Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quina és la teva música preferida?
+10
Kenpachi Nafi
Isshin Shiba
Finnick
Hanako
Samael
Takiko
Haok-X
Erwyn14KC
Moules
IchigoBankai
14 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Quina és la teva música preferida?
Jo últimament n'he estat molt enganxada a un grup que es diu Black Veil Brides, a més que estic enamorada del seu vocalista, Andy Sixx Us recomano que escolteu la primera, i si us agrada, després les altres dues
I també he estat enganxada a Mr. Mr. de SNSD i Comeback Home de 2NE1 *-*
I també he estat enganxada a Mr. Mr. de SNSD i Comeback Home de 2NE1 *-*
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Doncs a part d'openings d'anime XD, escolto música generalment del gènere rock des dels 60 fins l'actualitat. Últimament estic escoltant bastant un grup dels 80 que actualment també toca que es diu Def Leppard, us passo un parell de cançons aviam si us agraden
P.D.: Aquestes dues són dels 80, que personalment és quan van fer els millors discos, encara que ara mateix també en fan i de bastant bons la veritat.
P.D.: Aquestes dues són dels 80, que personalment és quan van fer els millors discos, encara que ara mateix també en fan i de bastant bons la veritat.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Aquest són un grup que escolto des de fa poc i no gaire coneguts, però m'agraden força. La combinació entre riffs molt heavys i melòdics al mateix temps m'encanta.
I una balada de teclat i guitarra que és una obra d'art, de la mà de dos genis.
I una balada de teclat i guitarra que és una obra d'art, de la mà de dos genis.
Personetes eròtiques, aquest post tarda la vida en carregar-se!
Intentareu a partir d'ara posar els videos en spoiler, plis??
Gràcies!
Intentareu a partir d'ara posar els videos en spoiler, plis??
Gràcies!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Haok-X escrigué:Doncs aquesta cançó te molts nombres de que t'agradi.Moules escrigué:Aquest són un grup que escolto des de fa poc i no gaire coneguts, però m'agraden força. La combinació entre riffs molt heavys i melòdics al mateix temps m'encanta.
- Spoiler:
Doncs si, has encertat, ara mateix vaig a escoltar-ne més. També aprofito per deixar una obra mestra dels meus estimats Dream Theater (que pesat que sóc).
- Spoiler:
Ja fa temps vaig trobar aquesta cançó la qual encara avui en dia em té enganxadissima i suposso que us agradarà
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
Doncs jo volia fer a conèixer un solista dels països nòrdics que fa un rock, personalment molt bo, actual, que creu en la free music i és molt famós al nord d'Europa. Es tracta del senyor Nomy ! El vaig conèixer gràcies a un amic i cada vegada m'agrada més, fa unes cançons influenciat per In Flames i li dona el seu toc de gràcia fent cançons, generalment, amb una història al darrere, a vegades inclòs personal.
Passo la cançó que el llançà a la fama al seu país, que explica com la cocaïna t'arruina la vida, cosa que a ell li passà però pogué en sortir se'n.
Passo la cançó que el llançà a la fama al seu país, que explica com la cocaïna t'arruina la vida, cosa que a ell li passà però pogué en sortir se'n.
- Nomy. Cocaine:
Eaea- Tinent impopular
Haok-X escrigué:Simplement genial
- Spoiler:
M'has enganxat la de My Copycat Haok, t'odio moltíssim, ja és escoltar la música del principi i estar tararejant-la xD
Anava a possar la meva preferida de 2NE1 però és Ugly i ja l'ha possat la Nafi >__< I de pas també, una que em té enganxadissima...
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
Heu de veure aquest vídeo pls, és massa bo El fa un presentador de televisió anglesa que potser el coneixeu, Jimmy Fallon, i un integrant dels Black Eyed Peas, will.i.am.
Però el vídeo perd la seva gràcia si no l'enteneu, per tant, per tots aquells que necessiteu la traducció la deixo aquí!
- Spoiler:
Però el vídeo perd la seva gràcia si no l'enteneu, per tant, per tots aquells que necessiteu la traducció la deixo aquí!
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
Gooraa escrigué:Heu de veure aquest vídeo pls, és massa bo El fa un presentador de televisió anglesa que potser el coneixeu, Jimmy Fallon, i un integrant dels Black Eyed Peas, will.i.am.
- Spoiler:
- Spoiler:
A mi em sembla més un video traumàtic, i sobretot per la lletra i el ritme que deixa el so elèctric el trobo també massa meh, però bé, és la meva opinió d'un hater que no enten res de res (ara en serio, realment fa molta i molta gràcia, a més coneixent una mica la personalitat de cada un dels dos XD)
Eaea- Tinent impopular
holaaa jo escolt´´o una mica de tot, [url=#]pero[/url] sobretot metal i punk, crec que actulment el meu grup preferit es cannibal corpse
alexaldoma- Jigokucho
- Nombre de missatges : 13
Reiatsu : 9
Ubicació : dins de la meva ment
Bé, doncs últimament m'he aficionat molt a Avenged Sevenfold (venjat set vegades o algo per l'estil) que és un grup de heavy metal i hard rock influenciat per Metallica, Judas Priest i Megadeth. Segurament molts i moltes ja el coneixereu, ja que actualment es bastant famós el grup, però igualment passo les meves cançons preferides
- So Far Away:
- És la meva cançó preferida de A7X, una balada en record a The Rev, el seu bateria que fa 5 anys va morir quan feia poc que havien trobat la fama. És un tema genial, i el solo acústic i elèctric del final és al·lucinant, pell de gallina se'm posa sempre que l'escolto
- Hail To The King:
- Un dels temes més famosos, on parodien l'autocràcia :eaea: XDD
- Dear God:
- I per últim una altra balada que m'encanta
Eaea- Tinent impopular
No fa massa vaig descobrir un grup de rock japonès anomenat Hello Sleepwalkers que m'ha enganxat molt! Segurament el coneixereu per ser els que posen música al opening del nou joc de Bleach (i crec que també han fet un opening de Noragami)
Es veu que encara no són massa famosillos així que només he pogut trobar aquesta informació sobre ells
Però bé, el més important són les cançons! Us passo les meves preferides!
La veu del Shuntaro m'encanta, però la de la tia a moltes cançons em sobra moltíssim... Espero que us agradi! A mi m'han enganxat moltíssim!
Es veu que encara no són massa famosillos així que només he pogut trobar aquesta informació sobre ells
- Informació:
- Hello Sleepwalkers is a Japanese rock band signed to A-Sketch and managed by AMUSE. The band debuted on October 5th, 2011, with the single "Sentimental Shoukougun".
Members
Shuntaro (シュンタロウ) - Vocals, Guitar
Narumi (ナルミ) - Guitar, Vocals
Tasoko (タソコ) - Guitar
Makoto (マコト) - Bass
Yuki (ユウキ) - Drums
Albums
[2012.01.18] Majiru Yoru: Nemurasenai Wakusei (マジルヨル: ネムラナイワクセイ)
Singles
[2012.06.06] Enban Hirai (円盤飛来)
Other Singles
[2011.10.05] Sentimental Shoukougun (センチメンタル症候群; Sentimental Syndrome) ·
Però bé, el més important són les cançons! Us passo les meves preferides!
- Goya no Machiawase (OP Noragami, crec):
- Hyakki Yagyou (OP Bleach Brave Souls):
- Saru wa ki kara doko e ochiru:
- Worker Ant:
- Deji Boui:
La veu del Shuntaro m'encanta, però la de la tia a moltes cançons em sobra moltíssim... Espero que us agradi! A mi m'han enganxat moltíssim!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
IchigoBankai escrigué:https://www.youtube.com/playlist?list=PLWVr40JLCNGvmmKhLgBS7x92BGFW3qWwb&feature=mh_lolz
Ale la meva playlist de dubste nightcore, segur que a molts us agradarà.
I sinó, aquesta altra, que és sense dubstep.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLWVr40JLCNGugRsd2_W_Q9RE3-ILLNbUK&feature=mh_lolz
Dios Ichigo ! El bon nightcore ! Jo a vegades escolto d'aixó per llegir mangas shonen a lo Hitman Reborn però amb res més. S'ha de reconèixer però que et pots quedar molt atrapat amb algunes de les imatges que alguns posen
Eaea- Tinent impopular
La canço del op de Brave Souls ja la tinc al movil Seria perfecta per un nou opening de l'anime
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Pàgina 2 de 2 • 1, 2