ryoku fent un gall - Merda crec que m'estic tornant afonic
En Redusk va treue la zanpkauto molt rapidament i quasi me la clava al coll, per sort vaig poder esquivar:
- Així que anem amb aquestes no? No volia fer-ho servir pero ja que vas tant fort: BANKAI! Sunadokei shiro!
- .....
- No parles gaire eee. Bueno ficemnos seriosos.... Distorsiona! - Una psiqtica va anar directe en Redusk
- Que pasa???? Perque veig que les coses van tant lentes?
- Es un dels poders de la Sunadokei shiro, puc distrocionar el temps a voluntat, i ara sense perdre més temps - Vaig acostarme lentament a en Redusk i li vaig fer un tall a l'espatlla, el cual va caure a terra
- Guanyador Eloi Kurosaki! - Va cridar en Ryoku, que es notava que portava un caramel a la boca,segurament de menta.Vaig trencar el bankai, el qual en Redusk ja tornava a veure de manera normal
- Seguent combat Joan vs Goora Segona part
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 27
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dg 5 Feb 2012 - 18:50

-No podem esperar més -va dir n'Hades enfadat quan en Joan va demanar per sisena vegada que ajornessin el seu combat amb la Gooraa.- El torneig s'ha acabat.
-Deu minuts més! -va demanar en Joan
-Però si ja no queda públic!! -va dir en Samael avorrit.- I si acabam de signar aquests papers i donem el torneig per enllestit.
-Però on és la Gooraa? -va demanar en Joan- I tampoc la Hanako ni la Momo són per enlloc!!
-Coses de dones -va dir l'Eloi cansat- Vinga, partim d'aquí, anem a fer uns beures! Jo convido!
-Perfecte!! -va dir en Samael- Telefono en Kami que està amb unes noies molt guapes... a veure si ens podem acoplar!

De sobte es va sentir un crit a fora.
-Què ha estat això?? -va cridar l'Eloi agafant la seva Zanpakuto i corrent a fora.

A fora hi havia dos adjuchas molt forts i tres hollows que devoraven trossos de cossos de shinigamis rasos que acabaven de matar. Hi havia trossos de cossos per tot el descampat de davant del dojo i la sang negava la gespa.
-Què és aquesta masacre?? -va demanar l'Eloi veient tans shinigamis en terra desagnats

Un hollow va riure amb un gran estrèpit i va salpicar grans gotes de sang als capitans. Amb la rialla, va escopir un braç d'un home i el va tirar als peus del Joan.
-Té pitjor gust que aquelles tres noietes... -va dir el Hollow divertit.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dc 8 Feb 2012 - 17:50

(D'acord, reconec que ho he deixat un poc difícil així que continuo un poquet a veure si algú s'anima Wink!!)

-On són les meves germanes?? -va demanar en Samael traient la seva katana.
-A l'interior de la panxa d'aquell hollow gran -va dir un dels adjuchas assenyalant un hollow gran i blanc amb la màscara en forma d'ou amb dues banyes recargolades molt grans.
-CABRÓ!! -va cridar en Samael alliberant la seva Zanpakuto i anant directe a la gran panxa d'aquell hollow. Tot i que la va tocar amb la Zanpakuto, la panxa no es va obrir.
-Què passa? -va demanar l'Eloi
-La seva panxa és del més pur hierro -va dir l'adjuchas rient
-Joder!! Que se us ha de fer tot... -va dir en Kami apareixent amb dues dones agafades i tallant amb un cop la panxa del hollow.

-TU!! -va cridar en Samael enfadat.
-Eh! -va dir en Kami rient- Que he deixat un negoci molt important per venir-vos a ajudar!!

L'Eloi i el Reyespada varen treure la Zanpakuto i acabaren d'obrir la panxa del hollow, mentre ho esquitxaven tot de sang i budells. A la fi, aconseguiren rescatar les tres noies que estaven inconscients. L'Aiko, tinent de la quarta divisió, arribà aleshores per reanimar-les mentre la batalla amb els adjuchas i el hollow que quedava començava.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dc 8 Feb 2012 - 20:52

-Reyespada preparat? - Vagi dir amb la espada desenfundada
- Es clar
- DONS ENDAVANT! - Vam correr els dos cap a un dels adjuchas, pero ella amb un rapid moviments de mans ens va immobilitzar
- Increduls.... - Va tirar les mans cap amunt fins que va aconseguir trancarnos els braços a tots dos.
En Kami tambe va desenfundar la zanpkauto
El adjucha va parpalleja i es va ficar darrera en Kami i li va clavar la espasa al estomac
- Joder.... - Va dir en Joan preparantse per llençar un Kido, pero abans de poderlo conjurar un Hollow se li va ficar a darrera i li va arrencar una cama
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!- Va cridar en Joan desegnantse al terra
- Aiko marxa amb les noies.... - Vaig dir jo amb els braços trencats, pero dit just aixó, un hollow em va trepitjar i em va trencar totes les costelles
L'Aiko va agafar les noies i va marxar corrents, estaba sola davant molt hollows.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dc 8 Feb 2012 - 21:13

La Hanako va obrir els ulls a una espècie de cambra subterrània molt il·luminada. De seguida la va reconèixer perquè hi havia estat altres vegades i l'olor a hospital era molt característic. Estava a la sala secreta d'emergències de la quarta divisió.

La Hanako es va incorporar i es va adonar que al seu costat a una altra llitera hi havia la Gooraa. Dues lliteres més enllà hi havia la Momo i al seu costat en Samael. La resta de capitans també eren allà, tots adormits i plens de sang.

-Capitana General! -va dir l'Aiko corrent cap al llit on la Hanako estava asseguda.
-Què ha passat?? -va demanar la Hanako aixecant el braç i adonant-se que el tenia ple de benes. El va mirar de moure i va notar que li feia molt de mal.
-Uns enemics massa poderosos han derrotat els capitans -va informar l'Aiko mentre examinava les pupil·les de la Hanako i li immobilitzava el braç.
-I com estan? -va demanar la Hanako
-Doncs mig morts tots -va dir l'Aiko estressada deixant la Hanako i anant a tractar l'Eloi.
-Per què estic tota plena de sang? -va demanar la Hanako mirant-se a un petit mirall que hi havia allà a devora. El seu haori, abans blanc, i ara tot de color vermell.

Es va sentir provinent de no se sabia on, un crit molt fort i un gran renou. També es va sentir una criatura molt gran que masticava ossos i bevia sang.
-Els adjuchas estan matant molta gent... i quan més gent mengen més grans es fan!!! -va dir l'Aiko.- Si no ens afanyem... prest no quedaran Shinigamis vius!! Però primer hem de fer que els altres capitans es recuperin!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 9 Feb 2012 - 20:37

- Surto a lluitar! - Va dir la Hanako aixecantse - AAAA - Va caure al llit de nou - Merda de ferides
- Hanako estiguet quieta - Insistia la Aiko - Les teves ferides no esta guarides encara
- Com estan els altre capitans?
- En Kami i el Reyespada es recuperan amb normalitat, la Goora i la Hinamori tambe. Els problema son en Joan i l'Eloi.
- Per?
- A l'Eloi se li han clavat moltes costelles al pulmons i casi no pot respirar, i en Joan a perdut la cama, i no se si li podre recuperar.
- I els altres de la divisio?
- Tots morts....
- Merda.... Cada cop hi ha mes baixes, sera molt dificil recuperar-nos d'aquest atac, necessitarem ajuda.... - Va dir la Hanako mirant a terra.
- Aiko,Hanako.... - Vaig dir jo intentant aixecar el cap
- Eloi,dorm! Has de descansar les teves ferides son molt profundes
- Hanako.... Demana..... Ajuda.... Als..... Quincys...... i als...... Vizards
- Demana ajudar al Quincys i al Vizards? Estas boix? - Va dir la Hanako
- Es....la.....unica....manera....de....guanyar....als.....hollows
- Tens rao Eloi.... Encare que no ho volgui reconeixa tens rao, es la unica manera de guanyar - La Hanako va dirigir la seva mirada a la meva zanpakuto - Es clar - Va pensar la Hanako - Aiko,curar lo més rapid possible a l'Eloi
- Perque?
- Els seus poders de controlar el temps ens servir per poder tirar enrere el temps del capitans i curarlos més rapids - Es va aixecar del llit
- Hanako, estirar! - Va cridar l'Aiko
- Aiko... Sóc la capitana general, no puc deixar la societat d'animes amb aquest estas, tinc que anar a la meva divisio,avisar al rukongai i demanar ajudar al vizard i quincys
- Pero la teva divisio es a l'altre banda del seretei, es impossible que hi arribes sense que et vegin
- Anire per les claveguerams, no em veura ningu - I va baixar cap a el clavegueram
- Hanako, vigila
- Tranquila, sóc la capitana general - I va despepareixa en la fosco del clavegueram
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dv 10 Feb 2012 - 13:39

La Hanako es va posar en marxa per les clavegueres avançant molt ràpid cap a la Primera Divisió. Trobà el camí lliure, excepte quan arribava a prop del centre del Seireitei on trobà molts membres de la Quarta divisió curant els ferits.
-Com va això? -va demanar la Hanako fent un Shumpo i apareixent a devora.
-Capitana -varen dir els joves avergonyits i baixant la mirada- Ens hem amagat aquí perquè no sabem lluitar...
-No passa res -va dir la Hanako- Els de la quarta divisió cureu els ferits!! Dels hollows ja me n'ocuparé jo.

La Hanako va sortir al pati del quarter de la primera divisió i va pujar les escales cap al seu despatx. Quan va arribar es va adonar que tot estava girat i romput.
-No pot ser que tot això sigui obra de només uns quants hollows i uns adjuchas -va dir la Hanako donant la volta al seu escriptori.
-Tens raó -va dir una veu entrant al despatx- Els Nous Vasto Lorde estam a darrere. Jo sóc en Mibeubdsks i sóc el missatger. Vinc a dir-te que us rendiu tots. L'exèrcit dels hollows es retira provisionalment fins demà, que entregareu les armes i ens donareu el control de la Societat d'Ànimes. Què em contestes?

La Hanako va treure la Zanpakuto i li va tallar el cap al missatger fent un gran enrenou quan el cap queia a terra i ho tacava tot de sang. La Hanako va tornar al quarter secret de la quarta divisió i va ordenar a l'Aiko que s'afanyés amb la recuperació dels capitans.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dv 10 Feb 2012 - 15:11

-Ja esta! L'Eloi ja esta curat completament! - Va cridar la Aiko,pero va baixar la veu al adonarse que la Hanako esta adormida a un llit-
Eloi - Va di en to fluix - Desperta - Em vaig despertar mig marejat
- Que passa?
- Ja estas curat
- Gracies Aiko,et una gran metja
- Ajudem amb els malalts sius plau, fes servir el teu bankai per tirar el seu temps endarrer i poder currarlis les ferides
- D'acord BANKAI!! - Vaig alliberar el meu Bankai, la Hanako es va despertar
- No vull mes patates! - Va cridar al llevarse, tots dos en la vam quedar mirant - Eloi ja esta curat - Va dir com si res
- Eloi,curra en Joan abans, es el que esta més greu i només tirant el temps endarrere li podrem recuperar la cama
- D'acord - Vaig seleccionar en Joan amb el forat de la katana - Tira el temps endarrera Sunadokei shiro! - En Joan es va veure envoltat per una especia capsula blava, i es veia com la seva cama es nava recuperant.
- BE ELOI! - Va cridar la Hanako donantme un cop a la esquena, la capsula blava que envoltaven en Joan va explotar
- HANAKO! - Vaig cridar molt enfadat
- QUE HAS FET ELOI?
- HAS SET TU, NO EM DONGUIS AQUESTS SUSTOS
- Que ha passat? - Va pregunta la Aiko ficantse el mig de nosaltres dos
- Me desconcentrat - Vaig dir jo
- Pero perque ha explotat? - Va preguntar la Hanako
- Tinc de estar concentrat per poder mentenir el meu poder, ara em tingut sort que no li ha passat res en Joan, si ho hauria sigut una catàstrofe
- Perque? - Va dir la Aiko ficant una tovallola molla sobre el cap de la Goora per baixarli una mica la febra que tenia
- El temps d'en Joan s'hauria descontrolat
- I?
- Hauria mort desintegrat en el temps, i aixó en el millor dels casos
- I en el pitjor?
- S'hauria fet una escletxa en el espai temps, que hauria destruir totes les dimensions possible
- Tant perillosa es la teva zanpakuto? - Va dir la Hanako bocaoberta
- Perque creus que sóc tant calmat i pacific, al minim fallo podria destruir l'espai temps, i millor que segueix ambla curacio d'en Joan
Vaig conseguir curar la cama d'en Joan, vaig sortit a fora a pendre l'aire, la Hanako estaba a bevent té, vaig seure al costat seu:
- En vols Eloi? - Va dir ofrecitme una tassa de té
- Gracies, que ha passat a la teva divisió?
- Res, he anat he avisat al Rukongai...
- I?
- Res més
- Hanako...
- Només et puc dir que demà mateix, començar la guerra més gran entre Hollow i Shinigamis que la Societat d'Animes a vist.
- Hanako entra rapid! - Va cridar la Aiko nerviosa
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dg 19 Feb 2012 - 15:41

-Vinc!! -va cridar la Hanako- Gooraa!! Ja estàs bé?
-Em sento com si m'haguessin menjat... -va dir la Gooraa incorporant-se
-Bé... -va dir l'Eloi- Va passar una cosa així...
-Eh!! -va dir la Gooraa- Això és la sala d'emergències!!

Els capitans s'anaren despertant a mesura que passava el dia
-Tinc un mal de cap... -es queixava en Samael dos minuts després de despertar
-Ets un fluix -va dir en Kami rient
-Puufff... em trobo fatal -va dir en Joan amb la cara verda.
-I jo tinc gana! -es va queixar la Momo
-Un poc d'ordre! -va dir en Reyespada- Així no hi ha qui descansi!
-Vinga! -va dir la Hanako- Que demà tindrem combats molt importants
-AAAAAAAAAAAAAh... -va dir la Gooraa- A descansar altra vegada??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dj 1 Mar 2012 - 21:51

Al dia següent:

-Com ho farem? -va demanar l'Eloi impacient per començar la lluita
-Doncs ens dividirem per àrees i cercarem el punt d'entrada de l'enemic -va dir la Hanako.
-No sabem quants Arrancars d'aquests tot poderosos apareixeran -va dir la Momo
-Els que siguin -va dir la Gooraa- En aparèixer els derrotam i ja està!
-Si, però alerta de no fer una gran destrossa, que no hi ha diners!! -va dir la Hanako- Som-hi, Tsunade! -i va desaparèixer amb la seva tinent.

Els capitans es varen dispersar amb rapidesa cercant els Arrancars que havien d'arribar aquell matí.
-Uhm? -va dir la Gooraa quan, de sobte va sentir un renou com d'una esqueixada i una Garganta es va obrir davant d'ella.
-Mira quina sort -va dir un dels Arrancars apareixent amb cinc Vasto Lorde- Justament hem aparegut davant d'una capitana!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dt 8 Maig 2012 - 19:45

Renacer Bleach12