Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Tatuatges de Bleach!
+7
Hanako
Haok-X
Eaea
Ashtal91
Victor Kudo
Samael
Momo
11 participantes
Bleach en català! :: Bleach :: Imatges
Pàgina 1 de 1
Tatuatges de Bleach!
En un dels meus moments d'aburriment, m'he posat a buscar imatges de tatuatges de bleach, hi ha alguns que son una mica exagerats, pero d'altres son macos:
Aquest m'agrada molt, es maco
En fin, jo personalment si em fes algun putser seria el del simbol de la 10ª divisio, que no fos massa gran XD i vosatres? XD
Aquest m'agrada molt, es maco
En fin, jo personalment si em fes algun putser seria el del simbol de la 10ª divisio, que no fos massa gran XD i vosatres? XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Re: Tatuatges de Bleach!
LOL!!
Hi ha molt de frikisme en este món! Jo no em faria cap tatuatge de Bleach, però per internet una vegada vaig veure un tio que s'havia fet el símbol de la vuitena divisió. En petitó tampoc quedava tan malament però... no és el meu estil!
El que més m'ha agradat ha estat el de la Yoruichi, encara que el color dels ulls...
Hi ha molt de frikisme en este món! Jo no em faria cap tatuatge de Bleach, però per internet una vegada vaig veure un tio que s'havia fet el símbol de la vuitena divisió. En petitó tampoc quedava tan malament però... no és el meu estil!
El que més m'ha agradat ha estat el de la Yoruichi, encara que el color dels ulls...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Et pot agradar molt bleach o qualsevol altra manga/serie, pero trobo que fer-te un tatuatge (poc dissimulat) es una manera de destruir-te, es un poc bestia però és el que penso, més ja no es podrà borrar, imagineu-vos la de la Yoruichi amb 80 anys, seria horrible XD
Perdoneu que reobri el tema (tampoc en volia fer un de nou si ja teníem aquest) però he trobat uns tatuatges de Bleach no tant exagerats i m'ha fet ganes que els veiéssiu!
Els trobo molt més discrets, però tot i així, seguiria sense fer-me'ls. Us agraden?
Aquest m'agrada, però aquesta manera de posar-les em recorda a Piratas del Caribe xD
Ara en venen dues de divisions! Aquest és el símbol de la vuitena divisió (m'agrada molt!):
Aquest crec que és el de la cinquena! M'agradaria en negre, de colors el trobo un poc cutrillo...
Els trobo molt més discrets, però tot i així, seguiria sense fer-me'ls. Us agraden?
Aquest m'agrada, però aquesta manera de posar-les em recorda a Piratas del Caribe xD
Ara en venen dues de divisions! Aquest és el símbol de la vuitena divisió (m'agrada molt!):
Aquest crec que és el de la cinquena! M'agradaria en negre, de colors el trobo un poc cutrillo...
Hanako- Administrador
Ami m'agraden el dos ultims de la Hinamori i els dos primers de la Hanako
Estan molt guays
Estan molt guays
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Els tatuatges estan molt ben fets, ademés que alguns estan ben pensats, però, jo no me'n posaria cap, encara que fos molt discret, els tatuatges no són ho meu (i menys saben que quan ets vell i tens la pell arrugada amb el tatuatge inclòs, como que no!).
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Buscant imatges del Kyoraku de referència acabo de trobar-me això...
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Buscant imatges del Kyoraku de referència acabo de trobar-me això...
Damn, està bastant currat i molt xulo, encara que jo no me'l faria.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Les lletres em semblen molt canis xDDDDD I parlant sobre si us el fariau o no, doncs jo sí que em faria un, concretament el que va posar la Hanako que deia que li recordava a piratas del Caribe, el de l'insignia de Shinigami substitut. Potser vosaltres no us el fariau perquè no és el vostre estil, cada un té els seus gustos, però jo soc molt de tatuatjes, m'agraden moltíssim i m'agradaria tatuar-me tot el que tingui importància a la meva vida, no pas bajanades, però trobo que Bleach no és cap bajanada i trobo que l'insignia en petit amb el pentagon i la creu de shinigami substitut per exemple a la nuca quedaria molt bé i a mi no em faria res fer-me'l. Tot i així, prefereixo esperar a ser més gran per estar segura de què tatuar-me o no n.n"
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
El "tribal" de la calavera està guapo.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo tmb tinc pensat ferme algun que altre tatuatje pero crec que unicament em tatuaria la inignia del clan shiba
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Per a mi el problema dels tatuatges és que són per a tota la vida. Si n'hi hagués que amb 3-4 anys s'acabessin esborrant ja me n'hauria fet un relacionat amb Bleach (molt drogada per superar la por a les agulles i tal). Però el fet que sigui per sempre em talla el rollo.
Vull dir, si la tia que s'ha fet el Shunsui d'aquí a uns anys el Tite ens diu que és un malo malote (o el que sigui), li seguirà agradant? Mai et pot agradar una cosa amb la mateixa passió durant tota la vida...
Vull dir, si la tia que s'ha fet el Shunsui d'aquí a uns anys el Tite ens diu que és un malo malote (o el que sigui), li seguirà agradant? Mai et pot agradar una cosa amb la mateixa passió durant tota la vida...
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Per a mi el problema dels tatuatges és que són per a tota la vida. Si n'hi hagués que amb 3-4 anys s'acabessin esborrant ja me n'hauria fet un relacionat amb Bleach (molt drogada per superar la por a les agulles i tal). Però el fet que sigui per sempre em talla el rollo.
Aquest és el problema, però jo trobo que si va ser important per a tú, no te'n hauria de fer res. Jo no em faria, per exemple, la cara de l'Ichigo gegant a tota l'espatlla, però si me'l fes per les raons que siguin i després m'assabentés que és un malo malote, dubto que m'arrepentís ja que durant tot l'anime/manga ha sigut el meu amorsito presioso (?) De veritat, a mí em passa quan penso en el meu grup de música preferit. Ja no estan ni totes les integrants i de segur que aviat el grup s'esfuma o alguna cosa semblant, però les cançons em seguiran agradant igual, no potser amb la intensitat d'ara, però parlant d'agradar... Idk, jo ho veig així, ara, si que trobo moooolt arriesgat fer-te'n un tan gran xDD
Gooraa- Ex-capità guineu
No se per què però fins fa poc tenia una sudamericana agregada al Facebook i tenia un tatuatje de bleach, conjunt amb un de Death Note:
- Spoiler:
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Doncs jo en tinc un de Lain des del Juliol. No és broma.
IchigoBankai escrigué:Doncs jo en tinc un de Lain des del Juliol. No és broma.
Uer is de fotou? 7__7
Gooraa- Ex-capità guineu
Gooraa escrigué:IchigoBankai escrigué:Doncs jo en tinc un de Lain des del Juliol. No és broma.
Uer is de fotou? 7__7
jajajaj es broma, és aquest:
- Spoiler:
No es veu gaire bé a la foto. En persona sense samarreta queda guai, està entre l'espatlla i el pit esquerre.
IchigoBankai escrigué:Gooraa escrigué:IchigoBankai escrigué:Doncs jo en tinc un de Lain des del Juliol. No és broma.
Uer is de fotou? 7__7
- Spoiler:
No es veu gaire bé a la foto. En persona sense samarreta queda guai, està entre l'espatlla i el pit esquerre.
M'havia espantat amb la primera foto xDDDDDDDD Mola moltíssim *^*
Gooraa- Ex-capità guineu
Gooraa escrigué:
M'havia espantat amb la primera foto xDDDDDDDD Mola moltíssim *^*
Merci!!
IchigoBankai escrigué:Gooraa escrigué:IchigoBankai escrigué:Doncs jo en tinc un de Lain des del Juliol. No és broma.
Uer is de fotou? 7__7
- Spoiler:
Damn, quin tatoo més mascle. Ara enserio, mola moltissim! :mascle:
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel