Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach Anime 361!!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach Anime 361!!
Ja haveu vist el capítol d'avui???
- Spoiler:
BRUTAAAAAAL!!
Quan li roben els poders, n'Ichigo quan plora, quan apareix na Rukia i els shinigamis... el GETSUGA TENSHOOO!! (per no parlar de la cara de pasmat d'en Ginjo :muaha:
Simplement ha estat... MÍTIC!!
Al proper capítol què??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Bleach Anime 361!!
A mi també m'agradat molt, pero quin canvi han fet alguns dels nostres estimats shinigamis , sobretot en els cabells
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
I-N-C-R-E-I-B-L-E el millor capítol de Bleach que he arribat a veure en moltíssim de temps!!
- Spoiler:
- Brutal quan l' Ichigo s' ha possat a plorar... (se m' ha caigut el món a sobre, pobret... i en el millor moment aparèix la Rukia i els demès... amb uns cambis brutals!! però que van a millor ^^ m' ha agradat moltíssim, vull que ja arribi dimarts que ve i a veure si veiem ja en acció als demès... per cert, en Byakuya MOLT millorat ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
A mi també m'ha agradat moltíssim!!
- Spoiler:
El moment de l'Ichigo, m'ha fet taaaaaaanta pena!!! Pobrissó, no s'ho mereixia gens! En Ginjo és un cabró i es mereix el que li passarà!!! El moment Ishhin i Ichigo també ha estat molt bo! (en aquell moment he desitjat saber la història del pare!!) i quan ha aparegut la Rukia molt "emotiu" fins que ella ha tret el seu racó dolç i li ha pegat tres o quatre hòsties...
Per cert, quant al Byakuya penso exactament el mateix
Hanako- Administrador
Doncs a mi no m'ha agradat tan com deis. (Que l'he trobat bo eh... però no orgàsmic). Pot ser perquè ja ho havia vist al manga? No sé...
Una reflexió: ara l'Ichigo està ciclao. Ja fa com el papi i es carrega edificis amb la punta (de l'espasa). Supòs que deu estar arribant al màxim del seu poder. (Bé, ja acaba la sèrie).
Una reflexió: ara l'Ichigo està ciclao. Ja fa com el papi i es carrega edificis amb la punta (de l'espasa). Supòs que deu estar arribant al màxim del seu poder. (Bé, ja acaba la sèrie).
De fet, em penso que hi havia algunes escenes que no em sonava gens haver-les llegit al manga, però tot i que siguin originals, la tensió dramàtica es va mantenir durant tot el capítol.
- Spoiler:
El millor d'ara serà que començaran les lluites capitans VS. fullbringers!! I això pot ser MOLT bo!! Jo sí que tinc moltes ganes de veure-ho! Em penso que, després de veure la saga fullbringer en anime, potser no la trobam tan dolenta!!
Hanako- Administrador
Si ha molat molt!!! el Getsuga EPIC!! La Rukia esta GUAPISIMA i se li nota a la veu que ha crescut...escara ke sembli més d'home xD
Hi ha un dubte ke tinc....perque l'Ichigo si ha perdut el seu fullbring té una espasa diferent i unes marques al cos?? Es perke es la versio "normal" de la versio "final" del final dels arrancars? :@2:
Hi ha un dubte ke tinc....perque l'Ichigo si ha perdut el seu fullbring té una espasa diferent i unes marques al cos?? Es perke es la versio "normal" de la versio "final" del final dels arrancars? :@2:
Animatico90- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211
No!!
En Tite Kubo va dir que el nou aspecte de l'Ichigo i també de la seva espasa era perquè ara té poders de Shinigami que s'han combinat amb els poders de fullbring que en Ginjo no li va poder llevar (Si ho recordes, al capítol la Rukia li diu a Ginjo que no ha estat capaç de robar-li tots els poders, que només li ha robat una capa superficial i que, en el fons, n'Ichigo encara conserva poders de fullbring).
És per això que el seu aspecte canvia: perquè combina ara els dos poders i fa que sigui molt més fort.
En Tite Kubo va dir que el nou aspecte de l'Ichigo i també de la seva espasa era perquè ara té poders de Shinigami que s'han combinat amb els poders de fullbring que en Ginjo no li va poder llevar (Si ho recordes, al capítol la Rukia li diu a Ginjo que no ha estat capaç de robar-li tots els poders, que només li ha robat una capa superficial i que, en el fons, n'Ichigo encara conserva poders de fullbring).
És per això que el seu aspecte canvia: perquè combina ara els dos poders i fa que sigui molt més fort.
Hanako- Administrador
Ahhhhhh !! Així queda tot mes clar... xD Pero mes o meys ja m'ho imaginava XD
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26