Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Proposta: nits de rol!
+9
Kenpachi Nafi
Isshin Shiba
Moules
xus
Gooraa
Kami
Victor Kudo
Meina
Hanako
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Proposta: nits de rol!
Bones!
El Minato i jo hem pensat en una idea per animar un poc això del rol, que aquest estiu ha estat un poquet mort i ara amb la tornada a les classes ho estarà encara més.
Havíem pensat que, si us agrada la idea, podríem fer "Nits de rol" al xat una vegada al mes. Consistiria en entrar al xat i, per una nit, ser els nostres personatges i fer el rol en directe (seguint una història que ja hauríem pensat abans i amb un moderador).
Us agrada la idea? Es podria triar un dia (per posar un exemple: el primer divendres de cada mes o una cosa així) i, si la cosa surt bé i ens agrada, es podria anar repetint.
Què dieu?
El Minato i jo hem pensat en una idea per animar un poc això del rol, que aquest estiu ha estat un poquet mort i ara amb la tornada a les classes ho estarà encara més.
Havíem pensat que, si us agrada la idea, podríem fer "Nits de rol" al xat una vegada al mes. Consistiria en entrar al xat i, per una nit, ser els nostres personatges i fer el rol en directe (seguint una història que ja hauríem pensat abans i amb un moderador).
Us agrada la idea? Es podria triar un dia (per posar un exemple: el primer divendres de cada mes o una cosa així) i, si la cosa surt bé i ens agrada, es podria anar repetint.
Què dieu?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Proposta: nits de rol!
Se que jo no fa massa que sóc aqui, però trobo que es una molt bona idea, molt entretinguda, i amb la que ens ho podem passar genial!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Joder,quina bona idea!
Jo estic d'acord amb aquesta proposta,un rol en directe lo petaria molt.
Seria com entrar quan tinguis temps y unir-te al rol?
Jo vull participar
Jo estic d'acord amb aquesta proposta,un rol en directe lo petaria molt.
Seria com entrar quan tinguis temps y unir-te al rol?
Jo vull participar
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jo ni m'en recordo del meu personatge del rol.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Està molt bé i sona molt interessant! Però hem de pensar que hi ha gent que s'unirà al mig del rol... ja sabrà seguir-lo?
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Amb sembla molt bona idea per mi vale.
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
A mi em sembla bé, quan pugui em faré la fitxa del meu personatge per poder-hi participar. Si pot ser, no ho feu el primer divendres de cada mes que justament em coincideix amb un compromís.
És molt bona idea però serà un escándalo si hi ha molta gent. S'hauria de fer una rotació per continuar la història, perquè sinó tothom la voldrà continuar i serà un cachondeo, és a dir Hanako, hauries de posar les regles del joc. La idea del joc trobo que és força bona, ara només falta elaborar-la de forma correcte.
PD: Penseu que no sóc un escriptor professional, més ben el contrari.
PD: Penseu que no sóc un escriptor professional, més ben el contrari.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Totalment a favor, lo xungo serà posar-se d'acord en el dia, espero que s'excloguin els dissabtes i divendres per la nit perquè és nit de party. Suposo que no serà en plan escriure totxacos com als rols normals, però no veig ben bé com podria anar la cosa.
Excel·lent idea!!
Jo faria primer algunes consideracions per a que fos mes fàcil i per tant mes divertit.
-Cal esbrinar el dia.
-Seria convenient que la gent que volgués participar ho deixara clar en poder.
-Tipus de rol. Es pot fer de dues formes (ningú ha dit que no es puguen fer dues nits tampoc). Una de roleplaying com a tal, en el qual simplement seria entrar al xatrolleròtic i posar-se en els respectius papers. A part de les converses que es puguen dur a terme també es podria donar peu a petites (recalquem petites, res de totxos) histories personals, semblants a un dels rols del café (però mes petites, mes anecdòtiques). Altre tipus de rol que podriem fer es un de guiat. Abans de res caldria determinar una història guió. Obviament no es que fos una historia tancada totalment, però ens serviria per començar i per no acabar per los cerros de Úbeda. En aquest tipus de rol tindriem un rol master que s'encarregaria de que la cosa no es desviarà molt, així com de fer acotacions i descriurer llocs. Semblaria una obreta de teatre, però molt mes eròtica.
Vinga va, donem-li vidilla al rol!
Jo faria primer algunes consideracions per a que fos mes fàcil i per tant mes divertit.
-Cal esbrinar el dia.
-Seria convenient que la gent que volgués participar ho deixara clar en poder.
-Tipus de rol. Es pot fer de dues formes (ningú ha dit que no es puguen fer dues nits tampoc). Una de roleplaying com a tal, en el qual simplement seria entrar al xatrolleròtic i posar-se en els respectius papers. A part de les converses que es puguen dur a terme també es podria donar peu a petites (recalquem petites, res de totxos) histories personals, semblants a un dels rols del café (però mes petites, mes anecdòtiques). Altre tipus de rol que podriem fer es un de guiat. Abans de res caldria determinar una història guió. Obviament no es que fos una historia tancada totalment, però ens serviria per començar i per no acabar per los cerros de Úbeda. En aquest tipus de rol tindriem un rol master que s'encarregaria de que la cosa no es desviarà molt, així com de fer acotacions i descriurer llocs. Semblaria una obreta de teatre, però molt mes eròtica.
Vinga va, donem-li vidilla al rol!
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Ja que el roleplaying és més senzill i no necessita tanta coordinació ni tanta preparació jo començaria per aquest a vera com va (tinc moltes ganes de fer-ho ja!), i així li donem més temps al Master per preparar un rol guiat o també per decidir si la cosa furula o no, perquè preparar un rol to' currat i que després sigui un desastre és molt frustrant. Per això jo proposo fer un roleplaying de prova.
-DIA: us aniria bé el diumenge? Els divendres i dissabtes són els dies de parranda, però en canvi els diumenges solen ser més de tranquis i resacossos. Un diumenge per la tarda o pel vespre podria ser interessant, si a tothom li anés bé! Què en penseu?
Jo faria una combinació. Evidentment ha de ser un roleplay, res d'escriure totxacos, ha de ser ràpid i directe. Però ens coneixem, i sinó preparem un poquet la història abans (encara que siguin quatre coses bàsiques, com el lloc, els dolents, què passa i quatre accions més) no sabrem com seguir i potser serà un "fracaaso absoluuuuuto"... Tampoc preparar-ho molt, però si posar unes quantes línies per no entrar al xat i no saber què dir.
Jo faria una combinació. Evidentment ha de ser un roleplay, res d'escriure totxacos, ha de ser ràpid i directe. Però ens coneixem, i sinó preparem un poquet la història abans (encara que siguin quatre coses bàsiques, com el lloc, els dolents, què passa i quatre accions més) no sabrem com seguir i potser serà un "fracaaso absoluuuuuto"... Tampoc preparar-ho molt, però si posar unes quantes línies per no entrar al xat i no saber què dir.
Hanako- Administrador
A mi em sembla bona idea,soc un antisocial que sempre esta al ordinador (?)
Hanako decideixes tu aquests detalls o ho decidim a votació popular, democracia aplicable xD
Podem obrir un tema nou amb tots els detalls i qui vulgui participar que s'ho miri per fer-se una idea de tot
Hanako decideixes tu aquests detalls o ho decidim a votació popular, democracia aplicable xD
Podem obrir un tema nou amb tots els detalls i qui vulgui participar que s'ho miri per fer-se una idea de tot
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Democracia per damunt de tot, Kudo! Democràcia!
Em sembla bona idea! Aleshores obrirem un tema nou i discutirem el dia i els detalls de la primera nit de rol! ^^
Em sembla bona idea! Aleshores obrirem un tema nou i discutirem el dia i els detalls de la primera nit de rol! ^^
Hanako- Administrador
Sí, sona molt molt guai!! Si ho muntem bé, serà genial
D'acord amb això, fer una base per la història, que sinó no sabríem per on començar.Hanako escrigué:Jo faria una combinació. Evidentment ha de ser un roleplay, res d'escriure totxacos, ha de ser ràpid i directe. Però ens coneixem, i sinó preparem un poquet la història abans (encara que siguin quatre coses bàsiques, com el lloc, els dolents, què passa i quatre accions més) no sabrem com seguir i potser serà un "fracaaso absoluuuuuto"... Tampoc preparar-ho molt, però si posar unes quantes línies per no entrar al xat i no saber què dir.
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Molte bé, el diumenge m'està bé. Per cert, encara haig de fer la meva fitxa del rol.
M'encanta la idea! Jo m'apunto!
Jo també trobo que és millor que tenguem un petit guió, o unes pautes a seguir, més que res petites indicacions per saber cap on tirar i això^^
Jo també trobo que és millor que tenguem un petit guió, o unes pautes a seguir, més que res petites indicacions per saber cap on tirar i això^^
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
M'agrada molt la idea, encara que tinc que afegir que ara estic formant un grup de jugadors de rol, i no se si podria participar molt durant un temps en el fòrum, i ja estaré ocupat inventant histories de rol, com per unir-me amb vosaltres . Encara que la idea esta molt sublim!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Jo opine com la Nafi. Però si voleu guió doncs guió. Ara bé, curtíssim. A mode de prova (ESTOCADA DE PRUEBAAA) Aquest diumenge que ve?
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842