Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 522
+9
Shizen Eriksen
Ifrit
Momo
IchigoBankai
Irihima
Ashtal91
Eloi Kurosaki
Slyth
Hanako
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 522
Després de tants torrons, tornem avui amb Bleach! L'Ichigo i el Renji varen ser enviats al proper palau, el Hohoden, propietat de Nimaiya Ouetsu, el creador de les Zanpakutos. Què els esperarà allà?
Gaudiu de Bleach 522, titulat Love it, en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/12/bleach-522.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 522
Uhhhhhhhhhhhhhhhh
ja em pensava que aquesta setmana no hi hauria capiii
a llegiiiiiir *-*
ja em pensava que aquesta setmana no hi hauria capiii
a llegiiiiiir *-*
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
Resum del capítol: MERDA SUPREMA!
El capitol d'avui es un gran bullshit, encare que ha deixat tot preparat perque el de la semana que bé estigui acceptable.
Això de les zanpakuto encare no ho entenc molt bé, les ties són zanpakuto materialitzades o són només visions d'una sola zanpakuto?
Crec que Tite Kubo hauria de donar més detalls sobre això ja que no queda molt clar, representa que aquest paio pot materialitzar les zanpakuto?
Cada vegada els de la divisió zero són més estrany, primer un tio que intenta afogar el seu convidats en banys termals, després un tia que s'aprima si cuina i ara un tio que ha creat zanpakutos per no sentir-se sol. A Tite Kubo se li en va molt el cap.
El capitol d'avui es un gran bullshit, encare que ha deixat tot preparat perque el de la semana que bé estigui acceptable.
Això de les zanpakuto encare no ho entenc molt bé, les ties són zanpakuto materialitzades o són només visions d'una sola zanpakuto?
Crec que Tite Kubo hauria de donar més detalls sobre això ja que no queda molt clar, representa que aquest paio pot materialitzar les zanpakuto?
Cada vegada els de la divisió zero són més estrany, primer un tio que intenta afogar el seu convidats en banys termals, després un tia que s'aprima si cuina i ara un tio que ha creat zanpakutos per no sentir-se sol. A Tite Kubo se li en va molt el cap.
Ha estat bastant fluix el capítol, i l'Oetsu aquest és bastant raret, tot i així li dona el punt divertit a la divisió 0, tot i així no ha deixat molt clar quin és el paper d'aquest personatge. Per el que es veu, les zampakutos es trenquen amb tanta facilitat perquè el seu propietari l'ha deixat d'estimar, és un poc estrany això, perquè una zampakuto te la seva ànima, però això d'estimar-la... No s'acaba d'entendre del tot. Tot i així en Tite ha fet aquest capítol merda per així deixar-nos amb la intriga per el capítol següent (que esperem que sigui més passable).
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
PUTÍSSIMA MERDA DE CAPÍTOL!!
Estic ja farta dels capítols teta!! Ja està bé, no?? En Tite m'ha trollejat moltes vegades però ara és quan m'indigna més! Aquest capítol ha estat una puta broma!
Què passa, que el tour pel Reioukyu és el tour de la teta? Al primer el cul de la Rukia, al segon la Hikifune i avui les noietes del penjat aquest. Tinc els pebrots que m'exploten ja!!
I mentre, a la Societat d'Ànimes, hi ha un nou Sotaicho i un entrenament de l'hòstia amb la Primera Kenpachi i nosaltres què estem veient?
L'ICHIGO I EN RENJI FENT EL PINO!
Estic indignada!!
Estic ja farta dels capítols teta!! Ja està bé, no?? En Tite m'ha trollejat moltes vegades però ara és quan m'indigna més! Aquest capítol ha estat una puta broma!
Què passa, que el tour pel Reioukyu és el tour de la teta? Al primer el cul de la Rukia, al segon la Hikifune i avui les noietes del penjat aquest. Tinc els pebrots que m'exploten ja!!
I mentre, a la Societat d'Ànimes, hi ha un nou Sotaicho i un entrenament de l'hòstia amb la Primera Kenpachi i nosaltres què estem veient?
L'ICHIGO I EN RENJI FENT EL PINO!
Estic indignada!!
Hanako- Administrador
Merda??? Pero si ha estat moooooolt divertit!!!
A mi m'ha agradat molt, estan tots sonats i les bromes del creador de zampas em recorda a l'estil Urahara. Capítol de transició pero amb caretos divertits de Ichigo i Renji. I amb informació curiosa: les tiarronas son zampas??? S'han d'estimar??
El capitol deixa moltes coses a l'aire que trenquen el que coneixem sobre les zampas.
renjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i love youuuuuuuuuuu
A mi m'ha agradat molt, estan tots sonats i les bromes del creador de zampas em recorda a l'estil Urahara. Capítol de transició pero amb caretos divertits de Ichigo i Renji. I amb informació curiosa: les tiarronas son zampas??? S'han d'estimar??
El capitol deixa moltes coses a l'aire que trenquen el que coneixem sobre les zampas.
renjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i love youuuuuuuuuuu
Irihima- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 39
Ubicació : Amb tu..... nuvolet
Doncs a mi m'ha encantat!!
Entretingut, divertit i curiós
Entretingut, divertit i curiós
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Ubicació : Karakura
Sembla que tambe hi hagi relleno en el manga, no nomes al anime u.u
Quina merda de capitol, vale que a mi m'agrada l'humor, pero almenys esperava que hi hagues una mica d'accio, no pavas tetudas corrent per alla com gallines en un corral
Mes li val al Tite que la setmana que be el capitol millori, perque, com ha dit la Hanako, a la Societat d'animes estan fent un entrenament intensiu amb la primera Kenpachi i en canvi estem veient a l'ichigo i al renji fent el pi ¬¬
Quina merda de capitol, vale que a mi m'agrada l'humor, pero almenys esperava que hi hagues una mica d'accio, no pavas tetudas corrent per alla com gallines en un corral
Mes li val al Tite que la setmana que be el capitol millori, perque, com ha dit la Hanako, a la Societat d'animes estan fent un entrenament intensiu amb la primera Kenpachi i en canvi estem veient a l'ichigo i al renji fent el pi ¬¬
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Veure un entrenament ha de ser una porqueria...
Prefereixo veure les aventures d'aquests dos. Si enlloc de mostrar això, ens mostrés "l'entrenament" de la unohana, ens estariem queixant de que volem veure que fan amb l'espasa de l'Ichigo. I HO SABEU.
Prefereixo veure les aventures d'aquests dos. Si enlloc de mostrar això, ens mostrés "l'entrenament" de la unohana, ens estariem queixant de que volem veure que fan amb l'espasa de l'Ichigo. I HO SABEU.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Ubicació : Karakura
Per a mi el capi ha estat tan fluix com els de les darreres setmanes
bueno, sembla que ara començara la chicha (mes val -.-)
i bueno, doncs aixo capis fluixos setmana rere setmana esperant alguna cosa que moli....
PD: blech te relleno fins i tot als comics i ens preguntem pq no puja de ranking, el que aconsegueix en tite amb aixo es cremar als fans, no val la pena que allargui la serie tontament si al final es tan pesada que no la suportem...
necessitem una compensacio ja!!
(i no ens val amb cuixa i tetes ni fanservice als capis :S)
bueno, sembla que ara començara la chicha (mes val -.-)
i bueno, doncs aixo capis fluixos setmana rere setmana esperant alguna cosa que moli....
PD: blech te relleno fins i tot als comics i ens preguntem pq no puja de ranking, el que aconsegueix en tite amb aixo es cremar als fans, no val la pena que allargui la serie tontament si al final es tan pesada que no la suportem...
necessitem una compensacio ja!!
(i no ens val amb cuixa i tetes ni fanservice als capis :S)
Pufo. No me jodas q ara tindrem mes lluites internes d'eixes merdoses. Mig capitol sobrava. I totes les espases son ties? Wtf? I d'on surten Zabimaru i Zangetsu?
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Un capitol que ens porten acostumats. Presentació amb molt humor. No es poden treure conclusions de res durant el capitol excepte al final.
Un final bastant interessant.
-Resulta que l'Oetsu és literalment el creador de les zampakutos.
-Les zampakutos són més fortes si les estimes/tens mes conexió.
-Quina és la forma de distingir una zampakuto d'un shinigami? Amb aquesta només llegir-la em va venir una teoria (encara que no crec que sigui certa). Això justificaria que la Yachiru pot ser la zampakuto materialitzada del Zaraki?
-Per fi les coses es posen serioses. Com seran les zampakutos contra qui han de lluitar? Com lluitaran sense zampakuto? Serà hora de que l'Ichigo tregui els seus poders Quincy per lluitar?
A cada final de capitol se'ns acumulen més i més dubtes.
Un final bastant interessant.
-Resulta que l'Oetsu és literalment el creador de les zampakutos.
-Les zampakutos són més fortes si les estimes/tens mes conexió.
-Quina és la forma de distingir una zampakuto d'un shinigami? Amb aquesta només llegir-la em va venir una teoria (encara que no crec que sigui certa). Això justificaria que la Yachiru pot ser la zampakuto materialitzada del Zaraki?
-Per fi les coses es posen serioses. Com seran les zampakutos contra qui han de lluitar? Com lluitaran sense zampakuto? Serà hora de que l'Ichigo tregui els seus poders Quincy per lluitar?
A cada final de capitol se'ns acumulen més i més dubtes.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Aquesta setmana no esparava capitol.. que bé!!
He de dir que aquest capitol m'ha fet riure bastant.. aquestes tonteries de l'Ichi i en Renji tambè tenen la seva gràcia. Pero que no em fiquin més embolic, ara amb les zanpakutos.. perque (torno a repetir) això es comença a semblar a LOST, que fiquen dubtes i merdes i després baaaaahh!
Ja m'estic empipant amb tant de pechuga.. Que sí Tito, que sabem que la teva dona perfecte porta una 140 o més de pit, HO SABEM! No fa falta que ens ho mostris capitol rere capitol.. CANSINO.
Pero ens hem de quedar amb lo positiu.. i és que la setmana que ve toca capitol amb chicha si o si! (Vaaaa, vull Societat d'Animeeees.. pooooorfiiii)
He de dir que aquest capitol m'ha fet riure bastant.. aquestes tonteries de l'Ichi i en Renji tambè tenen la seva gràcia. Pero que no em fiquin més embolic, ara amb les zanpakutos.. perque (torno a repetir) això es comença a semblar a LOST, que fiquen dubtes i merdes i després baaaaahh!
Ja m'estic empipant amb tant de pechuga.. Que sí Tito, que sabem que la teva dona perfecte porta una 140 o més de pit, HO SABEM! No fa falta que ens ho mostris capitol rere capitol.. CANSINO.
Pero ens hem de quedar amb lo positiu.. i és que la setmana que ve toca capitol amb chicha si o si! (Vaaaa, vull Societat d'Animeeees.. pooooorfiiii)
Retsu Unohana- Jigokucho
- Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 14
Ubicació : Mataró (BCN)
Quina pèrdida de temps. No enten que pretén en Tite amb tanta tonteria i tant de careto inútil.
ESPERO que la setmana que vé ja comenci la chicha... encara que portem tantes setmanes dient-ho que ja no m'ho crec T_T
Per fer aquesta tonteria era molt millor fer una parada de nadal i després anar directamente al grano... per veure caretos tontos d'en Renji i l'Ichigo ja tinc els rellenos de l'anime.
Kenpachi JA!
ESPERO que la setmana que vé ja comenci la chicha... encara que portem tantes setmanes dient-ho que ja no m'ho crec T_T
Per fer aquesta tonteria era molt millor fer una parada de nadal i després anar directamente al grano... per veure caretos tontos d'en Renji i l'Ichigo ja tinc els rellenos de l'anime.
Kenpachi JA!
Tite, has despertat la furia de la Nafi!!, jo de tu feia millors capis si no vols acabar malament xDD
Spoilers: Bleach 523
Ja aviso que no deixarà indiferent a ningu jajajajajaja
Ja aviso que no deixarà indiferent a ningu jajajajajaja
- Spoiler:
- [img][/img]
Irihima- Caçador de Bounds
- Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 39
Ubicació : Amb tu..... nuvolet
Gràcies Irihima!
- Spoiler:
Pel que he llegit, avui hi ha portada a color de n'Ichigo i en Renji!! I a més, lluita Unohana i Kenpachi! I sabrem perquè la Unohana es pentina d'aquesta manera!
Tenc MOLTA por...
Hanako- Administrador
Quines ganeeeeeeeeeeees Finalment saciaremos nuestra sed de saber!
Per fiiii, que vull llegir ja, tinc molta curiositat
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Ja l'he llegit.
"Tengo la gallina de piel" by Johan Cruyff
"Tengo la gallina de piel" by Johan Cruyff
Ja el tenim traduït!! (si és que us voleu esperar, clar )
Ens queden unes quantes pàginetes per editar i ja estarà!!!! Val la pena esperar, està bastant xulo i ens està duent més feina que mai
Arrrgggg, quines ganes!
Ens queden unes quantes pàginetes per editar i ja estarà!!!! Val la pena esperar, està bastant xulo i ens està duent més feina que mai
Arrrgggg, quines ganes!
Hanako- Administrador
Porto aquí esperant 1h amb ànsies el vostre fansub!!! xD perquè a sobre només està en anglès encara.
Oi tant que esperarem! Un capítol taaaant molongui s'ha de llegir amb la millor qualitat possible! No amb un traductor qualsevol...