Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Compte enrrere pel saló!
+3
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Gooraa
7 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Compte enrrere pel saló!
Ara queda molt menys!! nerviossos?? VINGA, ÚLTIMS 10 DIES!!
22-10-2012
23-10-2012
24-10-2012
25-10-2012
26-10-2012
27-10-2012
28-10-2012
29-10-2012
30-10-2012
31-10-2012
22-10-2012
23-10-2012
24-10-2012
25-10-2012
26-10-2012
27-10-2012
28-10-2012
29-10-2012
30-10-2012
31-10-2012
Editat per darrera vegada per Gooraa el Dc 31 Oct 2012 - 15:15, editat 8 cops en total
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Re: Compte enrrere pel saló!
Nervis nervis nervis...
I com molen les imatges! Ara has de seguir amb imatges molones eh (amb personatges variats), que has dejado el listón muy alto!
I com molen les imatges! Ara has de seguir amb imatges molones eh (amb personatges variats), que has dejado el listón muy alto!
Jo estic dels nervis, no puc parar quiet, estic amb moltes ganes
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
dir nervis es poc xD tinc moltissimes ganes de que passin ja aquests putos 9 dies que queden!!! (PD: alguna de les imatges... que sigui del shiro xD)
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Les imatges són una passada!!! Quin és el nom de la font que has emprat?? M'agrada moltíssim
Jo estic... histèrica perduda!! Tenc ganes d'agafar d'una punyetera vegada l'avió i anar directament al Saló! Avui a classe de japonès estava parlant amb una companya sobre el Saló i... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg, estic molt emocionada!!! :boogie:
A veure si podem fer alguna cosa per matar el temps abans del Saló perquè jo visc mirant el rellotge cada 5 minuts... (cara de psicokiller)
Jo estic... histèrica perduda!! Tenc ganes d'agafar d'una punyetera vegada l'avió i anar directament al Saló! Avui a classe de japonès estava parlant amb una companya sobre el Saló i... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg, estic molt emocionada!!! :boogie:
A veure si podem fer alguna cosa per matar el temps abans del Saló perquè jo visc mirant el rellotge cada 5 minuts... (cara de psicokiller)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
No us preocupeu que els personatges per les imatges ja els tinc (Qui seràn? Sorpresa sorpresa no, ara en serio, si ho dic perd en part la gràcia xD) I sobre el nom de les fonts ni idea, són d'una pàgina, crec que la font de la segona imatge es deia Drawing Blood
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
DOS DIES, DOS DIES!! EL CARTELL.. M'ENCANTA, M'ENCANTA, M'ENCANTA, M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Arigatou, Gooraa, tu saps fer-me feliç!
Arigatou, Gooraa, tu saps fer-me feliç!
Hanako- Administrador
pues jo al final no podré vindre amb sap greu gent ja amb direu com us a anat
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Com no crec que pugui conectarme mes fins al finde ( i total per a que , si estareu quasitots al saló XD ) us desitjo que ho passeu genial. Quedem com us vaig dir , si puc escaparme de classe (cosa difícil) us buscaré (no serà difícil trobar un grupal de bleach XD ) i em presento.
Vinga , passeu-ho bé i manteniu a ratlla a Dumbledore.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Wiii ^^ Espero que et puguis passar (pobre de tu que no è.é ), així tu també tindràs l'honor de coneixer a la DumbledoreIfrit escrigué:Com no crec que pugui conectarme mes fins al finde ( i total per a que , si estareu quasitots al saló XD ) us desitjo que ho passeu genial. Quedem com us vaig dir , si puc escaparme de classe (cosa difícil) us buscaré (no serà difícil trobar un grupal de bleach XD ) i em presento.
Per cert mola molt el cartell amb la Yachiru i en Ken-chan, gràcies Gooraa que amb tant d'estudi no he pogut mirar-los.
Seeeeeee, la veritat és que s'ho està currant un munt amb els cartells i li queden molt bé
Ifrit, ànims amb la feina!! Espero que al final et puguis escapar una estona (ja saps, tens molta gana i necessites menjar-te un supermercat sencer a l'hora de berenar)! Recorda la nostra contrasenya, que està relacionada amb:
I no et preocupis, que si "Un Dumbledore salvaje apareció" emprarem el "BANKAI!" i es morirà en un segon (som molts Capitans i una Yachiru molt kawaii, així que no podrà fer res en contra de nosaltres!)
Ifrit, ànims amb la feina!! Espero que al final et puguis escapar una estona (ja saps, tens molta gana i necessites menjar-te un supermercat sencer a l'hora de berenar)! Recorda la nostra contrasenya, que està relacionada amb:
- Spoiler:
I no et preocupis, que si "Un Dumbledore salvaje apareció" emprarem el "BANKAI!" i es morirà en un segon (som molts Capitans i una Yachiru molt kawaii, així que no podrà fer res en contra de nosaltres!)
Hanako- Administrador
Ahhhh! Ja se'ns tira a sobre el gran dia! M'encanta el cartell amb l'Urahara i la Yoruichi
Ja ho teniu tot preparat?
M'agraden molt els cartells l'ultim esta super guay ^^
Jo estic casi preparat, he de fer la motxilla i poc més xDNafi escrigué:Ahhhh! Ja se'ns tira a sobre el gran dia! M'encanta el cartell amb l'Urahara i la Yoruichi
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió