Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 483
+2
Minato
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Seireitei no Fansub. Bleach 483
BLEACH 483!!
Com sempre, el trobaràs al nostre blog!!
Què en pensau?
Com sempre, el trobaràs al nostre blog!!
Què en pensau?
- Spoiler:
QUIN CAPITUL!
Des que ha començat la nova saga, cada setmana en Troll Kubo aconsegueix superar-se! (tant que hauré de deixar de dir-li Troll Kubo i passar a dir-li Tite-sensei... )
Aquest capítol a mi m'ha agradat moltíssim!! Anem per parts:
1. N'Ivan aquell, definitivament és dels dolents, no? Encara no sabem què és (quincy-hollow, això ho ha dit n'Ichigo però fa dues setmanes que parlem d'això! ¬¬) però evidentment, el seu objectiu era destruir el bankai de n'Ichigo (hi ha molta maldat en este món!)
2. Vaja... no m'ho crec però... però... però... Ha mort un personatge??? En Sasabike ha mort??? De debò?? (tampoc aportava gaire a la trama però em sorprèn que a la fi hagi decidit matar-ne un!!) Espero que ara no s'aficioni a matar personatges
3. Què conyo és la Vandenreich aquell/aquella? Em suposo que és una arma molt poderosa, no?? I ara què faran els shinigamis?? Començaran ja les batalles???? (molt prest, no? encara ni sabem de què va la saga aquesta i ja començaran a lluitar...??)
Editat per darrera vegada per Hanako el Ds 12 Maig 2012 - 0:48, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 483
- Spoiler:
- Vaja, i jo que creia que n'Ivan no tendria res a veure amb aquella gent... Pot ser sí... El títol del capítol és en alemany (vol dir declaració de guerra), això dona a entendre que els emmascarats són "quincy", així com n'Ivan...
Llavors, què intentava fer n'Ivan? Xuclar-li els poder a n'Ichigo una altra vegada!!??
- Spoiler:
- De moment la nova saga comença més o menys bé. No ha passat res especial, és més, tot ha estat més aviat previsible de moment, pero té bona pinta. Amb això dels cinc dies ojala en Tite Kubo es posi més dinàmic, perquè el que ara temo és que ens posi personatges que no ens importen una merda, com aquell parell de retrasats que van a Karakura en començar la saga.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
A mi aquest capitol m'ha agradat molt, ha estat força entretingut, tot i que encara no m'he acostumat als nous personatges, i com bé diu per fi "maten" algu, i a sobre que em queia malamentXD va Unohana, només faltes tu ( poso maten entre cometes ja que la Orihime pot apareixer i curar-lo, a la loly i la manoly, les va reviure aixi, que a veure que passa)
Doncs sí, teniu raó!
- Spoiler:
Crec que n'Ivan intentava destruir el bankai de n'Ichigo amb algun tipus de segell (jo que sé, com una espècie de Bakudo 99 però a "lo quincy") De fet, amb el poema que recita, sembla un encanteri per convocar un Kido... segurament només volia segellar els poders de n'Ichigo...
No sé a què ve ara ficar, a aquestes alçades, personatges nous com el tio aquest (ja veus, li dedica la pàgina a color) però qui sap... potser tindrà un paper decisiu a aquesta saga (cosa que dubto, perquè ni tan sols es pot carregar un hollow...)
Altra cosa és la d'en Sasabike... Creieu que ara en Yamamoto es posarà a lluitar contra els emmascarats aquests?? És que ara poden passar moltes coses:
1. Que es posi a lluitar i els pegui una pallissa perquè aquests tios només són emissaris i els dolents de debò són a una altra banda fent plans malèfics
2. Que els emmascarats aquests se'n vagin i en Yamamoto passi d'ells olímpicament i no faci res per intentar aturar-los
3. Que se'n vagin i en Yamamoto prengui mesures i mobilitzi els capitans (i el Shinigami Substitut)
4. Que es posin a lluitar i posin en dificultats en Yamamoto...
Però se'm fa difícil (i alhora fàcil) de creure la quarta opció: Perquè en Yamamoto fa segles que és el Shinigami més fort de la Societat d'Ànimes... però després penso que n'Aizen també el va mig derrotar... És a dir, que o són quincys de l'hòstia o no podran fer res...
Hanako- Administrador
Però hi ha una cosa que m' ha cridat l' atenció...
- Spoiler:
- la batalla sanguinossa dels 100 anys... sanguinossa? es vesarà molta sang? si es així, es possible que no nomès sigui el tinent de la primera divisió qui haurà de morir... i això dels 100 anys voldrà dir que durarà 100 anys? estaràn 100 anys lluitant? ha de ser una cosa grossa aleshores, potser s' acaben morint tots i el seireitei queda destruit amb ells (yaoming)
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
- Spoiler:
- Jo creia que feia referència a que havia començat FA 100 anys (Urahara, Isshin, 1r Shinigami Substitut...
Però si comença ara... :S:S
- Spoiler:
- Home... possa "Comença la guerra sanguinossa dels 100 anys" ...
Gooraa- Ex-capità guineu
Sí, la guerra comença ara, suposadament... ara que dic jo que tots els Shinigamis/Quincys del passat tindran alguna informació més de la que nosaltres tenim ara (com a mínim en Mayuri en sap alguna cosa)
La qüestió serà si ara es vessarà la sang d'en Yamamoto o no... i si serà fàcil
La qüestió serà si ara es vessarà la sang d'en Yamamoto o no... i si serà fàcil
Hanako- Administrador
Potser en Yamamoto morirà... i l' Ichigo serà el nou capità general!! So taicho Kurosaki Ichigo!
Gooraa- Ex-capità guineu
SO TAICHO UKITAKE JUSHIRO!!!
Hanako- Administrador
Mhhh... so-taicho Kurosaki Ichigo! I de tinent la Rukia e.e
Per cert, això es spoiler, però s' em acaba d' ocurrir
Per cert, això es spoiler, però s' em acaba d' ocurrir
- Spoiler:
- I si l' Ichigo realment fos el rei de la societat d' ànimes però ell no s' ha adonat mai??? per això té aquests poders? *_*
Gooraa- Ex-capità guineu
D'acord... jo tinc una teoria sobre això!!
Us recomano que us baixeu el capítol 58 de l'anime en català: http://depositfiles.com/files/g49t70rc2
Us recomano que us baixeu el capítol 58 de l'anime en català: http://depositfiles.com/files/g49t70rc2
- Spoiler:
Quan n'Ichigo allibera el Bankai davant d'en Byakuya, el capità de la sisena fa una reflexió que crec que hem de tenir en compte.
Diu, literalment al minut 9:20:
Ha aconseguit dominar el Bankai? No pot ser, la tècnica de combat definitiva d'una Zanpakuto és secreta i només està permesa als Shinigamis de nivell més alt. Sí que diuen que cada certes generacions, en una de les quatre grans famílies de l'aristocràcia hi neix un membre amb un poder innat, completament diferent al dels seus, i que el nom d'aquest escollit amb tant de poder, quedarà gravat per sempre en la història de la Societat d'ànimes i que té el poder del Bankai. Però aquest noi es va convertir en Shinigami quan la Rukia li va traspassar els seus, de poders!! No és un aristòcrata, no és ni tan sols un shinigami autèntic!!
Doncs jo crec que l'Ichigo és el membre amb el poder innat del que parla en Byakuya i que té alguna relació amb la família Shiba que era una de les cases aristòcrates (i no sabem per què ho varen deixar de ser...) És a dir, que és un Shinigami autèntic i al capítol 58 en Byakuya ens dóna aquesta pista...
Hanako- Administrador
Doncs jo tinc una altre teoria:
- Spoiler:
- Recordem que hi han 4 grans families de l' aristocràcia:
-Kuchiki
-Shiba
-Shihoin
i la 4a?? doncs jo tinc la teoria, la quarta familia es la Kurosaki. Això explicaria també lo de l' Isshin! Kurosaki una de les 4 grans families... not bad! ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
Nop! De fet, els Shiba varen ser expulsats de la noblesa però no recordo (em penso que no diuen) per què...
Les quatre cases són la Kuchiki, la Shihoin i dues desconegudes.
Després hi ha la noblesa menor, d'entre les quals trobam famílies com: la Kasumioji, la Kannogi, la Fong, Omaeda, Kira, Ukitake o Kyoraku
Font: http://bleach.wikia.com/wiki/Noble_Houses
Si la Kurosaki fos una d'aquestes famílies, estic segura que a hores d'ara ja ho sabríem. De fet, al primer capítol quan n'Ichigo es presenta a la Rukia, ella hagués reconegut el cognom noble...
Les quatre cases són la Kuchiki, la Shihoin i dues desconegudes.
Després hi ha la noblesa menor, d'entre les quals trobam famílies com: la Kasumioji, la Kannogi, la Fong, Omaeda, Kira, Ukitake o Kyoraku
Font: http://bleach.wikia.com/wiki/Noble_Houses
Si la Kurosaki fos una d'aquestes famílies, estic segura que a hores d'ara ja ho sabríem. De fet, al primer capítol quan n'Ichigo es presenta a la Rukia, ella hagués reconegut el cognom noble...
Hanako- Administrador
Nop, perque crec que va ser en la baralla Yoruichi vs Soi-Fon que van dir que hi havia 1 familia desconeguda, (la Shiba que l' havien expulsat no conta) i jo crec que l' identitat de l' Isshin nomès la sap el gran troll Urahara, potser ningú més ho sap... o potser en Byakugay Byakuya ho pot saber també... i no ha dit res
Gooraa- Ex-capità guineu
La identitat de l'Isshin és evident que té alguna relació amb l'Urahara i, evidentment també amb el pare de n'Uryu :Ishida: Jo segueixo pensant que n'Ichigo té alguna relació amb la família Shiba, així explicaries el gran paregut que té amb en Kaien!!
Hanako- Administrador
Jo crec que l' Isshin no es l' autentic pare de l' Ichigo, i que aquest ultim es una mena d' experiment, per que l' Ichigo es de tot, huma, shinigami, hollow, vizard, fullbringer...... si no mes i faltaria que la seua mare fos una Quincy i d'ahi fos la relacio de l'Isshin i del Ryuken xDDDD !! A mes l' interes que hi tenia l' Aizen amb ell no es normal. L'Aizen te que sortir en aquesta saga!!!!
Salu2!!
Salu2!!
zoro23- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 42
Reiatsu : 48
Edat : 38
Ubicació : Kame House
Vaaaaaaaaaaja! Mai se m'havia passat pel cap aquesta possibilitat!!!!
Qui sap, potser n'Isshin també és de tot... n'Isshin té alguna cosa misteriosa que segurament no ens podem imaginar i que, quan en Troll Kubo ho revel·li ens quedarem tots així:
Quant a n'Aizen...
Qui sap, potser n'Isshin també és de tot... n'Isshin té alguna cosa misteriosa que segurament no ens podem imaginar i que, quan en Troll Kubo ho revel·li ens quedarem tots així:
Quant a n'Aizen...
- Spoiler:
En Tite Kubo va confessar que a aquesta saga veuríem en algun moment la vida de n'Aizen tancat a la presó!!
Hanako- Administrador
Jo crec que l'Isshin es de la divisio zero, i que te de feina cuidar de l'Ichigo com si fos el seu pare fins......... no se sap xD!
Jajaja, és una teoria que té moltíssima gent, la de la divisió zero!!
Però no crec que sigui tan evident... És a dir, crec que en aquest tema, en Troll Kubo deu tenir un as sota la màniga per sorprendre'ns...
La pregunta és... si l'Isshin només hagués de cuidar n'Ichigo fins un temps... per què cuida també de la Karin i la Yuzu?? I parlant de la Karin i la Yuzu: per què la Karin té poders i la Yuzu no?? Què espera la Karin per convertir-se en Shinigami? I per què n'Aizen només tenia interès en n'Ichigo i no en les seves germanes??
Però no crec que sigui tan evident... És a dir, crec que en aquest tema, en Troll Kubo deu tenir un as sota la màniga per sorprendre'ns...
La pregunta és... si l'Isshin només hagués de cuidar n'Ichigo fins un temps... per què cuida també de la Karin i la Yuzu?? I parlant de la Karin i la Yuzu: per què la Karin té poders i la Yuzu no?? Què espera la Karin per convertir-se en Shinigami? I per què n'Aizen només tenia interès en n'Ichigo i no en les seves germanes??
Hanako- Administrador
No crec que ens contin res de n'Ichigo i n'Isshin fins d'aquí MOLT de temps. Ara mateix, no descartaria que en Yama-jii la palmés. Seria un cop d'emoció molt heavy de la hostia.
Spoilers naruto:
Així pot ser la sèrie agafaria un altre estil.
Què en trobau?
Spoilers naruto:
- Spoiler:
- Com quan la palma en Sarutobi, en Jiraiya o n'Asuma.
Així pot ser la sèrie agafaria un altre estil.
Què en trobau?
Com ja vaig dir abans, ara en Yamamoto pot fer unes quantes coses...
1. Que es posi a lluitar i els pegui una pallissa perquè aquests tios només són emissaris i els dolents de debò són a una altra banda fent plans malèfics
2. Que els emmascarats aquests se'n vagin i en Yamamoto passi d'ells olímpicament i no faci res per intentar aturar-los
3. Que se'n vagin i en Yamamoto prengui mesures i mobilitzi els capitans (i el Shinigami Substitut)
Si en Yamamoto la palmés ara, seria un cop molt desmoralitzant pels Shinigamis, ja que es desmoronaria tota la Societat d'Ànimes!! Es quedarien sense líder i sense estructura organitzativa. A més, heu de pensar que en Yamamoto no pot morir sense dir-li a algú on és la clau del rei...
Si en Yamamoto la palmés ara, seria un cop molt desmoralitzant pels Shinigamis, ja que es desmoronaria tota la Societat d'Ànimes!! Es quedarien sense líder i sense estructura organitzativa. A més, heu de pensar que en Yamamoto no pot morir sense dir-li a algú on és la clau del rei...
Hanako- Administrador
M'he fixat i he vist que al titol de la nova saga l'hi dieu "guerra dels 100 anys" pero jo veient-lo en un altre lloc i tambe en angles crec que el titol no es dels "100 anys" si no dels "1000 anys"
No ho se del tot ben be
Ho sento si estic errat xD!!
No ho se del tot ben be
Ho sento si estic errat xD!!
Doncs ara que ho dius, no ho sé. Vegem si demà ens donen més pistes, perquè... Quants anys feia que en Yama-jii estava per allà?
Pàgina 1 de 2 • 1, 2