Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Renacer 2:Viatge Temporal EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Renacer 2:Viatge Temporal

3 participantes

Renacer 2:Viatge Temporal Empty Renacer 2:Viatge Temporal

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 7 Jun 2012 - 17:24

Era un dia de estiu, més o menys a meitat de juliol.Estava fent la meva ronda matinal per el Rukongai Oest, quant per darrera em va donar una patada la Goora:
- Que fots?
- Bon dia,Eloi! En Samael diu que anem tots el capitans a seu despatx - I tal com va venir va marxar
Vaig decidir acabar la ronda i vaig anar al despatx d'en Samael, tots m'estaven esperant amb cara de furia:
- Perdo per arribar tard - Vaig dir com si res
- Tard, ai Eloi, arriba tard, no arribes pas tard - Va dir la Hanako agafat me per l'ombro
- A no? Uff quin avili
- Psss Psss Eloi era un sarcasme - M'intentava dir el reyespada
- Que era un que? Un sarcasme? - Vaig para un moment a reflexionar - Oh,merda - Vaig girar el cap capa la Hanako - Hanako, que vols fer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! - Em va apretar l'ombro d'una manera que tot el cos em va fer mal i vaig caure a terra
- L'obligació d'un capita es arriba sempre dora!
-- El cap de 5 minuts--
Ja m'havia recuperat, i en Samael va començar la seva explicació:
- Bueno,després de aquest fet tant violent, us he cridat tots aqui, perque tinc una gran noticia
- Ja venen gelats al seretei? - Va dir en Kami
- Per desgracia no, la noticia es que he inventat una maquina del temps
- Una maquina del temps?! - Van cridar tots menys jo
- Si, després de 50 anys de treball en el projecte per fi la he pogut inventar
- Que guay! - Va cridar la Hinamori - Provem'la ara mateix! - I es va dirigir a la porta
- No podem.... Hi ha un petit problema
- Quin? - Va dir en Xus
- Dons que necessitem la energia espiritual de 5 seretei perquè funciones
- Quin contra temps - Va dir la Hanako - Bueno, tots els capitans a buscar una solució!
- Jo tinc una pregunta! - Va dir en Ryoku - Com es Eloi que tu no t'has sorpres?
- Perque jo ja he viatjat al temps moltes vegades amb la meva zanpkauto, no es una sorpresa per mi.Per que has inventat una maquina del temps Samael si ja tenim la meva zanpakuto?
- Perque amb la teva zanpkauto,només tus pot viatjar en el temps, no pots enviar a altre per el temps
- Aixó es veritat
- Bueno, tots a buscar una solució! - Va dir la Hanako
Jo i en Samael ens vam quedar al laboratori per acabar de arreglar la maquina del temps.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 27
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Renacer 2:Viatge Temporal Empty Re: Renacer 2:Viatge Temporal

Missatge  Hanako Dj 7 Jun 2012 - 19:35

-Sincerament, no tinc ni idea de com arreglar això -va dir la Hanako a la seva tinent després de moltes hores d'investigació a la biblioteca del Seireitei.
-Proveu de descansar un poc, Hanako-sama -va dir la Tsunade traient més llibres enormes plens de pols. La Hanako va mirar el rellotge. Eren les tres de la matinada, així que va deixar a la Tsunade traient més llibres i anà a descansar.
-De quina manera es pot incrementar el reiatsu? -va demanar-se la Hanako- Sé uns quants kidos molt secrets que ho poden fer, però no tant com per a abastar la força de 5 vegades el Seireitei...

Al matí següent:
-Has trobat res? -va demanar la Momo a la Gooraa
-No, però tampoc he estat cercant -va confessar la Gooraa- Ahir varen tornar els homes de la missió 23,54 i estaven tots ferits. Vaig haver de dur-los a la Quarta Divisió i fotre-los una bona esbroncada.
-Doncs jo... AH!! -va cridar la Momo
-Bon dia! -va dir en Samael des d'una teulada.
-Per què em tires coses? -va demanar la Hinamori molt enfadada.
-Per començar, no era una cosa, era una barra de pa dura que, segons la meva opinió, és l'arma més letal que existeix al món -exposà el Capità de la dotzena- I perquè crec que he trobat la manera d'aconseguir la energia!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 7 Jun 2012 - 20:39

Tots es van dirigir al laboratori d'en Samael, jo estava fent els ultims retocs a la maquina:
- Bueno Samael, quina es aquesta idea que es tingut? - Va preguntar la Hanako
- La zanpkauto de l'Eloi
- Samael, l'Eloi es fort vale, però a mi no em supera en reiatsu, i jo sola no puc engegar la maquina estupida aquesta
- Hanako, deixem acabar, us explico com funciona la maquina: Necessita tanta energia espiritual perque te de fer funcionar el creador de energia temporal, que es la energia que permet viatjar en el temps, i es bàsicament impossible de aconseguir i menys de crear.
- I que vol dir amb aixó?
- Hanako vols para de interromprem! Com deia, es necessita energia per fer funcionar el creador de energia temporal, però que passaria si apliquessim directament energia temporal a la maquina sense fer servir el creador?
- Que no hauriem de fer servir la energia de 5 sereteis? - Va dir la Goora
- Exacte!
- I que te a veure tot aixó amb l'Eloi? - Va dir la Hinamori
- Ara vaig, dons vaig fer uns experiments fa uns dias, que us vaig analitzar la força i tot aixó, dons ahir l'ordinador va imprimir els resultats.
- I? Va contestar en Joan
- Com creieu que l'Eloi pot viatjar en el temps?
- Gracies a la seva zanpkauto, i que passa?
- Dons com us he dit abans, per viatjar per el temps es necessita energia temporal, així que per aquest regla de tres...
- La katana de l'Eloi es capaça de crear energia temporal! - Va cridar la Hanako.
- Exacte Hanako! Només hauriem de connectar la zanpkauto a la maquina, i ja podriem fer funcionar la maquina del temps!
- Ets un geni Samael! Per algo ets el meu científic preferit!
- Bueno ara haure de crear una unitat mobil per poder connectar i desconnectar la zanpkauto de l'Eloi quan volguem.
I dit aixó jo i en Samael ens vam ficar mans a l'obra, amb l'ajuda de la Goora, que va insistir en ajudarnos.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dj 7 Jun 2012 - 23:25

-Vinga, vinga!! -deia la Gooraa donant ordres a en Samael i n'Eloi- No acabarem mai i ja fa un mes que investigueu!
-Fa molta calor! -es va queixar en Samael
-Sí, ja ens podrien posar l'aire condicionat -va dir n'Eloi.
-Res d'aire -va dir la Gooraa- El Seireitei no té fons per aire!!
-I per un bocata? -va demanar l'Eloi- M'estic morint de gana
-TREBALLA! -es va queixar la Gooraa.

Dues dies més tard
-Com avança el projecte? -va demanar la Hanako que venia de visita amb la Momo
-Doncs no va gaire bé -va dir la Gooraa- No han avançat gens
-I això que és?? -va demanar la Momo veient un cable que no estava lligat
-Uhmm?? I aquest cable? -va demanar en Samael- Fa setmanes que et vaig demanar que el soldessis, Eloi
-Sí, fa setmanes que et vaig que estava massa enfeinat i que no podia fer-ho... -va contestar el capità de la desena
-Ah... és veritat! -va dir en Samael- Li vaig demanar al Kami que ho fes ell...
-SOLDEU D'UNA VEGADA EL CABLE!! -va escridassar la Gooraa.

Tres setmanes més tard.
-Bé -va dir la Hanako- Després de tres setmanes per soldar un cable, sembla que a la fi això funciona...
-Jo em demanaré unes vacances, Hanako -va dir la Gooraa
-I tant! -va dir la Hanako molt contenta- Molt bona feina, Gooraa
-EH! -va dir en Samael- Que la feina l'hem fet nosaltres! Ella només donava ordres.
Les noies els varen ignorar.
-Ara que ja tenim la màquina -va dir en Joan sortint de les tenebres- On anem?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 7 Jun 2012 - 23:56

- Ja que qui proporcion energia es la meva zanpkauto, jo vull anar a la antiga Grècia! - Vaig dir
- Però jo he creat la maquina, així que anirem a l'epoca dels samurais! - Va dir en Samael
- Ni grecs ni samurais, com a capitana general triare jo, i trio tira 2 dies endarrea per evitar que em compri unes sabates de 100€ que estaben trencades!
- Hanako no interferir en el temps - Vaig dir
- Bajanades, Goora Hinamori veniu amb mi?
- Es clar Hanako
- No us deixere la zanpkauto, aquesta maquina s'ha creat per educació i avanç en la ciencia - Vaig dir
- Eloi,donem la zanpkauto Molt enfadat -Va dir la Hanako
- NO! - Vam contestar en Samaeli jo a la vegada
De cop i volta vam caure els dos al terra, i les noies van agafar la meva zanpkauto, la van connectar a la maquina i la van posar en marxa:
- Cap al passat! - Va cridar la Hanako
De cop la maquina es va convertir en un forta negre i va despareixa.
-- 2 dies avanç --
El mateix forat negre que havia aparregut en el laboratori, va apareixa en mig de Karakura, de dintre va sortit la maquina amb les 3 noies:
- Ja em viatjat al passat? - Va preguntar la Goora
- Mira un farmacia, segur que diu el dia 2 de Setembre, i quan hem marxat era 4 de Setembre, em viatjar en el temps! - Va dir la Hinamori
- Jo vaig a evitar que em compri les sabates - Va dir la Hanako i va marxar corrent, la Goora i la Hinamori la intentaven seguir.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dv 8 Jun 2012 - 14:53

-Uhm? -va dir la Hanako
-Què passa? -va demanar la Gooraa estranyada quan la Hanako es va aturar en sec.
-Segur que això és l'altre dia? -va demanar-se la Hanako- Recordo que plovia, per això em vaig haver de comprar unes sabates tapades, perquè l'aigua m'entrava per les sandàlies de shinigami...
-Doncs ara fa un sol ben brillant. La màquina deu estar desequilibrada... -va dir la Momo. De sobte es va sentir una gran explosió i les dones varen mirar al cel.
-Millor que tornem... -va dir la Gooraa- Això no m'agrada gens...
-Torne'm -va dir la Hanako i les noies tornaren al Present.

-¿Hola? -va demanar la Gooraa en arribar a la Societat d'Ànimes. El despatx del Capità Samael estava totalment buit i destrossat.
-Què ha passat aquí? -va demanar la Hanako- No hem tornat al temps que ens toca?
-Sembla que no... -va dir la Momo i es va dirigir a la finestra- A... això és la Societat d'Ànimes?

La Gooraa i la Hanako varen córrer a la finestra. El paisatge era totalment desolador. Elles estaven a un edifici abandonat però des d'allà podien veure el que quedava d'una Societat d'Ànimes desfigurada. Hi havia Arrancars per totes bandes i shinigamis que feien treballs forçats lligats amb llargues cadenes.
-Arrancars? -va dir la Gooraa- Es pot saber què ha passat aquí?
-I això és el present o el futur? -va dir la Momo
-Mirem va, en quin dia estam -va dir la Hanako dirigint-se a la màquina. Les noies varen córrer cap allà.
-Avui és... 4 de setembre!! -va dir la Gooraa- Aquest és el nostre present!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tsunade Ds 9 Jun 2012 - 13:43

-No sé què deu haver passat! –va dir la Momo- Però hi ha Arrancars per tot!
-Mirem els registres de la màquina –va suggerir la Hanako. Les tres noies els varen mirar.
-Què és això? –va dir la Gooraa- Han agafat la màquina moltes vegades mentre nosaltres fèiem el primer viatge.
-Merda amb els nois! –va dir la Momo- Han canviat completament la història!
-No deuen haver estat ells –va dir la Hanako- De fet, sembla que es va obrir una bretxa temporal i algú va aprofitar per emprar malament la màquina.
-Què vols dir? –va demanar la Gooraa.
-Que algun enemic ha emprat aquesta màquina per arribar a aquesta situació. –va explicar la capitana general.
-I ara què podem fer? –va dir la Momo mentre la Hanako es guardava l’informe de viatges de la màquina.
-Primer hem de saber què ha passat amb la resta de capitans... –va dir la Hanako- I saber com s’ha arribat a aquesta situació...
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 9 Jun 2012 - 13:43

-I com ho farem, Hanako? –va demanar la Gooraa
-Sí –va insistir la Momo- No podem sortir d’aquí! Tot és ple d’Arrancars.
-On podríem anar per descobrir això? –va dir la Gooraa
-Aquesta màquina descriu completament les accions que s’han dut a terme durant els viatges –va dir la Hanako mentre mirava els informes- Però no entenc aquest llenguatge. L’únic que era expert en llenguatges xifrats era en Samael...
-Doncs, o trobam en Samael, o desxifram el missatge nosaltres –va dir la Gooraa entusiasmada.
-Correcte –va dir la Momo molt contenta- Si no vaig equivocada, la Gran Biblioteca del Seireitei conté la base de dades dels arxius xifrats!
-Però deu tenir vigilància –va dir la Gooraa
-Està clar que ens colarem –va dir la Hanako molt ferma.

Mentre, a la presó de màxima seguretat del Hueco Mundo...
-Vinga, ànims! –va dir n’Eloi- Sortirem d’aquí!
-Però com, si t’han robat la Zanpakuto! –va dir en Samael enfadat- Ja saps que és n’Aizen qui la té! No podem fer res!
-Els nostres poders han estat segellats –va dir en Joan a una altra cel•la pensatiu- Només hem d’esperar a que es descuidin i tinguin un error. Al mínim error podrem sortir d’aquí.
-De què us queixau? –va dir en Kami- Així no hem de fer feina! Igualment, ja vàreu veure com la Societat d’Ànimes era conquerida per n’Aizen gràcies a aquells Arrancars que ens robaren la màquina del temps...
-Hem de poder fer alguna cosa... –va dir en Xus.
-Ara per ara, només podem esperar a que cometin un error i puguem escapar d’aquí –va dir en Joan.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dg 10 Jun 2012 - 23:22

Mentrestant la Hanako,la Goora i la Hinamori intentaven anar per el seretei amagades:
- Cap on anem? - Va preguntar la Goora
- Hem de buscar la resta de capitans - Va dir la Hanako
- I si anem a les presons?- Va contestar la Hinamori
- Provem-ho - I van ficar per les clavegueres del seretei, fins arribar a sota la presó
- I ara? - Va preguntar la Hinamori
- Hem de distreure aquests arrancars - Va dir la Hanako
- Jo me'n encarrego, amageuvos sota l'escala - Va dir la Goora - Hado 31 Shakkahō
- Espera Goora no!
La Goora va patar mitja paret de les clavegueres, tots els arrancars que feien guardia, van baixar a veure que passava, i en un moment de distracció, la Hanako va llençar un Bakudo:
- Bakudo 1 Sai - Tots els arrancars van quedar immoblititzats i van caure al terra - Ràpid pugem
Les 3 noies, estaven corrent per el passadissos:
- Goora aixó que has fet ha set una bogeria - Va replicar la Hanako
- Però ha funcionat - Va dir la Goora amb un somriure a la cara
- Hanako,Goora, Hinamori aqui! - Va cridar una veu al veure les 3 noies
- Joan!- Va dir la Goora - També hi ha l'Eloi,en Samael, en Kami i el Reyespada! - De seguida van obrir la porta
- Esteu bé? - Ens van deslligar a tots i en van treure la restricció de poder
- Com es hi han tants arrancars?
- L'Aizen a conquerit la Societat d'Animes
- Com es això possible? - Van dir les tres noies sorpreses - Com a passat
- No ho sabem, nosaltres estavem acabant de fer una maquina del temps, quan l'Aizen aparegut amb milions de aquestes maquines, totes portaven un 10 arrancars, per cert vosaltres no havieu mort?
- Es veritat, l'Aizen us va executar les tres davant nostres, nosaltres serem el següents a ser executats
- Si acabem de venir del passat
- No podeu haver vingut del passat, perques heu mort davant nostres, i a més la nostre maquina del temps no esta acabada.
- Però quin lio! - Va cridar la Goora - Que algu m'expliqui que passa!
- Jo ho entenc - Vaig dir, tothom s'hem va quedar mirant
- Ho entens Eloi? - Va dir la Goora
- Es clar es fácil! He estudiat els viatges en el temps i ho domino a la perfecció
- Ens podries dir que passa? - Va dir la Hanako
- Es clar, ara mateix estem en una linia del temps secundaria
- Que es una linia del temps secundaria?
- Us ho explico desde el principi, una linia del secundari, es com un univers pararel
- Encare no t'entenc
- Haviem,vosaltres Hanako, veniu de la linia del temps principal
- Quin lio!!! - Van cridar tots
- Haviam, imagineu-vos un camí d'acord? Aquest camí es la linia del temps principal, d'acord? La linia del temps principal es la historia sense cap alteració, es d'on ve la Hanako,la Goora i la Hinamori, fins aqui ho enteneu?
- Més o menys
- D'acord, ara imagineuvos, que una valla no permet que aquest camí continui, i es desvia cap a un altre camí totalment diferent,aquest camí es la linia del temps secundaria.
-DE moment ho entenem
- D'acord, aquesta valla, no tindria que apareix si no es fa cap viatge en el temps, però al moment que es fa un viatge en el temps i es fa una intervenció en el passat, que pogui afecta de manera molt greu al present, es crear la linia del temps secundaria
- Peró encare no en has explicat que passa aqui
- Ara vaig, ara mateix estem a una linia del temps secundaria, osigui que algu anat al passat i ajudat al Aizen a guanyar el seretei, per aixó s'ha creat aquesta linia temporal
- I que ha passat a la nostra linia temporal, si s'ha cambiat el futur? - Va preguntar la Hanako
- Doncs que ha desaparegut desde el punt on s'ha cambiat l'historia, i per aixó heu vingut a parar aquesta linia temporal, perque a partit de que l'Aizen va guanyar al seretei, la vostre historia no te continuació.
- No ho entenc - Va dir en Kami
- Mira t'ho explico amb un dibuix:
Renacer 2:Viatge Temporal Scaled.php?server=442&filename=sinttulojt
- Ara mateix nosaltres només existim perquè hi ha hagut un canvi a la linia temporal principal
- I l'Eloi,en Joan,en Kami i els altres shinigamis de la linia temporal principal?
- Han desaparegut, però es poden recuperar
- Com?
- Heu de anar exactament al punt de la historia on s'ha produit el canvi i evitar que es produeix el canvi, així nosaltres despareixerem, pero la linia temporal principal seguir el seu camí original.
- Aixó es molt complicat :@2: - Van dir tots

Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Tornar a dalt Ir abajo