Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Hola hermosos i hermosas EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Hola hermosos i hermosas EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Hola hermosos i hermosas EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Hola hermosos i hermosas EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Hola hermosos i hermosas EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Hola hermosos i hermosas EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Hola hermosos i hermosas EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Hola hermosos i hermosas EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Hola hermosos i hermosas EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Hola hermosos i hermosas

+8
Ifrit
Kenpachi Nafi
drew-kun
Moules
Hanako
Victor Kudo
Isshin Shiba
Mikasa Ackerman
12 participantes

Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Hola hermosos i hermosas

Missatge  Mikasa Ackerman Dc 31 Jul 2013 - 16:01

Holas! Com esteu? Soc la ARIADNA de la grupal, la vostra querida LISA.

No conec a ningu de la grupal, els meus amics no aniran al salo perque no son otakus, son uns titans malotes cagats. Queria coneixer la gent de la grupal y per axo soc al foro que meu dit. Ara tots sou meus MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Em vull presentar i que tots tambe us presenteu perque alla estaré sola i vull saber si sou bona gent. Conteu-me tot sobre vosaltres. Que personatges sou a la grupal?
Jo em dic Ariadna, soc una otaku hasta la muerte, me encanta el manga i el anime, sense ells em moriria.
M’agraden Bleach, Shigenki no Kyojin (mi hermozo esposo Eren ASDASDASDIHBFGR Mi amado EREN lo violo musho Love), SAO, Mirai Nikki, Junjou romantica, Rozen Maiden, Zero no Tsukaima, Rosario + Vampire, Kaichou wa maid-sama, D-Gray Man, Gakuen Heaven, Loveless i Sekaiichi Hatsukoi
Abm vosaltres vindre de Lisa perque es un personaje molt guai, es guapa, es llesta i es una pervertida, com jo, que us violare a tots :jujuju:si encuentro un Eren us prometo que el violo, el meu uke que es un amor Love
I ara tinc preguntes que me teniu que contestar ara mateix: Quin personaje sou a la grupal, quants anys teniu, anireu a la grupal sols (per si me puc acoplar), quins mangas llegiu, us agrada el yaoi, preferiu els semes o els ukes, color preferit, dinar preferit, teniu amics otakus, com sou psicologicament, teniu novia?
Mikasa Ackerman
Mikasa Ackerman
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 1
Reiatsu : 3
Ubicació : violant el meu Eren

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Isshin Shiba Dc 31 Jul 2013 - 19:38

Benvinguda siguis violadora d'Erens! Jo aquest any serà el primer cop que vinc al grupal així que no et puc dir res sobre com anirà, aquí la jefa és la Hanako. El que sé és que aquí en aquest foro et divertiràs molt perquè hi ha gent violadora i eròtica com tu jaja. Haver et respondré totes les teves preguntes que has fet per ordre: Pot ser que al grupal vingui de Kensei (versió capità), tinc 16 anys, aniré al grupal amb dos amics (el moules i el shikamaru23),llegeixo bleach, fairy tail, one piece, naruto, beelzebub, shingeki no kyogin, kuroko no basket, etc, etc etc..... Dinar preferit? WTF? XD Pues el plat que m'agrada més són els espaguetis que em fa la meva àvia (NOMÉS ELS DE LA MEVA ÀVIA), no m'agrada el Yaoi (a la gent de Sitges segur), no prefereixo ni ukes ni semes, color preferit el verd, tinc forces amics otakus, psicològicament sóc molt bromista (sí, amic de la broma), però en el fons són molt serio, i no tinc novia. (però una està a punt de caure).Doncs ara et toca a tu! explica que és de la teva vida, i respon les teves mateixes preeeguntes!

PD: tot això de Yaoi i ukes i semes ho he hagut de buscar per internet perquè no en tenia ni idea del què era.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Victor Kudo Dc 31 Jul 2013 - 22:17

Benvinguda al forum! Que bé que hagis vingut al forum ^^
A mi també m'agrada Zero no Tsukaima,SAO,SNK,Bleach (obviament xD) i Rosario + Vampiro ho estic veient actualment :P
Respuestas: Jo soc el camara/civil de la grupal,ja que el Cosplay no m'agrada molt però vull participar, sere el que faci tot el que em demanin (no us aprofiteu xD),tinc 16 anys,al saló aniré segurament sol aixi que acoplat si vols D\'acord! , estic llegint Fairy Tail,Katekyo Hitman Reborn, To Love Ru i Bleach,no,no m'agrada el yaoi xD (Isshin segur que mientes (?) ), tampoc m'agrada els ukes ni els semes xD El meu color preferit es el vermell,verd,negre i blanc (no puc decantar-me per un) dinar preferit? Xocolata D\'acord! Seeh,tinc amics otakus, psicologicament estic com una puta cabra però sempre de bon rollo i de conya i no,no tinc novia,abierto a buscar el amor Asuma
Espero que t'ho passis molt bé amb nosaltres i que ens coneixem més Very Happy
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Hanako Dc 31 Jul 2013 - 23:04

Benvinguda al nostre fòrum, Ariadna/Mikasa! Ja veuràs que som una gran família amb molt bon rollo i que estem encantadíssims de tenir-te entre nosaltres ^^

Veig que ets una gran fan de Shingeki no Kyojin! Em disculparàs, però el meu preferit és l'Armin tongue Bé, referent a les preguntes que ens has fet, al grupal sóc l'Ukitake, que és el meu personatge preferit (no només de Bleach, sinó de tots els mangas que m'he llegit.) És el personatge que més m'ha agradat fins el moment i em sento molt identificada per així com és i pels seus valors i idees. Espero poder passar una bona estona amb tu al grupal i que sigui un horabaixa inoblidable! Gràcies per voler compartir aquesta experiència amb nosaltres Hug

Al grupal aniré amb el Capità Urahara -o el Minato d'aquest mateix fòrum- i amb tots els d'aquest fòrum (això també t'inclou a tu, si vols, no deixarem que vagis sola!) No pateixis perquè encara tenim molt de temps per anar-nos coneixent i ara ja ets una més de la nostra gran família!!

Més respostes a l’interrogatori: Abans m’agradava bastant, però li he perdut el gust al yaoi (gomen!), en tot cas, m’agraden més els ukes perquè els semes són massa controladors i no em solen agradar les persones així. El color el vermell o el taronja, el menjar... les gambes! LloançaGamba eròtica!

Tenc amics otakus, per sort molt bona gent, encara que majoritàriament segueixen One Piece. Psicològicament sóc... doncs bastant innocent i, a més, la gent em sol dir que sóc bona persona. M’agrada ajudar als altres si puc, em costa enfadar-me i també sóc molt de la risa quan hi ha confiança... bé, ja veuràs que ric sempre xD Ara, t’aviso que no parlo gaire en persona i sóc molt seriosa, no m’agraden els comportaments fora de lloc.  

Encantada de conèixer-te i ens llegim per aquí! Hug
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Moules Dc 31 Jul 2013 - 23:28

En primer lloc, benvinguda al fòrum!!! Jo també sóc relativament nou i serà el primer cop que vaig al grupal. Aniré vestit de Byakuya, el meu personatge preferit i amb uns quants companys freaks molt bona gent, entre els quals hi ha l'Isshin i el Shikamaru23. Tinc 16 anys, llegeixo One Piece, Bleach, Fairy Tail, Kuroko no Basket, Beelzebub, Vagabond, Slam Dunk entre molts, molts, molts altres... No m'agrada el yaoi (ehem, ehem) i això de semes i ukes no sé el que és xd . Color preferit, el verd, dinar preferit, les carns més vermelles i greixoses (filets i entrecots)Menjar . De caràcter, amb gent desconeguda sóc bastant reservat i seriós, però quan entro en confiança sóc loquillo. Cabell 

I no... per mala sort... no... tinc... novia.... Focus de desesperaci 


Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  drew-kun Dj 1 Ago 2013 - 11:45

Violant a l'Eren? Ostia quan acabis si vols em deixo violar, (pero nomes si es per tu eh?) jajajajaj.

Bromes a part benvinguda a la familia. Soc Drew-kun, Drew pels amics, 21 anys, si l'atur no m'ho impedeix mestre d'escola d'aqui a un parell d'anys i solteron de oro, una combinacio la mar d'explosiva.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 1 Ago 2013 - 18:25

Vaya totxo de presentació Mikasa, i no ho dic com algo dolent. Últimament la gent és molt sosa en lo que respecta a les presentacions i fa ilusió veurealgú amb tantes ganes (encara que siguin de violar-nos). Gràcies per contagiar-nos la teva energia! Joan  

Respecte a les preguntes: Jo al grupal aniré de Yachiru, tinc 20 anys i aniré al grupal amb la gent eròtica d'aquest meravellós forum (espero incloure-t'hi a tu també!). Actualment de mangas només llegeixo Bleach i Naruto a ritme japonés, tot i m'estic posant al dia amb Sol Eater i també m'agradaria fer-ho amb Fairy Tail i Shingeki no  Kyojin (per ara segueixo l'anime). Prefereixo mil cops el yuri al yaoi i no sé que és ni seme ni uke (ens n'hauries de fer unes quantes clases). El meu color preferit és el lila i el dinar espaguetis a la carbonara *Q* Tinc alguns amics otakus, tot i que molts estan en la secta de One Piece... ¬¬ Psicològicament em podria resumir amb cínica i reservada, tot i que de vegades també m'agafa la vena Yachiru (els que van assistir al  grupal de l'any passat ja l'han vist). No tinc novia.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Ifrit Dj 1 Ago 2013 - 20:06

Benvinguda, violadoraenèrgica-san.
Malauradament jo no aniré al saló, així que no faré cosplay. Tinc 24 anys (dels mes avis de per aquí). Llegeixo pocs mangues. Només Bleach, Naruto, Fairy Tail i Soul eater. No m'agrada el yaoi. El meu color preferit es el negre. El meu dinar preferit és la paella. No tinc amics otakus (llevat de la erotic people del foro, clar està). Soc maleducat, burro, idiota i una mica bast. No tinc novia.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  xus Dj 1 Ago 2013 - 21:53

Benvinguda!!! espero que tu pasis molt bé i lu de les preguntes alli voy pero aviso soc home de poques paraules i lu de la meva vida social, la tinc protegida osigui que sere breu pero tranki que soc amable.
Soc amable tal i com te dit, serios, orgullos, bromista i soc pigo i el resto personatge del grupal pues vaig bariant un mica de tots inclus les de noia i si no de normal XD. Tinc 18 anys, a mangas cap soc Anime 100% lunic manga que segueixo es bleach como no XDD color preferit vermell i el blau com el del Barça!!! perdoneu pero algu u abia de dir XD dinar preferit soc carnibur m'encanta la cran Babes! també la passta com la pitzza, m'encanten els postres sobretot els pastisos Menjar i no m'agrada el peix es bomitiu i fot molta pudor. si tinc amics otakus molts, i novia no en tinc estoy soltero pero estoy en ello XDDD a i perdo mi deixat una cosa amb dic xus un plaer coneixet i el meu nom real comes avident es Jesús XD bueno aixo es tot lo que et puc dir si tens alguna altra pregunta mu dius i ja ens veurem pel chatbox Very Happy 
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Haok-X Dv 2 Ago 2013 - 12:47

Bon dia tinguis i espero veure't moltíssim pel fòrum si no tens molts o gaires amics Otakus tranquil·la aquí n'hi sobren molts de persones sexys que ens va molt aquest mon, i segur que ens farem molt amics ^^ espero veure't molt sovint pel xat!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Takiko Dv 2 Ago 2013 - 21:40

Benvinguda! Espero que disfrutis molt per aquí! Jo tmb duc molt poc aquí, però tots els que he conegut són molt bona gent!

Responent a les teves preguntes xD : Jo no aniré al grupal, ja que el cosplay no és lo meu, lo que amb una mica de sort, si aniré al Saló i ens podrem conèixer^^ Tenc 23 anys i soc de Mallorca! Els mangas que segueixo actualment només són Bleach i Fushigi Yugi Genbu Kaiden, lo que aquesta està aturada i és com si només llegis Bleach xD En quant a anime fa relativament poc que vaig començar Naruto (he començat Shippuden) i segueixo mirant Bleach, ja que no la que acabada^^'. No m'agrada el yaoi i tmp sé que són ni els semes ni els ukes xD El meu color preferit és el lila (m'encantaaaa), el menjar preferit, en tenc molts, suposo que alguna carn, pasta i pa amb oli!(que no falti per sopar!). Si que tenc algun amic otaku, pero la majoria no ho son. Pero el meu company otaku és el meu germà (és amb el que miro les series xD). Psicologicament, soc una persona bastant timida quan no conec a la gent, però quan ja tenc confiança són bastant divertida i sobretot procuro ser bona amiga dels meus amics^^ I no tenc novio xD

Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Haok-X Dg 4 Ago 2013 - 20:35

Percert, no vaig posar sobre mi l'ultim cop per mandra, jo ja em vaig presentar dins el grup del face, em dic Oriol Calvís. hmmm doncs si el violes vigila que despres es un pal el tema dels abogats policies, fa molt pal matarlos a tots i cremar els seus cossos, ja saps qui no ho ha tingut que fer mes dun cop al intentar segrestar la Erwyn despres de que s'escapes, ve la policia i em veig obligat a matarlos... Sospir  xD
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Gooraa Dg 4 Ago 2013 - 20:48

Benvingudaaa! Segur que ho passaràs genial! A mi també m'agrada SAO, i m'he vist Junjou Romantica (: Sobre les preguntes...

Quin personaje sou a la grupal: Soi Fong
Quants anys teniu: Tinc 15 però en dos dies faig 16 així que es podria dir que tinc 16 (:
Anireu a la grupal sols (per si me puc acoplar): Anirem tots en grup
Quins mangas llegiu: Tot tipo de shojos, Mirai Nikki, Kuroshitsuji, Soul Eater i per supossat Bleach
Us agrada el yaoi: SI.
Preferiu els semes o els ukes: Seme com jo, sense cap dubte
Color preferit: El violeta Content
Dinar preferit: La paella ^^
Teniu amics otakus: Fora d'aquí poquets
Com sou psicologicament: Si vols la meva part bona doncs diria que soc simpàtica, carinyosa, divertida, amable i cuidadosa. Si vols els meus defectes, doncs soc deforme i mig marimacho, però bé, això no és psicologicament, així que diria que soc curta i tonteta (?)
Teniu parella: Nope

Espero que t'ho passis genial per aquí!^^
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Hola hermosos i hermosas Empty Re: Hola hermosos i hermosas

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum