Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 546 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 546

+7
Ifrit
Minato
Irihima
Isshin Shiba
Haok-X
Shizen Eriksen
Hanako
11 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Hanako Dc 17 Jul 2013 - 10:17

Seireitei no Fansub. Bleach 546 15

El Capità General Shunsui Kyoraku segueix conversant amb els amics de l'Ichigo Kurosaki. Mentre, al Hueco Mundo l'Orihime i el Sado continuen parlant. Què tramaran els Quincys? Dirà alguna cosa més la profecia dels Quincys? Què ha passat a la Societat d'Ànimes?

Un capítol molt intents que ens deixa amb ganes de més, Bleach 546, titulat The last 9 days, en català per Seireitei no Fansub.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Shizen Eriksen Dc 17 Jul 2013 - 12:00

Com sempre, sou els primers en traduir i editar el capitol, gracies.

Pel que fa el capitol ja comencem amb en Troll Kubo llençant a les escombraries el final del 545 i principi del 546. Així que és molt probable que l'Ichigo torni a casa... troll Kyoraku. I des de quan existeixen aquests bitllets per viatjar a la SS? M'extranya molt que l'Urahara mai els hagi tingut. Resum: patillada.
Quan veig Hueco Mundo penso: "si, per fi, ens mostraran en Grimmjow i la seva tropa!"... sóc massa innocent.
I el més impactant... pel que jo he entès la SS fa 1000 anys era el que és avui en dia el palau del gel, ja que com està occorrent el que el folklore quincy deia. Llavors el món on vivien s'ha restaurat en el lloc on estava.
Dues qüestions:
- On queda ara la SS? L'Akon deia que ha desaparegut, però on són ara?
- El Rey dels Quincys, Kaiser Gesang. Es refereix a Juha Bach o és que hi ha un quincy que domini per sobre d'en Bach?

Informació: Com sortia al capitol, Bleach estarà ausent fins el #40 de la Shonen Jump. Ara estem al #34 amb aquest capitol així que seran 6 setmanes de descans. Aquí poso el comentari que ha deixat en Tite Kubo al finalitzar el capitol:

Spoiler:

Traducció de la imatge: Després de la publicació d'aquesta setmana, Bleach prendrà un descans entre #35 i el #40. A partir del #41 (09/09), l'últim arc "La saga de la sanguinaria guerra dels 1000 anys - La història de separació" començarà. Abans de la última batalla, faré un llarg paréntesi perquè pugui fer la batalla final completament carregada i poguer donar-ho tot. Quan el retorni el manga, siusplau, prepareu-vos per "La saga de la sanguinaria guerra dels 1000 anys - La història de separació"
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Haok-X Dc 17 Jul 2013 - 14:35

Referent al Capitol, ami m'ha encantat, ha pussat la tensio just en un punt gran i ara una pasua per preparar i tremar un desenllaç final Dolent
Esperò molt de com continuara, vaya mes que porto. Primer la novia es queda sense internet i no podre parlar amb ella fins a finals de Septembre i ara Bleach fa una pausa Focus de desesperaci


Per cert

erikinpark96 escrigué:
Pel que fa el capitol ja comencem amb en Troll Kubo llençant a les escombraries el final del 545 i principi del 546. Així que és molt probable que l'Ichigo torni a casa... troll Kyoraku. I des de quan existeixen aquests bitllets per viatjar a la SS? M'extranya molt que l'Urahara mai els hagi tingut. Resum: patillada.
Referent als Tickets, tu creus que l'Urahara que va fuigir de la SA podria tindre acses a tals tiquets? Aixi que patillada... no ho veig aixi, son uns tickets que son com una invitació. A mes es el protegonista que hagui avisat de tal cas, no creus que sigui molt probable que sucseixi? si no hi haguesin dit res, segurament no passaria res, però al ser el prota les possiblitat de que li passi allò que ne Kyo esta avisant, estaria en un percentatge força alt.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Isshin Shiba Dc 17 Jul 2013 - 15:07

Primer de tot, en Tite ja ens ha fet una altre trolejada. Bé, venint d'ell, ja no em sorprèn res... És del que s'espera del troll número 1 de tot el Japó. I jo que em pensava que l'Ichigo es moriria en l'entrenament... Però no, l'Ichigo al acabar l'entrenament s'haurà tornat OP elevat al cub. No, OP elevat a la 5627965429, això és el que dedueixo del que ha dit el Kyoraku.

Pel que fa al Hueco Mundo crec que m'he quedat amb les ganes de veure el Grimmjow, com vosaltres. I amb això de que el Seireitei ha desaparegut, què collongs és!? I perquè s'acabarà el món en 9 dies, per la batalla que hi haurà, o perquè ja dona per guanyat el combat i destruiran el món?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Shizen Eriksen Dc 17 Jul 2013 - 15:26

No dic que li hagin donat al expulsar-lo però veig irònic que estan al món dels vius tingui tants invents i no sigui capaç de crear o obtenir bitllets d'aquest tipus.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Hanako Dc 17 Jul 2013 - 15:43

Benvingut al club de la innocència, Eric!

Jo el que he entès és que ha hagut un canvi de lloc que ha suposat el sacrifici del Seireitei. És a dir, el Seireitei ha desaparegut i ara on es trobava el Seireitei hi ha el Vandenreich. Han ajuntat els dos móns, eliminant-ne el Seireitei. Clar, l'escenari ja està preparat per la GRAN batalla: Quincys vs Shinigamis again.

Bé, ho he expressat en un quadre cutre amb el paint, que ara mateix no tenc temps per barallar-me amb el photoshop Bah!

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Cutre10

Sí, és cutre xDDDDDD Hanako

Els dos móns s'uneixen en un de sol. Es podria dir que el Vandenreichs es menja el Seireitei i que ara, al lloc unió dels dos móns, hi són tant els shinigamis com els Quincy, tots junts.

Ara vendrà la guerra gran i ni tan sols s'ha acabat l'entrenament dels shinigamis. Ni tan sols s'han recuperat de les ferides de la batalla anterior, no tenen metgessa i el Sotaicho amb complexe de pirata és al món dels vius fent de gilipolles. pirat(Kyoraku, m'estàs fallant molt) I per si fos poc, una altra vegada es torna a atacar als shinigamis sense que l'Ichigo estigui a prop. Els shinigamis... ho tenen molt fotut, MOLT. Intervindrà aquesta vegada la divisió zero?

Sincerament, ho trobo molt precipitat ara la guerra altra vegada quan encara hi ha tants misteris i coses a dir. No se sap encara com fer que els capitans que no tenen bankai el recuperin, no hem acabat de veure com s'entrena el Komamura, i encara ens queden per veure (vull dir per veure a fons) el palau de la Senshumaru i del Manolo!!!!!!! :nonono:I Tite, ja sabem que és el Grimmjow, deixa de fer l'idiota i mostra'ns-ho!! Indignat



Ainnss... encrucijada de emociones! No vull que Bleach s'acabi. Deixa'ns-ho assaborir, Tite troll!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Haok-X Dc 17 Jul 2013 - 16:16

Fa uns dies hos queixabeu de poca accio doncs ara tota de cop. però jo crec que encara quedara força, queden moltes cosses sense dexifrar, justament ara comença lo bo, però tinc la sensació de que encara queda força, si mes no, per altre banda el fet de que han de passar moltes cosses i al Tite se l'hi acaba el temps, cada cop els de Shonen es plantejant mes el fet d'intruduir dins dels seus programes d'activitats o jocs o etc. que surtin cosses o personatges de Bleach Plorant Plorant (suposu que tots ja ho deviau saver aixo)
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Shizen Eriksen Dc 17 Jul 2013 - 18:08

El que dius, Hanako. Arriba tot de cop, "molt precipitat" però clar, veient-lo des de el punt de vista dels Quincys és una jugada mestre. La SS està TOTALMENT desentrenada, no està gens preparada. No han aconseguit RES durant aquests dies:
-Soi Fong fent el pi i Oomaeda.... no cal dir res.
-Rose buscant alguna resta del seu tinent mentres plora amb la seva guitarra.
-Unohana "morta" i la Isane plorant.
-Hirako parlant pel telefon.
-Byakuya i Renji al Reiryoku.
-Komamura barallant-se amb l'avi i el Iba aixecant una pedra.
-Kensei i Hisagi fotent-se d'osties.
-Hitsugaya sense treure res de profit i la Matsumoto està emborratxant-se.
-El Zaraki és l'únic que ha aprofitat el temps i ha aconseguit un power up altíssim, però el seu punt feble és que màxim ha passat un dia o hores des de que ha aprés el nom de la zampakuto.
-Mayuri i Nemu jugant amb experiments (espero que siguin beneficiosos per la guerra)
-Ukitake al llit i la Rukia al Reiryoku.

A més a més l'idiota d'en Kyoraku (si, en aquest moment és idiota) perd el temps al món dels vius per dir quatre imbecilitats sense cap relevancia als amics de l'Ichigo, que ens importa el que ve a ser una merda.

Es veu venir follada Quincy vol.2
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Irihima Dc 17 Jul 2013 - 19:19

No crec gens que sigui una trolejada como esteu dient. Tot un comandant de la SS no ha anat sense cap motiu a veure a uns nanos amics del seu "heroi". Si hi ha anat es per algun motiu. I a més els dóna ara uns tiquets per entrar a la SS. Sembla que els estigui dient "veniu". Els recorda el seu comiat, els diu que l'Ichigo s'està entrenant i que ha de defensar el Gotei (es a dir, estan en perill), i ara a sobre que potser no podrà tornar?? Ara tenen la porta oberta per participar en el que fins ara només intuien. Sempre s'han preguntat que feien la Inoue, el Chad o l'Ishida.... ve, ara poden anar amb ells i dir-los "Som amics oi? a les bones i a les males"
Un altre detall important..... la SS necessita totes les forces posibles: ells tenen poders espirituals i la familia de l'Ichigo també. AIxò també permetrà que Isshin torni.

Sobre HM..... la gent espera l'aparició de Grimjow... i precisament per això es reserva la confirmació. En dos mesos de descans.... normal que no aparegui! Vol que els lectors segueixin el manga després de les seves vacances.

Sobre els VR... fantástic. Tot i que no estic massa d'acord amb el mapa (pero mola molt ehhhh). El palau dels VR encara no sabem exactament on està. Pero jo diria que no es troben en un punt intermig com diu Hanako sino que sembla que el seu palau hagi aparegut a dins de la SS Shocked Alucinant.

Qué més....... Sobre els capitans i les defenses del quarter..... JA es veurà. Els succesos que hem vist no son linials així que pot haber pasat molt de temps per ells des de que van iniciar l'entrenament... a saber què han fet i quin temps ha suposat per ells. El que si està clar es que la Divi 0 por la cuenta que les trae participan i es sumen les forces dels fullbringers.

Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Isshin Shiba Dc 17 Jul 2013 - 20:28

erikinpark96 escrigué:El que dius, Hanako. Arriba tot de cop, "molt precipitat" però clar, veient-lo des de el punt de vista dels Quincys és una jugada mestre. La SS està TOTALMENT  desentrenada, no està gens preparada. No han aconseguit RES durant aquests dies:
-Soi Fong fent el pi i Oomaeda.... no cal dir res.
-Rose buscant alguna resta del seu tinent mentres plora amb la seva guitarra.
-Unohana "morta" i la Isane plorant.
-Hirako parlant pel telefon.
-Byakuya i Renji al Reiryoku.
-Komamura barallant-se amb l'avi i el Iba aixecant una pedra.
-Kensei i Hisagi fotent-se d'osties.
-Hitsugaya sense treure res de profit i la Matsumoto està emborratxant-se.
-El Zaraki és l'únic que ha aprofitat el temps i ha aconseguit un power up altíssim, però el seu punt feble és que màxim ha passat un dia o hores des de que ha aprés el nom de la zampakuto.
-Mayuri i Nemu jugant amb experiments (espero que siguin beneficiosos per la guerra)
-Ukitake al llit i la Rukia al Reiryoku.

A més a més l'idiota d'en Kyoraku (si, en aquest moment és idiota) perd el temps al món dels vius per dir quatre imbecilitats sense cap relevancia als amics de l'Ichigo, que ens importa el que ve a ser una merda.

Es veu venir follada Quincy vol.2

Bueno sí, ara vindrà una follada dels Quincy vol 2, però ja se sap, "a la tercera va la vencida", això espero xd. Jo n'estic segur que se'ls cardaran analment i vaginalment (eròticament parlant), però quan tots estiguin a punt de morir apareixerà l'Ichigo juntament amb els capitans que l'han ajudat (sí, els forts aquells) i els patearan el culo i tots feliços.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Minato Dc 17 Jul 2013 - 20:45

Sabeu d'on surten els tiquets? Doncs del capítol pilot!!

+info: http://submanga.com/c/142732/4
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Hanako Dc 17 Jul 2013 - 20:53

Pel que diu l'Irihima, trollejada tampoc ho és, el que em sembla estrany és que sigui el propi Sotaicho el que ho faci. Clar, que com a líder dels shinigamis és tot un detall que tingui aquesta consideració amb l'Ichigo, però mentre ell està allà perdent el temps, la Societat d'ànimes està sent envaïda!!! Sincerament, de cada vegada el meu abans super estimat Kyoraku em va decebent més i més i més... amb lo guai que eres!! pirat

El que em queda ben clar és que serà una segona massacre. Sense temps per preparar-se, sense l'Ichigo i sense un líder els shinigamis estan condemnats al fracàs absolut...

Per cert, no em tornat a saber res del rei de les ànimes. I l'Uryu amb qui s'enfrontarà? No trobeu que molaria molt que s'enfrontés amb el Mayuri? xDDD



PD: Eric, no m'agrada que a una frase hi hagi les paraules "Ukitake" i "llit" i no hi hagi la paraula "Hanako" just a devora Wink(és broma)

No, ara en sèrio. Pateixo molt per l'Ukitake :(Si us plau Tite, que no li passi res!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Ifrit Dc 17 Jul 2013 - 21:07

Ondia, ja et trobava a faltar, Irihima.
Doncs jo l'únic motiu per el qual trobe que el comandant vaig a Karakura es per agafar alguna cosa de casa del nostre kiosker preferit. Segurament per dir-li a Isshin que vaig a tirar-los una maneta, també. Per que tota la parida dels tiquets (que com diu en Minato ja surten al capítol pilot) em sembla una soplagaitada. Tot allò de la despedida era una puta tonteria, ja que el voran igual. En fi, smell like troll spirit.

I respecte a Chad i Orihime... per que no moren ja? Sobren mes a aquestes altures que la saga bount.

No espere una pallissa massa heavy tampoc. Allò serà villa OP i endavant.

Respecte a lo de la ss... he estat pensant una de les meves estúpides i mai complides teories. Realment quan hom diu "recuperar" vol dir que ho havia perdut, no? I si abans dels shinigamis eren els quincys els que manaven? I si la ss era realment el vandenreich i realment ho han colocat tot on estava abans?

Tenim uns mesos per fer porres sobre qui serà el primer en espixar-la. Jo dic que Ukitake.

I per l'amor de Déu, lleva't el puto parxe ja i siguis el de sempre, Kyoraku.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  IchigoBankai Dc 17 Jul 2013 - 21:26

Molt bon capitol m'ha agradat molt. Em sap greu però em falta temps i no he llegit els vostres comentaris.

Dir també que quina putada haver d'esperar fins septembre..!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  drew-kun Dc 17 Jul 2013 - 22:31

No crec que la batalla final comenci ja, jo tambe crec que sera una segona follada per tots costats per part dels quincy, nomes quedaran una quants shinigamis i quasi cap bankai que fugiran i despres tornaran a invadir el vandenreich i alla es lliurara la batlla final.

5 setmanes sense Bleach??? i que collons foto jo durant aquestes 5 setmanes?? m'han arruinat el que em queda d'estiu!!!
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Hanako Dc 17 Jul 2013 - 22:39

Ifrit escrigué:Tenim uns mesos per fer porres sobre qui serà el primer en espixar-la. Jo dic que Ukitake.

 Ho fas completament a propòsit, oi? Només vols veure'm patir. I que sàpigues que si es mor, patiré moltíssim... Focus de desesperaciDepre
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  drew-kun Dc 17 Jul 2013 - 22:47

Tot i aixi m'intriga una cosa: El mon acabara en 9 dies? quins son els plans d'en Juha? Penseu que un dels membres de l'esquadro 0 va dir que els quincy son encara mes malvats que l'Aizen. No se que en penseu vosaltres, pero jo crec que en porten de cap una de molt grossa, i no crec que sigui nomes conquerir el mon.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Takiko Dc 17 Jul 2013 - 22:59

Excepte el final, no m'ha agradat el capitoool!!! Crying or Very sad 

En Tite ens dona "una de cal y otra de arena". Un capitol genial, al següent caca 

Al final lo del Kyoraku ha estat una xorrada. Jo estic amb l'Ifrit, ha anat al món humà per alguna raó més... Al Hueco Mundo, hi ha anat de passada, i no hem acalarit res...

I al final ens ha deixar amb la mel als llavis per a que passem massa setmanes mossegant-nos les ungles esperant la batalla final, que veig que serà una carnisseria en tota regla! Sad
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Haok-X Dj 18 Jul 2013 - 21:37

Jo despres de l'episodi nomes puc dir això:

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Tumblr_mq39gxFnyJ1s1zdi2o1_500
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  IchigoBankai Dj 18 Jul 2013 - 22:38

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Tumblr_mq39gxFnyJ1s1zdi2o1_500
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Isshin Shiba Dv 19 Jul 2013 - 8:04

Toca esperar com tot... Penseu que els mangakas es passen cada dia de la seva vida tancats a casa seva i dibuixar sense parar, així que pobret Tite, deixem-li una mica per fer unes vacances que tothom té dret a tenir-les xd See you in September, bitches
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Minato Dv 19 Jul 2013 - 12:53

Isshin Shiba escrigué:Toca esperar com tot... Penseu que els mangakas es passen cada dia de la seva vida tancats a casa seva i dibuixar sense parar, així que pobret Tite, deixem-li una mica per fer unes vacances que tothom té dret a tenir-les xd See you in September, bitches
Fa olor a ironia XD
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Isshin Shiba Dv 19 Jul 2013 - 13:07

De la manera que ho he dit sí que ho sembla però aquesta vegada no és ironia, és la pura veritat xd. La seva vida es dibuixar, dibuixar i dibuixar sense parar xd
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Hanako Dv 19 Jul 2013 - 13:27

Es la seva professio, no crec que li haguem de tenir llastima perque fa feina de dibuixant... De fet, ha tingut la sort de triomfar a un mon ben dificil i ple de competencja, aixi que no veig perque ens hauria de fer llastimeta.... Que faci feina, collons, de la mateixa manera que jo n'he dw fer i sense tantes vacances ni reconeixement.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Haok-X Dv 19 Jul 2013 - 13:46

Hanako escrigué:Es la seva professio, no crec que li haguem de tenir llastima perque fa feina de dibuixant... De fet, ha tingut la sort de triomfar a un mon ben dificil i ple de competencja, aixi que no veig perque ens hauria de fer llastimeta.... Que faci feina, collons, de la mateixa manera que jo n'he dw fer i sense tantes vacances ni reconeixement.
Estic completament d'acord amb tu Hanako
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 546 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 546

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum