Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

+3
Ashtal91
Momo
Hanako
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dl 23 Abr 2012 - 13:29

Shinsei Rock Bleach Musical: REprise!!!

Sí, el musical del 2011 es tornarà a dur als escenaris! Més concretament des del 30 d'agost fins el 9 de setembre de 2012 a l'Stella Hall, Epson Shinagawa Aqua Stadium (Shinagawa, Tòquio)


Ara per ara, només sabem que Norizuki Kohei tornarà a fer d'Ichigo. També se sap que aquesta vegada incorporaran un Urahara a la història, però no sabem si serà l'antic o en posaran un de nou.

La resta del càsting no està confirmat... tornarà la Miki Sato? Encara no se sap però, personalment, espero que sí! (i també n'Ukitake i en Kyoraku!!!!! *¬*)

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Kouhei+blog

Aquí teniu la pàgina web oficial on ho anuncien: http://rmbleach.com/
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dl 23 Abr 2012 - 14:22

Jo vull que el takashi torni a fer de shiro-chaaaaaaaaaaaaan!!!!! :NoVull: el del ultim musical no em va agradar ni la mitat que el takashi!! XD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dt 1 Maig 2012 - 1:13

CONFIRMAT!!

Miki Sato tornarà a fer de Rukia!!!!!!


Així es confirma a l'entrada del blog de Norizuki Kohei (Ichigo) http://ameblo.jp/norizuki-kohei/entry-11237849792.html

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Rockbl10

El tio que hi ha enmig de la foto es diu Izumi Motoya i, segons el que he entès, és un còmic i un gran aficionat a Bleach!


Jo vull... vull... vull que torni n'Ukitake i en Kyoraku!!!!!!! il·lusionat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dv 4 Maig 2012 - 22:23

Mireu, mireu!! La Miki Sato també ha actualitzat el seu blog i també confirma que estarà al pròxim musical de Bleach!! Blush

http://ameblo.jp/sato-mikimiki/day-20120501.html

He mirat també els blogs personals dels cantants del darrer musical, però encara no han dit res!! Però vaja, que si fessin un càsting per triar-ne uns nous ho sabríem!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dl 14 Maig 2012 - 13:57

NOU CAST SHINSEI ROCK BLEACH MUSICAL: REPRISE!!

Els nous estan marcats de vermell:
Kurosaki Ichigo - Norizuki Kouhei(法月康平)
Kuchiki Rukia - Satou Miki (佐藤美貴)
Abarai Renji - Kujirai Kousuke(鯨井康介)
Hitsugaya Toushirou - Kido Yuuya (木戸邑弥)
Kuchiki Byakuya - Oota Motohiro (太田基裕)
Kyouraku Shunsui- Ishizaka Isamu(石坂勇)
Ukitake Jyushirou- Tsuda Eisuke(津田英佑)
Urahara Kisuke- Oyama Masashi(大山真志)


Iruma- Niiro Shinya(新納慎也)
Haruka- Ayano Kanami(彩乃かなみ)

Altres:
Morisada Fuminori(森貞文則)
Roppongi Yasuhiro (六本木康弘)
Kishimoto Kouta(岸本康太)
Oshimi Keita(押見啓太)

Maedou Tomoaki(前堂友昭)
Ichikawa Yuusuke (市川祐介)
Kousou Masahiro (高祖正浩)

L'entrada valdrà 6900 iens.

L'Ukitake és nou i es tracta de Tsuda Eisuke!! Es veu que per aquesta edició no han tingut en compte a Nishijima Kazuhiro que a mi em va agradar molt... Depre Potser no va agradar l'Ukitake dansaire! Aquest home serà el nou Ukitake:

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Tsuda_Eisuke

Espero que acompleixi les meves expectatives... cosa difícil perquè a mi Nishijima-san m'havia agradat molt!!! Si li queda bé el Kimono, em pensaré fer un canvi de preferències tongue

Però no em puc queixar perquè... en Kyoraku és el mateix!!!!!!!!!! Joan
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dl 14 Maig 2012 - 14:40

Depre Depre Depre Takashi.... no hi es el Takashi!!! Plorant jo volia el Takashi fent de Shiro-Chaaan!!! Fuig
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Ashtal91 Dl 14 Maig 2012 - 19:17

I en això dels musicals, representen escenes de Bleach??
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dl 14 Maig 2012 - 22:16

es podria dir que si, representen alguna escena i tambe canten, mola ^^
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dl 14 Maig 2012 - 22:48

No els coneixes, Ashtal?? Doncs està bastant bé!! Les cançons són molt bones i enganxen bastant! A més, agafen els cantants que són clavats als personatges i tot sembla molt real!

Et deixo els meus preferits:



Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  xus Dl 14 Maig 2012 - 23:36

Pues a mi no m'agraden gens, no se tenen un cosa que no ma caba de agrada a quests musicals i tampoc amb semble real, magradan mes ells originals però racunec que els personatges molen, inclús amb disfresso :emoció:
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Tsunade Dl 14 Maig 2012 - 23:50

Em sap greu Xus, però no he entès res del que has dit...

En tot cas, aquest tema és per parlar del Shinsei Bleach Rock Musical Reprise!, així que, per favor, no us desvieu del tema.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Samael Dt 15 Maig 2012 - 0:15

Diu que no li agraden els actors disfressats, que prefereix els reals, tot i que també diu que si que li agraden ja que molen les disfressesXD ( és casi un oximoronXDXDXD)
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dt 15 Maig 2012 - 10:20

És una paradoxa d'un oximoron! xDD

Trobo que us podrieu centrar en la tragèdia del fet que en Nishijima-san ja no faci d'Ukitake! Mireu que bé que li quedava:

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Tumblr_lvtxnslzoj1r2kopzo1_500
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dt 15 Maig 2012 - 10:25

i el Takashi que? amb lo que molava... Depre era el Toshiro perfecte Plorant mireu com molava

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! 596807577_LLCCOFORXUELQAB

el nou ni tan sols sap cantar...
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dt 15 Maig 2012 - 10:28

Veieu? La Momo en sap!!

Tens tota la raó Momo!!! Al Shinsei Rock Musical en Hitsugaya tenia una cançó que era boníssima! La música era una passada i les coreografies estaven MOLT currades!!

Què fallava? La veu del nou Hitsugaya que arruïnava els baixos i no arribava als alts! I em va pena perquè la cançó és boníssima... Res comparable amb l'antic Hitsugaya que interpretava el paper de la perfecció i cantava de puta mare (recordo ara mateix Bengara-Koushi amb la Momo i en Gin i na Matsumoto) i en Takashi ho feia perfecte!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dt 15 Maig 2012 - 10:33

Es veritat!! la escena aquella de la doble parella!! jo nomes he vist un de musical pero aquella escena l'he vist moltissimes vegades! m'agrada molt! i ademes cantaven mol be! pero per un video que em vas passar del nou mussical... quan vaig sentir la veu del "fals Toshiro" vaig pensar: i per que col**** canvien el Takashi per aquest tiu? Eing?
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dt 15 Maig 2012 - 23:36

Tota la raó del món Momo!! Escolta'l bé... realment destrossa la cançó:



Has escoltat el yaiba wo??? El wo el fa mooooooolt baix i desafinat. Igual que el hono wa kori no hana del final...

En canvi, et diré que el nou Byakuya m'agrada bastant. Crec que s'assembla més al Byakuya original. A veure, l'antic ho feia molt bé i cantava també força bé, però el nou, crec, s'assembla més físicament i... la veritat és que penso que canta millor que l'anterior (tot i que ja dic que l'anterior també m'agradava molt) Però són dos Byakuyas totalment diferents... Ara, l'Ichigo i el Toshiro m'agradaven molt més els antics!

En canvi, l'antic Renji el trobo fastigós! No se li assemblava gens! Ni en la veu ni físicament! El nou Renji és milers de vegades millor!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dc 16 Maig 2012 - 15:51

No m'agrada gens com canta!!! No! No! No! ademes no nomes per la veu, sino tambe per el fisic, quedava MOLT millor el Takashi!!! i aquest.... cada cop m'agrada menys xD

Sobre el del byakuya, jo no he vist el nou, pero coincideixo amb tu en lo de que l'antic estava be, i sobre l'ichigo, crec que he vist algun video on surt i no m'acabo d'acostumar a veure'l (em passa amb el toshiro i l'ichigo) o sigui que tambe m'agrada mes l'antic

del renji no podria dir gaire cosa perque no he vist el nou i de l'antic no recordo gaire cosa, pero s'em va fer raro la peluca que utilitzaven.... semblaba que tingues els cabells inflats XD
almenys m'alegro de que no hagin canviat la Miki Sato, ja m'agrada tal com esta ara o sigui que prefereixo que no fagin mes experiments
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dc 20 Jun 2012 - 22:17

Aquí us deixo els nous Ukitake i Urahara del Reprise...

NO m'agrada n'Ukitake... Vomitant

N'Urahara està clavat, però n'Ukitake té cara de pervertit. NO M'AGRADA!! :NoVull:

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Ukitak10

L'antic Ukitake era molt millor: Love
Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dj 12 Jul 2012 - 0:27

Ja queda de cada vegada menys pel Re-prise! A més d'haver sortit a la venda diferents tipus d'entrades, em penso que hi haurà unes 13 funcions en total. Aquí us deixo la nova imatge de la web oficial! (no sé si també en serà el cartell...)

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! The_ro10
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Andrea Kuchiki Dj 12 Jul 2012 - 12:15

que es?¿ son disfrazes?¿ el noi i la noia son de otra serie?¿ Byakuya guapo Embarassed
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dj 12 Jul 2012 - 12:54

Nooooooooooooooo Andrea! Llegeix el nom del tema, dona, no comentis per comentar!! ¬¬ És el següent musical de Bleach que estrenaran el mes que ve! (Sabies que de Bleach hi ha musicals, oi? I a tots surt el Byakuya, per cert xD)

Fins ara hi ha hagut dos Byakuyas! L’antic cantava millor (i pel meu gust és molt més guapo), tot i que el nou que és més jovenet també canta bastant bé. Els personatges que suposo que no saps qui són, són creacions originals pels musicals. El noi de vermell és l’Iruma, el dolent del musical i la noia la Haruka, la seva nòvia morta. (sí, la història és un poc estranya...)

Si vols saber més coses dels musicals i dels seus diferents Byakuyas, fes-m’ho saber! Aquí tens dues imatges perquè bavegis un poc (el vell Byakuya i el nou)

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! E1f9d9bca0_78137346_o2

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! 2fcb012fe4462d8e3dedbea0452509af1340192585_full
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Momo Dj 12 Jul 2012 - 16:33

ja queda menys!!! Joan no se si aquest em faria spoiler, pero igualment encara em queden molts musical per veure, ademes, voldre esperar a poder-ho veure amb seretei no fansub!!! Joan
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Andrea Kuchiki Dj 12 Jul 2012 - 19:08

byakuya Love magradan els dos no se quin decidirme. vull mes fotos
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Hanako Dj 12 Jul 2012 - 21:39

A mi m'agrada més el primer, és més madur i se li assembla molt més! Si vols imatges, et dono els noms i les cerques tu xDD El primer Byakuya es diu Shiji Hayashi i el segon Motohiro Oota! D\'acord!

Momo, tardaré més del que em pensava a fer el musical... em duu moltíssima feina!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise! Empty Re: Shinsei Rock Bleach Musical: Reprise!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum