Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Comunicat d'EDT i Panini.
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Comunicat d'EDT i Panini.
http://navarrobadia.blogspot.com.es/2012/10/comunicado-conjunto-de-edt-panini-y-sd.html
Què heu entès de la notícia? En cap moment ens diuen si seguiran pel tom que toca ara (tot i que la imatge de la Riruka ens fa pensar que potser sí) o si el reeditaran complet... que suposo que ho faran bàsicament per la gent que ho hagi de començar de zero....
Què heu entès de la notícia? En cap moment ens diuen si seguiran pel tom que toca ara (tot i que la imatge de la Riruka ens fa pensar que potser sí) o si el reeditaran complet... que suposo que ho faran bàsicament per la gent que ho hagi de començar de zero....
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Comunicat d'EDT i Panini.
Jo he entés que seguiràn desde el 51, però no sé que faràn amb els anteriors... no crec que els possin tots a la venta a la vegada vamos... No ho sé, tinc por... tinc por d'haver d'esperar anys per comprar-me el 51, espero que pensin una mica en nosaltres i vagin treient d'una manera que vagi bé tant als que comencen de 0 com als que seguim del 51
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
La veritat és que no ho deixen gaire clar...
Aquest "comunicat" només m'ha liat encara més! A la web de Panini, a més, no entren tampoc en gaires detalls, simplement posen el mateix que el comunicat aquest. Penso que Panini s'ho està prenent amb massa calma (per començar Bleach ha estat dels darrers mangas que s'han traspassat, quan els altres fa molt de temps que ja sabem qui ho editarà) i alguna cosa em diu que no sabran fer gaire bona publicitat...
Aquest "comunicat" només m'ha liat encara més! A la web de Panini, a més, no entren tampoc en gaires detalls, simplement posen el mateix que el comunicat aquest. Penso que Panini s'ho està prenent amb massa calma (per començar Bleach ha estat dels darrers mangas que s'han traspassat, quan els altres fa molt de temps que ja sabem qui ho editarà) i alguna cosa em diu que no sabran fer gaire bona publicitat...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo per el que he entes, es continua desde on ho van deixar, perque sino no crec que posin lo de "Los lectores pueden estar seguros que podran efectuar sus compras con total normalidad ya sea desde hoy mismo como en los próximos meses."
Pero igualment, jo tambe crec que ho faran de manera que ho puguin continuar tant els que van per el 51 com els que començin la serie xD
Pero igualment, jo tambe crec que ho faran de manera que ho puguin continuar tant els que van per el 51 com els que començin la serie xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato