Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

+6
Haok-X
Wely Gin
Meina
Minato
Javi Ciffer
Hanako
10 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 2 Gen 2014 - 20:57

Per què a mi em surt una merda de mapa sense els noms dels carrers, amb uns portals que no són les rodonetes aquestes? Ara entenc perquè em va tan laguejat...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 2 Gen 2014 - 22:02

Flipa Hanako, doncs m'has donat la bona noticia del dia... Per que a mi m'han petat un camp molt extens que tenia desde Vilafranca fins el meu poble, de fet a Vilafranca un cabró de la resistència ha petat TOTS els portals que tenia jo i els il·luminats en general. Ara és tot blau , booooooooooh. A sobre lvl 8, algun dia reclamaré la meva venjança, aniré amb els colegues o faré una quedada a través del xat del joc.




Kenpachi Nafi escrigué:Per què a mi em surt una merda de mapa sense els noms dels carrers, amb uns portals que no són les rodonetes aquestes? Ara entenc perquè em va tan laguejat...
T'equivoques, a tothom li surt el mapa del mbl sense noms als carrers, la Hanako posa screens del mapa que s'accedeix a través del navegador des del PC.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Gooraa Dv 3 Gen 2014 - 1:57

Jo no entenc gaire com va el joc, encara. Vaig a un portal blau i vaig clicant a tots els botons, i suposso que després l'he d'atacar amb els items que et donen quan hackejes portals, no? I els verds els has d'anar reforçant, suposso

I això de crear Links wtf is? *noob mod on*
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 3 Gen 2014 - 2:48

Gooraa escrigué:Jo no entenc gaire com va el joc, encara. Vaig a un portal blau i vaig clicant a tots els botons, i suposso que després l'he d'atacar amb els items que et donen quan hackejes portals, no? I els verds els has d'anar reforçant, suposso

I això de crear Links wtf is? *noob mod on*


Fer hack només serveix per adquirir items.
Per atacar has d'anar al damunt del portal que vols atacar mantens premut amb el dit a la pantalla i li dones a FIRE XMP, aleshores selecciones les "bombes" que vols llençar. D'una en una, ja ho veuràs.

Els links són per fer punts i crear àrees les arees determinen el % global de control de cada equip. I fer links et dona molt AP (experiencia).




PD: https://bleachcatala.forocatalan.com/t1818-ingress-joc-de-realitat-augmentada
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Takiko Dj 9 Gen 2014 - 22:25

Avui us vull contar una cosa molt WTF que m'ha passat amb l'Ingress. Aviso que no és bonica Sad

Avui, com cada dijous he anat a anglés. Abans d'entrar a classe, he obert l'Ingress i m'he alegrat de veure que la majoria de llocs dels voltants eren verds  D\'acord!  La meva sorpresa ha estat quan he sortit de classe (1 hora després) i TOTS els Portals del voltant eren BLAUS!!!  Shock  La veritat no sé si quan he entrat el GPS estava malament i me mostrava un altre lloc (que tmb pot ser xD) o si realment en 1 hora s'han carregat tots els Portals verd de nivell bastant alt (5 o així) i els han posat blaus de nivell també bastant alt. Però lo millor ha estat quan he arribat a casa i m'ha passat els mateix! Els portals de davora casa meva que eren verds ara són blaus! Maleïts!!!  Indignat 

Tranquils, demà si tinc temps aniré a fer un volt per aquí i els intentaré destruir  Urahara 2 
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 9 Gen 2014 - 23:33

Buah Takiko, sí que es perfectament possible que algú els hagi rebentat en una hora xD Quina putada. De fet és el mateix que he fet jo avui a Vilafranca, estava tot blau i en una hora aprox, ho he passat tot a verd, jo solet jojojo!
Era el meu territori i me l'havien robat, els hi he demostrat qui mana, i ells eren de més lvl.
220mil/300mil, per pujar de lvl...anar fent.

El meu poble es el magatzem. Hacks a sac i a omplir inventari i quan tinc molt, a rebentar a altres llocs. ^^


Salut i que vagi bé la re-conquesta. Jo de tu esperaria a que es debilitin amb el temps.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 10 Gen 2014 - 13:54

Heu vist aquest últim ingress report? Quina por xD

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Ingressemail%2Fcommon%2Ftrojan_horse_resized1
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Ds 11 Gen 2014 - 14:14

Hi, us porto una història molt bona xD

Ahir a la nit sobre les 11:30 vaig rebre un avís al mòbil de que m'estaven atacant un portal del meu poble, PRIMERA VEGADA QUE PASSAVA AIXÒ.
El poble el tenim repartit entre tres amics i es tot verd,
Jo en aquells moments estava a casa uns amics, havíem sopat i estàvem jugant a un joc de taula que es diu Catan. Jo a les 12 tenia que pirar perquè havia quedat amb algú altre xD Així que a les 12 quan vaig pirar, vaig anar a buscar els atacants. Eren 3 usuaris, ho sabia perque el joc m'avisa i sabia els seus noms. Pel que havia vist estavena tacant tots els portals, però no aconseguien ni fer-me pessigolles a cap. Menys a unq ue el van deixar molt tocat. El primer que vaig fer va ser anar a recarregar aquest portal, mentre hi anava vaig trucar als dos amics que juguen, un se'n anava a dormir i l'altre estava a casa en pijama, així que no van sortir, El que estava en pijama em va ajudar a recarregar des de casa. Un cop recarregat tot, els atacants es devien quedar amb un pam de nas xD Però els vaig decidir buscar, perquè aquell mateix matí havia rebut avís d'atac als meus portals de Vilafranca del mateix tio(un de'lls). Vaig pensar que havien vingut de vilafranca per venjar-se xD Quan finalment els vaig trobar, jo sol sense saber qui coi serien, només sabia que eren uns noobs... Vaig dos noies i un noi, més petits que jo, allà enganxats al mobil i dient, "-va va, que aviat pujo al lvl 2..!" xDDD
M'hi acosto des de l'altre acera i dic tot mascle, que es van ginyar xD: -Atacant al meu territori eh?- Una noia va fer un bot jajaj, I l'altre es va girar i jo la coneixia, viu al meu poble, els altres no sabia qui eren. Total que em vaig quedar wtf, i li dic- havies de ser tuu xDDDDD!
Total que els foto la bronca per mancos lvl1 , per atacar el meu territori i per ser de la resistència. Al final vam estar parlant una bona estona i la noia que anava amb la que jo conec, es força maca així que,, jijij de moment ens hem agregat a steam.
Es veu qeu el tio era el que m'havia atacat a Vila, però no es de Vila, sino que hi havia ant amb l'insti.. I va flipar ja que tots els portals que va trobar eren del mateix paio, alias IndePe. xD
Va ser divertit, sortir sense saber que em trobaria i acabar rient amb 3 mancs de la resistència xD

Vam arribar a un pacte, que res d'atacar els meus portals, que anessin al seu poble, on no hi ha portals (que els creïn i tal).

auuu !
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Ds 11 Gen 2014 - 18:49

Joder Ichigo, quin mascle alfa que estàs fet! xD Si a mi em ve un tio i em diu això per darrere surto corrents xD

La història que jo us vull contar és que avui hem anat a levejar un poquet amb la Takiko, la Wely i el Minato i després ens hem posat a parlar i tal. Quan ja partíem ha vingut un resistent anglès (d'aquests que viuen a Mallorca i no saben ni mitja paraula ni tan sols de castellà) i ens ha petat tots els portals, així de buen rollo.

Finalment l'hem trobat i el Minato li ha dit: "I'll level to l.8 and kick your ass." Lloança

I avui vespre amb el Minato anem a un level up! A veure si demà ja sóc nivell 7 il·lusionat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dt 14 Gen 2014 - 14:36

Mola que aneu els 4 junts, que guaii!
Minato  Cabell 
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dt 14 Gen 2014 - 15:29

JA SÓC LEVEL 7!! Hurra

Heu vist que hi ha dues noves medalles??

La Liberator és de capturar portals (indistintament si són els mateixos o no) i després està la Pioneer que consisteix en capturar portals diferents.


PD: Ja les tinc les dues Heroi
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Haok-X Dj 16 Gen 2014 - 20:17

Un senyor a fet un portal al costat de casa meva, ara el tinc al costat de casa i des de el llit el tinc dintre del meu rang Muahahaha!! Es el inici de la imparable i propera gran remuntada del Haok a Terrassa Asuma
 
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Wf4r
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 16 Gen 2014 - 21:22

Gran sort la teva Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Number_one
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dg 19 Gen 2014 - 0:04

A mi m'ha avisat la hanako de que passava això:
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 1546265_10202975362055645_958598398_n

Xd Les illes i cerdenya ocupades a lo basto...

Però al cap d'una estona... S'ha fet justicia.


Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 1546377_10202975663663185_1579652159_n
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 30 Gen 2014 - 22:35

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Eflyer
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dl 3 Feb 2014 - 12:25

Doncs ahir aquí hi va haver quedada Il·luminada. Per una zona molt guiri de Mallorca tenim un guiri multimillionari despreocupat que es passa la vida jugant a l'Ingress perquè no fa feina i tal. Amb la bona sort que aquest home se'n va anar a esquiar per Alemanya i va deixar el seu territori desprotegit. Què vàrem fer? Anar a un parc temàtic que es diu Katmandú i que està ple de portals a robar-li a la puta cara i muntar una granja de nivell 8.

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Foto1_exc796

Ens vàrem passar allà una hora i mitja donant voltes a la casa tots amb el telèfon a la ma qual secta perquè vàrem posar multihacks als portals i en total vàrem poder fer Hack 12 vegades a cada portal. Vaig acabar amb 1800 i pico d'items xD. El segurata d'un hotel proper ens mirava moooolt estranyat quan passàvem tots silenciosament concentrats en els telèfons. Quan vàrem cremar els portals, tornàrem cap a Palma i anàrem al port, a fotre a dos resistents que tenen un mural de grafitis cutre a sota de casa. Els vàrem llevar el portal i el muntarem molt malament, amb resos merda i després li vàrem fotre un Ada, perquè no el puguin destruir i només hackejin merda xD

Anàrem a dinar i què us penseu que vàrem fer? Sí, vàrem tornar al Katmandu, amb la bona sort que varen aparèixer 3 pitufos i vàrem tenir l'acció assegurada xD Els pitufos es varen retirar un poc esperant a que nosaltres partíssim. Un dels nostres es va anar i quan el varen veure passar amb el cotxe varen tornar al Katmandu a destrossar-nos la granja. Però nosaltres estàvem a dins del cotxe i... mentre ells s'anaven carregant el portal, nosaltres anavem posant resos xDDD M'he quedat sense ressonadors de nivell 1, 2, 3 i 4, però ha valgut la pena per descollonar-nos en la seva puta cara Riure
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dl 3 Feb 2014 - 14:39

jajajaja he gaudit amb la teva història Hanako xDD

Molt bona feina jajajja, a vegades la gent se'm queda mirant també per apssar varies vegades pel amteix lloc, o per anar a algun lloc i de cop donar mitja volta (hack i me'n vaig xD).

1800 ITEMS, joder xDDDDDDD jo tinc 350 aprox.. haha, que bé us ho munteu allà.

Un dia hem de quedar a bcn i anar a plaça catalunya, on tot són portals, amb una sola bomba podem petar 6 o 7 portals alhora xD I pujaria de nivell segur.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dj 6 Feb 2014 - 23:27

Epa! Suposo que ja ho sabeu però de totes maneres al Minato també li feia ganes que ho anunciessim per aquí... JA SOM LEVEL 8!! :mronion:

A més, que pujarem els dos a la vegada fent hack al mateix portal blau i clavant el número d'AP! Quan ens dóna per currar-nos-ho, ho fem bé (tot mèrit de la capacitat numèrica del cervell del Minato)

Ara només ens queda viciar-nos un dia a l'Ingress tots junts i gaudir posant resos del 8! Hurra

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 110
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Dv 7 Feb 2014 - 16:33

La captura en qüestió del milió dos-cents mil AP necessaris per pujar a L8 Wink

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Epsp
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 7 Feb 2014 - 18:58

IMPRESSIONANT!

 :n1: :n1: 

Reverencies per vosaltres
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 14 Feb 2014 - 21:04

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Ingress-valentine-1

jajaja
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 18:50

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Qvbb
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dg 16 Feb 2014 - 19:51

Epic, anava aposar la imatge també.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 20:08

Per cert, m'informen que en realitat són 9 Control Fields. Estan organitzats seguint la "tècnica ceba", apilant les capes de fields uns sobre els altres, que fa que es multipliquin les MU que aconsegueixen.

Si voleu fixar-vos-hi, feu zoom als vèrtexs i veureu que no són un portal per vèrtex, sinó que n'hi ha més d'un.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Ds 22 Feb 2014 - 21:49

Els pitufos mallorquins han començat fort aquest cicle nou (bàsicament, el forrat s'ha passat per tots els pobles i ens ha tomat tots els fields), i la Hanako i jo no ens podíem estar sense fer res. Molts dels fields que havia muntat aquest home passaven per un portal de la via de cintura de Palma (Lengua de Serpiente), així que vam anar a tomar-lo: un portal quasi L8, amb 4 escuts VR i 14 links i no sé quants de fields, a sobre, un a la vora amb turret i force amp... Ens pensàvem que seria difícil, però tampoc ens va costar tant (visquen els XMP del 7 xD). Es va notar el mal que els hi vam fer (fletxa vermella), però l'amic del forrat va tornar a muntar els fields a les 12 del vespre, sense passar per aquest portal.
és
Així doncs, avui hem anat al poble de l'amic del forrat (d'on partíen tots els fields de l'oest de Mallorca, i que a més està a 4 Km de casa :P) i ho hem destruït tot. A sobre, hem muntat el que destruíem utilitzant la tècnica ceba: uns 50k MU a repartir entre la Hanako i jo (fletxa vermella).

Curiosament, a la vegada, els pitufos han fet un megafield a una altra zona, també d'uns 50k MU, però si vos hi fixau, els ha servit de poc, ja que han perdut una animalada de punts de l'oest de Mallorca.

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 QyJVzVK

Antics fields blaus a l'inici de l'operació
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 IgSsNhP

Detall de l'operació ceba:
Field: 1-A-B
Fields: 2-A-B, 2-1-A, 2-1-B
Fields: 3-A-B, 3-2-A, 3-2-B
Fields: 4-A-B, 4-3-A, 4-3-B
(i més fields, però aquests són els grossos i superposats xD)
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 XtekXDs
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 2 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum