Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach + Pastís
+3
Isshin Shiba
Hanako
Haok-X
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach + Pastís
Un pastís personalitzat amb la teva fotografia i la de l'Ichigo. Què os sembla? No és una combinació tot ciclada?
La companyia Eitsu, realitzadora dels pastissos en forma de rotllo anomenats Priroll ha començat a acceptar ordres de pastissos decorats amb personatges de Bleach, màniga de Tite Kubo. El pastís té el disseny del personatge del manga (de moment, només està disponible Ichigo) al costat de la teva foto i un petit text d'unes 30 lletres. El dibuix és una impressió comestible i va directament en el pa del pastís.
Pots ordenar el teu pastís amb o sense foto o sense missatge depenent teves necessitats. Mesura prop de 16 centímetres de llarg, 9 d'ample i uns 7.5 centímetres d'alt. Un pastís sense missatge té un cost de $ 20 dòlars i amb només el missatge uns $ 35 $. El pastís amb missatge i foto té un cost de $ 45 dòlars. Hi ha pastissos de Magical Angel Creamy Mami, Naruto: Shippuden i Polar Bear s Cafe a la venda per si ho desitja.
Què tal? molan molt no?
La companyia Eitsu, realitzadora dels pastissos en forma de rotllo anomenats Priroll ha començat a acceptar ordres de pastissos decorats amb personatges de Bleach, màniga de Tite Kubo. El pastís té el disseny del personatge del manga (de moment, només està disponible Ichigo) al costat de la teva foto i un petit text d'unes 30 lletres. El dibuix és una impressió comestible i va directament en el pa del pastís.
Pots ordenar el teu pastís amb o sense foto o sense missatge depenent teves necessitats. Mesura prop de 16 centímetres de llarg, 9 d'ample i uns 7.5 centímetres d'alt. Un pastís sense missatge té un cost de $ 20 dòlars i amb només el missatge uns $ 35 $. El pastís amb missatge i foto té un cost de $ 45 dòlars. Hi ha pastissos de Magical Angel Creamy Mami, Naruto: Shippuden i Polar Bear s Cafe a la venda per si ho desitja.
Què tal? molan molt no?
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Bleach + Pastís
Pel meu aniversari vull un així!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Molaria que et deixessin triar el teu personatge, però mola, mola. Jo el que vull és que el meu padrí em regali a la mona una figura de l'Ichi (però que no sigui de xocolata).
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Jo en vull un!!!!!! Del Shiro, evidentment xD i com que el meu cumple es al desembre segur que ja hauran tret mes models... perfecte!!
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Com mola! Jo un de Rukia si us plau!
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Ostres, aquest japonesos són frikis com ells sols... A qui se li acut fer un pastis d'un manga? Bé, millor per nosaltres. Espero tenir l'oportunitat de menjar-ne un.
Parlant de pastissos, l'altre dia em vaig menjar un pastisset com els del Doraemon. Em vaig emocionar... Per cert, estava boníssim, però atipen una passada, no sé com el Nobita se'n podia menjar tants XD
Parlant de pastissos, l'altre dia em vaig menjar un pastisset com els del Doraemon. Em vaig emocionar... Per cert, estava boníssim, però atipen una passada, no sé com el Nobita se'n podia menjar tants XD
Doncs a mi no m'agrada gaire la veritat >.< Me recorda als pastissos del Mercadona amb fotos de Bob Esponja, princesas Disney i tot això xD I a més amb la teva foto, jo crec que quedaria raro xD
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
LA teva fotografia es un extra, igual que el misatge o la imatge del anime que tu bulguis
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811