Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 501
4 participantes
Pàgina 1 de 1
En Byakuya és mort?
Seireitei no Fansub. Bleach 501
Aquest dimecres tornem a la Societat d'Ànimes amb el 500+1 de l'esperat capítol setmanal de mà de Tite Kubo-sensei!
Aquesta setmana, un dels nostres personatges preferits tindrà dificultats contra un Sternritter. Qui serà? Per saber-ho serà millor que llegiu Bleach 501, titulat Hear Fear Here de mà de Seireitei no Fansub. Moltes gràcies per la vostra fidelitat setmana rere setmana!
Participa de l'enquesta de la setmana!! En Byakuya és mort o no? Diguem tots la nostra!!
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/07/bleach-501.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 501
Si, si és mort, jo segueixo dient que és mort.
Doncs... una setmana més amb l' intriga de qui és qui apuntava a l' Urahara amb la katana! (És en Grimmjow, no doubts) i pfff... pobre Byakuya... era un dels personatjes que no volia que morís, i espero que no sigui mort. Com tinguin que matar als 4 capitans que no tenen bankai... Hitsugaya, Soi Fong, Komamura per mi en Komamura si xD però els altres 3 no... son els capitans que més m' agraden! (Justament com en Gin, que va morir...) així que no, no vull que el matin a ell, precisament! (podria haver mort en Renji...)
Doncs... una setmana més amb l' intriga de qui és qui apuntava a l' Urahara amb la katana! (És en Grimmjow, no doubts) i pfff... pobre Byakuya... era un dels personatjes que no volia que morís, i espero que no sigui mort. Com tinguin que matar als 4 capitans que no tenen bankai... Hitsugaya, Soi Fong, Komamura per mi en Komamura si xD però els altres 3 no... son els capitans que més m' agraden! (Justament com en Gin, que va morir...) així que no, no vull que el matin a ell, precisament! (podria haver mort en Renji...)
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
A mi també em sabria molt de greu que es morís! No pot ser, espero que no sigui mort, ho espero amb tota l'ànima!! És un dels meus capitans preferits i em sabria molt de greu que ara ens deixés... però crec que és mort. A una altra traducció de l'anglès, allà on nosaltres em traduït "A reveure" (Farewell) ells posaven "RIP"
Com que no he vist la raw, no sé què dir-vos... jo també preferiria 1000 vegades que en Renji la palmi que no en Byakuya... Per què en Byakuya ha de ser el primer Capità en morir? És que si mor en Byakuya que és dels més forts, la resta no tindrà oportunitats! Si es carrega en Byakuya... els altres que m'agraden moriran segur! (Hanako panic moment) Jo preferia que es morissin els altres tres sense bankai que en Byakuya! :\'(
Espero amb tanta impaciència el capítol de la setmana que ve!! Byakuya, resisteix!! A més, l'As Nodt aquest l'ha atacat amb el seu propi bankai! Quin oi de germà bessó de l'Unohana!! :revenja: :revenja:
Com que no he vist la raw, no sé què dir-vos... jo també preferiria 1000 vegades que en Renji la palmi que no en Byakuya... Per què en Byakuya ha de ser el primer Capità en morir? És que si mor en Byakuya que és dels més forts, la resta no tindrà oportunitats! Si es carrega en Byakuya... els altres que m'agraden moriran segur! (Hanako panic moment) Jo preferia que es morissin els altres tres sense bankai que en Byakuya! :\'(
Espero amb tanta impaciència el capítol de la setmana que ve!! Byakuya, resisteix!! A més, l'As Nodt aquest l'ha atacat amb el seu propi bankai! Quin oi de germà bessó de l'Unohana!! :revenja: :revenja:
Hanako- Administrador
Està bastant clar, d'alguna manera en Tite ha fet veure als seguidors que està més que mort... Però no vull, abans que es mori en Renji (amb tot el respecte), però prefereixo en Byakuya.
Sayo- Fullbringer
- Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei
Trobes? La veritat és que m'agradaria bastant que la Unohana i la Isane anessin a curar en Byakuya. És molt egoista, ho sé, però no vull que en Byakuya mori. A més, si l'As Nodt aquest s'ha carregat en Byakuya, en Renji no té cap possibilitat! Ara vindran aquestes dues, la Isane curarà en Byakuya mentre tenim un... As Nodt vs. Unohana, la lluita dels bessons que fan por!!
Per cert, ja he trobat els primers fanarts sobre aquesta terrible mort!
Per cert, ja he trobat els primers fanarts sobre aquesta terrible mort!
Hanako- Administrador
Parlant de les imatges del capítol, realment, feia falta això?? Jo crec que evidentment aquesta imatge SOBRAVA.
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Hòstia, doncs a mi em va recordar al Zombie Powder que feia abans en Troll Kubo. Es veu que això de fer zombies i monstres li estira molt i en aquest capítol es va lluir... Pel meu gust també sobrava però, tranquil·la, a l'anime (quan el facin) no sortirà perquè el censuren moltíssim xDDD
De fet, si ho penso crec que potser ha fet aquesta imatge tan exagerada perquè veiéssim que és mentida. Imagina't si hagués dibuixat una Rukia clavada per una espasa o tallada per la meitat... ara estaríem to ciclaos sense saber si és veritat o no... En canvi sabem que és 100% improbable que a la Rukia se li hagi caigut la cara a trossos...
De fet, si ho penso crec que potser ha fet aquesta imatge tan exagerada perquè veiéssim que és mentida. Imagina't si hagués dibuixat una Rukia clavada per una espasa o tallada per la meitat... ara estaríem to ciclaos sense saber si és veritat o no... En canvi sabem que és 100% improbable que a la Rukia se li hagi caigut la cara a trossos...
Hanako- Administrador