Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

q ha pasat amb bleach al 3xl?

+5
Gooraa
Ryoku Hades
Hanako
Eloi Kurosaki
Sayumi
9 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Gooraa Ds 10 Des 2011 - 18:55

L' internet es un bon mètode per llegir-ho millor, si, i jo la veritat que ho faig xD però jo tinc fins al 40 i mel's estic llegint tots a mà, desprès em llegeixo els que van sortint a l' internet. I no m' embolico Bah!
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Hanako Ds 10 Des 2011 - 20:26

I si ho llegiu per Internet els capítols de cada setmana... que sigui per Seireitei no Fansub!! ^^
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Gooraa Ds 10 Des 2011 - 20:45

Oi tant que si! Per el mcanime! xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Ryoku Hades Dc 14 Des 2011 - 15:45

les traduccions no són mol correctes les que posen a internet, i prefereixo tenir-les a tinta, es molt diferent
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Gooraa Dc 14 Des 2011 - 16:48

Bueno, però tu mira el de Seireitei No Fansub, que es en català a sobre Wink
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Momo Dc 14 Des 2011 - 16:51

si si, jo encara no perque no he arribat pero qua arribi ho mirare alla XD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Hanako Dc 14 Des 2011 - 16:54

Gràcies Momo nee-chan!!

I quant a Bleach al 3xl... penseu que, en el context de crisi econòmica que estem, que es diu que fins i tot llevaran canal de TV3, compraran més capítols de Bleach????

Jo em pensava que, d'aquí en endavant, en comprarien més i, aprofitant això, tornarien a posar l'anime sencer... ara ho veig complicat. És més, crec que tampoc Bleach no va tenir l'acollida que s'esperaven (per motius tan evidents com l'horari, el dia, els canvis continuus cada setmana sense avisar...)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Gooraa Dc 14 Des 2011 - 17:36

Al Facebook ho van deixar clar:
Compraràn més capítols nous, i tornaràn a possar la sèrie desde el principi. No es van esperar tan poca audiència per una sèrie com Bleach. També van dir que el pass el tindràn sempre i que la poden emetre sempre que vulgin, que la tornaràn a començar i que ara ha de descansar.
Van ser paraules seves, però jo també ho veig complicat ara....... ja no fan res de bo a la televisió
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Momo Dc 14 Des 2011 - 17:41

a mi el que em pasava quan ho feien al 3xl es que ho feien una mica tard i no emdeixaven veure-ho i per aixo moltes vegades ho havia de gravar i aixi no molava tan... XD
segurament hi ha bastanta gent que li hauria pasat el que a mi i per culpa de l'hora a la que ho feien no ho podia veure, (com ara que fan one piece a les 2:oo de la matinada i ho haure de veure per internet)
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Minato Dc 14 Des 2011 - 22:34

Samael Luisenbarn escrigué:Jo soc defensor de leguiro per internet, no nomes per que It's free, sino perque les paguines dels manges que llegeixes per internet son extretes de la revista jump, la qual al tenir un tamany mes gran que el de un manga, les imatges son mes nitides i grans, i sobretot pots veure les imatges mes espectaculars( les que ocupen dos pagines) sense que la ratlla que formen les dos pagines t'ho espallinXD
És veritat, però és el mateix (bé, el mateix no) que descarregar-te música o pel·lícules per internet... Quan alguna cosa m'agrada de veritat, la compr per contribuir a la causa, encara que el que li arribi a l'autor sigui molt poquet...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Gooraa Dc 14 Des 2011 - 22:36

Jo, quan van canviar bleach d' horari, el vaig començar a grabar, i la veritat esque m' agradava més perque els podies veure sempre que volguessis ^^
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Minato Dc 14 Des 2011 - 22:40

No n'he vist ni un en directe (bé, crec que un sí xD)
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

q ha pasat amb bleach al 3xl?  - Página 2 Empty Re: q ha pasat amb bleach al 3xl?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum