Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 563
+5
Minato
Meina
Wely Gin
Momo
Hanako
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 563
Tot apuntava a que l'Sternritter Mask de Masculine havia estat derrotat pel Renji, però no va ser així! Amb quin nou poder atacarà al tinent de la Sisena Divisió? I quina estratègia seguirà el Renji per vèncer-lo?
Totes les respostes a Bleach 563, titulat Super Star Never Die en català per Seireitei no Fansub. Esperem que en gaudiui Bon Nadal!!
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/12/bleach-563.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 563
CACAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tot el capitol parlant sobre el tiu de la mascara del qual no em molesto ni en recordar el nom i el enano aquell... james? que es? una massa? llavors el tiu aquest es inmortal o que? l'unica part "bona" ha sigut la ultima pagina on sortia el renji alla com si res despres de que "el de la mascara" estigues tot el capitol fent el notes
Tot el capitol parlant sobre el tiu de la mascara del qual no em molesto ni en recordar el nom i el enano aquell... james? que es? una massa? llavors el tiu aquest es inmortal o que? l'unica part "bona" ha sigut la ultima pagina on sortia el renji alla com si res despres de que "el de la mascara" estigues tot el capitol fent el notes
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Trobo que el quincy aquest és una estrellada flipada. Lo del Renji over-powered no em molesta, perquè espero que més envant ens donin una explicació del que ha passat perquè s'hagi tornat tan fort. També espero que expliqui què li ha passat a la Zabimaru...
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Completament d'acord amb la Momo i la Welyy!!
Hhe flipat molt quan he vist que apareixien molts mini James de les restes d'un, pero que es aixo??
Hhe flipat molt quan he vist que apareixien molts mini James de les restes d'un, pero que es aixo??
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Meina escrigué:Hhe flipat molt quan he vist que apareixien molts mini James de les restes d'un, pero que es aixo??
És el monstre bu.
Seré breu. El capitol no m'ha agradat, per mi és
El Tite cada vegada té menys idees. A mi aquest Mask em recorda a un dolent de YuYu Hakusho que a mesura que anava avançant la batalla anava canviant d'aspecte i s'anava fent més fort. La diferència és que el Mask només guanya múscul (com el Toguro) i el de YuYu Hakusho canviava d'aspecte també.
I el James, pareixen Minions xD és lo únic que m'ha agradat ^^
Espero que el primer capitol de l'any 2014 sigui millor (tampoc és gaire dificil).
El Tite cada vegada té menys idees. A mi aquest Mask em recorda a un dolent de YuYu Hakusho que a mesura que anava avançant la batalla anava canviant d'aspecte i s'anava fent més fort. La diferència és que el Mask només guanya múscul (com el Toguro) i el de YuYu Hakusho canviava d'aspecte també.
- Dolent de YuYu Hakusho:
I el James, pareixen Minions xD és lo únic que m'ha agradat ^^
- Minions^^:
Espero que el primer capitol de l'any 2014 sigui millor (tampoc és gaire dificil).
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Què voleu que us digui, tampoc m'ha semblat tant malament, tot i que no és un molt bon capítol ni molt menys. El Masculine em cau bastant malament, o sigui que el fet que el capítol estigui gairebé completament dedicat a ell em toca el que no sona. Però com a mínim sembla que té les hores comptades: ha fet el seu atac més poderós i el Renji sembla que no té ni una rascada, o sigui que al pròxim capítol el rebentarà d'una vegada amb la seva nova espasa (una mica estrany, apareix per primera vegada i no es veu ben bé com és, m'ha sembla que era com el de la Soi Fong en gran). I espero que després d'això ja passi a una altra batalla més interessant.
Aquests capítols són els primers de la saga, o sigui els més fluixets. Paciència, quan apareguin els personatges importants, començarà el més interessant.
Aquests capítols són els primers de la saga, o sigui els més fluixets. Paciència, quan apareguin els personatges importants, començarà el més interessant.
A mi capítol que surt el Mask, capítol que em sembla una cacota...
Només es salva per l'última pàgina, i el Renji ni ha dit bankai.
Només es salva per l'última pàgina, i el Renji ni ha dit bankai.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Cony Mou, deixa de llegir-me el pensament, joder.
Però creieu que eixe era el Bankai? Ja quadraria una mica, seria semblant a la tensa zangetsu (allò de condensar el poder)
Però creieu que eixe era el Bankai? Ja quadraria una mica, seria semblant a la tensa zangetsu (allò de condensar el poder)
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Resulta que no habrá Bleach aquesta setmana pel que sembla L'única font que tenim és bleachAsylum i McAnime que afirmen que no habrá Bleach aquesta setmana però que probablement sortirà abans de dia 14-15 de gener (és a dir, dimarts o dimecres que ve).
Si algú (que no sigui l'Eric ) té dates fiables sobre la publicació molaria saber-ho
Si algú (que no sigui l'Eric ) té dates fiables sobre la publicació molaria saber-ho
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo he llegit exactament el mateix. Encara queda temps per a que l'Eric digui que no hi ha capítol i aparaguin els scans.
Doncs quina merda, ja en tenia jo ganes de vorer la nova Zabimaru.
Doncs quina merda, ja en tenia jo ganes de vorer la nova Zabimaru.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842