Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 559 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 559

+7
drew-kun
Haok-X
Isshin Shiba
Moules
IchigoBankai
Ifrit
Hanako
11 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Hanako Dc 27 Nov 2013 - 10:58

Seireitei no Fansub. Bleach 559 07

La nit cau al Seireitei. L'Sternritter B, Jugram Haschwalth, es troba al despatx del Capità Comandant, Shunsui Kyoraku. Quan es romp la barrera de la Nanao, cap a on s'inclinarà la lluita? Mentre, el Madarame i els altres es troben amb un nou enemic. 

Tot això a Bleach 559, titulat The Night Right, en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/11/bleach-559.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Ifrit Dc 27 Nov 2013 - 11:08

Resum del capítol. Que malotes son els quincys que maten als seus oficials quan la caguen i que de sobrats van quan es deixen les lluites a la meitat. Molt de bla bla bla i res de bò.
PD.Si en Tite desaprofita una ciclada de la Rukia o del Renji amb el Pechitos Mctetis li juro odi etern.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  IchigoBankai Dc 27 Nov 2013 - 12:03

No m'ha agradat el capi, esperavem molt per rebre tant poc... Tite I hate you.

Prediccions encertades 0.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Hanako Dc 27 Nov 2013 - 12:40

McAnime no funciona massa bé, per variar, però no és per culpa nostra, és la pàgina, que és una putíssima merda.


Bé, el capítol ni fu ni fa, però millor que el de la setmana passada. No hem encertat la predicció però com a mínim vàrem estar parlant d'aquests dos: El que no m'acaba d'agradar és que el Haschwath se'n vagi així de buen rollo a matar dos paios que suposadament haurien de ser morts i el Kyoraku es faci el gay convidant-lo a te. Per què? No ho pot fer el Juha, això de matar els seus propis subordinats? És tan finolis que ha d'anar el buenorro de torn a tacar-se les mans de sang? I joder, parlen com uns putos nazis. Per cert, voto per què la B del Haschwath sigui "The Balance"

D'altra banda, he entès que aquell Sternritter (segur que et saps el nom, Eric) s'ha carregat l'Ikkaku, el gay i el Hisagi, no? (o això s'ha pensat, que aquí no es derrota un puto shinigami) XDDD La Rukia i el Renji ja han arribat. Suposo que les estrelles del proper capítol seran ells... quina ilu Rolling Eyes 

Com a detall del capítol, el Kyoraku ha sortit dues vegades sense el pegat de l'ull. Tite, en sèrio, t'ho pots prendre amb un poc més de serietat?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Moules Dc 27 Nov 2013 - 15:31

Al meu entendre, un capítol ni molt bo ni molt dolent. Semblava que anava a començar la lluita Haschwalth - Kyoraku però NO, era una finta. El cabron se'n va a executar els dos matats. Després de veure una miqueta del seu poder, aposto pel "The Balance" de la Hanako. Espero que no hagin derrotat a l'Ikkaku, el Yumichigay i el Hisagi sense que ni tan sols ho haguem vist, podrien lluitar una miqueta (i el Hisagi podria fer un inesperat bankai). N'espero molt del Renji i la Rukia, encara que semblin esquimals amb gafunskas reshus.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Isshin Shiba Dc 27 Nov 2013 - 15:40

Joopee el capítol no ha molaat tant com sempre! O sigui, Haschwalth, suda de sa puta majestat i mata a tots els shinigamis d'una vegada! Acció, acció ya! Estic ansiós per veure com serà el poder d'en Hascwalth, segur que estarà super ciclao. Després, m'inporta una merda el que els hi passi als tinents, fora tinents dèbils!! Però em sembla indignant que els hagi guanyat un paquet d' sterniitter, com aquell pavo que es creu fort, i només és un matat. El pròxim capituleishons suposo que sortiran el Renji i la Rukia, la veritat, no n'espero gaire d'ells, així que no em faré il·lusions.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Haok-X Dc 27 Nov 2013 - 16:01

Jo he trobat interessant el episodi. No sé tot es molt estrany en aquesta saga, així que encara queden moltes coses per explicar dir i fer, ja veurem com acaba i que es el que passa... però tinc ganes de saber que cony passa per el cap del Tite.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  drew-kun Dc 27 Nov 2013 - 16:04

Algu em pot explicar que ha fet el quincy albi contra el de ferro? No ho he pillat.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 27 Nov 2013 - 16:06

1. Si la Momo fos Quincy estaria morta des de el capítol 1. Visca els Quincys.
2. La barbiequincy té un fetiche raro amb les balances (debia tindre sobrepés de petitó?).
3. El lluitador de wresling aquell diu que s'ha carregat a tots els capitans que s'ha creuat o m'ho flipo jo (pag. 17 Hem derrotat tots els de rang de capità que hem trobat)? A QUI CONY S'HA CARREGAT I PERQUÈ NO HA SORTIT?!

No hay más preguntas senyoria.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Takiko Dc 27 Nov 2013 - 16:24

Kenpachi Nafi escrigué:1. Si la Momo fos Quincy estaria morta des de el capítol 1. Visca els Quincys.
2. La barbiequincy té un fetiche raro amb les balances (debia tindre sobrepés de petitó?).
3. El lluitador de wresling aquell diu que s'ha carregat a tots els capitans que s'ha creuat o m'ho flipo jo (pag. 17 Hem derrotat tots els de rang de capità que hem trobat)? A QUI CONY S'HA CARREGAT I PERQUÈ NO HA SORTIT?!

No hay más preguntas senyoria.
1. És una gran llàstima. Això es pot aplicar a molta altres com l'Omaeda
2. Pareix que és una especie de jutge no? I com han perdut contra els seus rivals la seva pena és la mort.
3. Jo també he flipat amb això! O.O espero que es referis a Shinigamis rasos perquè sino la duim clara xD

El capitol no m'ha matat gaire. Molts de preliminars però no ha passat res d'acció. Espero que la setmana que ve canvi la cosa (aquesta també havia de canviar amb l'aparició de la Rukia i el Renji i no ha estat així ¬¬).

I lo més important del capitol per mi ha estat: la curació de l'ull del Kyoraku! Festaaaaaaa!! Si amics, se li ha curat l'ull del tot de forma màgica i de sobte, ja que en quasi totes les vinyetes a simple vista NO duia el pegat a l'ull! Bravo Tite ets un geni! ¬¬
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  IchigoBankai Dc 27 Nov 2013 - 16:36

Teniu raó, lo del pegat a l'ull és lamentable..


I també lo del MASCULINE , diu que ha derrotat capitans.. juas


Trobo estúpid que en Jucha Bach mati els seus soldats, no té cap puto sentit, això no es de malotes, es d'imbecils.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Hanako Dc 27 Nov 2013 - 17:15

Kenpachi Nafi escrigué:
3. El lluitador de wresling aquell diu que s'ha carregat a tots els capitans que s'ha creuat o m'ho flipo jo (pag. 17 Hem derrotat tots els de rang de capità que hem trobat)? A QUI CONY S'HA CARREGAT I PERQUÈ NO HA SORTIT?!
Jo tampoc ho havia pillat, però és que el Minato m'ha fet veure que quan estan parlant l'Ikakku amb el Yumichigay i el Hisagi surt una ombra a darrere que és la del Quincy superheroi. (pàg 10)

Així, suposo que el que passa és que ens hem de donar per sobreentès que aquest paio ha pegat una pallisa a l'Ikkaku and company. (de fet, si us fitxeu a la pàgina 16 es veu que li pega al Hisagi i el deixa estès al terra).

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Meina Dc 27 Nov 2013 - 17:42

Hanako escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:
3. El lluitador de wresling aquell diu que s'ha carregat a tots els capitans que s'ha creuat o m'ho flipo jo (pag. 17 Hem derrotat tots els de rang de capità que hem trobat)? A QUI CONY S'HA CARREGAT I PERQUÈ NO HA SORTIT?!
Jo tampoc ho havia pillat, però és que el Minato m'ha fet veure que quan estan parlant l'Ikakku amb el Yumichigay i el Hisagi surt una ombra a darrere que és la del Quincy superheroi. (pàg 10)

Així, suposo que el que passa és que ens hem de donar per sobreentès que aquest paio ha pegat una pallisa a l'Ikkaku and company. (de fet, si us fitxeu a la pàgina 16 es veu que li pega al Hisagi i el deixa estès al terra).
Si, jo també m'he pensat que eren ells!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Minato Dc 27 Nov 2013 - 21:43

Crec que el McPollastre ha dit que s'ha carregat tots amb un nivell de poder equivalent a capità, és a dir, tinents amb potencial prou com per executar un bankai, que s'ha trobat.

Ara venen en Renji i na Rukia. En Renji pertany al grup aquest des de fa temps, però suposo que els dos han arribat ja a un nivell de poder superior a capità.

PS: de totes maneres, el trio amb potència capitanil segur que no és mort.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 27 Nov 2013 - 22:48

Hanako escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:
3. El lluitador de wresling aquell diu que s'ha carregat a tots els capitans que s'ha creuat o m'ho flipo jo (pag. 17 Hem derrotat tots els de rang de capità que hem trobat)? A QUI CONY S'HA CARREGAT I PERQUÈ NO HA SORTIT?!
Jo tampoc ho havia pillat, però és que el Minato m'ha fet veure que quan estan parlant l'Ikakku amb el Yumichigay i el Hisagi surt una ombra a darrere que és la del Quincy superheroi. (pàg 10)

Així, suposo que el que passa és que ens hem de donar per sobreentès que aquest paio ha pegat una pallisa a l'Ikkaku and company. (de fet, si us fitxeu a la pàgina 16 es veu que li pega al Hisagi i el deixa estès al terra).

És que jo també havia entés que els hi havia fotut una pallisa a l'Ikkaku & co. però com que parla de capitans doncs m'he fet la pixa un lio, i m'he pensat que parlava d'algu a qui havia apallissat prèviament. Si, m'he montat una peli soleta XD Però amb això de gent que ha arribat a un poder equivalent al del capità tot té sentit.

I que surti en Ken-chan ja.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Hanako Dg 1 Des 2013 - 14:58

He trobat més fails del capítol per tumblr! xD Per començar, us deixo la imatge de com hauria de ser de debò el Kyoraku:

Seireitei no Fansub. Bleach 559 1610

Si us fitxeu, fins i tot li va fer una ferida enorme al pit en forma de creu que no li ha tornat a dibuixar en la vida xD Després li falta també un cacho d'orella i al capítol 517 es veu que té una cicatriu del que sembla ser una bala al costat de l'ull del pegat. Res, al final el puto Tite s'ha oblidat de tot xD

Ara, pel tumblr fins i tot he llegit gent tan avorrida que diu que això del pegat és cosa de l'Aizen, que està creant il·lusions xD Simplement ho comento, però personalment crec que pensar això ja és massa idiota. S'ha equivocat i punt.

D'altra banda, al capítol hi ha més coses! La primera vegada que surt l'Ikkaku, podem veure perfectament com duu la part de dalt del quimono posada. I a la pàgina següent... taxaaaaaan, està sense la part de dalt xD (A més, em sembla que tambe he llegit que la tela que duu el Yumickigay penjada per sobre de l'espatlla hauria d'anar a l'altre costat xDD)

En fi, puto Tite, quantes liades a un sol capítol.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  IchigoBankai Dg 1 Des 2013 - 15:34

Il·lusions de l'Aizen!? ajajajajajaja
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Takiko Dg 1 Des 2013 - 22:04

Com la lia el puto Tite xD En serio, hi ha errades que són acceptables i fins i tot comprensibles, però lo del Kyoraku no té nom! Igualment, em direu que des de que ell ho dibuixa fins que arriba a l'imprenta, el capitol no passa per moltes mans (les del Tite, ajudants, editors, etc.), i que NINGÚ s'ha adonat que al Kyoraku li falta el pegat a l'ull??? Jo en quant ho vaig veure m'hi vaig fixar, i això que ho vaig llegir aviat i sense molt deteniment!Indignat 
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 559 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 559

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum