Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

+6
Haok-X
Wely Gin
Meina
Minato
Javi Ciffer
Hanako
10 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dt 25 Feb 2014 - 17:26

Dia 2 de gener, així de conya, vaig enviar un portal que es troba a sota de casa meva. Com ja us hauré comentat alguna vegada, visc a sobre d'uns Testigos de Jehová que em desperten cada diumenge a les 9:30 amb el puto piano. Així que vaig enviar el portal en qüestió tenint ben present que no me l'acceptarien...

Però me l'han acceptat! xD Aquí el teniu. Ara puc fer hack comodament mentre parlo amb vosaltres Momo!

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Screen11
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Haok-X Dt 25 Feb 2014 - 21:43

Hanako escrigué:Dia 2 de gener, així de conya, vaig enviar un portal que es troba a sota de casa meva. Com ja us hauré comentat alguna vegada, visc a sobre d'uns Testigos de Jehová que em desperten cada diumenge a les 9:30 amb el puto piano. Així que vaig enviar el portal en qüestió tenint ben present que no me l'acceptarien...

Però me l'han acceptat! xD Aquí el teniu. Ara puc fer hack comodament mentre parlo amb vosaltres Momo!

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Screen11

Ja ens post esta rulant la clau del portal a la jw xDDDDDDDDDDDDD
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dc 26 Feb 2014 - 15:13

Jajaja que epic hanako , maleits testigossss xDD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 15 Maig 2014 - 13:28

L'altre dia van ampliar els nivells fins al 16 i afegir nous items
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Dv 25 Jul 2014 - 2:06

Ara que han tret l'Ingress per dispositius iOS, han fet una espècie de "concurs", on podies o bé enganxar tres col·legues nous al joc o bé fer un cartell per guanyar una medalla. He fet aquest i els hi ha agradat:

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Cat

Very Happy
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dc 6 Ago 2014 - 1:28

Que gran Minato!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 13 Nov 2014 - 22:15

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 P06_xf_op_lestweforget
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. - Página 3 Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum