Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola amiguets
+9
Gooraa
Minato
Javi Ciffer
Ryota
Kenpachi Nafi
Hanako
Shizen Eriksen
Victor Kudo
Kurumi Aizen
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola amiguets
Hola amiguets, em dic Kurumi, 18 anys, 90-60-520, feia temps que me volia registrar pero tenia por de no encajar . Ja soc aqui, encantada de coneixer tants bleachers. Teniu que saber que soc simpatica, molt alocada y m’agrada molt menjar, suborneu-me amb postres
Vaig començar a veure bleach fa molts anys pero no la vaig acabar y fa uns mesos que le tornat a veure del tiron. La meva pasio es el violi el toco desde fa molts anys,el meu grup favorit es l'arc du ciel. Atra mania es que idolatro a Aizen. De bleach m’agraden Aizen, Renji, Ulquiora, y els vizard. Les noies la Yoruichi, la tinent de Aizen que no recordo el nom y la meva Orihime.
Soc la fan #1 de Aizensama
Vaig començar a veure bleach fa molts anys pero no la vaig acabar y fa uns mesos que le tornat a veure del tiron. La meva pasio es el violi el toco desde fa molts anys,el meu grup favorit es l'arc du ciel. Atra mania es que idolatro a Aizen. De bleach m’agraden Aizen, Renji, Ulquiora, y els vizard. Les noies la Yoruichi, la tinent de Aizen que no recordo el nom y la meva Orihime.
Soc la fan #1 de Aizensama
Kurumi Aizen- Jigokucho
- Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 12
Edat : 30
Ubicació : amb Aizen
Re: Hola amiguets
Benvinguda al forum!
No tinguis por, aqui no mosseguem (alguns no xD) però no et preocupis aqui tots ens portem bé amb tothom aixi que no crec que tinguis problemas en encaixar
Els postres estan molt bons
Quan vulguis pasa't al ChatBox que es pot accedir al final de la pagina central, ens veïem ^^
No tinguis por, aqui no mosseguem (alguns no xD) però no et preocupis aqui tots ens portem bé amb tothom aixi que no crec que tinguis problemas en encaixar
Els postres estan molt bons
Quan vulguis pasa't al ChatBox que es pot accedir al final de la pagina central, ens veïem ^^
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Benvinguda!!! Per fi algu que també li agrada lord Aizen jajaja
A banda de l'Aizen que és el meu 2n personatge preferit, els altres són el Mayuri com a primer i per últim l'Urahara.
PD: si segueixes el manga setmanal passat pel xat per comentar els capitols nous dels dimecres
A banda de l'Aizen que és el meu 2n personatge preferit, els altres són el Mayuri com a primer i per últim l'Urahara.
PD: si segueixes el manga setmanal passat pel xat per comentar els capitols nous dels dimecres
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Bones Kurumi!!
Benvinguda al nostre humil fòrum! Estic molt contenta que siguis aquí!! No passis gens de pena, tots ens duem molt bé i només mossega el nostre hippie, àlies en Kami, però ara està enfeinat i no entra molt
Els meus personatges preferits són l'Ukitake i en Kyoraku, no coincidim molt, però l'Orihime m'agrada així que en aquest sí que estem d'acord. Benvinguda i si necessites mai res no dubtis en demanar! Ah, i tenim un rol també! Si et fa ganes ser un personatge de Bleach i viure les teves pròpies aventures... uneix-te, és molt divertit!!
Benvinguda al nostre humil fòrum! Estic molt contenta que siguis aquí!! No passis gens de pena, tots ens duem molt bé i només mossega el nostre hippie, àlies en Kami, però ara està enfeinat i no entra molt
Els meus personatges preferits són l'Ukitake i en Kyoraku, no coincidim molt, però l'Orihime m'agrada així que en aquest sí que estem d'acord. Benvinguda i si necessites mai res no dubtis en demanar! Ah, i tenim un rol també! Si et fa ganes ser un personatge de Bleach i viure les teves pròpies aventures... uneix-te, és molt divertit!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingudaaa! ^^
Espero veure't sovint comentant Bleach, soposo que segueixes el manga (?). També t'animo a passar-te per la zona de rol, on creem la nostra propria història de bleach
I no t'olvidis del Chatbox! SI tens un rato i vols passar-t'ho bé, casi sempre estem allà dient parides
En personatges un poquet, els meus preferits son en Kenpachi Zaraki i la Yachiru, i els vizards
Benvinguda altre cop i que gaudeixis molt d'aquesta maravellosa comunitat!
Espero veure't sovint comentant Bleach, soposo que segueixes el manga (?). També t'animo a passar-te per la zona de rol, on creem la nostra propria història de bleach
I no t'olvidis del Chatbox! SI tens un rato i vols passar-t'ho bé, casi sempre estem allà dient parides
En personatges un poquet, els meus preferits son en Kenpachi Zaraki i la Yachiru, i els vizards
Benvinguda altre cop i que gaudeixis molt d'aquesta maravellosa comunitat!
Benvinguda Kurumi!
No tinguis por ^^ Aqui t'ho passes de meravella xDD Bueno, doncs ja tenim una altre fan de l'Aizen (Jo, sincerament, l'odio xD), be, ara em presentare xDD Em dic Vero i tinc 14 anys (si, soc peque ) Y tambe fa uns anys que miro bleach xD Pero en el meu cas vaig al dia amb el manga i terminat l'anime ^^
Per altre part els meus personatges preferits son en Byakuya, Hitsugaya, Hisagi, Renji xD I de noies La Rukia, la Yourichi, la Hiyori i la Soi Fong xD Espero que ens portem be ^^
Saluts!
PD. Soc una noia xD
No tinguis por ^^ Aqui t'ho passes de meravella xDD Bueno, doncs ja tenim una altre fan de l'Aizen (Jo, sincerament, l'odio xD), be, ara em presentare xDD Em dic Vero i tinc 14 anys (si, soc peque ) Y tambe fa uns anys que miro bleach xD Pero en el meu cas vaig al dia amb el manga i terminat l'anime ^^
Per altre part els meus personatges preferits son en Byakuya, Hitsugaya, Hisagi, Renji xD I de noies La Rukia, la Yourichi, la Hiyori i la Soi Fong xD Espero que ens portem be ^^
Saluts!
PD. Soc una noia xD
Benvinguda kurumi :content:
Ami tambe m'agrada molt Ulquiorra Pasat pel chatbox i ens coneixem millo
Et deixo un imatge d'Ulquiorra que m'agrada molt. (ojala surtigues aixi al anime)
Ami tambe m'agrada molt Ulquiorra Pasat pel chatbox i ens coneixem millo
Et deixo un imatge d'Ulquiorra que m'agrada molt. (ojala surtigues aixi al anime)
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Benvingudaaaaaaaa!!! Haver-te registrat abans dona, aquí encaixa tothom i veig que ja t'han dit lo del ChatBox, SUGOI!!
Els meus personatges preferits són l'Ichigo i la Rukia (Ichiruki akjslnemnehk) i odio l'Orihime... no la suporto xD
Espero que t'ho passís molt bé per aquí, benvingudaaaa! >.<
Els meus personatges preferits són l'Ichigo i la Rukia (Ichiruki akjslnemnehk) i odio l'Orihime... no la suporto xD
Espero que t'ho passís molt bé per aquí, benvingudaaaa! >.<
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
gracies a tots per la vostra benvinguda, sobretot a javi y el seu Ulquiorra
aweba me pone palote
No ho haveu oreguntat, pero les meves parelles preferides son Aizen y Orihime a tope con la cope, Nel x Noitora, la seva tinent x Aizen (a lo sado amb latigos y mordazas), Ishida x Nemu, Soifon x Yoruichi, Ulquiora x Grimmjow.
aweba me pone palote
Gooraa escrigué: i odio l'Orihime... no la suporto xD
No ho haveu oreguntat, pero les meves parelles preferides son Aizen y Orihime a tope con la cope, Nel x Noitora, la seva tinent x Aizen (a lo sado amb latigos y mordazas), Ishida x Nemu, Soifon x Yoruichi, Ulquiora x Grimmjow.
Kurumi Aizen- Jigokucho
Benvingudaaa! Espero que ho passis molt be al foro
El meu personatge preferit es el Toshiro (Shiro-chan ) i a l'aizen... l'odio xD pero bueno, no importa xD
PD: la momo amb l'aizen res ¬¬ ella amb el shiro (HitsuHina per sempre!) i despres l'ichiruki xD
El meu personatge preferit es el Toshiro (Shiro-chan ) i a l'aizen... l'odio xD pero bueno, no importa xD
PD: la momo amb l'aizen res ¬¬ ella amb el shiro (HitsuHina per sempre!) i despres l'ichiruki xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Momo escrigué:i a l'aizen... l'odio xD
PD: la momo amb l'aizen res ¬¬
Vale veig que no encajo :\'(
No sabia que odiesiu els meus preferits. Fa mal
Kurumi Aizen- Jigokucho
odiar a un personatge no te res a veure xD igual que tu podries odiar al shiro XD
lo que si que no admeto es que la momo vagi amb l'aizen xD ella ha d'anar amb el shiro xD
lo que si que no admeto es que la momo vagi amb l'aizen xD ella ha d'anar amb el shiro xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvinguda!!
Eh, que a mi Aizen i Ulquiorra em molen, però Orihime...
Però no passa res, tots som amics.
Eh, que a mi Aizen i Ulquiorra em molen, però Orihime...
Però no passa res, tots som amics.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
No pateixis Kurumi, els meus personatges preferits tampoc acostumen a agradar gaire
La Nemu i l'Ishida?? No ho havia sentit mai!! Això si que és realment estrany... Pel que veig no tens cap problema amb les parelles del mateix sexe, ja siguin homes o dones, potser ens durem molt bé!
Per on vas de Bleach? Segueixes altres mangas o anime?
La Nemu i l'Ishida?? No ho havia sentit mai!! Això si que és realment estrany... Pel que veig no tens cap problema amb les parelles del mateix sexe, ja siguin homes o dones, potser ens durem molt bé!
Per on vas de Bleach? Segueixes altres mangas o anime?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
IshiNemu!!! *-* si jo tingués que fer OTPs serien IchiRuki, UlquiHime, HitsuHina i després quedarien les que m'agraden però que tant me fan que son IshiNemu, MatsuGin (?) NoiNel (?) ByaHis (?) I hi ha un que és una mica més personal... i és l'UkiFong
I la Momo té raó, no importa que odiem els personatges que als demés ens agraden, tots tenim gustos diferents
I la Momo té raó, no importa que odiem els personatges que als demés ens agraden, tots tenim gustos diferents
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Benvinguda!! espero que tu passis molt bé i tranquila que jo no mosegu gaire XDDD per lo del Aizen tranquila que jo no el odio i tambe m'agrada no molt pero un poquet si i bueno ja ens nirem veien perqui
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
Benvingudaa!!!
espero que t'ho passis molt bé al foro ^^
espero que t'ho passis molt bé al foro ^^
Slyth- Shinigami Substitut
- Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 33
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!
[b]Kurumi Aizen escrigué:Momo escrigué:i a l'aizen... l'odio xD
PD: la momo amb l'aizen res ¬¬
Vale veig que no encajo :\'(
No sabia que odiesiu els meus preferits. Fa mal
Pensa que tots tenim en comu com a minim que ens agrada bleach
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Pàgina 1 de 1