Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Bleach Jccover Postcard book mails.
+3
Moules
Gooraa
Hanako
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Bleach Jccover Postcard book mails.
Bones gent eròtica!
El proper dia 4 de desembre, el Tite Kubo torna a apostar fort pel merchandising! Aquesta vegada se li ha ocorregut treure un nou artbook de nom dificultós (Bleach Jccover Postcard book mails) que, pel que sembla, consistirà en 60 il·lustracions que vendran a ser les portades dels 60 toms de Bleach a més d'unes quantes en exclusiva que ha dibuixat a posta pel llibre, com aquestes:
Personalment... em sembla una xorrada. És una tonteria treure un puto llibre per portades que tothom té a casa seva i per quatre dibuixos exclusius. Si fos japonesa... no me'l comprava (fijo que no surt l'Uki, aleshores per què el vull?)
Teniu més informació? Què us sembla? Us el comprarieu?
El proper dia 4 de desembre, el Tite Kubo torna a apostar fort pel merchandising! Aquesta vegada se li ha ocorregut treure un nou artbook de nom dificultós (Bleach Jccover Postcard book mails) que, pel que sembla, consistirà en 60 il·lustracions que vendran a ser les portades dels 60 toms de Bleach a més d'unes quantes en exclusiva que ha dibuixat a posta pel llibre, com aquestes:
Personalment... em sembla una xorrada. És una tonteria treure un puto llibre per portades que tothom té a casa seva i per quatre dibuixos exclusius. Si fos japonesa... no me'l comprava (fijo que no surt l'Uki, aleshores per què el vull?)
Teniu més informació? Què us sembla? Us el comprarieu?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Bleach Jccover Postcard book mails.
Doncs no. Per mirar les ilustracions dels 60 còmics de Bleach, ja tinc els còmics comprats, i a més amb contingut a dins que és lo important xD I les imatges exclusives les puc mirar per internet...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Aquest tipus d'edicions són pels col·leccionistes fanàtics del Tite Kubo. No crec que tingui gaire èxit, si més no aquí, al Japó segur que se'l compra tot Déu. Com diu la Gooraa, les il·lustracions les puc qualsevol altra banda, o sigui que no me'l compraria.
GOOOOOOOOOOOOOOOOD
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Doncs jo, sincerament, trobo molt lletges aquestes imatges. El Renji em va costar reconèixer-lo, l'estil de dibuix de l'Ichigo és diferent al dels altres dibuixos, la Rukia d'acord, la Orihime ni tan sols sembla ella, no entenc què putes pinta el Toshiro amb ulleres i la Matsumoto està més putoncia que mai.
Hanako- Administrador
La matsumoto ha de ser putoncia, ho hauria de ser més xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo estic d'acord amb la Hanako, vaig pensar mes o menys com ella, tot hi que el Renji no l'havia ni conegut, fins que no ho he llegit aqui no he caigut que era ell, si, l'Ichigo esta fet amb un altre estil, es una de les primeres coses que em vaig fixar, la Orihime també costa de reconeixer, esta molt rara, el Hitsugaya amb ulleres WTF? i bueno, la Matsumoto no m'ha sorpres gaie!Hanako escrigué:
Doncs jo, sincerament, trobo molt lletges aquestes imatges. El Renji em va costar reconèixer-lo, l'estil de dibuix de l'Ichigo és diferent al dels altres dibuixos, la Rukia d'acord, la Orihime ni tan sols sembla ella, no entenc què putes pinta el Toshiro amb ulleres i la Matsumoto està més putoncia que mai.
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo n'havia vist algo pel tumblr, i vaig pensar que era un fanart, o alguna cosa així... És que no s'hi assemblen. D'acord que potser vol fer alguna cosa diferent per ser com una imatge "especial" però és que si no semblen ells.. XD La veritat, jo no me'l compraria.Hanako escrigué:
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Matsumoto putoncia modo:
Ichigo:
Toshiro:
Rukia:
Remix:
Ara que les podem veure en gran i en millor qualitat, us agraden?
Ichigo:
Toshiro:
Rukia:
Remix:
Ara que les podem veure en gran i en millor qualitat, us agraden?
Hanako- Administrador