Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 562 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 562

+3
Isshin Shiba
Takiko
Hanako
7 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Hanako Dt 17 Des 2013 - 22:37


Seireitei no Fansub. Bleach 562 04

El Renji Abarai i la Rukia Kuchiki a la fi han arribat al Seireitei des del Reiokyu. En arribar, es troben primerament amb l'Sternritter S, Mask De Masculine. Com es desenvoluparà la batalla entre el Renji i aquest estrany Sternritter?

Més acció a Bleach 562, titulat The Villain II en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/12/bleach-562.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Takiko Dc 18 Des 2013 - 13:30

Estic molt enfadada amb el Tite.  Aquest capitol ha estat una :caca:sense cap tipus de sentit!

Comencem amb la Rukia. Que són aquestes ulleres? Se'n va a esquiar? I després, des de quan la Rukia sap de tècniques curatives? O potser la seva missió és dur als Capitans (?) a la Quarta per a que els curin? Qui ho ferà? La Isane? El Hanataro? No tenim Capitana de la Quarta...

Pasem al Renji. Hola em dic Renji, com he pogut demostrar en ocasions passades, sóc beneit i bastant inutil, però després d'unes vacances a la Divisió 0 torno super fort, ho peto massa (?), i vaig de malote i sobrat per la vida. En serio Tite, en serio? Ara resulta que el Renji (Tinent) es carrega amb els ulls tancats a un Quincy que 2 Capitans Vizards (!!!) i 3 Tinents, no han pogut guanyar... ho sento però no ho compro! Per molt entrenament que hagi fet, molta millora i tot això, puc arribar a acceptar que hagi arribat a nivell de Capità, però no que allà on Capitans han caigut sense poder fer res (que això tampoc s'enten gens ni mica), ell guanyi, i a sobre de super sobrat!

Estic indignada i em sento estafada.

PD: sé que el Renji per aquí té alguns fans. Sento ser tan dura amb ell, però jo és un personatge que no trago. Al principi m'agradava, però amb el temps trobo que cada cop l'ha anat fent més beneit al pobre.
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Isshin Shiba Dc 18 Des 2013 - 16:23

Coincideixo amb la opinió de la Taki. Que penises fas Tite, joder! No, no ho accepto, no accepto que el Renji sigui més fort que el Kensei i el Rose junts, de cap manera! Enserio que guanyarà a un pavo de nivell capità? Joder. I per què no s'han transformat en Vizards el Kensei i el Rose, per què no són els protagonistes? Shit. Ràbia em fa que el protagonisme ara sigui del Renji.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Moules Dc 18 Des 2013 - 19:47

Doncs a mi m'ha semblat prou bé el capítol, no sé per què us decebeu tant. Crec que estava clar que els que tornessin de l'entrenament de la divisió 0 estarien a un nivell superior a la resta (excepte els capitans més forts), tot i que si que és exagerat que on dos capitans utilitzant la seva màxima força no han tingut opció el Renji guanyi sense esforç. Tampoc em desagrada que el Renji per fi sigui una mica útil, tan ell com a personatge com la seva zampakuto m'agraden força. Veient això, si un personatge com ell, que podíem considerar fluixet abans de l'entrenament, s'ha tornat tant fort, no em puc imaginar com seran l'Ichigo o el Byakuya.

Espero que tingui una bona lluita amb en Mask i també que torni a sortir el bankai del Rose, em va molar bastant tot i ser tan inútil.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Isshin Shiba Dc 18 Des 2013 - 20:45

Moules escrigué:Doncs a mi m'ha semblat prou bé el capítol, no sé per què us decebeu tant. Crec que estava clar que els que tornessin de l'entrenament de la divisió 0 estarien a un nivell superior a la resta (excepte els capitans més forts), tot i que si que és exagerat que on dos capitans utilitzant la seva màxima força no han tingut opció el Renji guanyi sense esforç. Tampoc em desagrada que el Renji per fi sigui una mica útil, tan ell com a personatge com la seva zampakuto m'agraden força. Veient això, si un personatge com ell, que podíem considerar fluixet abans de l'entrenament, s'ha tornat tant fort, no em puc imaginar com seran l'Ichigo o el Byakuya.

Espero que tingui una bona lluita amb en Mask i també que torni a sortir el bankai del Rose, em va molar bastant tot i ser tan inútil.

El Kensei i el Rose han lluitat amb la seva màxima força? Dude. I la transformació en Vizard què? Només era per la lluita de l'Aizen i l'Ichigo? Quins collons que tens Tite.

I cert, si el Renji va tant ciclat, el Ichigo i els altres aniran ciclats elevat a l'infinit. Serà una semada total.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Haok-X Dc 18 Des 2013 - 21:05

Sere breu, massa lletra, poca acció i massa motivació.
Tite reacciona. i mata a algun personatge no pot ser que després de fer servir a un capita com a molde de plastilina encara es puguin recuperar. Que no es el primer. -.-
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Hanako Dc 18 Des 2013 - 22:00

Lloança Lloança Lloança Lloança TAKIKOOO!

Sóc absolutament fan del comentari de la Takiko xDDD A mi el Renji no em cau ni bé ni malament, està allà i mira, no em desagrada, però no m'agrada que ara es flipi més que tres capitans. Digueu-me rara, però m'agradava quan el bankai i la força chetada era només pels Capitans, que el bankai era toh xungo de fer i que els més forts eren només els del haori blanc. Sincerament, que qualsevol tinent cutrillo pugui tenir bankai em fot.

I ara la Rukia tindrà bankai i col·lapsaré perquè no. No, no i no. Ja se'm fa forçat que sigui tinent. M'he desviat del tema del capítol però... tanmateix em remeto a les sàvies i eròtiques paraules de la Takiko xDDDDDDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Takiko Dc 18 Des 2013 - 22:57

Gràcies Hanako, em sento afalagada i tot! Vermell

Per cert, tinc una teoria sobre això dels Vizards! Ja hem vist lluitar als tres capitans vizards que hi ha a la Societat d'Ànimes, i cap dels tres ha utilitzat els seu poder de Vizard, tot i que ho han tengut xungo en la batalla. I si la Societat d'Ànimes els hi ha prohibit? Ja sigui el Yamamoto, la cambra dels 46 o la Divisió 0. Penseu que els Vizards estaven perseguits i amb ordre d'executar-los, i ja sabem que a la Societat d'Ànimes són molt estrictes amb les normes i les lleis. Potser els van deixar tornar a ser capitans, amb la condició que MAI utilitzassin els seus poders de Hollow. Que en penseu?^^
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  IchigoBankai Dc 18 Des 2013 - 23:23

Realment dolent aquest capítol. Decebedor.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Hanako Dc 18 Des 2013 - 23:48

Ostres Taki, jo també m'ho havia plantejat! Blush

Sé que l'Eric ens va parlar d'una novel·la que es va publicar no fa molt al Japó que parlava de quan el Hirako va tornar a ser Capità i es va trobar la Momo. Sempre m'he demanat que com és possible que després d'haver-los volgut matar i tal, de sobte sembla que no ha passat res i els tornen a posar de Capitans. És més, sempre m'he demanat perquè a alguns sí i als altres no (no crec que sigui simplement perquè els seus càrrecs estaven disponibles, alguna cosa els degueren oferir perquè alguns hi vulguin tornar i altres no). Als Vizards se'ls veia un grup molt unit, em sembla estrany que amb el ressentiment que tenien cap als shinigamis alguns d'ells hagin tornat i facin vida de Capità com si res. Per exemple el Kensei, per què torna a ser Capità si no podia veure el Yamamoto?

Qui sap, potser el Mayuri els ha anul·lat els poders, encara que seria massa rebuscat. Que els hagin prohibit fer-los servir seria l'opció més creïble. Però el que sospito és que el Tite no se'n recorda que eren Vizards xDDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Takiko Dj 19 Des 2013 - 12:24

Hanako escrigué:Però el que sospito és que el Tite no se'n recorda que eren Vizards xDDD

Jajajaja  Riure  No m'extranyaria gens ni mica! A vegades tinc la sensació de que el Tite va dibuixant sobre la marxa, sense cap tipus de pla definit (segurament és així ù.ú).

Per cert, jo vull aquesta novel·la!!! Blush  Segur que s'expliquen moltes coses! A veure si la trobo  Dolent 

Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Ifrit Dl 23 Des 2013 - 16:50

Jo opine exactament el mateix que el Moules.
Sempre m'ha agradat en Renji i trobe que es un bon moment per que es cicle de mala manera. Però la resta també teniu raó. Quina merda de Vizards no?
La vostra teoria es en part correctíssima, es probable que la ss hagi prohibit alliberar els seus hollows, però no els veig tan honorables com en Byakuya com per a respectar la decisió ni tan orgullosos com l'Ikkaku com per a no mostrar-lo i tampoc es coherent que per voluntat pròpia s'hagin sotmes a les mans del Mayuri (tothom preferiria morir abans)

I enllaçant amb el que diu en Moules... en Byakuya estarà ara tan ciclat que te papers per ser el nou sotaicho (ara quan en Kyoraku la palme)
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 562 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 562

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum