Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola soc Rei <3
+11
Gooraa
IchigoCarlos
Meina
Erwyn14KC
Moules
Isshin Shiba
Hanako
Kenpachi Nafi
Haok-X
Takiko
Reiko Yamada
15 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola soc Rei <3
Hola bon dia, fa moltisim que conec aquest forum però mai em vaig registrar. Avui m'aburria una mica y com sempre m'han agradat els fórums d'anime o manga he decidit apereixer per aquí.
Vaig saber del grup per que la propia admin em va parlar per facebook dient que si podia penjar els meus dibuixos de bleach al forum (no se si s'enrecorda) jo li vaig dir que ja ho faria i em vaig oblidar (ho sento D:<) Pero he tornat amb molt mes art. Quan pugui penjaré els meus dibuixos de Bleach y les meves firmes y avatars. Ens veiem d'aquí a poc <3.
Vaig saber del grup per que la propia admin em va parlar per facebook dient que si podia penjar els meus dibuixos de bleach al forum (no se si s'enrecorda) jo li vaig dir que ja ho faria i em vaig oblidar (ho sento D:<) Pero he tornat amb molt mes art. Quan pugui penjaré els meus dibuixos de Bleach y les meves firmes y avatars. Ens veiem d'aquí a poc <3.
Editat per darrera vegada per Reiko Yamada el Dj 6 Feb 2014 - 0:02, editat 1 cop en total
Reiko Yamada- Chappy
- Nombre de missatges : 28
Reiatsu : 34
Edat : 30
Ubicació : Barcelona
Re: Hola soc Rei <3
Benvinguda!!!
Bé algú nou! Feia molt que no venia ningú
Espero que t'ho passis molt bé per aquí, i esperam impacients el teu art! :martell: Per aquí també tenim alguns artistes (jo no xD).
Explica'ns alguna cosa sobre tu! Quants anys tens? D'on ets? Que estudies o en que treballes? Per on vas de Bleach? Quin és el teu personatge preferit de Bleach?
En veim!
Bé algú nou! Feia molt que no venia ningú
Espero que t'ho passis molt bé per aquí, i esperam impacients el teu art! :martell: Per aquí també tenim alguns artistes (jo no xD).
Explica'ns alguna cosa sobre tu! Quants anys tens? D'on ets? Que estudies o en que treballes? Per on vas de Bleach? Quin és el teu personatge preferit de Bleach?
En veim!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Encantat de coneixet, Animes, mangues que t'agradin, personatges preferits de bleach personatges que no t'agradin, etc.
En tot lo dames esperem la teva participació sigui de qualitat i ens aportis nous punts de vista, etc.
Ens veiem!
En tot lo dames esperem la teva participació sigui de qualitat i ens aportis nous punts de vista, etc.
Ens veiem!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Benvinguuuuda! M'alegro molt veure una cara nova per aquí n___n crec que la Takiko ja t'ha fet totes les preguntes interessants així que només diré espero veure't voltant i comentant Bleach per aquí amb nosaltres i ens veiem pel ChatBox!
Bones Reiko-chaaaaaaan!
Que contenta estic de veure més gent per aquí :arg:Espero que aquest fòrum t'enganxi i que ens puguem conèixer millor, ja veuràs que som bona gent i tenim molt bon rollito (excepte si t'agraden els Quincy, que et farem bulling)
Com ja t'han dit, conta'ns alguna coseta més de tu, com les teves preferències amb l'anime/manga i personatges de Bleach! :dacord:Tenc moltes ganes de veure els teus dibuixos així que esperaré impacientment fins que els pengis!
Espero veure't molt per aquí!
Que contenta estic de veure més gent per aquí :arg:Espero que aquest fòrum t'enganxi i que ens puguem conèixer millor, ja veuràs que som bona gent i tenim molt bon rollito (excepte si t'agraden els Quincy, que et farem bulling)
Com ja t'han dit, conta'ns alguna coseta més de tu, com les teves preferències amb l'anime/manga i personatges de Bleach! :dacord:Tenc moltes ganes de veure els teus dibuixos així que esperaré impacientment fins que els pengis!
Espero veure't molt per aquí!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Benvingudaaaa!
Passa't pel xatoboxo, que t'haig de fer les 2'5 preguntes que els hi faig a tothom quan són nous ^^ Si no, mors. Ok, no.
Passa't pel xatoboxo, que t'haig de fer les 2'5 preguntes que els hi faig a tothom quan són nous ^^ Si no, mors. Ok, no.
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Benvinguda!! Espero que passis bones estones en aquest fòrum! Estic impacient per veure els teus dibuixos
Benvingudaaaaa!
Encantada de que siguis per aquí n.n Ja veuràs com t'ho passes genial, que som bona gent Tinc ganes de veure el teu art!
Ens llegim! ^^
Encantada de que siguis per aquí n.n Ja veuràs com t'ho passes genial, que som bona gent Tinc ganes de veure el teu art!
Ens llegim! ^^
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Holaaaaa Rei, benvingudissima al foro!!
Ja veuras que t'hi trobaras bé de seguida!!
I ja tinc moltes ganes de veure els teus dibuixos que segur que son super guapos!! I passa't pel xat que aixi segur que et podrem coneixer molt millor!! ^^
Ja veuras que t'hi trobaras bé de seguida!!
I ja tinc moltes ganes de veure els teus dibuixos que segur que son super guapos!! I passa't pel xat que aixi segur que et podrem coneixer molt millor!! ^^
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Reiko Yamada escrigué:Hola bon dia, fa moltisim que conec aquest forum però mai em vaig registrar. Avui m'aburria una mica y com sempre m'han agradat els fórums d'anime o manga he decidit apereixer per aquí.
bienvenido, que no me sale en catalan xD
IchigoCarlos- Ambaixador de les algues
- Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 28
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat
Benvinguda! ^-^
Bé, veig que ja t'ho han dit tot XD Doncs qualsevol cosa pots contactar amb mi per MP i espero trobar-nos algun dia pel xatbox quan em pugui connectar, els estudis treuen un ou de temps u.u
Passa-ho GENIAL! ^^
Bé, veig que ja t'ho han dit tot XD Doncs qualsevol cosa pots contactar amb mi per MP i espero trobar-nos algun dia pel xatbox quan em pugui connectar, els estudis treuen un ou de temps u.u
Passa-ho GENIAL! ^^
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Benvinguda al foroooo
Espero que ho passis molt be i et passis pel ChatBox, com ja t'han dit xD espero veure els teus dibuixos, sempre em fa ilusio veure dibuixos de bleach xD per cert quin es el teu personatge preferit?
Espero que ho passis molt be i et passis pel ChatBox, com ja t'han dit xD espero veure els teus dibuixos, sempre em fa ilusio veure dibuixos de bleach xD per cert quin es el teu personatge preferit?
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Benvinguda!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Doncs em dic Cristina, soc dona y m'agrada molt l'anime i el manga. Els meus preferits son Bleach obv, Chobits, Hellsing y molts mes pero la llista es molt gran aixi que no vull posar-ho tot. També m'agradan molt els videojocs, como DMC, AC, Sims, Portal, LoL, Dota y tot aixó.
El meu personatge preferit de Bleach o veureu quan penji els meus dibuixos (en tinc molts) d'en Grimmjow <3.
Quan pugui em donaré una volteta pel Chatbox per parlar una mica ^^
Gracies a tots per la benvinguda!
El meu personatge preferit de Bleach o veureu quan penji els meus dibuixos (en tinc molts) d'en Grimmjow <3.
Quan pugui em donaré una volteta pel Chatbox per parlar una mica ^^
Gracies a tots per la benvinguda!
Reiko Yamada- Chappy
- Nombre de missatges : 28
Reiatsu : 34
Edat : 30
Ubicació : Barcelona
Benviguda!
Quina alegria veure que arriba gent nova al forum
Espero que t'ho passis molt bé amb nosaltres i ja parlarem pel xatbox ^^
Salutacions!
Quina alegria veure que arriba gent nova al forum
Espero que t'ho passis molt bé amb nosaltres i ja parlarem pel xatbox ^^
Salutacions!
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Wiiii els teus gustos molen molt, jugues al LoL, Portal, AC... *-* Doncs ja em donaràs el teu usuari i juguem algun dia
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640