Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Proposta: Nits d'anime EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Proposta: Nits d'anime EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Proposta: Nits d'anime EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Proposta: Nits d'anime EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Proposta: Nits d'anime EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Proposta: Nits d'anime EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Proposta: Nits d'anime EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Proposta: Nits d'anime EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Proposta: Nits d'anime EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Proposta: Nits d'anime

+2
Shizen Eriksen
Hanako
6 participantes

Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Proposta: Nits d'anime

Missatge  Hanako Dg 12 Gen 2014 - 18:27

Bones! Us duc una nova proposta que pot ser molt emocionant, a veure què us sembla!

Al xat aquests dies hem estat parlant de començar unes "Nits d'anime" (nom provisional) que consistirien, bàsicament, en veure tots els del fòrum el mateix anime a la vegada i després comentar-lo pel xat i pel fòrum o, fins i tot, per skype (encara per definir).

Per què? Doncs perquè tots mirem animes i ho fem per separat i, com va dir el Haok, després no tenim ningú amb qui comentar-los!

Com es faria? Primerament, miraríem quants ens apuntem a les nits d'anime i, de tots els que hi vulguem participar, proposem uns quants animes que no tinguin més de 25 capítols aprox, per tal que més o menys tots els proposats siguin de la mateixa durada.

Es triaria un anime proposat per cada persona (es faria per votació i per l'anime que hagin vist el menor nombre de persones) i aleshores es decidiria amb quin anime es comença i s'aniria mirant. Seria entretingut perquè en ser persones diferents els que proposen els animes, ens donarà l'oportunitat de veure gèneres o sèries que mai ens hauríem atrevit a mirar i probablement ens agradin (o no i fem critica destructiva que sempre mola)

Quan es miraria? La idea seria triar dos dies a la setmana i mirar l'anime aquests dos vespres tots junts. També es triaria el dia per votació, perquè ens vagi bé a la majoria.

Si un dia no us va bé o no podeu venir a mirar l'anime pel que sigui, al fòrum sempre s'anirà posant quins capítols hem vist i es comentaran perquè, si no els podeu veure amb nosaltres, us pugueu posar al dia per la següent nit de rol.

Quan començarem?
De seguida que vulgueu! Primer hem de mirar a quants us pareix bé la idea, després farem les votacions per decidir quines nits de la setmana faríem nit d'anime i, finalment, triaríem els animes a mirar!

Així que ara apunteu-vos, dieu que us sembla la idea, els inconvenients que trobeu i mirarem de començar aviat! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  Shizen Eriksen Dg 12 Gen 2014 - 18:33

Fem-lo ja, JA!
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  Javi Ciffer Dg 12 Gen 2014 - 19:22

És una molt bona idea. L'unic inconvenient que hi veig és que pel vespre tinc coses a fer i fins les 7 (com molt prompte) no arribe a casa. Suposo que no sere l'unic que tingui aquest inconvenient o algún de similar. Això no vol dir que un dia no puga arribar abans, tot siga per passar una bona estona Smile
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  Hanako Dg 12 Gen 2014 - 19:36

No problem, Javi! D\'acord!

De fet, potser millor que quedéssim per després de sopar, no? Dic devers les 22h, més o menys, que ja tots heu sopat i fet els deures. Perquè com que seria entre setmana i la majoria teniu classes al dia següent, podríem veure 2/3 capítols abans que tothom anés a dormir. 

Quant als dies, la Momo i la Wely no poden els dilluns, així que jo proposo d'entrada (si a algú no li va bé ja ho canviaríem) quedar els dimarts i dijous a partir de les 22h més o menys (per dir alguna cosa i fer modificacions partint d'aquests dies i aquesta hora, que sinó ens costarà avançar)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  IchigoBankai Dl 13 Gen 2014 - 15:21

Okey m'apuntoooooooooo
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  Isshin Shiba Dl 13 Gen 2014 - 17:45

A mi la idea em sembla perfeecta! Però cap dia puc després de les 22h Plorant Si hi hagués més gent que li passés com jo suggegiria que almenys un dia podríem mirar l'anime a la tarda. Si no, no passa res, em miraria l'anime per avançat o algu així encara que perdria la gràcia. Tinc ganes inmenses de fer-ho però amb l'horari que tinc serà complicat TT
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  Haok-X Dt 14 Gen 2014 - 17:51

Hem estat pensant sobre els generes principals de la trama de una seria, per fer-los aptes a tots, hem filtrat possibles tags principals a l'hora de classificar una seria, repeteixo tags principals, per exemple que una seria que sigui Shonen i tingui algun contingut Ecchi, seria permesa, al igual que si es un Meitantei i conte un xic de Josei, esper-ho que ho hageu antes.

Sí:
Seinen, Shōjo, Shōnen, Cyberpunk, Gekiga, Mahō shōjo, Mecha, Meitantei, Sentai, Spokon, Gore, Kodomo.
-------------------------------
No:
Josei, Ecchi, Harem, Harem Reverso, Romakome, Shōjo-ai, Shōnen-ai.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta: Nits d'anime Empty Re: Proposta: Nits d'anime

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum