Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Les olors a Bleach
+2
Takiko
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Les olors a Bleach
Sé que no us ho havieu plantejat mai, però com que m'agrada desvariar -molt- i tenim molt de temps lliure al xat hem estat pensant en les olors que deuen fer els personatges de Bleach
Us animeu a imaginar-vos-ho i fer unes rises?
Jo m'imagino que l'Ukitake deu fer molt bona olor, a sabó natural.
El Shunsui deu fotre pestazo a sake i a suor
La Unohana deu fer pudor d'hospital. No podia estar al seu costat ni dos minuts, és una olor que me posa malalta...
La Rangiku segur que ha de fer olor a perfume d'aquests de tigressa que s'ensumen d'una hora lluny.
El Mayuri ha de fer bona olor, com el maquillatge que porta.
La Yoruichi també deu fer una olor molt estranya, a bava de gat.
La Nemu ha de fotre pudor de plàstic.
La Momo fa olor de Nenuco. Seguríssim.
Us animeu a imaginar-vos-ho i fer unes rises?
Jo m'imagino que l'Ukitake deu fer molt bona olor, a sabó natural.
El Shunsui deu fotre pestazo a sake i a suor
La Unohana deu fer pudor d'hospital. No podia estar al seu costat ni dos minuts, és una olor que me posa malalta...
La Rangiku segur que ha de fer olor a perfume d'aquests de tigressa que s'ensumen d'una hora lluny.
El Mayuri ha de fer bona olor, com el maquillatge que porta.
La Yoruichi també deu fer una olor molt estranya, a bava de gat.
La Nemu ha de fotre pudor de plàstic.
La Momo fa olor de Nenuco. Seguríssim.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Les olors a Bleach
Jajajaja quines ocurrències Hanako!
La veritat és que no m'ho havia plantejat mai això de les olors xD En general coincideixo bastant amb el que has dit, menys amb la Yoruichi, que no sé perquè, però m'imagino que fa bona oloreta (quan passa a ser humana, màgicament fa bona olor, a perfums cars de la noblesa) i el Mayuri, que jo m'imagino que deu fer pudor d'estar tot el dia tancat al laboratori (com l'Urahara a l'anime xD). Ara alguns que no has dit!
El Yamamoto m'imagino que fa olor a una mescla de vell i de fum (d'aquell que et queda a la roba després d'una barbacoa)
El Byakuya segur que fa olor a flors.
El Kenpachi m'imagino que fa olor a suor, però bona, no rancia.
El Yumichika segur que fa olor a dona xD
L'Urahara segur que fa olor a colònia de tio sexy
La veritat és que no m'ho havia plantejat mai això de les olors xD En general coincideixo bastant amb el que has dit, menys amb la Yoruichi, que no sé perquè, però m'imagino que fa bona oloreta (quan passa a ser humana, màgicament fa bona olor, a perfums cars de la noblesa) i el Mayuri, que jo m'imagino que deu fer pudor d'estar tot el dia tancat al laboratori (com l'Urahara a l'anime xD). Ara alguns que no has dit!
El Yamamoto m'imagino que fa olor a una mescla de vell i de fum (d'aquell que et queda a la roba després d'una barbacoa)
El Byakuya segur que fa olor a flors.
El Kenpachi m'imagino que fa olor a suor, però bona, no rancia.
El Yumichika segur que fa olor a dona xD
L'Urahara segur que fa olor a colònia de tio sexy
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
També m'imagino que l'Ukitake fa una olor molt natural.
El Kyoraku i l'Omaeda segur que fan olor a perfum de gitano.
L'Ichigo me l'imagino amb olor a Axe (sexy, sexy).
El Chad a Axe de xocolata.
El Mayuri amb olor a sofre, mesclat amb maquillatge i crema Nivea.
El Kenpachi, deu fer molta olor de suor, però deu fer por i la gent conté la respiració quan passa aprop d'ell, així que no la senten.
El Yamamoto fa olor d'aquests perfums fortíssims que es posen els vells els diumenges per anar a missa.
La Rukia i l'Orihime segur que fan olor a colònia d'aquestes fresquetes més juvenils, i l'Orihime mesclada amb una mica de crema hidratant.
El Byakuya té una olor molt elegant, d'aquests perfums que els notes i agraden però no molesten.
El Hitsugaya segur que fa olor a aquestes colònies de nens petits que venen amb dibuixos de l'Spiderman o Pokemon.
Els quincys sexys (a.k.a Ishida i Haschwald) segur que fan una olor tan eròtica com l'uniforme.
I, finalment, el meu estimat Ichimaru segur quefeia fa una d'aquestes olors estranyes, que són molt atractives per algunes persones i desagradables per les altres. (a mi segur que m'encantaria... )
El Kyoraku i l'Omaeda segur que fan olor a perfum de gitano.
L'Ichigo me l'imagino amb olor a Axe (sexy, sexy).
El Chad a Axe de xocolata.
El Mayuri amb olor a sofre, mesclat amb maquillatge i crema Nivea.
El Kenpachi, deu fer molta olor de suor, però deu fer por i la gent conté la respiració quan passa aprop d'ell, així que no la senten.
El Yamamoto fa olor d'aquests perfums fortíssims que es posen els vells els diumenges per anar a missa.
La Rukia i l'Orihime segur que fan olor a colònia d'aquestes fresquetes més juvenils, i l'Orihime mesclada amb una mica de crema hidratant.
El Byakuya té una olor molt elegant, d'aquests perfums que els notes i agraden però no molesten.
El Hitsugaya segur que fa olor a aquestes colònies de nens petits que venen amb dibuixos de l'Spiderman o Pokemon.
Els quincys sexys (a.k.a Ishida i Haschwald) segur que fan una olor tan eròtica com l'uniforme.
I, finalment, el meu estimat Ichimaru segur que
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
- El Tousen de fer olor a merda. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- No comparteixo la mateixa opinio que la Taki ni la Wely respecta el Kenpachi, deu fer olor a sang, una olor no massa agradable, però no dic que fagi olor a merda.
- El Histugaya i la Rukia no tenen olor, zampakuto de gel.
- El Kaien tindria que tenir una olor a sal, ja que te un trident com a shikai i controla el aigua, el trident es una arma marina, aixi que deu fer olor a sal.
- Kyoraku segu que te olor a sake.
- La Yoruichi segur que fa olor a gat.
- Yamamoto, deu fer olor a pollastre rostit, te zampakuto de foc.
- Byakuya a sakura.
- Unohana com el Ken, o com un metge.
- El Goset fara olor a gos
Fins aqui demeoment amb els que e pensat i em fa molta mandra seguir buscant causes que determinin la olor dels personatges.
- No comparteixo la mateixa opinio que la Taki ni la Wely respecta el Kenpachi, deu fer olor a sang, una olor no massa agradable, però no dic que fagi olor a merda.
- El Histugaya i la Rukia no tenen olor, zampakuto de gel.
- El Kaien tindria que tenir una olor a sal, ja que te un trident com a shikai i controla el aigua, el trident es una arma marina, aixi que deu fer olor a sal.
- Kyoraku segu que te olor a sake.
- La Yoruichi segur que fa olor a gat.
- Yamamoto, deu fer olor a pollastre rostit, te zampakuto de foc.
- Byakuya a sakura.
- Unohana com el Ken, o com un metge.
- El Goset fara olor a gos
Fins aqui demeoment amb els que e pensat i em fa molta mandra seguir buscant causes que determinin la olor dels personatges.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Jo, com la Wely, també m'imagino a l'Ichigo amb olor a AXE :')
La Rukia com el seu germà, perfum de sakuras
Renji olor d'home, no sé si m'explico... no és mala olor eh! XD
Orihime olor de 1000 perfums a l'hora, aquella pudor de quan entres al Sephora doncs la mateixa xD
Ishida olor a... com m'explico, sabeu l'olor que fa la roba nova quan la compres?
Hitsugaya i Momo olor a Nenuco com ha dit la Hanako xDDDDD
Yoruichi olor a gat fijo
Soi-Fong olor a bosque*-*
Kenpachi a suor pura i dura...
Kyoraku a sake, no pot ser d'altra manera
La Unohana i la Isane l'olor que fan els hospitals
Ukitake, no sé perqué, olor a medicaments. Però no aquella olor que fa pudor, una olor de medicament suau... no sé si m'explico
La Rukia com el seu germà, perfum de sakuras
Renji olor d'home, no sé si m'explico... no és mala olor eh! XD
Orihime olor de 1000 perfums a l'hora, aquella pudor de quan entres al Sephora doncs la mateixa xD
Ishida olor a... com m'explico, sabeu l'olor que fa la roba nova quan la compres?
Hitsugaya i Momo olor a Nenuco com ha dit la Hanako xDDDDD
Yoruichi olor a gat fijo
Soi-Fong olor a bosque*-*
Kenpachi a suor pura i dura...
Kyoraku a sake, no pot ser d'altra manera
La Unohana i la Isane l'olor que fan els hospitals
Ukitake, no sé perqué, olor a medicaments. Però no aquella olor que fa pudor, una olor de medicament suau... no sé si m'explico
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Doncs jo crec que l'Uki deu fer olor a persona malalta, recordem que es passa mitja vida tancat a la seva habitació a dins del llit.
En Kyoraku fa olor a canut fijo. Si, estic segur de que es fot uns porros com el braç.
En Komamura segur que fa olor als perfums aquests barats que es fan servir per als gossos, aquest que fan una pudor a fresa asquerosa.
Si, en Ken-chan te que fer olor a "Machocabrío", però del potent. El concepte que describiu de "olor a suat però no dolent" no l'acabe de computar.
El difunt i oblidat Sasakibe fa olor a puro, segur. A puro i carajillo.
L'Iba segur que fa olor a colonia d'aquesta fortíssima pera homes, rotllo Baron Dandy.
Doncs jo crec que la gent de la quarta fa olor a sang mes que a hospital.
Chad fa olor a nachos.
En Yamamoto, com a avi suprem del gotei fa olor a casa d'avi.
La Yachiru fa olor a llepolies.
En Ikkaku fa olor a abrillantador.
En Kyoraku fa olor a canut fijo. Si, estic segur de que es fot uns porros com el braç.
En Komamura segur que fa olor als perfums aquests barats que es fan servir per als gossos, aquest que fan una pudor a fresa asquerosa.
Si, en Ken-chan te que fer olor a "Machocabrío", però del potent. El concepte que describiu de "olor a suat però no dolent" no l'acabe de computar.
El difunt i oblidat Sasakibe fa olor a puro, segur. A puro i carajillo.
L'Iba segur que fa olor a colonia d'aquesta fortíssima pera homes, rotllo Baron Dandy.
Doncs jo crec que la gent de la quarta fa olor a sang mes que a hospital.
Chad fa olor a nachos.
En Yamamoto, com a avi suprem del gotei fa olor a casa d'avi.
La Yachiru fa olor a llepolies.
En Ikkaku fa olor a abrillantador.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35